Ez egy archivált weboldal! bővebben

Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel

2010. november 14. vasárnap 15:10, Robinson


A széria BMW X5 M 555 lova az átlag embernek több mint elég, de a Hamann természetesen ezzel sem éri be, így megszületett a Flash Evo M. A német tuner cég mint mindig, most is összeállított egy igen komoly body kit-et is a járgányhoz, amit 2 féle motortuninggal rendelhetünk meg, akár 670 lóerőig feldühítve a vasat.

Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel

képek megtekintése

Az amúgy se csúnya X5 M a Hamann-tól új első lököst kapott, amihez 2 vagy 4 LEDsort választhatunk nappali világításnak. A karbon motorháztető kapott néhány diszkrét nyílást, hogy a motor még több levegőhöz jusson futás közben. A küszöblécek alacsonyabbra kerültek, így abszolút szinkronba kerültek a hatalmas sárvédőívekkel.

A kipufogó rendszer sem úszta meg. A gyári rendszert leakasztották, és feldobtak egy dupla rendszert, melyet ezúttal hátul középen vezettek ki. A hátsó diffúzor ennek megfelelően módosított változata szintén nagyon jól sikerült. Ha már az autó hátsó traktusánál vagyunk, érdemes szemügyre venni a szintén karbon légterelőt és tetőszpojlert, amik ennél a kategóriánál már valóban rendelkeznek leszorítóerővel, és stabilizálják az autót nagy sebességnél.

Az összeállítást kérhetjük 22 vagy 23 colos kerekekkel, bár a cég a nagyobbat ajánlja, szerinte így sportosabb az összhatás. Én nem vitatkoznék velük :)

Mint írtam volt, két verziót kérhetünk a teljesítménynövelésből. Az első esetén oly módon optimalizálják az ECU-t, hogy megszüntetik a gyár által telepített 250 km/h sebességkorlátozást, a teljesítményt pedig megnövelik 610 lóerőre, amit 780 Nm nyomatékkal tudhatunk magunkénak.

Akik ennél többre vágynak, azoknak egy HM 670 nevű kitet pakolnak az autóra, amihez hozzá tartozik néhány sport kiegészítő a kipufogó rendszerhez, mint pl. a sport katalizátor is. A megnövelt teljesítmény így 670 lóerőt és 950 Nm-t fog jelenteni, gyakorlatilag 1500 és 5650 fordulaton egyaránt! Tejóég... Sajnos a 300 km/h sebességet még így sem tudjuk túllépni, de azért na. Gondolkodjunk már egy kicsit :D

Nyilván egyértelmű mindenki számára, hogy a nagyobb teljesítménnyel szállított autót meg is kell tudni állítani. Ennek érdekében a Hamann sportfutómű rendszert rak az autó alá, ami 30mm-el alacsonyabbra helyezi a technikát, elől 405 mm hátul 340 mm-es féktárcsákkal.

Ha szeretnénk kicsit látványosabbra faragni a belső teret, mint mindig, a Hamann most is kínál különböző módosításokat, mint pl. Hamann sportkormány, módosított kilométeróra (320 km/h-ra skálázva), különleges bőr ülések, alumínium pedálok, rozsdamentes acél küszöbök és megvilágított Hamann logók.


Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel


Komment írása



Még nincsenek kommentek ehhez a cikkhez.



Legfrissebb
Az új BMW M5 mutatja be a valaha készült legintelligensebb összkerékhajtást
Exkluzív különkiadást kap a BMW 6-os sorozat
Az új BMW 5-ös Touring - képek, videók
Átadták az első állami támogatású elektromos BMW i3-ast
BMW 530e iPerformance plug-in hibrid
Kétszáz példányban készülő BMW M4 DTM Champion Edition
BMW Dingolfing: Jöhet az új 5-ös sorozat
Íme a vadonatúj BMW M5 Competition Edition




További cikkeink
A 2011-es BMW 335iS - A szenzációs találkozása a praktikussal
A 2011-es BMW 335iS - A szenzációs találkozása a praktikussal

A külső aerodinamikai fejlesztések kifejezetten agresszívra sikerültek, szinte kívánja, hogy nézd meg közelebbről. Az első lökös, a küszöbök és a hátsó lökös is vadonatúj, valamint a később beépített funkcionális hátsó diffúzor. Megkapta az összes LCI / Life Cycle Impulse / frissítést, beleértve az új „ open eyed ” / nyitott szemmel / fényszórókat is. tovább »


Az AC Schnitzer már dolgozik az új X3-ason
Az AC Schnitzer már dolgozik az új X3-ason

A BMW X3 második, ráncfelvarrott verziója több, mint egy frissítés. Az új generáció egyértelműen többet kínál mint az elődje, és tényleg egyedülálló a maga nemében. Minden új, jobb, nagyobb és szebb. tovább »


BMW újdonságok Párizsban
BMW újdonságok Párizsban

A Párizsi Autószalonon idén is rengeteg újdonsággal rukkol elő a BMW. Itt látatjuk először a faceliftes X3-at, az 5-ös touringot és a 6-os kupé koncepció változatát is. Akinek ez nem elég, a legnagyobb durranás az új M5-ös lehet a bajor gyártó standján. tovább »


A sosem látott családi M: BMW E46 M3 Touring
A sosem látott családi M: BMW E46 M3 Touring

Mélyen a BMW M hadiszállásának garázsában egy különleges M3 típus bújik meg, ami sosem látott napfényt. A titkon épített BMW E46 M3 Touring sosem került a piacra, pusztán jövedelmezőségi megfontolások okán. A BMW ugyanis úgy gondolta, nem lenne rá akkora igény, hogy megérje gyártani. Vajon tévedtek? tovább »