maestro006 fórum hozzászólásai
« előző123következő »

maestro006 Elküldve: 2018-11-03 20:48 Motorolaj

Sziasztok!

az alábbi kérdéssel fordulok hozzátok:
vásároltam 1l olajat az autómba mivel után kell tölteni. mobil 1 5w30 van jelenleg benne, és ugyan ilyen vettem. a probléma az, hogy a flakonon lévő cimke nem egyforma. olyan, mintha egy újabb széria lenne, a nagyobb gond, hogy nincs rajta a BMW LL04 jóváhagyás. (az a gyanúm, hogy valamilyen üzleti dolog lehet a háttérbe, pl a bmw nem szerződött a mobil 1 el.) nem tudom hogy beletöltsem-e. vélemények ? mellékelek képeket

maestro006 Elküldve: 2018-07-16 19:27 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

BMW0926 írta: Sziasztok
SOS-be kérnék segítséget, ha lehet

Keresgéltem a topicban, de nem találtam rá a választ, így megkérdezem:

K+DCAN kábelnél a 7 és a 8. lábat minden esetben össze kell forrasztani? Még sosem használtam, teljesen újonnan vásároltam.

Egyébként E46 M54B22-höz szeretném használni, ugyanis valami úton-módon kihagy az 5. henger, és ki akarom olvastatni, mi okozza a hibát



Üdv!

Ha nem forrasztod össze akkor csak a motor és a váltómodulból tudsz hibakódot olvasni. ha összeforrasztod akkor a többi modulhoz is hozzáférsz

maestro006 Elküldve: 2018-06-18 07:39 E46 karosszéria, lámpák, indexek

b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
Elkészült




melyik raktárról vetted ezt az új E46-ot?


Elől tényleg szinte új minden.


Nagyon szép lett! Küszöböt után gyártottat vettél vagy gyárit ?

maestro006 Elküldve: 2017-03-16 12:48 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

liga86 írta:
maestro006 írta: Sziasztok!

Vajon ez a méret elfér e46 alatt?

225/40 r18 et37 8x18

255/35 r18 et35 9x18


a hátsó talán egy kicsit necces de lehet kell majd peremezni elől jó hátul ha tudod egy 235/... rámegy!


eddig 8,5x18 as volt hátul ugyanezzel a gumival, bár az et 50 volt.. a hétvégén felrakom meglátjuk hogy áll. köszi a választ

maestro006 Elküldve: 2017-03-16 12:02 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Sziasztok!

Vajon ez a méret elfér e46 alatt?

225/40 r18 et37 8x18

255/35 r18 et35 9x18

maestro006 Elküldve: 2016-12-07 20:56 Akkumulátor

Értem köszönöm! Még a gyári aksi volt benne (!) egyik nap kint éjszakázott és reggel már nem indult

maestro006 Elküldve: 2016-12-06 23:01 Akkumulátor

Sziasztok,
A gyárinál magasabb amperórás és magasabb indítóáramú akkumulátor kinyírja az önindítót, vagy nem gond?
gyári: 70aH, ~540 A
új: 74 aH, 680 A

maestro006 Elküldve: 2016-11-08 09:23 Motor-váltó

Tano írta:
Jesse írta: Es a hangos sípolás oka? Kezdi megadni magát?


Igen, ez a Webasto kiegészítő fűtés. Rá kell dugni diagra, hogy mit ír hibának, lehet hogy a benne lévő ventillátor vagy a szivattyúja adja a hangot. Ezt kívülről nem lehet megállapítani.
Ha nagyon zavar, akkor a csatlakozóját lehúzva ki tudod kapcsolni, igaz ilyenkor picivel tovább tart míg bemelegszik a motor hideg időben. De ha amúgy is rossz valamilye, akkor így sem lesz változás ebben.


Ezt a Webasto kieg fűtést szerelték gyárilag is e46 ba ?
Láttam egy videót róla, elég hatásosnak tűnik, tulajdonképpen a hűtővizet melegíti fel és így a motor télen is kvázi üzem melegen indul. (az olajat leszámítva) jól gondolom?

maestro006 Elküldve: 2016-09-13 19:02 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok Márkatársak!
Gyári hibakód olvasó programot szeretném letölteni és feltelepíteni a gépre. Honnan lehet letölteni ezt ? Esetleg ha a program pontos nevét leírná valaki, megköszönném! E46 hoz kellene

maestro006 Elküldve: 2016-08-05 09:04 Ingadozó fordulatszám, mélyülő motorhang

Üdv!
Igen próbáltam manuálisba is, 50 km/h körül felkapcsoltam 5 ösbe, a fordulat olyan 1300 körül van olyankor, és óvatosan gyorsítottam. Ilyenkor a fordulatszám bukott egy kicsit, körülbelül 100-200 RPM et majd lehetett hallani egy ilyen fura érdes/éles hangot egy pillanatra, -mint amikor fém a fémmel érintkezik de nehéz bármihez is hasonlítani- utána visszaugrott a fordulat a helyére és szépen lassan emelkedett. Volt hogy többször is csinálta ezt egy ilyen óvatos gyorsítás alkalmával. Gondoltam hogy a váltóval lesz valami ezért nem is nagyon játszottam ezzel, inkább visszakapcsoltam mindig egyet. De amióta kicserélte az olajat azóta nincs ilyen problémám, szépen gyorsul az autó fordulatszám csökkenés nélkül.

maestro006 Elküldve: 2016-08-03 20:29 Ingadozó fordulatszám, mélyülő motorhang

Ez valóban érdekes probléma, főleg a kifújás hang. Nekem hasonló problémám volt (kifújás nélkül) 50 km/h körül ha óvatosan gyorsítottam úgy, hogy nem kapcsolt vissza az autó (automata váltós) akkor a fordulatszám megbukott egy kicsit és érdes hang hallatszott hátulról. A megoldás az automata váltó olaj cseréje volt (+ szűrő és tömítés természetesen) mivel a szerelő szerint kevés volt az olaj. A probléma azóta megszűnt.

maestro006 Elküldve: 2015-12-20 21:03 Klíma verézlőegység

Sziasztok!
Automata klímavezérlőm van, ha leállítom az autót zörög benne a kis ventillátor(?) és most már zavaró. Lehet ezt javítani vagy cserés? Javított már valaki ilyet?

maestro006 Elküldve: 2015-11-20 00:25 Olajzabálás

KGR írta:
markans16 írta:
BarG írta: Kartergáz szűrő csere megvolt?


Még nem, ott hol megy el az olaj?
Holnap veszek bele, hátha az a baj.


Sziasztok!

Témához kapcsolódva szeretnék kérni egy kis segítséget. Egyszer már írtam, hogy van egy kis minimális olajszivárgásom valahol a motortérben. Szeretném végre felderíteni az okát, de nem tudom hogy fogjak hozzá. Tud valaki abban segíteni, hogy belinkel akár egy youtube videót, hogy mit hol keressek és hogyan tudom ellenőrizni? 6 hengeres, 2.5-ös motor. Csövek, szűrők, stb. A szivárgás a motor jobb oldalán jó mélyen, bent. Csak elemlámpával bevilágítva lehet látni az olajsarat. Minimális a szivárgás, mert nívópálcán 10e km alatt nem látni változást, de fűtési szezonban kellemetlen égett olajszag jön be az utastérbe.



Szelepfedél tömítés csere volt már?

maestro006 Elküldve: 2015-08-05 19:17 Mi lehet a baj?

Sziasztok márkatársak!
A helyzet a következő: https://www.youtube.com/watch?v=5lnmRYSYkkI (nem tudom hogy kell beágyazni a videót)
A videón nem az én autóm van, de ugyan ezt produkálja. Hosszabb állás után indítanám az autót, és leesik az alapjárat majd leáll. 2. néha 3. indításra viszont szépen indul, majd ha leállítom és még aznap ismét beindítom akkor elsőre indul. A műszerfalon nem világít semmi, üzemanyagszűrő kb 5-6 ezer kilométerrel ezelőtt lett cserélve.
Valakinek van ötlete mi okozhatja ?

maestro006 Elküldve: 2015-06-18 21:43 Mi lehet a baj?

KGR írta: Sziasztok!

Az autómból folyik a motorolaj valahonnan. Nagyon minimális a szivárgás, mert a nívópálcán 10.000 km után sem lehet észrevenni viszont emiatt folyamatosan trutymós alul minden. Ráadásul télen büdös is. Voltam már motormosáson valamint több szervizben is vele, de úgy vettem észre, hogy sehol nem vették a fáradtságot, hogy komolyan megnézzék mi lehet a gond. Csak álltak felette és találgattak. Mindenhol motor félig kiszerelése volt az ajánlat amibe nem mentem bele.
A fent leírtak miatt ötleteket kérnék tőletek, hátha valaki már találkozott ilyennel és sejti honnan szivároghat. Amennyire belátok a réseken úgy néz ki mintha a motor jobb oldalán a szívósor alatt jelenne meg először az olajsár. Nagyjából a vízpumpával egy szintben. Valamelyik vákumcsövem adhatta meg magát úgy, hogy semmilyen egyéb hibajelenséget nem tapasztalok?
Hogy tudnám ezt megnézni magam? Elegendő csak burkolatokat leszerelni vagy komolyabb bontást igényel, hogy utánajárjak?

Köszönöm a segítségeteket!


Szelepfedél tömítést cseréltél mostanában? Ha nem szerintem az lehetséges, hogy elfáradt már ilyen idős korban.
« előző123következő »