Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Bitu79 Elküldve: 2017-12-01 18:33 Pillanatnyi üzemanyag ellátási hiba ( sárga hibalámpaval)

Phonixboy írta:
Bitu79 írta:
Phonixboy írta:
Bitu79 írta: Ha a vákumcsövek ellenőrzése után is megmarad a hiba,és az üzemanyagszűrő csere sem oldja meg,akkor érdemes a két dolgot kicserélni,amit lejjebb írtam.(Disa szelepet,meg a légtömegmérőt)Én így csinálnám.Elég sok embernek ez a két dolog egyike okozta a 171-es hibát külföldi oldalakat böngészve.
Köszi én is benzin szűrőre gondoltam hogy azzal kezdem a cserét. Légtömegmérőt már az előző tulaj ki cserélte úgyhogy valószínű hogy az jó
A vákumcsöveket is nézzed át,még az üzemanyagszűrő csere előtt.Arra szerintem nagyobb az esély,hogy az miatt dobja esetleg a hibakódot.
Holnap neki is esek majd. Attól még használható nem lesz valami komolyabb zsebbe nyúlós baja?
Szerintem ne parázz.Ha szépen húz a gép,akkor nagy baj nem lehet abból szerintem,ha kicsit mész vele így.Én gyanakszom valamelyik levegő csőre,hogy kicsit ereszt.Ha ez nem jön be,akkor benyaszűrő csere.Ha ez sem,akkor a Disa-t cserélném,illetve először csak kitakarítanám...A légtömegmérő milyen márka?Nem mindegyiket szereti a BMW...Szóval én nem zárnám ki azért azt sem.

Vik0417 Elküldve: 2017-11-30 17:43 Mi lehet a baj?

Köszönöm a választ. Igen, az lesz, hogy visszaviszem. Csak mivel messze vannak, igazából ha nem muszáj, akkor nem viszem vissza. Az a fura az egészben, hogy hidegen szépen megy, melegen gyorsításkor oké minden, egyedül akkor van misfire, amikor 2000 körüli fordulattal megyek egyenletes sebességgel. Amint gyorsítok, eltűnik... ha kompresszió gond volna, akkor gyorsításkor kéne rángatnia nem? Legalábbis előtte ezt csinálta, mielőtt szervizbe vittem. Holnap kicserélem a hármas henger injektorát egy másikéval, ha úgy is szar, akkor gyanús, hogy valamit elszartak. Esetleg még a kartergáz szellőztetővel lehet gond, mert előtte zabálta az olajat mint állat, szóval lehet, hogy az hülyéskedik.. Bár azért érdekes, hogy csak a hármas henger. Érdekes, hogy alig válaszoltak, azt hittem, hogy ilyen egyértelmű tüneteknél tudnak majd adni tippeket, hogy mivel lehet gond. :(
De mindegy, a végén úgyis az lesz, hogy visszaviszem januárban, ha nem oldódik meg. :|


Bitu79 írta:
Vik0417 írta: Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy az alábbi tünetek alapján jut-e eszébe valakinek valami. Tudom, szerviz, netgyógyítás, stb... A sztori az, hogy szervizben volt, nem is akárhol 2 hétig, más problémával, közben hengerfejezték, vezérlést cseréltek.. Az adott probléma orvosolva lett, ám a szerviz után kezdte el az adott tünetet produkálni. Tudom, vigyem vissza, ezzel az a helyzet, hogy messze van, sok a munkájuk és úgy vagyok vele, hogy ha nem muszáj, nem viszem vissza. A tünet:
Szépen indul, hidegen szépen megy, gond nélkül. Amint üzemi hőfok közelébe ér, 2000 körüli fordulatnál állandó sebességgel haladva gyújtáskimaradás a hármas hengerben. Amint gyorsítani kezdek lekapcsol a check engine, újra indul a henger, normálisan gyorsul. Amint megint állandó sebességgel haladok, megint cel villogás, gyújtáskimaradás. Inpával megnéztem, O2 szenzor-ok pirosak, bár ezek amióta megvan az autó, nem voltak zöldek, az adott motortípusnál nem láttam még olyat, ami zöld volt. :D
Gyertya, trafó cserélve. Tipp valakinek? Esetleg aki túl van már ezen? n42b18 motorról van szó. Köszönöm a válaszotokat.
Ez a tünet attól is lehet többek között,,hogy hengerfejes a kocsi.Én biztos visszavinném,mivel a szervíz után kezdte el.Ez persze csak az én tanácsom,hogy vidd vissza.Esetleg még ebben a fórumban is olvasgass kicsit.Én arra tippelek,hogy valamit elszúrtak a szervízben,tehát érdemes lenne visszavinned.A link neve


Phonixboy Elküldve: 2017-11-30 17:35 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
Phonixboy írta: Üdv olyan problémám van hogy nem engedi törölni a hibákat alapból sárga és úgy gondolom hogy az már azt jelenti hogy nem aktív hiba. Műszerfalon semmi vissza jelzés hogy probléma lenne. Tesztet le futtatam minden működik a műszerfalon.


nem fogja törölni. esetleg INPA-ban lehetne egy DTC törlést csinálni, de az sem garancia. nem aktuális hiba.



Oké akkor meg nyugodtam köszi INPA még nincs de majd beszerzek azt is

YELLOW Elküldve: 2017-11-30 17:23 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Phonixboy írta: Üdv olyan problémám van hogy nem engedi törölni a hibákat alapból sárga és úgy gondolom hogy az már azt jelenti hogy nem aktív hiba. Műszerfalon semmi vissza jelzés hogy probléma lenne. Tesztet le futtatam minden működik a műszerfalon.


nem fogja törölni. esetleg INPA-ban lehetne egy DTC törlést csinálni, de az sem garancia. nem aktuális hiba.

Phonixboy Elküldve: 2017-11-30 17:03 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Üdv olyan problémám van hogy nem engedi törölni a hibákat alapból sárga és úgy gondolom hogy az már azt jelenti hogy nem aktív hiba. Műszerfalon semmi vissza jelzés hogy probléma lenne. Tesztet le futtatam minden működik a műszerfalon.

YELLOW Elküldve: 2017-11-28 22:31 Műszaki vizsga

gueszka írta:
Kérlek szépen, valaki kiigazít engem és elmagyarázza ezt a sok voltmárezakérdés rinyálást? Ha zavar akkor ne válaszolj és ennyi... :D Foglalja a kérdés a biteket az interneteten vagy mi? :D Nem értem... Én speciel olvasgatok és végső esetben kérdezek, de ezt akkor sem értem Nekem ez kicsit ilyen fontoskodós... Pl. ha egy témát többen megválaszoltak már többször, akkor az újabb emberek is nagyobb eséllyel többször megtalálják a választ ergo nem lesz annyi kérdés...


azért fészbuk stílusba nem kell átmenni, ahol a BMW-s csoportokba, naponta többször teszik fel ugyanazt a kérdést. pedig ott is lehet keresni egyébként. de az ember lusta keresgetni, inkább felteszi ezredjére is a kérdést. ott sem olvassa amúgy senki a csoportot, csak ha kínja felteszi a kérdést, aztán tipli. itt is ez van.
nyilván műszaki vizsga terén,évek alatt lehet változás, de ha valóban nem túl rég volt kérdés, akkor... és főleg ha csak párat kellene visszaolvasni.
nem Bitu-t védem, meg engem nem ez zavar, hanem marhára nem kellene ide a FB stílus.
nem te vagy az első akiben felmerül ez a kérdés, hogy mi a gond ebben, de más fórumon is előjönnek ezek, nem csak itt. most ne említsük egy lapon az ilyen ömlesztett fórumokkal, mert azokon káosz van.
lehet kérdezni 100x is ugyanazt, csak egy idő után nem lesz válasz. mert aki tudja a választ az is meg fogja unni, hogy 100x kell megválaszolnia ugyanazt.
a kérdező heteket várhat, míg amúgy kb 1 óra kereséssel megtalálná maga is a választ. :wink:

330iM Elküldve: 2017-11-27 21:12 Műszerfal kijelzés

Sziasztok klubtagok! Segítségkéréssel fordulnék hozzátok, hátha valaki az én problémámra is tud megoldást. Én eddig ilyet még nem láttam.. :) A helyzet a következő: e46 330-i BMW autómon nem mér a műszerfalon sem a kilométeróra sem a fogyasztásmérő. Hibakód olvasóval egyetlen dolgot írt ki: K-bus hiba. Mind a 4 jeladóm tökéletesen mér, gépre dugva mutatják szépen a sebességet, ha megyek az autóval. Műszerfal teszt sem hozott hibát, minden mutató felmegy ahogy kell, illetve a számítógép se ír a műszerfalra hibát. Az lenne a kérdésem, hogy találkozott e már valaki ilyen hibajelzéssel, illetve szedte már e szét valaki ezt a K-bus vagy másnéven Can bus rendszert? Vagy lehet máshol kellene keresni a hibát? Találtam egy angol leírást, belinkelem azt is, hátha valakinek ismerős lehet. Kérlek segítsetek, hátha valakinek volt már ilyen problémája! Köszi!

https://www.bmwgm5.com/K-Bus_Troubleshooting.htm

Bitu79 Elküldve: 2017-11-27 18:57 Mi lehet a baj?

Vik0417 írta: Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy az alábbi tünetek alapján jut-e eszébe valakinek valami. Tudom, szerviz, netgyógyítás, stb... A sztori az, hogy szervizben volt, nem is akárhol 2 hétig, más problémával, közben hengerfejezték, vezérlést cseréltek.. Az adott probléma orvosolva lett, ám a szerviz után kezdte el az adott tünetet produkálni. Tudom, vigyem vissza, ezzel az a helyzet, hogy messze van, sok a munkájuk és úgy vagyok vele, hogy ha nem muszáj, nem viszem vissza. A tünet:
Szépen indul, hidegen szépen megy, gond nélkül. Amint üzemi hőfok közelébe ér, 2000 körüli fordulatnál állandó sebességgel haladva gyújtáskimaradás a hármas hengerben. Amint gyorsítani kezdek lekapcsol a check engine, újra indul a henger, normálisan gyorsul. Amint megint állandó sebességgel haladok, megint cel villogás, gyújtáskimaradás. Inpával megnéztem, O2 szenzor-ok pirosak, bár ezek amióta megvan az autó, nem voltak zöldek, az adott motortípusnál nem láttam még olyat, ami zöld volt. :D
Gyertya, trafó cserélve. Tipp valakinek? Esetleg aki túl van már ezen? n42b18 motorról van szó. Köszönöm a válaszotokat.
Ez a tünet attól is lehet többek között,,hogy hengerfejes a kocsi.Én biztos visszavinném,mivel a szervíz után kezdte el.Ez persze csak az én tanácsom,hogy vidd vissza.Esetleg még ebben a fórumban is olvasgass kicsit.Én arra tippelek,hogy valamit elszúrtak a szervízben,tehát érdemes lenne visszavinned.A link neve

Reverting Elküldve: 2017-11-27 18:14 klíma tisztítás

YELLOW írta:
Reverting írta:
YELLOW írta:
Reverting írta: Hi Urak... e91 lci 2009... :) ha belso keringetesre rakom es egy csovel kozvetlen a klimatisztito spret oda iranyitom (nem hab) akkor jo eselyel tobbet hasznal mintha a kocsi legterebe nyomnam. Sajnos nem nagyon volt hatasa... arra gondoltam h kozvetlen iranyitva eselyesebb h az elparologtato kap... A kerdes az lenne h hol vannak ezek a nyilasok ahol belso keringeteskor szivja be a levegot... koszonom elore is:) kesztyutarto alatt szokott tudom... de egy robbantott rajz vagy foto sokat segitene... foleg ha tobb is van:):iszunkra:


ott, ahol a lábtérbe fújja a levegőt, belső keringetésben ott szívja. a jó lábszagot nyomja a pofádba. :D
legalábbis E46 ilyen. VW konszern nagyjából ilyen, japán típusoknál nem tudok rájönni, hogy van megoldva, rejtély számomra, Ford-ok össze vissza működnek :D
javalsom, ha belső keringetésre kapcsolsz, nézd meg a lábtérnél, szív-e. ha nem érzed, akkor kapcsolj AUTO-ra a vezérlőn, mert vannak típusok, ahol akkor kapcsol csak.


Igen vw nel tuti... de itt elvileg azt mondjak a venti utan mar nincs tamadasi pont, jo lenne ha igazad lenne mert akkor az utas oldalon van egy csonk, amiben van harom nyilas oda nyomatnam, de gondolom a vezeto oldalon is... belso keringetesen nem erzem sajnos h ott szivna... persze lehet h attol meg szivja... egy endoszkop jol jonne:)


nekem ugyan E46. de csak akkor szív belső keringetésen a lábtérnél, ha az összes nyílás aktív, tudod szélvédő, test, láb fújás is aktív.
azért mondtam, hogy lehet AUTO állás kell, mert Ford egyes típusai csak úgy jók. lehet az E90 is már ilyen. sajnos olyanokat még nem néztem.
még azt nézd meg, hogy az első ülések alatti láb befúvókon szív-e? mert olyan is van, hogy csak ott szív belső keringetésen máshol nem. erre is láttam már példát.


Jo otlet... megnezem minden pozicioban de ha lefele nyomom nyilal akkor tuti a labat futi ugy h megnezem a full ablaklefutes verziot... valahol csak sziv... :)
:neszorakozz:

YELLOW Elküldve: 2017-11-26 18:43 klíma tisztítás

Reverting írta:
YELLOW írta:
Reverting írta: Hi Urak... e91 lci 2009... :) ha belso keringetesre rakom es egy csovel kozvetlen a klimatisztito spret oda iranyitom (nem hab) akkor jo eselyel tobbet hasznal mintha a kocsi legterebe nyomnam. Sajnos nem nagyon volt hatasa... arra gondoltam h kozvetlen iranyitva eselyesebb h az elparologtato kap... A kerdes az lenne h hol vannak ezek a nyilasok ahol belso keringeteskor szivja be a levegot... koszonom elore is:) kesztyutarto alatt szokott tudom... de egy robbantott rajz vagy foto sokat segitene... foleg ha tobb is van:):iszunkra:


ott, ahol a lábtérbe fújja a levegőt, belső keringetésben ott szívja. a jó lábszagot nyomja a pofádba. :D
legalábbis E46 ilyen. VW konszern nagyjából ilyen, japán típusoknál nem tudok rájönni, hogy van megoldva, rejtély számomra, Ford-ok össze vissza működnek :D
javalsom, ha belső keringetésre kapcsolsz, nézd meg a lábtérnél, szív-e. ha nem érzed, akkor kapcsolj AUTO-ra a vezérlőn, mert vannak típusok, ahol akkor kapcsol csak.


Igen vw nel tuti... de itt elvileg azt mondjak a venti utan mar nincs tamadasi pont, jo lenne ha igazad lenne mert akkor az utas oldalon van egy csonk, amiben van harom nyilas oda nyomatnam, de gondolom a vezeto oldalon is... belso keringetesen nem erzem sajnos h ott szivna... persze lehet h attol meg szivja... egy endoszkop jol jonne:)


nekem ugyan E46. de csak akkor szív belső keringetésen a lábtérnél, ha az összes nyílás aktív, tudod szélvédő, test, láb fújás is aktív.
azért mondtam, hogy lehet AUTO állás kell, mert Ford egyes típusai csak úgy jók. lehet az E90 is már ilyen. sajnos olyanokat még nem néztem.
még azt nézd meg, hogy az első ülések alatti láb befúvókon szív-e? mert olyan is van, hogy csak ott szív belső keringetésen máshol nem. erre is láttam már példát.