Jöhet a nullás BMW

2009. október 11. vasárnap 12:22, Robinson


Úgy tûnik, a német gyártó feladja az elveit, és saját elsõkerék-hajtású kisautót épít a Mini padlólemezére.

A brit szaksajtóban megjelent hírek szerint az Audi A1-es és a Mercedes A osztály ellenfelének szánt modell fejlesztését UKL1 néven kezdték meg, a Mini harmadik generációjával párhuzamosan. Az eddigi BMW modellekkel ellentétben – nyilvánvalóan gazdasági megfontolásokból – elsõkerék-hajtású kisautók a Minikétõl gyökeresen eltérõ formatervet kapnak, de mûszaki szempontból messzemenõkig azonos lesz a két sorozat. A kisautó állítólag egyaránt kapható lesz három és ötajtós karosszériával is, sõt, egyes források szerint kétüléses sportváltozat is készül majd. További kényszer szülte megoldásként valószínûleg nem csak négyhengeres motorokkal készül majd a fronthajtású BMW, de lesznek háromhengeres kivitelek is, mivel a szigorodó károsanyag-kibocsátási normák miatt a tervezõk kénytelenek a leghatékonyabb megoldásokat használni, és egyre kevésbé tudják figyelembe venni a presztízsszempontokat.

Az egyelõre csak nullás sorozatként emlegetett típus a pletykák szerint legkorábban 2013-ra készülhet el, és úgy tudjuk, már a bemutatóra várható egy elektromos, vagy hibrid kivitel bemutatása a hagyományos benzinesek és dízelek helyett.

Forrás: totalcar.hu




Komment írása



Még nincsenek kommentek ehhez a cikkhez.



Legfrissebb
Az új BMW M5 mutatja be a valaha készült legintelligensebb összkerékhajtást
Exkluzív különkiadást kap a BMW 6-os sorozat
Az új BMW 5-ös Touring - képek, videók
Átadták az első állami támogatású elektromos BMW i3-ast
BMW 530e iPerformance plug-in hibrid
Kétszáz példányban készülő BMW M4 DTM Champion Edition
BMW Dingolfing: Jöhet az új 5-ös sorozat
Íme a vadonatúj BMW M5 Competition Edition




További cikkeink
BMW M Carbon Kerámia féktárcsák az M6 (F12/F13) modellekhez
BMW M Carbon Kerámia féktárcsák az M6 (F12/F13) modellekhez

Az új BMW M6 modell 2013-as megjelenésével együtt debütálnak a már rég várt M Carbon Kerámia Fékek is. Túl sok részletet még nem lehet tudni, de most itt vannak az ismert információk összefoglalva. Az M Carbon Kerámia fékek nagyobb átmérőjű tárcsával kerülnek az első tengelyre (410mm a 400mm-es helyett), ugyanakkor jelentősen csökkentik a rugózatlan tömeget és ellenállóak a fakulással szemben. Az M6 modellek alap féknyergei sötét metálkékre vannak festve, viszont a Carbon Kerámia féknyergek ragyogó arany árnyalatban pompáznak. tovább »


Pepita CarPit - Bõrözés profi szinten 10% kedvezménnyel
Pepita CarPit - Bõrözés profi szinten 10% kedvezménnyel

Új partnerünk egy székesfehérvári kárpitos cég. Vaszilkó Balázs és csapata már 10 éve foglalkozik autó- és bútorkárpitozással, nem mellesleg, egy egyedi Z3 tulajdonosa és a garázsában még találhatunk egy Európa bajnok Skoda S100at is. Aki figyelemmel kíséri a tuning autó találkozókat, az már találkozhatott a mûhelyükbõl kikerült egyedi és igényesen átalakított belsõ térrel rendelkezõ autókkal. tovább »


BMW motorokon a tűzoltók
BMW motorokon a tűzoltók

Szeptembertől BMW motorok segítik a tűzoltók munkáját Nagy-Britanniában. A kifejezetten erre a célra épült kétkerekűek vízzel és habbal is képesek oltani. A mentőknél már hazánkban is használnak motort, hogy a nehezen megközelíthető helyekre gyorsabban jusson segítség. tovább »


Éjszakai Drift verseny Kakucson!
Éjszakai Drift verseny Kakucson!

A profi és a feltörekvő Drift versenyzők nemzedéke az idei évben utoljára mennek kilinccsel előre, méghozzá nem is akármilyen körítéssel! A DriftGP Hungary október 1-én egy éjszakai futamra invitálja a nagyérdemű közönséget a Kakucsi versenypályára. Nem kell megijedni, Kakucs közelebb van mint gondolnánk! Budapestről 35 km és mintegy 25 perc. Még a tököli reptér drift arénája is messzebb van, ha hiszik, ha nem! tovább »