Jason Statham pedig nem tud vezetni. Bár már majd 3 éves reklámról van szó, én pl. csak most találkoztam össze ezzel az öngólnak bátran kikiáltható klippel, amiben az Audi 30 éves autókhoz hasonlítja az akkori legújabb modelljét. Miről is van szó? Kb. arról, hogy a nyolcadikos Attila sokkal stabilabban bringázik kitámasztókerekekkel, mint az Ovis Miki freestyle BMX-el.
Miért a hasonlat? A reklámban először Statham egy w108-as Mercedest tör össze, amit 1965 - 1972 között gyártottak, majd egy BMW E28 erejével nem tud megbírkózni, amit 1981-ben kezdtek el gyártani, és 1988-ban gurult le az utolsó darab a szalagról. Ezek az autók vajon milyen kiegészítő elektronikákkal voltak felszerelve? Volt ott nekünk a nyers erő, a benzingőz és egy ABS. Semmi cifra DSC vagy hasonlók, a sofőrön múlt minden. Egy 2009-es A6 ezzel szemben...? 4-kerék ABS (blokkolásgátló), ESP (menetstabilizátor), ASR (kipörgésgátló), csak hogy a futóművet említsük. (Ne felejtsük el, hogy a BMW 2001-ben a ráncfelvarrott E46-ban már olyan DSC-t (alias ESP: menetstabilizátor) adott a vásárlóknak, amit mai napig nem tud az Audi utolérni)
A merci fonalat félretesszük most, és feldobjuk a kérdést: Miért nem egy kortárs? Teszemazt egy E92 M3, ami még mindig öregebb két évvel. Tovább megyek, egy 97-es E39 is jöhet, amiben már volt DSC (infóim szerint az első két évben még nem lehetett bele rendelni), és egy ilyen kanyarban amit a filmben láthatunk, már azt is ciki elhajítani :)
És milyen egy igényes reklám, amiben poén is és teljesítmény is van? Kedvenc reklámom a BMW-től:
Ha még nem, akkor itt az idő, hogy segíts Te is! Most, hogy egész életek munkája úszik el az árral ez minimum, hiszen mindössze 200 forintot jelent számodra, ám sok kicsi 200 forint nagyon nagy segítséget jelenthet a bajba jutott honfitársainknak. Hazai telekommunikációs cégek (Invitel, T-Mobile, T-Home, Telenor, Vodafone, UPC) összefogásának köszönhetően ismét teljes körűen működik a 1749-es segélyvonal. tovább »
A BMW hivatalosan is bejelentette: a 1-es széria kupé és kabrio modelljeinek frissített verziója 2012-től elérhető. Számos változtatást hajtottak végre a 2012-ben megjelenő 1-es kupén, a hatékonyság növelése és a kiváló minőség fokozásának érdekében. A frissített 1-es kupé profilja – ami legjoban tükrözi a BMW sajátosságainak kifejezését – élesebb mint valaha. tovább »
Mi, akik részei voltunk az igazinak és megalkotói az eredetinek, idén a megújulást tűztük ki zászlónkra. Azért pedig, hogy mindenki megtudja, mire számíthat, vegyük szépen sorba, mitől is lehet jobb az új felállás. Először is visszatérünk a 2008-as rendszerhez, azaz a profi és az amatőr versenyek külön helyszínen, külön időpontokban lesznek megrendezve. tovább »
Az E39-esek sorait erősítő, bmw520ds néven futó kolléga tett egy kört kis hazánkban, másokban szánalmat ébresztő gyenge teljesítményű M5-ösével. Az említett napot kifejezetten BMW-s körútnak szánta, BMW körökben ismerős arcok meglátogatásával, egy komoly bestia kipróbálásával fűszerezve, üzemanyagot és lézerblokkolót nem kímélve. Tőle kértük el az élménybeszámolóját, amiben mindenki találhat olyan pontot, ami érdekes számára :) tovább »