Jason Statham pedig nem tud vezetni. Bár már majd 3 éves reklámról van szó, én pl. csak most találkoztam össze ezzel az öngólnak bátran kikiáltható klippel, amiben az Audi 30 éves autókhoz hasonlítja az akkori legújabb modelljét. Miről is van szó? Kb. arról, hogy a nyolcadikos Attila sokkal stabilabban bringázik kitámasztókerekekkel, mint az Ovis Miki freestyle BMX-el.
Miért a hasonlat? A reklámban először Statham egy w108-as Mercedest tör össze, amit 1965 - 1972 között gyártottak, majd egy BMW E28 erejével nem tud megbírkózni, amit 1981-ben kezdtek el gyártani, és 1988-ban gurult le az utolsó darab a szalagról. Ezek az autók vajon milyen kiegészítő elektronikákkal voltak felszerelve? Volt ott nekünk a nyers erő, a benzingőz és egy ABS. Semmi cifra DSC vagy hasonlók, a sofőrön múlt minden. Egy 2009-es A6 ezzel szemben...? 4-kerék ABS (blokkolásgátló), ESP (menetstabilizátor), ASR (kipörgésgátló), csak hogy a futóművet említsük. (Ne felejtsük el, hogy a BMW 2001-ben a ráncfelvarrott E46-ban már olyan DSC-t (alias ESP: menetstabilizátor) adott a vásárlóknak, amit mai napig nem tud az Audi utolérni)
A merci fonalat félretesszük most, és feldobjuk a kérdést: Miért nem egy kortárs? Teszemazt egy E92 M3, ami még mindig öregebb két évvel. Tovább megyek, egy 97-es E39 is jöhet, amiben már volt DSC (infóim szerint az első két évben még nem lehetett bele rendelni), és egy ilyen kanyarban amit a filmben láthatunk, már azt is ciki elhajítani :)
És milyen egy igényes reklám, amiben poén is és teljesítmény is van? Kedvenc reklámom a BMW-től:
Mélyen a BMW M hadiszállásának garázsában egy különleges M3 típus bújik meg, ami sosem látott napfényt. A titkon épített BMW E46 M3 Touring sosem került a piacra, pusztán jövedelmezőségi megfontolások okán. A BMW ugyanis úgy gondolta, nem lenne rá akkora igény, hogy megérje gyártani. Vajon tévedtek? tovább »
Az a több tízmillió ember, aki látta Ken Block videóit, és a több tízezer, aki kilátogatott a márciusi tuning show-ra, már tudja: a gymkhana a driftet, a gyorsulást, és a szlalom akrobatikát egyesítő ügyességi motorsportág. A hétvégén, Tökölön az amerikai sportágalapító pálya másán, 200 x 200 méteres területen kijelölt szinkronpályán egyszerre két versenyző méri össze tudását, így rögtön látni, ha valaki hibázik. tovább »
Biztos vagyok benne, hogy ebben a fényképalbumban - ami egyébként kifejezetten háttérkép gyűjtemény a BMW AG kiadásában - mindenki talál olyat, ami megdobogtatja a szívét. Függetlenül attól, hogy szemellenzős "régi BMW" fanatikus, aki szerint az E46 / E39 szériánál megállt az élet vagy sem. Mindenképpen érdemes megnézni, és ha már ott vagy, ne felejtsd el lájkolni oldalunkat a Facebook-on is! tovább »
Elvan a német ha játszik: V10-es szervcsere. - video
Nekem nem igazán jönnek be a roadster-ek, és ez igaz a BMW Z sorozatára is. Legalábbis alap esetben. Ennek ellenére a Z4M viszont már önmagában is elég csábító ahhoz, hogy megdobogtassa a szívem, de mi van, ha egy V10-es duruzsol benne? tovább »