Hartge 320d

2005. március 15. kedd 19:44, Robinson


A Hamann után a Hartge tuningcég is kezelésbe vette az új 3-as BMW-t. A külsõ és belsõ design mellett a motort is tovább erõsítették. A négyhengeres, kétliteres 163 lóerõs erõforrást 192-re piszkálták fel, a nyomaték 390 Nm-re nõtt, amely már 2000-es fordulatszámtól rendelkezésre áll. A jobb úttartás érdekében sportfutómûvet kapott, így 30 mm-rel csökkent az autó hasmagassága. Mindehhez hozzájárulnak az akár 20 zollos könnyûfémfelnik, elõl 245/30, hátul 285/25 méretû abroncsokkal. A belsõ teret alumíniumpedálokkal illetve kézifékkarral, sportkormánnyal valamint különbözõ váltógombokkal frissítették fel.





Komment írása



Még nincsenek kommentek ehhez a cikkhez.



Legfrissebb
Az új BMW M5 mutatja be a valaha készült legintelligensebb összkerékhajtást
Exkluzív különkiadást kap a BMW 6-os sorozat
Az új BMW 5-ös Touring - képek, videók
Átadták az első állami támogatású elektromos BMW i3-ast
BMW 530e iPerformance plug-in hibrid
Kétszáz példányban készülő BMW M4 DTM Champion Edition
BMW Dingolfing: Jöhet az új 5-ös sorozat
Íme a vadonatúj BMW M5 Competition Edition




További cikkeink
A magyar BMW rusnya (Szavazz a cikkben!)
A magyar BMW rusnya (Szavazz a cikkben!)

Persze ez teljesen szubjektív. Legalábbis azt hiszem. A Totalcar-os fiúk a saját cikküknek azt a címet adták, hogy Csodaszép a magyar BMW. Majd leírták, hogy mikor még csak gyerekcipőben járt a márka, csúnya autókat terveztek a cégnél.. tovább »


Miért nem cikkeztünk Giorgi Tevzadze haláláról?
Miért nem cikkeztünk Giorgi Tevzadze haláláról?

...érkezett a kérdés e-mailben. Hát milyen oldal ez, hogy erről nem írtok?! Olyan, ami nem jelentet meg sajnálkozó cikket egy olyan ember korántsem meglepő halálával kapcsolatban, akinek a munkásságával egyáltalán nem ért egyet. Tudjuk, pont nem Ő vezetett, de ez még nem változtat a tényen, hogy örömmel láttuk volna, ha bevonják a jogosítványát. tovább »


A BMW 50 évvel ezelőtti forradalma - második rész
A BMW 50 évvel ezelőtti forradalma - második rész

A motorháztető alatt egy teljesen új 1.5 literes négyhengeres motor dolgozik amit BMW motor guruja Alexander von Falkenhausen fejlesztett ki. Ez volt az egyik olyan alkatrész ami érezhetően és látványosan megváltozott az IAA-n debütált prototípushoz képest: az 1:8.2-ről 1:8.8-ra növelt sűrítési aránynak köszönhetően az eredeti 5500-as fordulaton 75 LE-t teljesítő motor helyett egy 5700-as fordulatszámon 80 LE-t teljesítő hajtóművet kaptak. tovább »


Ward's Auto Top 10 motorjai: BMW N55 twin-scroll motor
Ward's Auto Top 10 motorjai: BMW N55 twin-scroll motor

Az immár 17. évben megrendezett Ward's 10 legjobb motorja verseny fő célja, hogy megismertesse az új hajtásláncokat a saját gépjármű szegmensében. Már harmadik éve a BMW motorjai mindig a legjobb tíz között végeztek. 2007. - től 2009. - ig a BMW N54 jelzésű ikerturbóval szerelt motorjának bérelt helye volt az autóipar legjobb motorjai között. tovább »