Miért nem cikkeztünk Giorgi Tevzadze haláláról?

2013. június 27. csütörtök 22:01, Robinson


...érkezett a kérdés e-mailben. Hát milyen oldal ez, hogy erről nem írtok?! Olyan, ami nem jelentet meg sajnálkozó cikket egy olyan ember korántsem meglepő halálával kapcsolatban, akinek a munkásságával egyáltalán nem ért egyet. Tudjuk, pont nem Ő vezetett, de ez még nem változtat a tényen, hogy örömmel láttuk volna, ha bevonják a jogosítványát.

Miért nem cikkeztünk Giorgi Tevzadze haláláról?

képek megtekintése

Természetesen én is meg szoktam néha "őrülni" az utakon, elkap a BMW életérzés, és nyomom neki. Giorgi-val ellentétben én teszem ezt olyan formában, hogy nem veszélyeztetek közben másokat. Nem hajtok át a piroson, nem hajtok el keresztben a zebrán áthaladó gyalogos előtt, és nem hajtok szemben a forgalommal.

Véleményem szerint ez mind olyan dolog, ami alapján habozás nélkül kivonnék a forgalomból bárkit, legyen az akármilyen spíler sofőr, akármilyen BMW fan, és legyen akármilyen szupcsi M5 a segge alatt.

Volt kommentelő, aki feltette teljesen jogosan a kérdést, "Mi lett volna, ha egy kissrác kirohan az útra", amire egy nagyeszű azt válaszolta, hogy "Hát Giorgi lazán keresztbe vágta volna a verdát, és kikerülte volna"..

Nos, ha lenne fegyverem, és az én gyerekem mellett "driftelne" el, lehet utána is lőnék. Marhára szerencsés ipse volt, és rohadt sokan hozásegítették ahhoz az utakon, hogy ne történjen sokkal előbb valami komoly tragédia.

Érdekes számomra, hogy bár rendszám alapján jól beazonosítható volt a srác, bizonyíték adott volt dögivel a youtube-on, mégsem vonta soha senki felelősségre.

Nem volt semmivel jobb, mint bármelyik másik sztrítrészer, és szerintem csak a BMW-s társadalom amúgysem éppen szívderítő megítélését rontotta igen komoly szinten.

Halottakról jót vagy semmit, de ettől függetlenül én úgy gondolom, jobb így, hogy egy ilyen emberrel kevesebb fenyegeti honfitársai gyermekeinek életét!

Kiegészítés: Sokan rosszallásukat fejezték ki a záró mondatom miatt. Emiatt elnézést kérek, ha valakinek a lelkébe gázoltam volna. Értelemszerűen egy percig sem kívántam a halálát, viszont - ha Ő vezetett, ha nem - magának kereste a bajt, és bocsánat, de inkább Ő, mint más, az Ő hibájából.




Komment írása



anubisz 2013. július 20. 21:38
Túl sok a ha, ha. Ha kiugrott volna elé,Ha Hitlert lelövik,ha nem készül el az atombomba időben.
Tudása elképesztő volt,azért megszólni ami meg sem történt. Főleg,hogy nem is ő vezetett. Ha tört zúzott volna többször is,megérteném.
Én sajnálom.Ha Amerikában élt volna ,híres kaszkadőr lehetett volna.
http://www.motorpasion.com/vid...e-esta-vez
anubisz
Robinson 2013. július 01. 20:04
Csak azt tudom írni, ami facebook-on is: "Igazatok van abban, hogy a befejező mondat valóban túlzó, de erre csak azt tudom mondani: "Tudod, hogy nem úgy értettem." Nyilván senkinek nem kívánom a halálát, inkábbis azt akartam kifejezni ezzel, hogy a sajnálkozással ellentétben akármennyire gáz is, én inkább egy minimális pozitív változásnak tartom a közúti közlekedést tekintve. (Jó, ez így sem szebb, de remélem érted kolléga)"
Robinson
dbtibi 2013. június 28. 13:12
Annyi észrevételem lenne még, hogy azt senki nem tudja mi történt az autója mögött miután cikázott a városban az autók között. A városban szinte csak belsőkamerás felvételei vannak, nem tudni ki merre rántotta a kormányt, és abból milyen helyzet alakult ki ...
Tényleg utolérte a végzete, akár saját hibájából, akár más által.

A cikk reális képet mutat a kialakult helyzetről és az esetről.
dbtibi
jons 2013. június 28. 13:00
Annyi kiegészítéssel hibátlan a cikk, hogy a jogsiját a legnagyobb nézettséget hozó videója után elvették. Még osztották is a rendőröket, akik eljártak ellene. A cikkel teljesen egyetértek.
jons
jons 2013. június 28. 13:00
Annyi kiegészítéssel hibátlan a cikk, hogy a jogsiját a legnagyobb nézettséget hozó videója után elvették. Még osztották is a rendőröket, akik eljártak ellene. A cikkel teljesen egyetértek.
jons
YELLOW 2013. június 28. 12:59
én meg fórumban leírtam a véleményem.
én át szoktam gondolni mindig egy halálesetet, főleg ha "ismerős"-sel történik.
utolérte a végzete. tulajdonképpen lehet az ismerőse segített ezzel neki, mert ha ez nem történik meg, biztos vagyok benne, hogy sokkal nagyobb gond lett volna, sőt ha akkor túléli, egész életében vagy sitten, vagy eszméletlen lelkiismeret furdalással begolyózva élt volna tovább. lehet durva, de ha ez nem történik meg, lehet saját gyermekét és feleségét csapta volna el, vagy egy tömeggel teli buszmegállóba rongyol bele. nem vagyok hívó, de hiszek a végzetben, hogy mindennek oka van. mint emberi élet sajnálom, még akér nézni is jó volt a vidiket, de FELELŐTLEN volt! ezt ép eszű ember belátja, és eddig is csak marha nagy szerencséjének köszönheti, hogy egy szemből érkező autós, rossz reakcióként nem elé vágta be az autóját pánikból.
YELLOW
Pocses 2013. június 28. 12:52
Zárt pályán csak a saját életét veszélyeztette volna, de jóval biztonságosabban!
Nem közútra való az ilyen közlekedés.
Igazán csak az érti meg ezt akinek van már saját gyermeke, vagy unokája mint Nekem is......
bmwszabi 2013. június 28. 09:25
a cikk minden szavával maximálisan egyetértek!
bmwszabi
peteeqe 2013. június 28. 07:55
fura a hozzáállásod akkor is, még ha részben igazad is van...


Legfrissebb
Az új BMW M5 mutatja be a valaha készült legintelligensebb összkerékhajtást
Exkluzív különkiadást kap a BMW 6-os sorozat
Az új BMW 5-ös Touring - képek, videók
Átadták az első állami támogatású elektromos BMW i3-ast
BMW 530e iPerformance plug-in hibrid
Kétszáz példányban készülő BMW M4 DTM Champion Edition
BMW Dingolfing: Jöhet az új 5-ös sorozat
Íme a vadonatúj BMW M5 Competition Edition




További cikkeink
A BMW 1M coupé megmutatta az első és hátsó lökösét
A BMW 1M coupé megmutatta az első és hátsó lökösét

Már csak egy pár nap és lehull a fátyol a BMW 1M coupé -járól, de addig is folytatódik a játék. Az M-Power.com leközölt néhány új fotót amin "bébi M" megvillantja bájait, ebben az esetben az első lököse egy részét és a teljes hátsó szoknyáját. tovább »


Neue klasse - A BMW 50 évvel ezelőtti forradalma - első rész
Neue klasse - A BMW 50 évvel ezelőtti forradalma - első rész

50 évvel ezelőtt a BMW forradalmat robbantott ki az autógyártás terén. A forradalom Frankfurtban az IAA rendezvényen robbant ki amikor a BMW bemutatta annak az autócsaládnak az első tagját amit úgy neveztek az "Új osztály” / Neue klasse / BMW 1500. Az "Új osztály” egy teljesen új vonalat indított a compact sedan-ok terén ami az BMW 1500-as modellel kezdődött és a híres BMW 2002-es modellel ért véget a 70’-es évek végén. tovább »


BMW M6 kupé 32 Euróért! Neked megér ennyit?
BMW M6 kupé 32 Euróért! Neked megér ennyit?

A BMW úgy döntött, hogy a Daimler nyomdokaiba lépve belevág az autókölcsönzés bizniszbe. "BMW on Demand" lett a neve a vállalkozásnak, melynek keretein belül 16 és 32 Euró közötti áron lehet BMW-t kölcsönözni óránként. tovább »


A BMW megerősítette az AWD F10 M5 jövőbeli bevezetését
A BMW megerősítette az AWD F10 M5 jövőbeli bevezetését

Az Autocar szerint a BMW hivatalosan is megerősítette a négy kerék meghajtású AWD F10 M5 esetleges termelésbe bevonását. Az AWD F10 M5 mint egy kiegészítő modell csatlakozik az M5 kínálatba, aminek a havas éghajlaton élő potenciális M5 vásárlók bizonyára nagyon örülnek. Sokan úgy gondolják, lehetséges, hogy már ez az autó szerepelt abban a videóban amiben az új M5 tesztjét mutatták be havas körülmények között. Tényleg úgy tűnik, hogy a jövőben elérhető lesz az M5 xDrive modell is. tovább »