Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel

2010. november 14. vasárnap 15:10, Robinson


A széria BMW X5 M 555 lova az átlag embernek több mint elég, de a Hamann természetesen ezzel sem éri be, így megszületett a Flash Evo M. A német tuner cég mint mindig, most is összeállított egy igen komoly body kit-et is a járgányhoz, amit 2 féle motortuninggal rendelhetünk meg, akár 670 lóerőig feldühítve a vasat.

Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel

képek megtekintése

Az amúgy se csúnya X5 M a Hamann-tól új első lököst kapott, amihez 2 vagy 4 LEDsort választhatunk nappali világításnak. A karbon motorháztető kapott néhány diszkrét nyílást, hogy a motor még több levegőhöz jusson futás közben. A küszöblécek alacsonyabbra kerültek, így abszolút szinkronba kerültek a hatalmas sárvédőívekkel.

A kipufogó rendszer sem úszta meg. A gyári rendszert leakasztották, és feldobtak egy dupla rendszert, melyet ezúttal hátul középen vezettek ki. A hátsó diffúzor ennek megfelelően módosított változata szintén nagyon jól sikerült. Ha már az autó hátsó traktusánál vagyunk, érdemes szemügyre venni a szintén karbon légterelőt és tetőszpojlert, amik ennél a kategóriánál már valóban rendelkeznek leszorítóerővel, és stabilizálják az autót nagy sebességnél.

Az összeállítást kérhetjük 22 vagy 23 colos kerekekkel, bár a cég a nagyobbat ajánlja, szerinte így sportosabb az összhatás. Én nem vitatkoznék velük :)

Mint írtam volt, két verziót kérhetünk a teljesítménynövelésből. Az első esetén oly módon optimalizálják az ECU-t, hogy megszüntetik a gyár által telepített 250 km/h sebességkorlátozást, a teljesítményt pedig megnövelik 610 lóerőre, amit 780 Nm nyomatékkal tudhatunk magunkénak.

Akik ennél többre vágynak, azoknak egy HM 670 nevű kitet pakolnak az autóra, amihez hozzá tartozik néhány sport kiegészítő a kipufogó rendszerhez, mint pl. a sport katalizátor is. A megnövelt teljesítmény így 670 lóerőt és 950 Nm-t fog jelenteni, gyakorlatilag 1500 és 5650 fordulaton egyaránt! Tejóég... Sajnos a 300 km/h sebességet még így sem tudjuk túllépni, de azért na. Gondolkodjunk már egy kicsit :D

Nyilván egyértelmű mindenki számára, hogy a nagyobb teljesítménnyel szállított autót meg is kell tudni állítani. Ennek érdekében a Hamann sportfutómű rendszert rak az autó alá, ami 30mm-el alacsonyabbra helyezi a technikát, elől 405 mm hátul 340 mm-es féktárcsákkal.

Ha szeretnénk kicsit látványosabbra faragni a belső teret, mint mindig, a Hamann most is kínál különböző módosításokat, mint pl. Hamann sportkormány, módosított kilométeróra (320 km/h-ra skálázva), különleges bőr ülések, alumínium pedálok, rozsdamentes acél küszöbök és megvilágított Hamann logók.


Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel


Komment írása



Még nincsenek kommentek ehhez a cikkhez.



Legfrissebb
Az új BMW M5 mutatja be a valaha készült legintelligensebb összkerékhajtást
Exkluzív különkiadást kap a BMW 6-os sorozat
Az új BMW 5-ös Touring - képek, videók
Átadták az első állami támogatású elektromos BMW i3-ast
BMW 530e iPerformance plug-in hibrid
Kétszáz példányban készülő BMW M4 DTM Champion Edition
BMW Dingolfing: Jöhet az új 5-ös sorozat
Íme a vadonatúj BMW M5 Competition Edition




További cikkeink
Gymkhana premier hétvégén a tököli reptéren!
Gymkhana premier hétvégén a tököli reptéren!

Az a több tízmillió ember, aki látta Ken Block videóit, és a több tízezer, aki kilátogatott a márciusi tuning show-ra, már tudja: a gymkhana a driftet, a gyorsulást, és a szlalom akrobatikát egyesítő ügyességi motorsportág. A hétvégén, Tökölön az amerikai sportágalapító pálya másán, 200 x 200 méteres területen kijelölt szinkronpályán egyszerre két versenyző méri össze tudását, így rögtön látni, ha valaki hibázik. tovább »


G-Power M6 Hurricane RR: 800 lóerő 370km/h-val
G-Power M6 Hurricane RR: 800 lóerő 370km/h-val

Miután a G-Power Hurricane RS bi-kompresszoros 750 lóerős 551kW-os szörnye rekordot állított fel, és a világ leggyorsabb szalonautójának kiáltották ki 2008-ban 367,4 km/h száguldozásával, a tuningcég továbblépett, és mentek egy kört 372-vel. tovább »


Drift és Gymkhana Jamboree a tököli repülőtéren!
Drift és Gymkhana Jamboree a tököli repülőtéren!

Augusztus 10–11-én nagyszabású autós rendezvényt tartanak a tököli reptéren: hat verseny, látványos bemutatók, tuningautók és szakmai kiállítók várják az érdeklődőket. A rendezvényre közel 60 versenyautó érkezik, melyek fele külföldi; sztárversenyzők és a királynői koronáért ádáz aszfaltszaggatásra és szédítő keresztbe autózásra elszánt, nem mellesleg csodaszép hölgyek is rajthoz állnak. tovább »


A BMW 50 évvel ezelőtti forradalma - második rész
A BMW 50 évvel ezelőtti forradalma - második rész

A motorháztető alatt egy teljesen új 1.5 literes négyhengeres motor dolgozik amit BMW motor guruja Alexander von Falkenhausen fejlesztett ki. Ez volt az egyik olyan alkatrész ami érezhetően és látványosan megváltozott az IAA-n debütált prototípushoz képest: az 1:8.2-ről 1:8.8-ra növelt sűrítési aránynak köszönhetően az eredeti 5500-as fordulaton 75 LE-t teljesítő motor helyett egy 5700-as fordulatszámon 80 LE-t teljesítő hajtóművet kaptak. tovább »