Ez egy archivált weboldal! bővebben

BMW M Carbon Kerámia féktárcsák az M6 (F12/F13) modellekhez

2012. március 04. vasárnap 01:14, gampetibor


Az új BMW M6 modell 2013-as megjelenésével együtt debütálnak a már rég várt M Carbon Kerámia Fékek is. Túl sok részletet még nem lehet tudni, de most itt vannak az ismert információk összefoglalva. Az M Carbon Kerámia fékek nagyobb átmérőjű tárcsával kerülnek az első tengelyre (410mm a 400mm-es helyett), ugyanakkor jelentősen csökkentik a rugózatlan tömeget és ellenállóak a fakulással szemben. Az M6 modellek alap féknyergei sötét metálkékre vannak festve, viszont a Carbon Kerámia féknyergek ragyogó arany árnyalatban pompáznak.

BMW M Carbon Kerámia féktárcsák az M6 (F12/F13) modellekhez

képek megtekintése

Az áráról még nem tudni semmit, de egész biztos, hogy nem lesz olcsó (opció kód: 2NK). Az M Carbon Kerámia fékek elérhetőek lesznek az M6 -júliusi gyártástól- és az F10 M5 modellekhez.

alapfelszereltség M Carbon Kerámia
Tárcsa: acél-aluminium összetétel szénszálas kerámia vegyület
Első fék: 6 dugattyús fix féknyereg 6 dugattyús fix féknyereg
Átmérő: 400x36mm hűtött 410xTBA hűtött
Hátsó fék: szimpla dugattyús úszó féknyereg szimpla dugattyús úszó féknyereg
Átmérő: 396x24mm hűtött 396x24mm hűtött
Szín: sötét metál kék színes M logo arany fehér M logo
Súlycsökkenés: 19,4kg

A legújabb összetételű nagyteljesítményű fék rendszer elképesztő fékező erőt biztosít a BMW M6 Coupe és Convertible modellek számára. Kiemelkedő funkciói közé tartozik továbbá,hogy kisebb a súlya és tökéletes fékerőt biztosít még extrém terhelés alatt is.

A belső hűtésű perforált féktárcsák átmérője az első tengelyen 400mm a hátsó tengelyen 396mm. 6 dugattyús fix féknyereg az első tengelyen. A féknyereg sötét metálkék színű, színes M logoval.

Az M Carbon Kerámia fékek először csak az új BMW M6 Coupe és Convertible modellek számára elérhetőek ( csakis 20" keréktárcsákkal együtt) és egy új szintre emelik majd az autók fékező erejét.

A féktárcsákaz első tengelyen 410mm a hátsó tengelyen 396mm átmérőjűek. Egy teljesen új carbon-kerámia ötvözetből készültek ezáltal rendkivől jól ellenálnak a hőhatásoknak. Az M Carbon Kerámia fékek 19.4kg-mal könyebbek mint az alapfelszereltséghez tartozó normál fékek és kopásállóságuk is rendkívül nagy ezálltal az élettartamuk is a többszöröse a normál fékekéhez képest.

Az M Carbon Kerámia fékek szintén 6 dugattyús fix féknyereggel szereltek az első tengelyen és szimpla úszó féknyereggel a hátsó tengelyen, viszont már a sajátos nemes arany fényezéssel készülnek.




Komment írása



gampetibor 2012. március 04. 09:02
Ez így van, de azért addigra lehet megfakul kicsit az a tárcsa meg kopottas lesz az aranyszínű féknyereg is és bizony ennek a pótlása - mert gondolom megfelelő minőségű után gyártott ilyenben nemigazán lesz ha egyáltalán lesz - 4-5 havi fizetésünkből meg is oldható. Persze csak ha ebben a 4-5 hónapban nem kapcsolod fel a villanyt, nem nyitod ki a csapot és nem eszel iszol semmit. Sima ügy
gampetibor
Robinson 2012. március 04. 01:19
ez amúgy olyan 8-10 év múlva minket is érinteni fog, mikor felvásároljuk a lelakott F12-ket
Robinson


Legfrissebb
Az új BMW M5 mutatja be a valaha készült legintelligensebb összkerékhajtást
Exkluzív különkiadást kap a BMW 6-os sorozat
Az új BMW 5-ös Touring - képek, videók
Átadták az első állami támogatású elektromos BMW i3-ast
BMW 530e iPerformance plug-in hibrid
Kétszáz példányban készülő BMW M4 DTM Champion Edition
BMW Dingolfing: Jöhet az új 5-ös sorozat
Íme a vadonatúj BMW M5 Competition Edition




További cikkeink
E46 ajtózár javítás
E46 ajtózár javítás

Hil tollából származó "hogyan". Köszönjük! :)

Probléma: melegebb időben, kb 18 fok felett az a jelenség volt tapasztalható, hogy a vezető oldali ajtó nyitása nem volt érzékelve, mintha az ki sem lett volna nyitva.. tovább »


Elvan a német ha játszik: V10-es szervcsere. - video
Elvan a német ha játszik: V10-es szervcsere. - video

Nekem nem igazán jönnek be a roadster-ek, és ez igaz a BMW Z sorozatára is. Legalábbis alap esetben. Ennek ellenére a Z4M viszont már önmagában is elég csábító ahhoz, hogy megdobogtassa a szívem, de mi van, ha egy V10-es duruzsol benne? tovább »


Álcázott BMW prototípus Magyarországon (Totalcar)
Álcázott BMW prototípus Magyarországon (Totalcar)

Lehet, hogy a Grossglockner szerpentinjein, vagy a Nürburgring közelében gyakori látványnak számítanak az agyonálcázott prototípusok, de itthon semmiképp. Ezeket a fotókat viszont itthon lőtte egyik olvasónk, egy budai irodaház udvarán tegnap. tovább »


Video: 2012-es BMW M5 a Nurburgring-en
Video: 2012-es BMW M5 a Nurburgring-en

Nemrég találtunk egy fényképet, amiről úgy tűnt, egy álca nélküli BMW M5 F10-es. Amíg ezt a prototípust Münchenben szúrták ki, más tesztautókat a Nodrdschleife-re szoktak küldeni. A szuper sportos szedánt tesztpróbák közben kémlelték ki a híres Nürburgringen. tovább »