Jason Statham pedig nem tud vezetni. Bár már majd 3 éves reklámról van szó, én pl. csak most találkoztam össze ezzel az öngólnak bátran kikiáltható klippel, amiben az Audi 30 éves autókhoz hasonlítja az akkori legújabb modelljét. Miről is van szó? Kb. arról, hogy a nyolcadikos Attila sokkal stabilabban bringázik kitámasztókerekekkel, mint az Ovis Miki freestyle BMX-el.
Miért a hasonlat? A reklámban először Statham egy w108-as Mercedest tör össze, amit 1965 - 1972 között gyártottak, majd egy BMW E28 erejével nem tud megbírkózni, amit 1981-ben kezdtek el gyártani, és 1988-ban gurult le az utolsó darab a szalagról. Ezek az autók vajon milyen kiegészítő elektronikákkal voltak felszerelve? Volt ott nekünk a nyers erő, a benzingőz és egy ABS. Semmi cifra DSC vagy hasonlók, a sofőrön múlt minden. Egy 2009-es A6 ezzel szemben...? 4-kerék ABS (blokkolásgátló), ESP (menetstabilizátor), ASR (kipörgésgátló), csak hogy a futóművet említsük. (Ne felejtsük el, hogy a BMW 2001-ben a ráncfelvarrott E46-ban már olyan DSC-t (alias ESP: menetstabilizátor) adott a vásárlóknak, amit mai napig nem tud az Audi utolérni)
A merci fonalat félretesszük most, és feldobjuk a kérdést: Miért nem egy kortárs? Teszemazt egy E92 M3, ami még mindig öregebb két évvel. Tovább megyek, egy 97-es E39 is jöhet, amiben már volt DSC (infóim szerint az első két évben még nem lehetett bele rendelni), és egy ilyen kanyarban amit a filmben láthatunk, már azt is ciki elhajítani :)
És milyen egy igényes reklám, amiben poén is és teljesítmény is van? Kedvenc reklámom a BMW-től:
2017 márciusában, mindössze néhány héttel a BMW 5-ös sorozat hetedik modellgenerációjának piaci bevezetése után, a világ legsikeresebb üzleti limuzinjának palettájára a plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt változat is megérkezik. A BMW 530e iPerformance típusnéven bemutatkozó sportos limuzin a bajor gyártó legendásan lendületes vezetési élményét a zéró emissziójú, tisztán elektromos mobilitás lehetőségével egyesíti. tovább »
BMW Group – az innováció iránti szenvedély és a bátor vállalkozói szemlélet 100 éves története. A BMW Group centenáriumának emléket állító időszakos kiállítás rendkívül egyedi megközelítésből szemlélteti a vállalatcsoport dinamikusan fejlődő, egy évszázadon átívelő történelmét. tovább »
Videó: Sabine Schmitz, a világ leggyorsabb taxisofőrje.
A nők rossz sofőrök. A volán a sör és a távirányító miénk, férfiaké. Legalábbis szeretünk ebben a hitben élni. Közben Sabine Schmitz M5-ösökkel furikázik a Nordschleife-n. Sőt fizetnek is neki, hogy keresztbe rakja a verdát, mi meg elfehéredő arccal kapaszkodjunk közben az anyósülésen. Mi, akiké a volán. tovább »
Az ausztrálok szerint a BMW F10 535i az év luxusautója
Az ausztrál automotiv kiadványa szerint a "drive" a győztes szinonímája az általuk rendezett Év autója rendezvényen, ahol a BMW F10 535i győzedelmeskedve az Audi A8 és a Jaguar XJ felett megnyerte a Legjobb luxusautó 60.000 ausztrál dolláros vételár feletti kategóriát. tovább »