haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2014. január 05. vasárnap, 09:22


Gaben320d írta:
toki24 írta:
bmw320d4 írta:
toki24 írta:
bmw320d4 írta:
toki24 írta: Hi,


Nemrég mértem én is egy fogyit. 20D 136 ló kézi.

vegyesbe 6,823-ra jött ki ebből 70% város 20% 10-30 kmes utak 10% 1x1 150-200.

városba 7,5-7,7 jöttki. Ez soknak mondható?

illetve hosszutávra pedig 90-140 tempo 5,4-5,7ig. 195\65 r15 gummákkal jelenleg.

Ez szokványos? csak kivánsigából kérdezem.



Ez rettenetesen sok!

Az enyém 6,821-el beéri


Ha-ha ! Ja képzeld egy jó 2 hete nem torpan a kocsi érdekes

akkor nem aggódok a fogyi miatt


Ugy látom elég lesz tizedesig leírnom


Na, kiszabadult az előtöltés szabályzó? Akkor így maradt


Hát nemtudom, de most 2 hete már nem csinálta.. pedig tesztelgettem, hogy 40nál tötyörgés majd padló általában laza temponál jött elő és amikor gyorsitani akartam volna erőteljesebben.. Hát ha meg elkezdi megint akkor majd ugyis csörgök

akkor Dávid te nyertél !


szia. Az enyém ugyan ezt csinálta légtömegmérőt cseréltem és megszünt! szerintem a fogyasztásba is beleszól ha rossz a légtömegmérő! az enyém is 7,1-7.6 persze sok benne a város egyszer írt 6,8 de már rég láttam ilyen számot most várom énis talán kicsit majd lemegy de még eddíg semmi extra változás de nem torpan! 320d 136 kézi kombi


Nektek jót ír ki a computer?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Gaben320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. január 05. vasárnap, 08:57


toki24 írta:
bmw320d4 írta:
toki24 írta:
bmw320d4 írta:
toki24 írta: Hi,


Nemrég mértem én is egy fogyit. 20D 136 ló kézi.

vegyesbe 6,823-ra jött ki ebből 70% város 20% 10-30 kmes utak 10% 1x1 150-200.

városba 7,5-7,7 jöttki. Ez soknak mondható?

illetve hosszutávra pedig 90-140 tempo 5,4-5,7ig. 195\65 r15 gummákkal jelenleg.

Ez szokványos? csak kivánsigából kérdezem.



Ez rettenetesen sok!

Az enyém 6,821-el beéri


Ha-ha ! Ja képzeld egy jó 2 hete nem torpan a kocsi érdekes

akkor nem aggódok a fogyi miatt


Ugy látom elég lesz tizedesig leírnom


Na, kiszabadult az előtöltés szabályzó? Akkor így maradt


Hát nemtudom, de most 2 hete már nem csinálta.. pedig tesztelgettem, hogy 40nál tötyörgés majd padló általában laza temponál jött elő és amikor gyorsitani akartam volna erőteljesebben.. Hát ha meg elkezdi megint akkor majd ugyis csörgök

akkor Dávid te nyertél !


szia. Az enyém ugyan ezt csinálta légtömegmérőt cseréltem és megszünt! szerintem a fogyasztásba is beleszól ha rossz a légtömegmérő! az enyém is 7,1-7.6 persze sok benne a város egyszer írt 6,8 de már rég láttam ilyen számot most várom énis talán kicsit majd lemegy de még eddíg semmi extra változás de nem torpan! 320d 136 kézi kombi

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 05. vasárnap, 08:37


interlagos írta:
interlagos írta:
interlagos írta: Köszönöm az infót, akkor olajleválasztószűrőt cserélek, és a hozzá tartozó csöveket első körben, persze új, gyári bmw.-re Akkor valószínű, hogy ez okozza a magas olajfogyasztást is, igaz? Utána meglátom, mi a helyzet.!


Gyakorlatilag egy ilyen készlet kell nekem, igaz?

http://www.ecstuning.com/BMW-E.../ES260025/


Illetve most nézem a gyári ETK-ban, van olyan, hogy Canada verzió/hideg éghajlat (ez a vákuumcsöveknél), miben különböznek a csövek? Vastagabb szigetelés van rajtuk? Érdemes ilyet venni?


Hogy miben különbözik nem tudom, de szerintem a normált vedd meg, nem hiszem, hogy a hideg éghajlatos díjazná a nyári 40 fokos hőséget. Nincs nálunk olyan hideg télen sem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz interlagos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2014. január 04. szombat, 21:23


interlagos írta:
interlagos írta: Köszönöm az infót, akkor olajleválasztószűrőt cserélek, és a hozzá tartozó csöveket első körben, persze új, gyári bmw.-re Akkor valószínű, hogy ez okozza a magas olajfogyasztást is, igaz? Utána meglátom, mi a helyzet.!


Gyakorlatilag egy ilyen készlet kell nekem, igaz?

http://www.ecstuning.com/BMW-E.../ES260025/


Illetve most nézem a gyári ETK-ban, van olyan, hogy Canada verzió/hideg éghajlat (ez a vákuumcsöveknél), miben különböznek a csövek? Vastagabb szigetelés van rajtuk? Érdemes ilyet venni?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz interlagos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2014. január 04. szombat, 20:18


interlagos írta: Köszönöm az infót, akkor olajleválasztószűrőt cserélek, és a hozzá tartozó csöveket első körben, persze új, gyári bmw.-re Akkor valószínű, hogy ez okozza a magas olajfogyasztást is, igaz? Utána meglátom, mi a helyzet.!


Gyakorlatilag egy ilyen készlet kell nekem, igaz?

http://www.ecstuning.com/BMW-E.../ES260025/

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz interlagos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2014. január 04. szombat, 20:07


Köszönöm az infót, akkor olajleválasztószűrőt cserélek, és a hozzá tartozó csöveket első körben, persze új, gyári bmw.-re Akkor valószínű, hogy ez okozza a magas olajfogyasztást is, igaz? Utána meglátom, mi a helyzet.!

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. január 04. szombat, 12:18


haka írta:
interlagos írta:
MattM325 írta:
Pocses írta:
Neo954 írta:
interlagos írta: Hát nem vagytok túl segítőkészek...
Enyém az autó kvázi újkora óta, a motor nem volt benne megfőzve, szervószivattyún, gyújtótrafón kívül semmi hibája nem volt 10 év alatt, az olajat is szigorúan 10e KM-enként cserélem. Kartergázszűrő lehet a probléma? Kérlek segítsetek, mert ez a fogyasztás megesz engem is!



Szia!
Ha légtömegmérő probléma okozza a fogyasztásod, akkor igencsak füstölnie kell.
Próbáld meg lehúzni a légtömegmérő csatlakozóját, akkor azthiszem középértéken számolja a levegő-üzemanyag arányt. Nézd meg akkor, hogy fogyaszt de nagyon sokat ne menj így vele.
Az olaj problémád meg szerintem inkább szelepszár szimmering, de el nem hiszem, hogy nem okádik kék füstöt az autód.
Ha mégsem, akkor valahol elfolyik az olajad, és nem az égéstérbe jutva távozik a motorból.

Elsőre ennyit tudok hozzászólni a témához.
Majd még több infót írj, aztán akkor jobban megy az ötletelés.

Üdv.:Neo


Hy Neo!

A légmennyiségmérő csati lehúzást én is eljátszottam annó, de sokkal rosszabb lett mintha rajta hagytam úgy, hogy már sz@r@kodott.
Az olajfolyást +ugye látná Ő is ekkora mennyiségnél jól látható bárhol parkol egy pár órát.


Sziasztok!

Interlagos: A kartergáz leválasztót cseréld ki, az összes csövet is körülötte, nívópálca O gyűrűivel együtt, ezt írták már előttem is, ez talán javít az olajfogyasztásodon. BMW olaj eredeti?

Üzemanyag fogyasztás: Lambdákat mérd ki, ne legyenek belustulva,de hát 130e-nél: Márciusi hozzászólásodban még 160e-nél volt berohadva a rendszámvilágításod. Nézz körbe az üzemanyagcsöveknél, nem szivárog-e valahol, mondjuk ez a motor járásán is meglátszódhat. Diag szerint is bemelegszik a motor üzemi hőfokra, vagy csak a mutató van középen? Figyeld, nem füstöl-e hidegen/melegen.


Sziasztok!

Köszi az infókat, ez egy másik autó, nem az, amiről márciusban írtam
A motor a legújabb infó szerint "fals levegő"-t szív, ezt onnan sikerült megállapítanom, hogyha leveszem az olajbetöltő nyílás kupakját, semmi vákuumot nem tapasztalok, a motor simán jár tovább, be sem rezonál, ha ráteszem a tenyerem, semmi szívást nem tapasztalok . BMW szakik azt javasolták, hogy a szívóoldalon a vákuumcsöveket kéne átvizsgálni első körben, mert ha ott szív falsot, lehet hogy a légtömegmérőnek semmi baja. Vajon melyik vákuumcsövekre gondoltak? ezeket hol találom? TIS-ben nem sikerült még útmutatót találnom róla.



Vákumcsöveket nálam is cserélni kellett, pikk pakk megcsinálja egy szaki és nem is drága dolog.
Amúgy mitől lukad ki egy vákum cső? Nálam is tök tropára voltak menve, de igazából most jutott eszembe, hogy nem vágom mitől tud az kilukadni. Egyszerűen megeszi az idő a cső anyagát?


Az, hogy nincs vákuum, az egyértelműen olajszeparátor probléma. Ha a vákuumcsövekkel lenne baj, akkor érezned kellene valamit a motor járásából, menetteljesítményéből, bárhogy. De cseréld ki mind, pár forint az egész. Hogy melyik csövekre gondolhattak a szakik, hát... ha értenek, hozzá akkor,ezekre, de csak kompletten érdemes cserélni mindennel együtt.
Hőtől, időtől, amelyikben olajgőz megy az meg attól is tönkremegy.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 04. szombat, 12:21


haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2014. január 04. szombat, 08:13


interlagos írta:
MattM325 írta:
Pocses írta:
Neo954 írta:
interlagos írta: Hát nem vagytok túl segítőkészek...
Enyém az autó kvázi újkora óta, a motor nem volt benne megfőzve, szervószivattyún, gyújtótrafón kívül semmi hibája nem volt 10 év alatt, az olajat is szigorúan 10e KM-enként cserélem. Kartergázszűrő lehet a probléma? Kérlek segítsetek, mert ez a fogyasztás megesz engem is!



Szia!
Ha légtömegmérő probléma okozza a fogyasztásod, akkor igencsak füstölnie kell.
Próbáld meg lehúzni a légtömegmérő csatlakozóját, akkor azthiszem középértéken számolja a levegő-üzemanyag arányt. Nézd meg akkor, hogy fogyaszt de nagyon sokat ne menj így vele.
Az olaj problémád meg szerintem inkább szelepszár szimmering, de el nem hiszem, hogy nem okádik kék füstöt az autód.
Ha mégsem, akkor valahol elfolyik az olajad, és nem az égéstérbe jutva távozik a motorból.

Elsőre ennyit tudok hozzászólni a témához.
Majd még több infót írj, aztán akkor jobban megy az ötletelés.

Üdv.:Neo


Hy Neo!

A légmennyiségmérő csati lehúzást én is eljátszottam annó, de sokkal rosszabb lett mintha rajta hagytam úgy, hogy már sz@r@kodott.
Az olajfolyást +ugye látná Ő is ekkora mennyiségnél jól látható bárhol parkol egy pár órát.


Sziasztok!

Interlagos: A kartergáz leválasztót cseréld ki, az összes csövet is körülötte, nívópálca O gyűrűivel együtt, ezt írták már előttem is, ez talán javít az olajfogyasztásodon. BMW olaj eredeti?

Üzemanyag fogyasztás: Lambdákat mérd ki, ne legyenek belustulva,de hát 130e-nél: Márciusi hozzászólásodban még 160e-nél volt berohadva a rendszámvilágításod. Nézz körbe az üzemanyagcsöveknél, nem szivárog-e valahol, mondjuk ez a motor járásán is meglátszódhat. Diag szerint is bemelegszik a motor üzemi hőfokra, vagy csak a mutató van középen? Figyeld, nem füstöl-e hidegen/melegen.


Sziasztok!

Köszi az infókat, ez egy másik autó, nem az, amiről márciusban írtam
A motor a legújabb infó szerint "fals levegő"-t szív, ezt onnan sikerült megállapítanom, hogyha leveszem az olajbetöltő nyílás kupakját, semmi vákuumot nem tapasztalok, a motor simán jár tovább, be sem rezonál, ha ráteszem a tenyerem, semmi szívást nem tapasztalok . BMW szakik azt javasolták, hogy a szívóoldalon a vákuumcsöveket kéne átvizsgálni első körben, mert ha ott szív falsot, lehet hogy a légtömegmérőnek semmi baja. Vajon melyik vákuumcsövekre gondoltak? ezeket hol találom? TIS-ben nem sikerült még útmutatót találnom róla.



Vákumcsöveket nálam is cserélni kellett, pikk pakk megcsinálja egy szaki és nem is drága dolog.
Amúgy mitől lukad ki egy vákum cső? Nálam is tök tropára voltak menve, de igazából most jutott eszembe, hogy nem vágom mitől tud az kilukadni. Egyszerűen megeszi az idő a cső anyagát?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz interlagos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2014. január 04. szombat, 07:16


MattM325 írta:
Pocses írta:
Neo954 írta:
interlagos írta: Hát nem vagytok túl segítőkészek...
Enyém az autó kvázi újkora óta, a motor nem volt benne megfőzve, szervószivattyún, gyújtótrafón kívül semmi hibája nem volt 10 év alatt, az olajat is szigorúan 10e KM-enként cserélem. Kartergázszűrő lehet a probléma? Kérlek segítsetek, mert ez a fogyasztás megesz engem is!



Szia!
Ha légtömegmérő probléma okozza a fogyasztásod, akkor igencsak füstölnie kell.
Próbáld meg lehúzni a légtömegmérő csatlakozóját, akkor azthiszem középértéken számolja a levegő-üzemanyag arányt. Nézd meg akkor, hogy fogyaszt de nagyon sokat ne menj így vele.
Az olaj problémád meg szerintem inkább szelepszár szimmering, de el nem hiszem, hogy nem okádik kék füstöt az autód.
Ha mégsem, akkor valahol elfolyik az olajad, és nem az égéstérbe jutva távozik a motorból.

Elsőre ennyit tudok hozzászólni a témához.
Majd még több infót írj, aztán akkor jobban megy az ötletelés.

Üdv.:Neo


Hy Neo!

A légmennyiségmérő csati lehúzást én is eljátszottam annó, de sokkal rosszabb lett mintha rajta hagytam úgy, hogy már sz@r@kodott.
Az olajfolyást +ugye látná Ő is ekkora mennyiségnél jól látható bárhol parkol egy pár órát.


Sziasztok!

Interlagos: A kartergáz leválasztót cseréld ki, az összes csövet is körülötte, nívópálca O gyűrűivel együtt, ezt írták már előttem is, ez talán javít az olajfogyasztásodon. BMW olaj eredeti?

Üzemanyag fogyasztás: Lambdákat mérd ki, ne legyenek belustulva,de hát 130e-nél: Márciusi hozzászólásodban még 160e-nél volt berohadva a rendszámvilágításod. Nézz körbe az üzemanyagcsöveknél, nem szivárog-e valahol, mondjuk ez a motor járásán is meglátszódhat. Diag szerint is bemelegszik a motor üzemi hőfokra, vagy csak a mutató van középen? Figyeld, nem füstöl-e hidegen/melegen.


Sziasztok!

Köszi az infókat, ez egy másik autó, nem az, amiről márciusban írtam
A motor a legújabb infó szerint "fals levegő"-t szív, ezt onnan sikerült megállapítanom, hogyha leveszem az olajbetöltő nyílás kupakját, semmi vákuumot nem tapasztalok, a motor simán jár tovább, be sem rezonál, ha ráteszem a tenyerem, semmi szívást nem tapasztalok . BMW szakik azt javasolták, hogy a szívóoldalon a vákuumcsöveket kéne átvizsgálni első körben, mert ha ott szív falsot, lehet hogy a légtömegmérőnek semmi baja. Vajon melyik vákuumcsövekre gondoltak? ezeket hol találom? TIS-ben nem sikerült még útmutatót találnom róla.



MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. január 04. szombat, 00:00


Pocses írta:
Neo954 írta:
interlagos írta: Hát nem vagytok túl segítőkészek...
Enyém az autó kvázi újkora óta, a motor nem volt benne megfőzve, szervószivattyún, gyújtótrafón kívül semmi hibája nem volt 10 év alatt, az olajat is szigorúan 10e KM-enként cserélem. Kartergázszűrő lehet a probléma? Kérlek segítsetek, mert ez a fogyasztás megesz engem is!



Szia!
Ha légtömegmérő probléma okozza a fogyasztásod, akkor igencsak füstölnie kell.
Próbáld meg lehúzni a légtömegmérő csatlakozóját, akkor azthiszem középértéken számolja a levegő-üzemanyag arányt. Nézd meg akkor, hogy fogyaszt de nagyon sokat ne menj így vele.
Az olaj problémád meg szerintem inkább szelepszár szimmering, de el nem hiszem, hogy nem okádik kék füstöt az autód.
Ha mégsem, akkor valahol elfolyik az olajad, és nem az égéstérbe jutva távozik a motorból.

Elsőre ennyit tudok hozzászólni a témához.
Majd még több infót írj, aztán akkor jobban megy az ötletelés.

Üdv.:Neo


Hy Neo!

A légmennyiségmérő csati lehúzást én is eljátszottam annó, de sokkal rosszabb lett mintha rajta hagytam úgy, hogy már sz@r@kodott.
Az olajfolyást +ugye látná Ő is ekkora mennyiségnél jól látható bárhol parkol egy pár órát.


Sziasztok!

Interlagos: A kartergáz leválasztót cseréld ki, az összes csövet is körülötte, nívópálca O gyűrűivel együtt, ezt írták már előttem is, ez talán javít az olajfogyasztásodon. BMW olaj eredeti?

Üzemanyag fogyasztás: Lambdákat mérd ki, ne legyenek belustulva,de hát 130e-nél: Márciusi hozzászólásodban még 160e-nél volt berohadva a rendszámvilágításod. Nézz körbe az üzemanyagcsöveknél, nem szivárog-e valahol, mondjuk ez a motor járásán is meglátszódhat. Diag szerint is bemelegszik a motor üzemi hőfokra, vagy csak a mutató van középen? Figyeld, nem füstöl-e hidegen/melegen.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. január 03. péntek, 17:31


Neo954 írta:
interlagos írta: Hát nem vagytok túl segítőkészek...
Enyém az autó kvázi újkora óta, a motor nem volt benne megfőzve, szervószivattyún, gyújtótrafón kívül semmi hibája nem volt 10 év alatt, az olajat is szigorúan 10e KM-enként cserélem. Kartergázszűrő lehet a probléma? Kérlek segítsetek, mert ez a fogyasztás megesz engem is!



Szia!
Ha légtömegmérő probléma okozza a fogyasztásod, akkor igencsak füstölnie kell.
Próbáld meg lehúzni a légtömegmérő csatlakozóját, akkor azthiszem középértéken számolja a levegő-üzemanyag arányt. Nézd meg akkor, hogy fogyaszt de nagyon sokat ne menj így vele.
Az olaj problémád meg szerintem inkább szelepszár szimmering, de el nem hiszem, hogy nem okádik kék füstöt az autód.
Ha mégsem, akkor valahol elfolyik az olajad, és nem az égéstérbe jutva távozik a motorból.

Elsőre ennyit tudok hozzászólni a témához.
Majd még több infót írj, aztán akkor jobban megy az ötletelés.

Üdv.:Neo


Hy Neo!

A légmennyiségmérő csati lehúzást én is eljátszottam annó, de sokkal rosszabb lett mintha rajta hagytam úgy, hogy már sz@r@kodott.
Az olajfolyást +ugye látná Ő is ekkora mennyiségnél jól látható bárhol parkol egy pár órát.

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 03. péntek, 17:21


interlagos írta: Hát nem vagytok túl segítőkészek...
Enyém az autó kvázi újkora óta, a motor nem volt benne megfőzve, szervószivattyún, gyújtótrafón kívül semmi hibája nem volt 10 év alatt, az olajat is szigorúan 10e KM-enként cserélem. Kartergázszűrő lehet a probléma? Kérlek segítsetek, mert ez a fogyasztás megesz engem is!



Szia!
Ha légtömegmérő probléma okozza a fogyasztásod, akkor igencsak füstölnie kell.
Próbáld meg lehúzni a légtömegmérő csatlakozóját, akkor azthiszem középértéken számolja a levegő-üzemanyag arányt. Nézd meg akkor, hogy fogyaszt de nagyon sokat ne menj így vele.
Az olaj problémád meg szerintem inkább szelepszár szimmering, de el nem hiszem, hogy nem okádik kék füstöt az autód.
Ha mégsem, akkor valahol elfolyik az olajad, és nem az égéstérbe jutva távozik a motorból.

Elsőre ennyit tudok hozzászólni a témához.
Majd még több infót írj, aztán akkor jobban megy az ötletelés.

Üdv.:Neo

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. január 03. péntek, 16:16


interlagos írta: Hát nem vagytok túl segítőkészek...
Enyém az autó kvázi újkora óta, a motor nem volt benne megfőzve, szervószivattyún, gyújtótrafón kívül semmi hibája nem volt 10 év alatt, az olajat is szigorúan 10e KM-enként cserélem. Kartergázszűrő lehet a probléma? Kérlek segítsetek, mert ez a fogyasztás megesz engem is!

A kartergázmembrán cseréjével tuti nem oldódik meg a fogyasztásod, én is cseréltettem mikor anno megvettem a vasam. De csere előtt sem evett többet. Viszont légmennyiségmérő cseréje után több lett a fogyasztásom, de azért mert szerény volt a keverék nem evett de nem is ment hidegen. Lehet nagyon dús a keveréked akkor meg tolja a sok mért levegő mellé a benyát! ( csak tipp )
Bakker amennyi olajfogyasztása van a verdádnak, szinte hihetetlen a futásteljesítmény, vagy végig 2 állásban ON/OF volt a gázpedál használva eddig. Majdnem csak az olajszűrőt kéne cserélned 10ezrenként.
Az üzemanyag fogyasztásodról már nem is beszélve, a karbisok zabáltak ennyit anno sor6 ban.




bmw320d4 írta:
szotakdavid írta:
bmw320d4 írta:
interlagos írta: Sziasztok!

Van egy 2003-as 330Ci-m, a következő gumimérettel: elől 225/40/18, hátul 255/35/18.
Az utóbbi 2 hónapban eléggé megugrott az autóm fogyasztása, hibakód nincs, elvileg minden jó az autóban diagnosztika szerint, viszont mégis sokat eszik+ fogyasztja az olajat is (gyári BMW olaj, 5w30-ból 10.000km alatt elfogyaszt simán 3-4 litert..
Városi fogyasztás: 17-18liter
Autópálya fix 140-tempomat: 12,5 liter

Eddig pályán 140-tempomattal fogyasztott 9 litert, városban a plafon 12-13 volt. Mi okozhatja ezt a nagy fogyasztást? Inpával olvasva hibakód nincs, sem a motorvezérlőben, sem az autó egyéb rendszereiben. Az autóban valós!! 130.000 km van!

Üdv!


Biztos nem volt szétfőzve a motor és a karterszelep is rendben van, azért van ez...



..karterszelep plusz a hozzá tartozó csövek is újak biztosan..


Tutira...

Ezután jön majd a " pedig már hátsó lámpát és ablaktörlő lapátot is cseréltek márkaszerviben, de a hiba megmaradt" ....






autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz interlagos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2014. január 03. péntek, 14:22


Hát nem vagytok túl segítőkészek...
Enyém az autó kvázi újkora óta, a motor nem volt benne megfőzve, szervószivattyún, gyújtótrafón kívül semmi hibája nem volt 10 év alatt, az olajat is szigorúan 10e KM-enként cserélem. Kartergázszűrő lehet a probléma? Kérlek segítsetek, mert ez a fogyasztás megesz engem is!






bmw320d4 írta:
szotakdavid írta:
bmw320d4 írta:
interlagos írta: Sziasztok!

Van egy 2003-as 330Ci-m, a következő gumimérettel: elől 225/40/18, hátul 255/35/18.
Az utóbbi 2 hónapban eléggé megugrott az autóm fogyasztása, hibakód nincs, elvileg minden jó az autóban diagnosztika szerint, viszont mégis sokat eszik+ fogyasztja az olajat is (gyári BMW olaj, 5w30-ból 10.000km alatt elfogyaszt simán 3-4 litert..
Városi fogyasztás: 17-18liter
Autópálya fix 140-tempomat: 12,5 liter

Eddig pályán 140-tempomattal fogyasztott 9 litert, városban a plafon 12-13 volt. Mi okozhatja ezt a nagy fogyasztást? Inpával olvasva hibakód nincs, sem a motorvezérlőben, sem az autó egyéb rendszereiben. Az autóban valós!! 130.000 km van!

Üdv!


Biztos nem volt szétfőzve a motor és a karterszelep is rendben van, azért van ez...



..karterszelep plusz a hozzá tartozó csövek is újak biztosan..


Tutira...

Ezután jön majd a " pedig már hátsó lámpát és ablaktörlő lapátot is cseréltek márkaszerviben, de a hiba megmaradt" ....




toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. január 02. csütörtök, 19:08


bmw320d4 írta:
toki24 írta:
bmw320d4 írta:
toki24 írta: Hi,


Nemrég mértem én is egy fogyit. 20D 136 ló kézi.

vegyesbe 6,823-ra jött ki ebből 70% város 20% 10-30 kmes utak 10% 1x1 150-200.

városba 7,5-7,7 jöttki. Ez soknak mondható?

illetve hosszutávra pedig 90-140 tempo 5,4-5,7ig. 195\65 r15 gummákkal jelenleg.

Ez szokványos? csak kivánsigából kérdezem.



Ez rettenetesen sok!

Az enyém 6,821-el beéri


Ha-ha ! Ja képzeld egy jó 2 hete nem torpan a kocsi érdekes

akkor nem aggódok a fogyi miatt


Ugy látom elég lesz tizedesig leírnom


Na, kiszabadult az előtöltés szabályzó? Akkor így maradt


Hát nemtudom, de most 2 hete már nem csinálta.. pedig tesztelgettem, hogy 40nál tötyörgés majd padló általában laza temponál jött elő és amikor gyorsitani akartam volna erőteljesebben.. Hát ha meg elkezdi megint akkor majd ugyis csörgök

akkor Dávid te nyertél !