Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2014. november 03. hétfő, 17:17


Üdv

Vezető oldali ülésfűtés alig melegít ? mit lehet tenni hogy lehet tesztelni ?

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2014. november 03. hétfő, 11:47


nickname írta:
lantika írta:
kzste írta:
lantika írta:
kzste írta:
Tano írta:
kzste írta: Szia!
Én is épp cserélném a kapcsoló panelt, mert csak ASC gomb van rajta. A kérdésem az lenne hogy miért kell ehhez teljes konzolt cserélni? Más a mérete a több gombosnak?
Köszi előre is!


Ez attól függ, hogy mikori évjáratú/felszereltségű az autó. A régebbiekben még nem volt schaltzentrum (SZM), hanem csak különálló gombok. Aztán ha jól rémlik 99 végén bejött a kapcsolókonzolos verzió is, és abban már egyben vannak a kapcsolók egy egységben, ez az SZM. Ha a régebbiről váltasz, mint pl én is így voltam vele, akkor az egész tartókonzolt is kell cserélni, mert a régibe nem lehet belerakni az SZM-t. Ha az újabb SZM-es verziód van, akkor a tartókonzolt nem kell cserélni, elég csak az SZM egységet.



Szia! Köszönöm a választ, nekem így néz ki ez a rész a kocsiban: http://www.powerfanatics.com/g...9p1192.jpg
Gondolom ez akkor még a régebbi változat. Magyarul cserélhetem a teljes konzolt.
Amúgy szerintem nem ez lehetett benne eredetileg, mert az ülésfűtés szépen be van kábelezve, meg is van a konzol mögött a csatlakozó. Csak épp nem tudom hová bedugni.


A rädiodrol tudnäl irni pär infot? Esetleg kepet tudnäl feltenni?


A rádió maga hátra van beépítve, elől egy 16:9-es nagynavi van. Mire gondoltál pontosan?


Az erdekelne,hogy ez a gyäri nagy navi,vagy valami utängyärtott. Akarok bele venni 2dines navit,de nem tudom melyiket merjem megvenni. Gyärit a sok-sok szereles miatt nem akarom.


Ha tényleg jót akarsz akkor csak DYNAVIN "kb kétszer annyiba kerül de minőségibb termék"

Igen. csak a gyäri szettet kb 400 euroert össze tudom szedni,a dynavin meg 700 euro. marad az ES7062GE


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. november 03. hétfő, 11:03


lantika írta:
kzste írta:
lantika írta:
kzste írta:
Tano írta:
kzste írta: Szia!
Én is épp cserélném a kapcsoló panelt, mert csak ASC gomb van rajta. A kérdésem az lenne hogy miért kell ehhez teljes konzolt cserélni? Más a mérete a több gombosnak?
Köszi előre is!


Ez attól függ, hogy mikori évjáratú/felszereltségű az autó. A régebbiekben még nem volt schaltzentrum (SZM), hanem csak különálló gombok. Aztán ha jól rémlik 99 végén bejött a kapcsolókonzolos verzió is, és abban már egyben vannak a kapcsolók egy egységben, ez az SZM. Ha a régebbiről váltasz, mint pl én is így voltam vele, akkor az egész tartókonzolt is kell cserélni, mert a régibe nem lehet belerakni az SZM-t. Ha az újabb SZM-es verziód van, akkor a tartókonzolt nem kell cserélni, elég csak az SZM egységet.



Szia! Köszönöm a választ, nekem így néz ki ez a rész a kocsiban: http://www.powerfanatics.com/g...9p1192.jpg
Gondolom ez akkor még a régebbi változat. Magyarul cserélhetem a teljes konzolt.
Amúgy szerintem nem ez lehetett benne eredetileg, mert az ülésfűtés szépen be van kábelezve, meg is van a konzol mögött a csatlakozó. Csak épp nem tudom hová bedugni.


A rädiodrol tudnäl irni pär infot? Esetleg kepet tudnäl feltenni?


A rádió maga hátra van beépítve, elől egy 16:9-es nagynavi van. Mire gondoltál pontosan?


Az erdekelne,hogy ez a gyäri nagy navi,vagy valami utängyärtott. Akarok bele venni 2dines navit,de nem tudom melyiket merjem megvenni. Gyärit a sok-sok szereles miatt nem akarom.


Ha tényleg jót akarsz akkor csak DYNAVIN "kb kétszer annyiba kerül de minőségibb termék"


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2014. november 03. hétfő, 10:07


kzste írta:
lantika írta:
kzste írta:
Tano írta:
kzste írta: Szia!
Én is épp cserélném a kapcsoló panelt, mert csak ASC gomb van rajta. A kérdésem az lenne hogy miért kell ehhez teljes konzolt cserélni? Más a mérete a több gombosnak?
Köszi előre is!


Ez attól függ, hogy mikori évjáratú/felszereltségű az autó. A régebbiekben még nem volt schaltzentrum (SZM), hanem csak különálló gombok. Aztán ha jól rémlik 99 végén bejött a kapcsolókonzolos verzió is, és abban már egyben vannak a kapcsolók egy egységben, ez az SZM. Ha a régebbiről váltasz, mint pl én is így voltam vele, akkor az egész tartókonzolt is kell cserélni, mert a régibe nem lehet belerakni az SZM-t. Ha az újabb SZM-es verziód van, akkor a tartókonzolt nem kell cserélni, elég csak az SZM egységet.



Szia! Köszönöm a választ, nekem így néz ki ez a rész a kocsiban: http://www.powerfanatics.com/g...9p1192.jpg
Gondolom ez akkor még a régebbi változat. Magyarul cserélhetem a teljes konzolt.
Amúgy szerintem nem ez lehetett benne eredetileg, mert az ülésfűtés szépen be van kábelezve, meg is van a konzol mögött a csatlakozó. Csak épp nem tudom hová bedugni.


A rädiodrol tudnäl irni pär infot? Esetleg kepet tudnäl feltenni?


A rádió maga hátra van beépítve, elől egy 16:9-es nagynavi van. Mire gondoltál pontosan?


Az erdekelne,hogy ez a gyäri nagy navi,vagy valami utängyärtott. Akarok bele venni 2dines navit,de nem tudom melyiket merjem megvenni. Gyärit a sok-sok szereles miatt nem akarom.


Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. október 20. hétfő, 20:11


Dog írta:

Aham....köszi!
Az úgy is mostanában sokszor jelez, majd azt is ki kellesz iktatni!
Annak mi a szerepe amúgy?
Hogy csak ott durran a zsák ahol ülnek?!


igen csak ott durranik[/quote]



Dog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz Dog

Törzsvendég

Elismertség: 5% (7 pont) | Hozzászólások: 123

Elküldve: 2014. október 20. hétfő, 19:12




Aham....köszi!
Az úgy is mostanában sokszor jelez, majd azt is ki kellesz iktatni!
Annak mi a szerepe amúgy?
Hogy csak ott durran a zsák ahol ülnek?![/quote]

igen csak ott durranik

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. október 20. hétfő, 17:40


YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Pitykoo írta:
Dog írta:
Pitykoo írta:
Pitykoo írta: Hali!
Olyanba kérnék segítséget, hogy akarok rakni a két első ülésbe fűtést!
A kérdésem az lenne, hogy mire figyeljek az ülés kiszedésekor, ha a csatlakozókat lehúzom és kiszedem az ülést nem lesz semminek semmi baja ha ugyan úgy vissza is rakok mindent(nem szeretnék ellőni semmit) ?!
Az ülésről a gyári huzat mennyire könnyen szedhető le ill. rakható vissza?
Én úgy szeretném ha csak gyújtás után legyen kötve nehogy véletlenül bekapcsolva hagyjam és lemeríti az aksit akkor hova , mire érdemes rákötni?
Előre is köszönöm a válaszokat!


Vagy, hogy melyik típust ajánlanátok!?


Az ülést nyugodtan kiszedheted Én inkább kárpitosra biznám a huzatot elég feszesre van húzva kinlodjon az vele....Ha tudsz szerezni gyári betétet a kábelköteg nemvoltdrága márkaszervizbesem vezérlőt meg kb 10ért kapsz és teljes gyári rendszered lesz.


Aham.... köszi!
Utána járok van e valahol kárpitos....
Egyébkén ilyen univerzálisat tudnának nekem adni szinte ingyen ezért gondoltam, hogy azt beleteszem....
Jó lett volna ha nem olyan szívatós a huzat le fel rakása....


Még annyit, hogy le kell e venni az aksiról a sarut mielőtt kiszedem azt ülést vagy nem?!


célszerű levenni bármi elektronyos dolgot csinálsz. meg az ülésfoglaltságjelző hibát fog beírni. ha van aki kitörölje a hibát, akkor maradhat az akksi rajta.


Aham....köszi!
Az úgy is mostanában sokszor jelez, majd azt is ki kellesz iktatni!
Annak mi a szerepe amúgy?
Hogy csak ott durran a zsák ahol ülnek?!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. október 20. hétfő, 17:14


Pitykoo írta:
Pitykoo írta:
Dog írta:
Pitykoo írta:
Pitykoo írta: Hali!
Olyanba kérnék segítséget, hogy akarok rakni a két első ülésbe fűtést!
A kérdésem az lenne, hogy mire figyeljek az ülés kiszedésekor, ha a csatlakozókat lehúzom és kiszedem az ülést nem lesz semminek semmi baja ha ugyan úgy vissza is rakok mindent(nem szeretnék ellőni semmit) ?!
Az ülésről a gyári huzat mennyire könnyen szedhető le ill. rakható vissza?
Én úgy szeretném ha csak gyújtás után legyen kötve nehogy véletlenül bekapcsolva hagyjam és lemeríti az aksit akkor hova , mire érdemes rákötni?
Előre is köszönöm a válaszokat!


Vagy, hogy melyik típust ajánlanátok!?


Az ülést nyugodtan kiszedheted Én inkább kárpitosra biznám a huzatot elég feszesre van húzva kinlodjon az vele....Ha tudsz szerezni gyári betétet a kábelköteg nemvoltdrága márkaszervizbesem vezérlőt meg kb 10ért kapsz és teljes gyári rendszered lesz.


Aham.... köszi!
Utána járok van e valahol kárpitos....
Egyébkén ilyen univerzálisat tudnának nekem adni szinte ingyen ezért gondoltam, hogy azt beleteszem....
Jó lett volna ha nem olyan szívatós a huzat le fel rakása....


Még annyit, hogy le kell e venni az aksiról a sarut mielőtt kiszedem azt ülést vagy nem?!


célszerű levenni bármi elektronyos dolgot csinálsz. meg az ülésfoglaltságjelző hibát fog beírni. ha van aki kitörölje a hibát, akkor maradhat az akksi rajta.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. október 20. hétfő, 17:03


Pitykoo írta:
Dog írta:
Pitykoo írta:
Pitykoo írta: Hali!
Olyanba kérnék segítséget, hogy akarok rakni a két első ülésbe fűtést!
A kérdésem az lenne, hogy mire figyeljek az ülés kiszedésekor, ha a csatlakozókat lehúzom és kiszedem az ülést nem lesz semminek semmi baja ha ugyan úgy vissza is rakok mindent(nem szeretnék ellőni semmit) ?!
Az ülésről a gyári huzat mennyire könnyen szedhető le ill. rakható vissza?
Én úgy szeretném ha csak gyújtás után legyen kötve nehogy véletlenül bekapcsolva hagyjam és lemeríti az aksit akkor hova , mire érdemes rákötni?
Előre is köszönöm a válaszokat!


Vagy, hogy melyik típust ajánlanátok!?


Az ülést nyugodtan kiszedheted Én inkább kárpitosra biznám a huzatot elég feszesre van húzva kinlodjon az vele....Ha tudsz szerezni gyári betétet a kábelköteg nemvoltdrága márkaszervizbesem vezérlőt meg kb 10ért kapsz és teljes gyári rendszered lesz.


Aham.... köszi!
Utána járok van e valahol kárpitos....
Egyébkén ilyen univerzálisat tudnának nekem adni szinte ingyen ezért gondoltam, hogy azt beleteszem....
Jó lett volna ha nem olyan szívatós a huzat le fel rakása....


Még annyit, hogy le kell e venni az aksiról a sarut mielőtt kiszedem azt ülést vagy nem?!

solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2014. október 19. vasárnap, 19:11


Sorry téves volt..



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. október 19. vasárnap, 20:26

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. október 19. vasárnap, 18:48


Dog írta:
Pitykoo írta:
Pitykoo írta: Hali!
Olyanba kérnék segítséget, hogy akarok rakni a két első ülésbe fűtést!
A kérdésem az lenne, hogy mire figyeljek az ülés kiszedésekor, ha a csatlakozókat lehúzom és kiszedem az ülést nem lesz semminek semmi baja ha ugyan úgy vissza is rakok mindent(nem szeretnék ellőni semmit) ?!
Az ülésről a gyári huzat mennyire könnyen szedhető le ill. rakható vissza?
Én úgy szeretném ha csak gyújtás után legyen kötve nehogy véletlenül bekapcsolva hagyjam és lemeríti az aksit akkor hova , mire érdemes rákötni?
Előre is köszönöm a válaszokat!


Vagy, hogy melyik típust ajánlanátok!?


Az ülést nyugodtan kiszedheted Én inkább kárpitosra biznám a huzatot elég feszesre van húzva kinlodjon az vele....Ha tudsz szerezni gyári betétet a kábelköteg nemvoltdrága márkaszervizbesem vezérlőt meg kb 10ért kapsz és teljes gyári rendszered lesz.


Aham.... köszi!
Utána járok van e valahol kárpitos....
Egyébkén ilyen univerzálisat tudnának nekem adni szinte ingyen ezért gondoltam, hogy azt beleteszem....
Jó lett volna ha nem olyan szívatós a huzat le fel rakása....

Dog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz Dog

Törzsvendég

Elismertség: 5% (7 pont) | Hozzászólások: 123

Elküldve: 2014. október 19. vasárnap, 18:20


Pitykoo írta:
Pitykoo írta: Hali!
Olyanba kérnék segítséget, hogy akarok rakni a két első ülésbe fűtést!
A kérdésem az lenne, hogy mire figyeljek az ülés kiszedésekor, ha a csatlakozókat lehúzom és kiszedem az ülést nem lesz semminek semmi baja ha ugyan úgy vissza is rakok mindent(nem szeretnék ellőni semmit) ?!
Az ülésről a gyári huzat mennyire könnyen szedhető le ill. rakható vissza?
Én úgy szeretném ha csak gyújtás után legyen kötve nehogy véletlenül bekapcsolva hagyjam és lemeríti az aksit akkor hova , mire érdemes rákötni?
Előre is köszönöm a válaszokat!


Vagy, hogy melyik típust ajánlanátok!?


Az ülést nyugodtan kiszedheted Én inkább kárpitosra biznám a huzatot elég feszesre van húzva kinlodjon az vele....Ha tudsz szerezni gyári betétet a kábelköteg nemvoltdrága márkaszervizbesem vezérlőt meg kb 10ért kapsz és teljes gyári rendszered lesz.


Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. október 19. vasárnap, 13:20


Pitykoo írta: Hali!
Olyanba kérnék segítséget, hogy akarok rakni a két első ülésbe fűtést!
A kérdésem az lenne, hogy mire figyeljek az ülés kiszedésekor, ha a csatlakozókat lehúzom és kiszedem az ülést nem lesz semminek semmi baja ha ugyan úgy vissza is rakok mindent(nem szeretnék ellőni semmit) ?!
Az ülésről a gyári huzat mennyire könnyen szedhető le ill. rakható vissza?
Én úgy szeretném ha csak gyújtás után legyen kötve nehogy véletlenül bekapcsolva hagyjam és lemeríti az aksit akkor hova , mire érdemes rákötni?
Előre is köszönöm a válaszokat!


Vagy, hogy melyik típust ajánlanátok!?

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. október 17. péntek, 20:05


Hali!
Olyanba kérnék segítséget, hogy akarok rakni a két első ülésbe fűtést!
A kérdésem az lenne, hogy mire figyeljek az ülés kiszedésekor, ha a csatlakozókat lehúzom és kiszedem az ülést nem lesz semminek semmi baja ha ugyan úgy vissza is rakok mindent(nem szeretnék ellőni semmit) ?!
Az ülésről a gyári huzat mennyire könnyen szedhető le ill. rakható vissza?
Én úgy szeretném ha csak gyújtás után legyen kötve nehogy véletlenül bekapcsolva hagyjam és lemeríti az aksit akkor hova , mire érdemes rákötni?
Előre is köszönöm a válaszokat!

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. október 02. csütörtök, 11:30


papaiatis írta:
Medvedisznoman írta:
Tano írta:
papaiatis írta: Két hibát találtam az ülésfűtéssel kapcsolatban.

Error memory:
Seat heating left short circuit or open circuit (error freq: 15, static error)

Shadow error memory:
Seat heting Lower voltage recognised (error freq: 1, sporadic)


Ebben az esetben mindenképp ki kell méregetni a csatlakozási pontoknál a rendszert, valahol vagy kontakthiba vagy szakadás lehet szerintem.


Sziasztok! Ez inkább zárlat lesz szerintem, feszültség letörés ugyanis zárlatkor áll fenn. Ez magyarázná azt is, hogy miért kapcsol ki. Nálam megtört a vezeték a az ülő- és hátlap között, a sok hajtogatástól (kupé) és az okozott hasonló tüneteket. Érdemes lenne a működő és a nem működő rész között szemrevételezni a vezetéket (már ha hozzáférsz)


Köszönöm a válaszokat! A hétvégén megpróbálok alánézni az üléseknek és kimérni műszerrel amit csak lehet. Jelentkezem az eredménnyel
Még annyi, hogy kb 3 hete még működött valamennyire. Ez azt jelenti, hogy nem kapcsolt ki egyből, hanem csak pár perc után. Most viszont 1-2 másodperccel később ki is kapcsol. Esetleg ezzel lehet szűkíteni a problémakört?



Így még inkább zárlatnak tűnik. Fokozatosan romlott a szigetelés az erek között és időnként összeértek, most pedig folyamatosan összeérnek. Én legalábbis erre gondolok.