anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 22:46


Robinson írta:
anubisz írta:
Robinson írta:
nickname írta:

Vedd meg a BILSTEIN lengéscsillapítómat, tuti magasabb lesz, hogy szakadt volna az anyukba a fejük amikor be katalogizálták.



mert a lengéscsillapítónak mi köze van hozzá, milyen magasan van az autó?


lehet most baromságot mondok, de lehet nincs egy szintbe a rugótányér,a gyáriénál magasabban van, vagy a rögzítési pont, és ugye akkor ha beteszed a régi rugót az értelem szerűen jobban emeli a kasznit.
Most nagy hülyeséget mondtam?


Az én tudásom alapján, a lengéscsillapító a lengést csillapítja. Semmi köze nincs az autó magasságához. Akár ki is veheted a csillapítót, elmegy az csak rugóval is.



azt már írtam régen én is. De az elsőkön a csillapítón van a rugótányér, nem?

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 22:44


anubisz írta:
Robinson írta:
nickname írta:

Vedd meg a BILSTEIN lengéscsillapítómat, tuti magasabb lesz, hogy szakadt volna az anyukba a fejük amikor be katalogizálták.



mert a lengéscsillapítónak mi köze van hozzá, milyen magasan van az autó?


lehet most baromságot mondok, de lehet nincs egy szintbe a rugótányér,a gyáriénál magasabban van, vagy a rögzítési pont, és ugye akkor ha beteszed a régi rugót az értelem szerűen jobban emeli a kasznit.
Most nagy hülyeséget mondtam?


Az én tudásom alapján, a lengéscsillapító a lengést csillapítja. Semmi köze nincs az autó magasságához. Akár ki is veheted a csillapítót, elmegy az csak rugóval is.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 01. vasárnap, 22:44

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 22:42


Robinson írta:
nickname írta:

Vedd meg a BILSTEIN lengéscsillapítómat, tuti magasabb lesz, hogy szakadt volna az anyukba a fejük amikor be katalogizálták.



mert a lengéscsillapítónak mi köze van hozzá, milyen magasan van az autó?


lehet most baromságot mondok, de lehet nincs egy szintbe a rugótányér,a gyáriénál magasabban van, vagy a rögzítési pont, és ugye akkor ha beteszed a régi rugót az értelem szerűen jobban emeli a kasznit.
Most nagy hülyeséget mondtam?

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 22:37


nickname írta:

Vedd meg a BILSTEIN lengéscsillapítómat, tuti magasabb lesz, hogy szakadt volna az anyukba a fejük amikor be katalogizálták.



mert a lengéscsillapítónak mi köze van hozzá, milyen magasan van az autó?

Bulll85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Bulll85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 21:14


nickname írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
Bulll85 írta:
szotakdavid írta:
Bulll85 írta: Üdv! 320d Touringom,nagyon levan ültetve,18-as kerék van alatta,most vettem és szeretném ha az eleje kicsit magasabb lenne.Tud valaki segíteni? köszönöm ,előre is


persze,másik rugókat tegyél alá


sajnos nincs hozzá szerszámom,és nem tudom milyen rugó paszolna hozzá..gondoltam lehetne valakivel cserélni,vagy tud tanácsot adni,hova vihetném...


vagy gyárilag van ilyen, bak a rugó, meg a toronycsapágy rész közé. talán 1-2 centi emeléssel. vagy ugye a rugó. de hát nem tudjuk jelenleg milyen van alatta... vagy miylen lehet. másnem ha látszik, hogy ültetve van, akkor gyári touring rugó oszt kész, ami ehehz a motorhoz való. vagy Dávid M-tech rugója lehet jó is neked.


M-tech marad a polcon Már Robinson is leakart rá csapni


Vedd meg a BILSTEIN lengéscsillapítómat, tuti magasabb lesz, hogy szakadt volna az anyukba a fejük amikor be katalogizálták.


Köszönöm a válaszokat,keresek gyárit és azon préseltetek egy keveset,pedig így néz ki szépen a Bömös,csak sajnos így patkára nem tudok felálni se a garázsba.
Bár bakos megoldás is jó lehet,ha 2centit nyerek vele,az nekem elég lenne.az kb mibe fájna?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 01. vasárnap, 21:22

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 20:30


szotakdavid írta:
YELLOW írta:
Bulll85 írta:
szotakdavid írta:
Bulll85 írta: Üdv! 320d Touringom,nagyon levan ültetve,18-as kerék van alatta,most vettem és szeretném ha az eleje kicsit magasabb lenne.Tud valaki segíteni? köszönöm ,előre is


persze,másik rugókat tegyél alá


sajnos nincs hozzá szerszámom,és nem tudom milyen rugó paszolna hozzá..gondoltam lehetne valakivel cserélni,vagy tud tanácsot adni,hova vihetném...


vagy gyárilag van ilyen, bak a rugó, meg a toronycsapágy rész közé. talán 1-2 centi emeléssel. vagy ugye a rugó. de hát nem tudjuk jelenleg milyen van alatta... vagy miylen lehet. másnem ha látszik, hogy ültetve van, akkor gyári touring rugó oszt kész, ami ehehz a motorhoz való. vagy Dávid M-tech rugója lehet jó is neked.


M-tech marad a polcon Már Robinson is leakart rá csapni


Vedd meg a BILSTEIN lengéscsillapítómat, tuti magasabb lesz, hogy szakadt volna az anyukba a fejük amikor be katalogizálták.



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 19:54


YELLOW írta:
Bulll85 írta:
szotakdavid írta:
Bulll85 írta: Üdv! 320d Touringom,nagyon levan ültetve,18-as kerék van alatta,most vettem és szeretném ha az eleje kicsit magasabb lenne.Tud valaki segíteni? köszönöm ,előre is


persze,másik rugókat tegyél alá


sajnos nincs hozzá szerszámom,és nem tudom milyen rugó paszolna hozzá..gondoltam lehetne valakivel cserélni,vagy tud tanácsot adni,hova vihetném...


vagy gyárilag van ilyen, bak a rugó, meg a toronycsapágy rész közé. talán 1-2 centi emeléssel. vagy ugye a rugó. de hát nem tudjuk jelenleg milyen van alatta... vagy miylen lehet. másnem ha látszik, hogy ültetve van, akkor gyári touring rugó oszt kész, ami ehehz a motorhoz való. vagy Dávid M-tech rugója lehet jó is neked.


M-tech marad a polcon Már Robinson is leakart rá csapni


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 19:40


Bulll85 írta:
szotakdavid írta:
Bulll85 írta: Üdv! 320d Touringom,nagyon levan ültetve,18-as kerék van alatta,most vettem és szeretném ha az eleje kicsit magasabb lenne.Tud valaki segíteni? köszönöm ,előre is


persze,másik rugókat tegyél alá


sajnos nincs hozzá szerszámom,és nem tudom milyen rugó paszolna hozzá..gondoltam lehetne valakivel cserélni,vagy tud tanácsot adni,hova vihetném...


vagy gyárilag van ilyen, bak a rugó, meg a toronycsapágy rész közé. talán 1-2 centi emeléssel. vagy ugye a rugó. de hát nem tudjuk jelenleg milyen van alatta... vagy miylen lehet. másnem ha látszik, hogy ültetve van, akkor gyári touring rugó oszt kész, ami ehehz a motorhoz való. vagy Dávid M-tech rugója lehet jó is neked.

Bulll85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Bulll85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 19:23


szotakdavid írta:
Bulll85 írta: Üdv! 320d Touringom,nagyon levan ültetve,18-as kerék van alatta,most vettem és szeretném ha az eleje kicsit magasabb lenne.Tud valaki segíteni? köszönöm ,előre is


persze,másik rugókat tegyél alá


sajnos nincs hozzá szerszámom,és nem tudom milyen rugó paszolna hozzá..gondoltam lehetne valakivel cserélni,vagy tud tanácsot adni,hova vihetném...

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 19:15


Bulll85 írta: Üdv! 320d Touringom,nagyon levan ültetve,18-as kerék van alatta,most vettem és szeretném ha az eleje kicsit magasabb lenne.Tud valaki segíteni? köszönöm ,előre is


persze,másik rugókat tegyél alá

Bulll85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Bulll85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 19:14


Üdv! 320d Touringom,nagyon levan ültetve,18-as kerék van alatta,most vettem és szeretném ha az eleje kicsit magasabb lenne.Tud valaki segíteni? köszönöm ,előre is

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 18:56


[quote="YELLOW"]
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta: Sziasztok!

A héten kicseréltem a gyári M-es rugókat..Egy normál gyári rugószettre amit rugókováccsal megsüttetem így 35mm-es ültetés lett rajta.Az autónak jobb lett a komfortja,mint az M-es rugókkal volt.Csak ajánlani tudom ezt a megoldást.


pontosan, hogyan zalik egy ilyen procedúra? elképzelni eltudom, de nem szeretnék téves képben élni.
ha a gyári rugó lett süttetve vagy mi, akor az mitől lett rövidebb, vagy mitől ültette meg az autót? mert vagy gyengébb lett a rugóerő, vagy mi, vagy jobban össze lett tekerve? tényleg érdekel, bár lehet googlin is utána nézek. no meg mibe fáj egy ilyen művelet? nem nem szándékozom megcsinálni, csak szimplán érdekel.


Felmelegítette és összébb nyomta ennyi. 3000ft/db


köszi!
bár ha összébb nyomja, akkor csak változik a feszessége, de csak nem annyira ezek szerint. az M-tech rugó mennyit is ültet pontosan? 1,5-2 centi?


Úgy tudom 2-t.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 18:50


[quote="szotakdavid"]
YELLOW írta:
szotakdavid írta: Sziasztok!

A héten kicseréltem a gyári M-es rugókat..Egy normál gyári rugószettre amit rugókováccsal megsüttetem így 35mm-es ültetés lett rajta.Az autónak jobb lett a komfortja,mint az M-es rugókkal volt.Csak ajánlani tudom ezt a megoldást.


pontosan, hogyan zalik egy ilyen procedúra? elképzelni eltudom, de nem szeretnék téves képben élni.
ha a gyári rugó lett süttetve vagy mi, akor az mitől lett rövidebb, vagy mitől ültette meg az autót? mert vagy gyengébb lett a rugóerő, vagy mi, vagy jobban össze lett tekerve? tényleg érdekel, bár lehet googlin is utána nézek. no meg mibe fáj egy ilyen művelet? nem nem szándékozom megcsinálni, csak szimplán érdekel.


Felmelegítette és összébb nyomta ennyi. 3000ft/db


köszi!
bár ha összébb nyomja, akkor csak változik a feszessége, de csak nem annyira ezek szerint. az M-tech rugó mennyit is ültet pontosan? 1,5-2 centi?

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 18:38


[quote="YELLOW"]
szotakdavid írta: Sziasztok!

A héten kicseréltem a gyári M-es rugókat..Egy normál gyári rugószettre amit rugókováccsal megsüttetem így 35mm-es ültetés lett rajta.Az autónak jobb lett a komfortja,mint az M-es rugókkal volt.Csak ajánlani tudom ezt a megoldást.


pontosan, hogyan zalik egy ilyen procedúra? elképzelni eltudom, de nem szeretnék téves képben élni.
ha a gyári rugó lett süttetve vagy mi, akor az mitől lett rövidebb, vagy mitől ültette meg az autót? mert vagy gyengébb lett a rugóerő, vagy mi, vagy jobban össze lett tekerve? tényleg érdekel, bár lehet googlin is utána nézek. no meg mibe fáj egy ilyen művelet? nem nem szándékozom megcsinálni, csak szimplán érdekel.


Felmelegítette és összébb nyomta ennyi. 3000ft/db

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 18:32


szotakdavid írta: Sziasztok!

A héten kicseréltem a gyári M-es rugókat..Egy normál gyári rugószettre amit rugókováccsal megsüttetem így 35mm-es ültetés lett rajta.Az autónak jobb lett a komfortja,mint az M-es rugókkal volt.Csak ajánlani tudom ezt a megoldást.


pontosan, hogyan zalik egy ilyen procedúra? elképzelni eltudom, de nem szeretnék téves képben élni.
ha a gyári rugó lett süttetve vagy mi, akor az mitől lett rövidebb, vagy mitől ültette meg az autót? mert vagy gyengébb lett a rugóerő, vagy mi, vagy jobban össze lett tekerve? tényleg érdekel, bár lehet googlin is utána nézek. no meg mibe fáj egy ilyen művelet? nem nem szándékozom megcsinálni, csak szimplán érdekel.