2012-től ráncfelvarrott 1-es kupé és kabrió

2010. december 18. szombat 19:23, gampetibor


A BMW hivatalosan is bejelentette: a 1-es széria kupé és kabrio modelljeinek frissített verziója 2012-től elérhető. Számos változtatást hajtottak végre a 2012-ben megjelenő 1-es kupén, a hatékonyság növelése és a kiváló minőség fokozásának érdekében. A frissített 1-es kupé profilja – ami legjoban tükrözi a BMW sajátosságainak kifejezését – élesebb mint valaha.

2012-től ráncfelvarrott 1-es kupé és kabrió

képek megtekintése

A homlokrész új kialakítása magában foglalja a BMW innovatív légfüggöny technologiáját, ami csökkenti a turbulenciát a kerékjáratok körül, így javít a jármű aerodinamikai ellenállásán. A külső design kialakításában nagy szerepet kaptak az új első és hátsó lámpatestek. A belső térben az új designal rendelkező kapcsolók és vezérlő egységek egy új kifinomultabb megjelenést teremtenek.

2008-ban az USA-ban mutatták be az 1-es sorozat első kupéját, amihez a 40 évvel ezelőtti legendás BMW 2002 modell adott inspirációt. A frissített 1-es kupé, ami megtestesíti a BMW teljes filozófiáját - a tiszta teljesítményt, a kompakt méreteket és a prémium kivitelezést – talán a következő BMW legenda lesz. A sportos hátsókerék-hajtás, a gyors és pontos kezelhetőség és az erős motor kombinációja a 4 kényelmes üléssel – a frissített 1-es kupé újra feltalálja azt a világot amit a legendás BMW 2002-es modell teremtett.

Legfontosabb újítások

Stílus/aerodinamika

  • mind a 128i és a 135i kupé és kabrió új frissített első és hátsó lámpatesteket kapott, a hátsó lámpák LED-esek az elsők pedig új szemöldök stílust kaptak
  • a kabrió modellek rendelhetőek az új Moonlight Black / holdfény fekete / tetővel is aminek anyaga összefüggő fényes fémrostokból épül fel, amire ha rásüt a nap akkor fémes ezüst színben pompázik
  • a frisített modellekben elérhető az úgynevezett Gloss White / fényes fehér / belső kárpitozás is
  • az első lökhárítók tartalmazzák az Air Certain / légfüggöny / technológia áramvonalas design-ját aminek segítségével csökken a forgó kerekek által keltett turbulencia a kerékjáratok mellett
  • az első lökhárító külső alsó részén nyílásokat találunk amik kb. 10x3 cm –esek és a levegőt a kerékjáratokhoz vezetik ahol a kiáramló levegő egy függönyt képez a kerékjáratok körül ezzel csökkentve a kedvezőtlen turbulenciát
  • a légfüggöny hatás további javításának érdekében a kupék rendelhetőek Aero Wheel kerekekkel is


Erőátvitel/hajtás

  • a 135i egy N55 fémjelzésű 300 lóerős, 3 literes, sorhatos agregátot kapott twin-scroll turbófeltöltővel ellátva
  • a 128it egy 230 lóerős sima sorhatos motor hajtja
  • a135i rendelhető 7 sebességes DCT váltóval
  • az új hátsó differenciálmű és az új optimalizált véglehajtás sima futást és üzemanyag megtakarítás erdményez


Technológia

  • a BMW Connected Drive –nak köszönhetően Blackberry Smart Phone, iPod,USB és bluetooth illesztőt kapunk




Komment írása



Még nincsenek kommentek ehhez a cikkhez.



Legfrissebb
Az új BMW M5 mutatja be a valaha készült legintelligensebb összkerékhajtást
Exkluzív különkiadást kap a BMW 6-os sorozat
Az új BMW 5-ös Touring - képek, videók
Átadták az első állami támogatású elektromos BMW i3-ast
BMW 530e iPerformance plug-in hibrid
Kétszáz példányban készülő BMW M4 DTM Champion Edition
BMW Dingolfing: Jöhet az új 5-ös sorozat
Íme a vadonatúj BMW M5 Competition Edition




További cikkeink
Kerényi Ádám: "100x jobb lesz a hegyi drift mint egy strand"
Kerényi Ádám: "100x jobb lesz a hegyi drift mint egy strand"

A szombati hegyi drift versenyen a kétszeres KoE EB és kétszeres magyar bajnok Kerényi Ádám is ott lesz 650 lóerős autójával. Véleménye szerint a kilátogató nézők pontosan 100x jobban járnak, ha strand helyett ezt a programot választják. tovább »


A BMW 50 évvel ezelőtti forradalma - második rész
A BMW 50 évvel ezelőtti forradalma - második rész

A motorháztető alatt egy teljesen új 1.5 literes négyhengeres motor dolgozik amit BMW motor guruja Alexander von Falkenhausen fejlesztett ki. Ez volt az egyik olyan alkatrész ami érezhetően és látványosan megváltozott az IAA-n debütált prototípushoz képest: az 1:8.2-ről 1:8.8-ra növelt sűrítési aránynak köszönhetően az eredeti 5500-as fordulaton 75 LE-t teljesítő motor helyett egy 5700-as fordulatszámon 80 LE-t teljesítő hajtóművet kaptak. tovább »


Megható BMW-s összefogás karácsonykor
Megható BMW-s összefogás karácsonykor

Hárman meghaltak a Rakamaz és Nyírtelek között történt balesetben Novemberben. Akkor még kiemelték a médiában, hogy a balesetben egy BMW volt az egyik érintett. Ahogy az lenni szokott. Hiszen az olvasókat hoz, és erősíti az emberekben a sztereotípiát. Megbotránkoztat, és egy jól meghatározott csoportra lehet mutogatni. Később kiderült, hogy a balesetet egy 20 éves próbaidős rendőr okozta, aki elhajtott a helyszínről. tovább »


Repülj németbe és vezess BMW 1M prototípust! A gyár fizeti!
Repülj németbe és vezess BMW 1M prototípust! A gyár fizeti!

Úgy döntöttek Münchenben, hogy a legnagyobb rajongók közül 12-nek most lehetőséget adnak, hogy elsőként vezethessék a BMW 1M kupé prototípust. Az utazás és szállás költségét a gyár állja. Kell ennél több? tovább »