autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 219

Elküldve: 2016. január 17. vasárnap, 15:18


Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Robin68 írta:
Krapulax6 írta:
Robin68 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Hallo... Lehet,hogy allithato kerul ala.
Felmerult bennem a kerdes,hogy ennel miert csak egy par rugo van?
Max 70mm-t elbirna a gyari rugoja?
http://www.fonixtuning.hu/inde...from=stock


az állíthatóban az a gáz, mint a nyomtávszélesítővel. könnyű kiszúrni. a TÜV papírral meg nem mész semmire. személy szerint egy szolid ültetéshez totál felesleges az állítható futómű. és mivel minimum 40-et ültet, szerintem hátul gondod lesz a sárvédő peremmel, az új kerékkel, még úgyis, hogy nincs megpakolva.
emlékszel aze nyémre, még kérdezted is menniyt van ültetve. hidd el dosztig elég hátul a 35mm. és ha csak egy rugó van alatta, még könnyebb kimagyarázni. m-tech futómű, csak azért szines a rugó, mert a gyáriak eltörnek, így... nem az van alatta. általában ezt elhiszik, ami persze igaz is lehet, bár enniyt nem ültet az M-tech, de nem fogja méregetni. az állítható futóművet meg nem tudod kimagyarázni.

Az állítható szerintem annyiból felesleges, hogy egyszer be lesz állítva valahova aztán ámen. 35-40 alatt meg már nem igazán a magyar utakra való, nem csak az utak minősége miatt hanem a keménysége is kényelmetlen lesz ami kihat a futómű alkatrészein felül minden másra is. És abban igaza van Y-nak, hogy egy rugót még ki lehet magyarázni de egy szettet már művészet kidumálni.


12eve vezetek es 5 igazoltatason vagyuk tul...
De atgondolom..


Nem is ez az aggodalom tárgya hanem az, hogy amíg kb 20 évvel ezelőtt tolt valaki egy ezrest a közeg tenyerébe és hirtelen minden megoldódott, addig ma ha ezt megpróbálod nem csak feljelent hanem az autót is lehet vinni a Mozaik utcába újra vizsgáztatni.


Akkor maskeppen kozelitem meg a kerdest.
225/40 es gumival maradhat a 40/35?

http://www.kephost.com/image/SXts
http://www.kephost.com/image/SXtb


Ja igen 18"


8,5" széles a felni, és ET35? vagy rosszul rémlik?



Volt a Rondell... Visszakuldtem... Kilogott kb 20 mm-t.
Vegul ez a BBS kerul ala.


Most latom, h nem sikerult szerkeszteni.
Szoval ez 18x8 coll et38.. 225/40-el

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 219

Elküldve: 2016. január 17. vasárnap, 15:16


YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Robin68 írta:
Krapulax6 írta:
Robin68 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Hallo... Lehet,hogy allithato kerul ala.
Felmerult bennem a kerdes,hogy ennel miert csak egy par rugo van?
Max 70mm-t elbirna a gyari rugoja?
http://www.fonixtuning.hu/inde...from=stock


az állíthatóban az a gáz, mint a nyomtávszélesítővel. könnyű kiszúrni. a TÜV papírral meg nem mész semmire. személy szerint egy szolid ültetéshez totál felesleges az állítható futómű. és mivel minimum 40-et ültet, szerintem hátul gondod lesz a sárvédő peremmel, az új kerékkel, még úgyis, hogy nincs megpakolva.
emlékszel aze nyémre, még kérdezted is menniyt van ültetve. hidd el dosztig elég hátul a 35mm. és ha csak egy rugó van alatta, még könnyebb kimagyarázni. m-tech futómű, csak azért szines a rugó, mert a gyáriak eltörnek, így... nem az van alatta. általában ezt elhiszik, ami persze igaz is lehet, bár enniyt nem ültet az M-tech, de nem fogja méregetni. az állítható futóművet meg nem tudod kimagyarázni.

Az állítható szerintem annyiból felesleges, hogy egyszer be lesz állítva valahova aztán ámen. 35-40 alatt meg már nem igazán a magyar utakra való, nem csak az utak minősége miatt hanem a keménysége is kényelmetlen lesz ami kihat a futómű alkatrészein felül minden másra is. És abban igaza van Y-nak, hogy egy rugót még ki lehet magyarázni de egy szettet már művészet kidumálni.


12eve vezetek es 5 igazoltatason vagyuk tul...
De atgondolom..


Nem is ez az aggodalom tárgya hanem az, hogy amíg kb 20 évvel ezelőtt tolt valaki egy ezrest a közeg tenyerébe és hirtelen minden megoldódott, addig ma ha ezt megpróbálod nem csak feljelent hanem az autót is lehet vinni a Mozaik utcába újra vizsgáztatni.


Akkor maskeppen kozelitem meg a kerdest.
225/40 es gumival maradhat a 40/35?

http://www.kephost.com/image/SXts
http://www.kephost.com/image/SXtb


Ja igen 18"


8,5" széles a felni, és ET35? vagy rosszul rémlik?



Volt a Rondell... Visszakuldtem... Kilogott kb 20 mm-t.
Vegul ez a BBS kerul ala.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. január 17. vasárnap, 15:07


Krapulax6 írta:
Robin68 írta:
Krapulax6 írta:
Robin68 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Hallo... Lehet,hogy allithato kerul ala.
Felmerult bennem a kerdes,hogy ennel miert csak egy par rugo van?
Max 70mm-t elbirna a gyari rugoja?
http://www.fonixtuning.hu/inde...from=stock


az állíthatóban az a gáz, mint a nyomtávszélesítővel. könnyű kiszúrni. a TÜV papírral meg nem mész semmire. személy szerint egy szolid ültetéshez totál felesleges az állítható futómű. és mivel minimum 40-et ültet, szerintem hátul gondod lesz a sárvédő peremmel, az új kerékkel, még úgyis, hogy nincs megpakolva.
emlékszel aze nyémre, még kérdezted is menniyt van ültetve. hidd el dosztig elég hátul a 35mm. és ha csak egy rugó van alatta, még könnyebb kimagyarázni. m-tech futómű, csak azért szines a rugó, mert a gyáriak eltörnek, így... nem az van alatta. általában ezt elhiszik, ami persze igaz is lehet, bár enniyt nem ültet az M-tech, de nem fogja méregetni. az állítható futóművet meg nem tudod kimagyarázni.

Az állítható szerintem annyiból felesleges, hogy egyszer be lesz állítva valahova aztán ámen. 35-40 alatt meg már nem igazán a magyar utakra való, nem csak az utak minősége miatt hanem a keménysége is kényelmetlen lesz ami kihat a futómű alkatrészein felül minden másra is. És abban igaza van Y-nak, hogy egy rugót még ki lehet magyarázni de egy szettet már művészet kidumálni.


12eve vezetek es 5 igazoltatason vagyuk tul...
De atgondolom..


Nem is ez az aggodalom tárgya hanem az, hogy amíg kb 20 évvel ezelőtt tolt valaki egy ezrest a közeg tenyerébe és hirtelen minden megoldódott, addig ma ha ezt megpróbálod nem csak feljelent hanem az autót is lehet vinni a Mozaik utcába újra vizsgáztatni.


Akkor maskeppen kozelitem meg a kerdest.
225/40 es gumival maradhat a 40/35?

http://www.kephost.com/image/SXts
http://www.kephost.com/image/SXtb


Ja igen 18"


8,5" széles a felni, és ET35? vagy rosszul rémlik?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 219

Elküldve: 2016. január 17. vasárnap, 14:59


Robin68 írta:
Krapulax6 írta:
Robin68 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Hallo... Lehet,hogy allithato kerul ala.
Felmerult bennem a kerdes,hogy ennel miert csak egy par rugo van?
Max 70mm-t elbirna a gyari rugoja?
http://www.fonixtuning.hu/inde...from=stock


az állíthatóban az a gáz, mint a nyomtávszélesítővel. könnyű kiszúrni. a TÜV papírral meg nem mész semmire. személy szerint egy szolid ültetéshez totál felesleges az állítható futómű. és mivel minimum 40-et ültet, szerintem hátul gondod lesz a sárvédő peremmel, az új kerékkel, még úgyis, hogy nincs megpakolva.
emlékszel aze nyémre, még kérdezted is menniyt van ültetve. hidd el dosztig elég hátul a 35mm. és ha csak egy rugó van alatta, még könnyebb kimagyarázni. m-tech futómű, csak azért szines a rugó, mert a gyáriak eltörnek, így... nem az van alatta. általában ezt elhiszik, ami persze igaz is lehet, bár enniyt nem ültet az M-tech, de nem fogja méregetni. az állítható futóművet meg nem tudod kimagyarázni.

Az állítható szerintem annyiból felesleges, hogy egyszer be lesz állítva valahova aztán ámen. 35-40 alatt meg már nem igazán a magyar utakra való, nem csak az utak minősége miatt hanem a keménysége is kényelmetlen lesz ami kihat a futómű alkatrészein felül minden másra is. És abban igaza van Y-nak, hogy egy rugót még ki lehet magyarázni de egy szettet már művészet kidumálni.



12eve vezetek es 5 igazoltatason vagyuk tul...
De atgondolom..



Nem is ez az aggodalom tárgya hanem az, hogy amíg kb 20 évvel ezelőtt tolt valaki egy ezrest a közeg tenyerébe és hirtelen minden megoldódott, addig ma ha ezt megpróbálod nem csak feljelent hanem az autót is lehet vinni a Mozaik utcába újra vizsgáztatni.


Akkor maskeppen kozelitem meg a kerdest.
225/40 es gumival maradhat a 40/35?

http://www.kephost.com/image/SXts
http://www.kephost.com/image/SXtb


Ja igen 18x8 et38




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. január 17. vasárnap, 15:07

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2016. január 17. vasárnap, 14:42


Krapulax6 írta:
Robin68 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Hallo... Lehet,hogy allithato kerul ala.
Felmerult bennem a kerdes,hogy ennel miert csak egy par rugo van?
Max 70mm-t elbirna a gyari rugoja?
http://www.fonixtuning.hu/inde...from=stock


az állíthatóban az a gáz, mint a nyomtávszélesítővel. könnyű kiszúrni. a TÜV papírral meg nem mész semmire. személy szerint egy szolid ültetéshez totál felesleges az állítható futómű. és mivel minimum 40-et ültet, szerintem hátul gondod lesz a sárvédő peremmel, az új kerékkel, még úgyis, hogy nincs megpakolva.
emlékszel aze nyémre, még kérdezted is menniyt van ültetve. hidd el dosztig elég hátul a 35mm. és ha csak egy rugó van alatta, még könnyebb kimagyarázni. m-tech futómű, csak azért szines a rugó, mert a gyáriak eltörnek, így... nem az van alatta. általában ezt elhiszik, ami persze igaz is lehet, bár enniyt nem ültet az M-tech, de nem fogja méregetni. az állítható futóművet meg nem tudod kimagyarázni.

Az állítható szerintem annyiból felesleges, hogy egyszer be lesz állítva valahova aztán ámen. 35-40 alatt meg már nem igazán a magyar utakra való, nem csak az utak minősége miatt hanem a keménysége is kényelmetlen lesz ami kihat a futómű alkatrészein felül minden másra is. És abban igaza van Y-nak, hogy egy rugót még ki lehet magyarázni de egy szettet már művészet kidumálni.



12eve vezetek es 5 igazoltatason vagyuk tul...
De atgondolom..



Nem is ez az aggodalom tárgya hanem az, hogy amíg kb 20 évvel ezelőtt tolt valaki egy ezrest a közeg tenyerébe és hirtelen minden megoldódott, addig ma ha ezt megpróbálod nem csak feljelent hanem az autót is lehet vinni a Mozaik utcába újra vizsgáztatni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. január 17. vasárnap, 14:30


Krapulax6 írta:
Robin68 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Hallo... Lehet,hogy allithato kerul ala.
Felmerult bennem a kerdes,hogy ennel miert csak egy par rugo van?
Max 70mm-t elbirna a gyari rugoja?
http://www.fonixtuning.hu/inde...from=stock


az állíthatóban az a gáz, mint a nyomtávszélesítővel. könnyű kiszúrni. a TÜV papírral meg nem mész semmire. személy szerint egy szolid ültetéshez totál felesleges az állítható futómű. és mivel minimum 40-et ültet, szerintem hátul gondod lesz a sárvédő peremmel, az új kerékkel, még úgyis, hogy nincs megpakolva.
emlékszel aze nyémre, még kérdezted is menniyt van ültetve. hidd el dosztig elég hátul a 35mm. és ha csak egy rugó van alatta, még könnyebb kimagyarázni. m-tech futómű, csak azért szines a rugó, mert a gyáriak eltörnek, így... nem az van alatta. általában ezt elhiszik, ami persze igaz is lehet, bár enniyt nem ültet az M-tech, de nem fogja méregetni. az állítható futóművet meg nem tudod kimagyarázni.

Az állítható szerintem annyiból felesleges, hogy egyszer be lesz állítva valahova aztán ámen. 35-40 alatt meg már nem igazán a magyar utakra való, nem csak az utak minősége miatt hanem a keménysége is kényelmetlen lesz ami kihat a futómű alkatrészein felül minden másra is. És abban igaza van Y-nak, hogy egy rugót még ki lehet magyarázni de egy szettet már művészet kidumálni.


12eve vezetek es 5 igazoltatason vagyuk tul...
De atgondolom..


az egy dolog. erre alapozni.... általában mindig akkor lesz gáz, amikor jogos is lesz. bár neked a korábbi kocsid is tyuningos volt nem? ha jól emlékszem.
szerintem ha nem célod találkozókon versenyt nyerni, de szeretnéd, hogy pofásan kinéző, ám hazsnálható autód legyen, akkor elég a rugó. és -40 alá nem kell menni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 219

Elküldve: 2016. január 17. vasárnap, 14:19


Robin68 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Hallo... Lehet,hogy allithato kerul ala.
Felmerult bennem a kerdes,hogy ennel miert csak egy par rugo van?
Max 70mm-t elbirna a gyari rugoja?
http://www.fonixtuning.hu/inde...from=stock


az állíthatóban az a gáz, mint a nyomtávszélesítővel. könnyű kiszúrni. a TÜV papírral meg nem mész semmire. személy szerint egy szolid ültetéshez totál felesleges az állítható futómű. és mivel minimum 40-et ültet, szerintem hátul gondod lesz a sárvédő peremmel, az új kerékkel, még úgyis, hogy nincs megpakolva.
emlékszel aze nyémre, még kérdezted is menniyt van ültetve. hidd el dosztig elég hátul a 35mm. és ha csak egy rugó van alatta, még könnyebb kimagyarázni. m-tech futómű, csak azért szines a rugó, mert a gyáriak eltörnek, így... nem az van alatta. általában ezt elhiszik, ami persze igaz is lehet, bár enniyt nem ültet az M-tech, de nem fogja méregetni. az állítható futóművet meg nem tudod kimagyarázni.

Az állítható szerintem annyiból felesleges, hogy egyszer be lesz állítva valahova aztán ámen. 35-40 alatt meg már nem igazán a magyar utakra való, nem csak az utak minősége miatt hanem a keménysége is kényelmetlen lesz ami kihat a futómű alkatrészein felül minden másra is. És abban igaza van Y-nak, hogy egy rugót még ki lehet magyarázni de egy szettet már művészet kidumálni.



12eve vezetek es 5 igazoltatason vagyuk tul...
De atgondolom..




Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2016. január 17. vasárnap, 13:36


YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Hallo... Lehet,hogy allithato kerul ala.
Felmerult bennem a kerdes,hogy ennel miert csak egy par rugo van?
Max 70mm-t elbirna a gyari rugoja?
http://www.fonixtuning.hu/inde...from=stock


az állíthatóban az a gáz, mint a nyomtávszélesítővel. könnyű kiszúrni. a TÜV papírral meg nem mész semmire. személy szerint egy szolid ültetéshez totál felesleges az állítható futómű. és mivel minimum 40-et ültet, szerintem hátul gondod lesz a sárvédő peremmel, az új kerékkel, még úgyis, hogy nincs megpakolva.
emlékszel aze nyémre, még kérdezted is menniyt van ültetve. hidd el dosztig elég hátul a 35mm. és ha csak egy rugó van alatta, még könnyebb kimagyarázni. m-tech futómű, csak azért szines a rugó, mert a gyáriak eltörnek, így... nem az van alatta. általában ezt elhiszik, ami persze igaz is lehet, bár enniyt nem ültet az M-tech, de nem fogja méregetni. az állítható futóművet meg nem tudod kimagyarázni.

Az állítható szerintem annyiból felesleges, hogy egyszer be lesz állítva valahova aztán ámen. 35-40 alatt meg már nem igazán a magyar utakra való, nem csak az utak minősége miatt hanem a keménysége is kényelmetlen lesz ami kihat a futómű alkatrészein felül minden másra is. És abban igaza van Y-nak, hogy egy rugót még ki lehet magyarázni de egy szettet már művészet kidumálni.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. január 17. vasárnap, 13:12


Krapulax6 írta: Hallo... Lehet,hogy allithato kerul ala.
Felmerult bennem a kerdes,hogy ennel miert csak egy par rugo van?
Max 70mm-t elbirna a gyari rugoja?
http://www.fonixtuning.hu/inde...from=stock


az állíthatóban az a gáz, mint a nyomtávszélesítővel. könnyű kiszúrni. a TÜV papírral meg nem mész semmire. személy szerint egy szolid ültetéshez totál felesleges az állítható futómű. és mivel minimum 40-et ültet, szerintem hátul gondod lesz a sárvédő peremmel, az új kerékkel, még úgyis, hogy nincs megpakolva.
emlékszel aze nyémre, még kérdezted is menniyt van ültetve. hidd el dosztig elég hátul a 35mm. és ha csak egy rugó van alatta, még könnyebb kimagyarázni. m-tech futómű, csak azért szines a rugó, mert a gyáriak eltörnek, így... nem az van alatta. általában ezt elhiszik, ami persze igaz is lehet, bár enniyt nem ültet az M-tech, de nem fogja méregetni. az állítható futóművet meg nem tudod kimagyarázni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 219

Elküldve: 2016. január 17. vasárnap, 13:06


Hallo... Lehet,hogy allithato kerul ala.
Felmerult bennem a kerdes,hogy ennel miert csak egy par rugo van?
Max 70mm-t elbirna a gyari rugoja?
http://www.fonixtuning.hu/inde...from=stock

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. január 12. kedd, 21:34


Robin68 írta:
Bitu79 írta: Én de örülök annak,hogy az én kocsim terepjáró
Ha ültetve lenne,télen még használhatatlanabb lenne nagyobb hóban,mert felfeküdne az alja.
Akik nagyon leültetik a kocsit,nem nagyon féltik.Nekem annyit nem ér az egész,hogy mindenhol leérjen BMWfanatics.hu - A rajongói portál

Ójaj! Valami hiba történt az oldal feldolgozása közben!