Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Reverting Elküldve: 2017-11-26 13:55 klíma tisztítás

YELLOW írta:
Reverting írta: Hi Urak... e91 lci 2009... :) ha belso keringetesre rakom es egy csovel kozvetlen a klimatisztito spret oda iranyitom (nem hab) akkor jo eselyel tobbet hasznal mintha a kocsi legterebe nyomnam. Sajnos nem nagyon volt hatasa... arra gondoltam h kozvetlen iranyitva eselyesebb h az elparologtato kap... A kerdes az lenne h hol vannak ezek a nyilasok ahol belso keringeteskor szivja be a levegot... koszonom elore is:) kesztyutarto alatt szokott tudom... de egy robbantott rajz vagy foto sokat segitene... foleg ha tobb is van:):iszunkra:


ott, ahol a lábtérbe fújja a levegőt, belső keringetésben ott szívja. a jó lábszagot nyomja a pofádba. :D
legalábbis E46 ilyen. VW konszern nagyjából ilyen, japán típusoknál nem tudok rájönni, hogy van megoldva, rejtély számomra, Ford-ok össze vissza működnek :D
javalsom, ha belső keringetésre kapcsolsz, nézd meg a lábtérnél, szív-e. ha nem érzed, akkor kapcsolj AUTO-ra a vezérlőn, mert vannak típusok, ahol akkor kapcsol csak.


Igen vw nel tuti... de itt elvileg azt mondjak a venti utan mar nincs tamadasi pont, jo lenne ha igazad lenne mert akkor az utas oldalon van egy csonk, amiben van harom nyilas oda nyomatnam, de gondolom a vezeto oldalon is... belso keringetesen nem erzem sajnos h ott szivna... persze lehet h attol meg szivja... egy endoszkop jol jonne:)

Vkaresz72 Elküldve: 2017-11-25 20:55 Segítsetek!

Sziasztok

Adott egy E39 525TDS. Úgy néz ki az öninditó szarozik.A kérdés az lenne ,mennyire egyszerü v. bonyolult kiszerelni.Sok mindent kell kiszerelni hozzá?Netán valami spéci kulcs v. ilyesmi kell hozzá?

Előre is köszi

YELLOW Elküldve: 2017-11-24 05:07 Fûtés - Klíma

Andrea88 írta: Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Van egy 2004-es 316 ti bmw-m amiben nem működik a ventillátor.(saját vélemény) Panel működik,süni ki lett cserélve. Abszolut nem fúj be semmi levegőt és hát így elég veszélyes vele közlekedni,hisz párás a szélvédő. A kérdésem az lenne,hogy milyen elven működik a ventillátor vagy mi az,ami meghibásodhatott? Előre is köszönöm szèpen a segítséget!


ha állítasz a ventillátor erősségen, akkor nem hallani, hogy jobban pörög, vagy pörög? mert ha nem, akkor a biztiket nézd át.
ha nem pörög a venti, de a klímapanel jó, akkor is tud meleg levegő, vagy bármilyen levegő bejutni, hisz a csappanttyú kinyit és a menetszél miatt jut be levegő, akár meleg is, ha arra van állítva.
ha hallod, hogy forog a venti, akkor vedd ki a pollenszűrőt és nézz be onnan, hogy a csappantyúk nyitva vannak-e. ha nincsenek, akkor az lesz a gond. ami vagy vezérlő hiba, vagy csappantyú hiba.
amennyiben a süni valóban jó, és nem bontott rosszra lett kicserélve.

Andrea88 Elküldve: 2017-11-24 00:30 Fûtés - Klíma

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Van egy 2004-es 316 ti bmw-m amiben nem működik a ventillátor.(saját vélemény) Panel működik,süni ki lett cserélve. Abszolut nem fúj be semmi levegőt és hát így elég veszélyes vele közlekedni,hisz párás a szélvédő. A kérdésem az lenne,hogy milyen elven működik a ventillátor vagy mi az,ami meghibásodhatott? Előre is köszönöm szèpen a segítséget!

Zolee723 Elküldve: 2017-11-23 15:59 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

viktor írta:
YELLOW írta:
Zolee723 írta: Sziasztok!
Az alábbi kérdéssel fordulnék hozzátok:
Adott egy e46 320d 2005 évjárat ami alá a következő felnit tenni ha lehetséges:
et száma: 30
szélessége: 9
Mérete: 18
Elől és hátul egyaránt ugyanolyan felni lenne.

Kérdés az lenne hogy lehetséges e?
Ha igen akkor kell e tehermentesítő, illetve nyomtáv szélesítő, illetve kell e peremezni elől és/vagy hatul is?
Valamint milyen méretű gumit javasolnátok ha úgy van?

Köszönöm szépen előre is.


nyomtávszélesítő nem kell semmiképp. (bár attól függ mi a cél)
tehermentesítő gyűrű pedig attól függ mekkora a felni középfurata. ha nagyobb, mint 72,5mm, akkor kell.
ha jól saccolom hátul 235-östől szélesebb gumi nem férne el, csak peremezés után. ha nincs ültetve, akkor a felni pereme talán nem éri a sárvédőt.
de fel kell rakni megnézni, az a biztos.


http://www.bmwstylewheels.com/3

Itt megnézheted mi jó rá.


Köszönöm szépen az infót
Nincs ültetve és nem is tervezem.
A félni sajnos próbálni nem tudom.
Egyébként a 3sdm 0.06 lenne

viktor Elküldve: 2017-11-23 08:50 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

YELLOW írta:
Zolee723 írta: Sziasztok!
Az alábbi kérdéssel fordulnék hozzátok:
Adott egy e46 320d 2005 évjárat ami alá a következő felnit tenni ha lehetséges:
et száma: 30
szélessége: 9
Mérete: 18
Elől és hátul egyaránt ugyanolyan felni lenne.

Kérdés az lenne hogy lehetséges e?
Ha igen akkor kell e tehermentesítő, illetve nyomtáv szélesítő, illetve kell e peremezni elől és/vagy hatul is?
Valamint milyen méretű gumit javasolnátok ha úgy van?

Köszönöm szépen előre is.


nyomtávszélesítő nem kell semmiképp. (bár attól függ mi a cél)
tehermentesítő gyűrű pedig attól függ mekkora a felni középfurata. ha nagyobb, mint 72,5mm, akkor kell.
ha jól saccolom hátul 235-östől szélesebb gumi nem férne el, csak peremezés után. ha nincs ültetve, akkor a felni pereme talán nem éri a sárvédőt.
de fel kell rakni megnézni, az a biztos.


http://www.bmwstylewheels.com/3

Itt megnézheted mi jó rá.

John Elküldve: 2017-11-21 22:27 M43TU motor

negativ0001 írta:
John írta:
negativ0001 írta:
Pocses írta: Hy!
Fals levegőt szívhat a motorom mindig ugyanazt a hibát dobja vissza, szerelőm szerint még a szívóhangot is hallani mikor jobban dundizza az ember. Féktisztítóval fújkáltam a motortérben alapjáraton ketyeregve a csöveknél de nem emelkedett az alapjárat. Holnap vittem volna Attilához de lemondta, sőt másik időpontot sem tud adni. Viszont b@ssz@ a bucim... elképzelhető, hogy a karterszellőző szelep lehet a gebasz? Volt cserélve már, de több mint 30ezret futott azóta, ha jól tudom annyi az intervalluma.


Szia! Nekem is volt ilyen bajom, de nem hallatszott szivohang, csak annyi, hogy megnott a fogyasztas, de a teszteren nem igen lehetett latni semmit sem, csak azt, hogy sok oxigen van es lambda korrigalt. Az injektoroknal egyenkent, van egy levego slag is. Rovidek, amelyek egy gyujto femcsobe mennek be, majd onnan egy vastagabb slagon elomegy a lepkeszelep es a levego mennyiseg mero koze. Ezek a slagok ebben a korban mind el vannak erve. Ki kell cserelni, nem nagyon latszanak a repedesek rajta ! A masik szivo hang johet a kartergaz szeleptol, ha el van torve, vagy a szervofektol, ott mozgasd meg azt a slagot.


Szia."Az injektoroknal egyenkent, van egy levego slag is. Rovidek, amelyek egy gyujto femcsobe mennek be, majd onnan egy vastagabb slagon elomegy a lepkeszelep es a levego mennyiseg mero koze. Ezek a slagok ebben a korban mind el vannak erve." Melyikekre gondolsz? http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_2068 Mi az a ketyere az 1-es jelnél?


Az az 1es az egy egyiranyu szelep.
En ezekre gondoltam:
http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=13_0637

Itt a 7est nezd meg, itt van 4 darab es a 17est, foleg a kozelebbi vege, ami ramegy a szivocsore, majd megtalalod, na az szokott elhasadni hosszaban.
Bocsi, h keson valaszoltam

Szia.Sebaj köszönöm.A bemelegedés utáni hang nekem vajon mitől lehet?Olyan mintha a motor mögül jönne de csak meleg motornál és hidegen nincs hangja,ha kinyomom a kuplungot ha nem semmi különbség
És emeltebb alapjáraton mintha mérséklődne amit belinkeltem videó ott meleg a motor.

negativ0001 Elküldve: 2017-11-21 21:54 M43TU motor

John írta:
negativ0001 írta:
Pocses írta: Hy!
Fals levegőt szívhat a motorom mindig ugyanazt a hibát dobja vissza, szerelőm szerint még a szívóhangot is hallani mikor jobban dundizza az ember. Féktisztítóval fújkáltam a motortérben alapjáraton ketyeregve a csöveknél de nem emelkedett az alapjárat. Holnap vittem volna Attilához de lemondta, sőt másik időpontot sem tud adni. Viszont b@ssz@ a bucim... elképzelhető, hogy a karterszellőző szelep lehet a gebasz? Volt cserélve már, de több mint 30ezret futott azóta, ha jól tudom annyi az intervalluma.


Szia! Nekem is volt ilyen bajom, de nem hallatszott szivohang, csak annyi, hogy megnott a fogyasztas, de a teszteren nem igen lehetett latni semmit sem, csak azt, hogy sok oxigen van es lambda korrigalt. Az injektoroknal egyenkent, van egy levego slag is. Rovidek, amelyek egy gyujto femcsobe mennek be, majd onnan egy vastagabb slagon elomegy a lepkeszelep es a levego mennyiseg mero koze. Ezek a slagok ebben a korban mind el vannak erve. Ki kell cserelni, nem nagyon latszanak a repedesek rajta ! A masik szivo hang johet a kartergaz szeleptol, ha el van torve, vagy a szervofektol, ott mozgasd meg azt a slagot.


Szia."Az injektoroknal egyenkent, van egy levego slag is. Rovidek, amelyek egy gyujto femcsobe mennek be, majd onnan egy vastagabb slagon elomegy a lepkeszelep es a levego mennyiseg mero koze. Ezek a slagok ebben a korban mind el vannak erve." Melyikekre gondolsz? http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_2068 Mi az a ketyere az 1-es jelnél?


Az az 1es az egy egyiranyu szelep.
En ezekre gondoltam:
http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=13_0637

Itt a 7est nezd meg, itt van 4 darab es a 17est, foleg a kozelebbi vege, ami ramegy a szivocsore, majd megtalalod, na az szokott elhasadni hosszaban.
Bocsi, h keson valaszoltam

Insigma Elküldve: 2017-11-21 16:45 Olajzabálás

viktor írta:
Insigma írta:
MattM325 írta:
konkolyd írta:
bricktopm írta:
Insigma írta:
konkolyd írta:
Insigma írta: Köszi a választ! Sajnos azt már nézettem és elvileg rendben van. Többször cseréltek már repedt vákum csöveket, tisztítottak alapjárati motort is. Elvileg a kartergáz szűrőben a membrán nincs átrepedve. Viszont az ingadozást továbbra is produkálja.
Ezért keresnék egy olyan szerelőt, aki tényleg ért hozzá és állított már meg olajfogyasztást ilyen autóban és nem a lehúzásra megy.

YELLOW írta:
Insigma írta: Sziasztok!

Éppen frissen regisztráltam a fórumon, ahogy a téma neve is mutatja, sajnos az olajzabálás miatt.

BMW-m egy 2003-as 325 Ci E46 Coupe, 277000 km-el, motorkódom M54B25.
2 éve használom az autót, de már az elején is jelentősnek tűnt az olajfogyasztás, olyan 1l/1000km. Mostanában ahogy méregetem már 1l/500km-nél tartok.

Sajnos már tüneteket is tapasztalok, mint pl. hidegen ingadozó alapjárat, vagy melegen klímával ingadozó alapjárat. Picit fehéres füst hidegen, ha teljes gáz nyomok alapjárat után akkor kék füst.

Nemrég voltam egy szakszervizben, ahol hengerfej felújítást javasoltak a probléma megoldására, de nem akarom leírni hogy mennyi pénzért :D.

Azt szeretném megkérdezni hogy tudtok e Budapest környékén egy jó szerelőt, aki tudna nekem segíteni egy költség hatékony megoldásban? Ahogy olvasgatom a fórumot elvileg egy szelepszár szimering és gyűrű csere megoldaná a dolgot...

Köszönöm


mivel alapjárat ingadozásod is van, én nem zárnám ki a kartergázszűrő hibát sem, vagy annak csövének eldugulását.




Ha gyűrűzni és szelepszár szimeringezni szeretnéd a motort sajnos elég mélyen a zsebbe kell nyúlni. Én magamnak csináltam mindent, kivéve a hengerfej síkolást meg a szelepvezetők cseréjét, de így is olyan 200 alatt állt meg kicsivel a mutatvány. Persze minden alkatrészre a lehető legnagyobb kedvezménnyel :D Jah és a te motorod 6 hengeres...
Nem akarok tippelgetni, hogy mennyit mondtak neked, de qrva sokba kerül főleg a munkadíj, mivel ez nem egy pár órás szerelgetés a kert végében. Általában az alkatrész árát szokták elkérni munkadíjban...Nem a szakszervízben persze!!! Ott hanyatt esel attól amit mondanak :lol:



Sajnos igen, sőt ebből már sehogy sem jövök ki jól.:ijed:
Nagyon úgy néz ki hogy szimeringes és még kitudja mi lesz ha belenéznek majd.
Ráadásul NIKASIL bevonatú a hengerem, szóval ha az elkopott akkor elfelejthetem az egész motort is. Nagy valószínűséggel ilyen olajfogyasztás nem csak a szimeringtől van.
Már a vészforgatókönyvre készülök, bontott motor vagy eladás, de amúgy meg ki vesz meg egy ilyen gépet...:nyelvcsova:
Most úgy tervezem, hogy ezt a szimering/gyűrű cserét megpróbálom, akkor majd úgyis kiderül mivel állunk szembe :levele:


Ezért érdemes amerikai modellt venni... csak az meg ritka


A NIKASIL nem kopik le hacsak nem tört sérült valami a hengerben. Az enyémben is teljesen hibátlan volt a felület, a hónolás gyönyörűen látszott benne. A gyűrűk sem voltak elkopva, csak annyira be volt rakódva olajkoksszal, hogy azért nem tudott rendeltetésszerűen dolgozni.




Ezért is kellene megpróbálni valami üzemanyagrendszeri tisztítót. Kicsi az esély, de ki tudja, volt már akinek megjavult ettől...



Ha minden igaz nemsokára levesszük majd a hengerfejet és akkor belenézünk a hengerbe is, ne tudjátok meg mennyire örülnék neki ha tényleg csak kokszosodásról lenne szó. :ugyis: :kiraly:


Bontás előtt méretnék egy kompressziót. Mert nem biztos, hogy szét kell szedni. A szimeringeket kilehet cserélni bontás nélkül is.


Nézelődtem egy kicsit a témában és a következő érdekességet találtam.
Az E46-osok között az M54-es, újabb típusú motorral szerelt autók fogyasztják az olajat. A régebbi típusú M52TU-s motorokkal ilyen gond nem volt. A probléma lényege röviden, hogy az M54-nél megváltoztatták a dugattyú gyűrűk anyagát és konstrukcióját és rövid időn belül elkopnak, ezáltal megnövekszik a rés a gyűrűk száránál. :kockafej:
A jó hír hogy a probléma orvosolható, csak annyi hogy az M52TU-s dugattyú gyűrűket kell beszerelni. :porgosnevetos:
De itt egy videó ahol ez részletesen látható: https://youtu.be/WuXU6LDbD4s

:kiraly:

flenfer Elküldve: 2017-11-19 19:34 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

bricktopm írta:
flenfer írta:
bricktopm írta:
flenfer írta:
flenfer írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Vettem egy OBD 2 hibakód olvasót, és egy körcsatis 20-as átalakítót
Valamiért sikertelen a csatlakozás. Azt írja ki, hogy nincs válasz az elektronikus vezérlőtől. Mi lehet a gond?


lehet rá kellene adni a gyújtást ;)


Ennyire azért amatőr nem vagyok. Ráadtam.


Az obd2 egy 2000-es évjáratú 320d-t felismer?


fel.
akkor az lesz a gond, hogy az OBD2-es csatiban a 7-8 lábakat rövidre kell zárni. anélkül csak a motor diagnosztikát tudsz olvasni. vagy azt sem tudtál?

Semmit.


másik gondolat. nem lehet, hogy amikor az OBD-s kábelt a gépre dugtad laptop, vagy PC, akkor annak a driver-ért frissítette a netről? mert ez általában kinyírja ezeket a hamis chip-es kábeleket.
vagy a 20PIN-es átalakító vezetékelése sem jó. hallottam már olyat, hogy nem voltak a PIN-ekre forrasztva a vezetékek.

Ez egy bluetoot-os kiolvasó. Kapcsolódásnál elkezdi a beolvasást, majd kb 2 perc után kiírja hogy nincs csatlakozás.

Szétszedtem az átalakítót, de ezen csak 4 vezeték van. Nem kevés ez egy kicsit?


Összekötöttem a 7-es 8-as lábakat a csatlakozón, és totál leszívta az akkumat.Szerintem ez így nem az igazi.



Szia, dobd ki. Ezek a BT-os cuccok, csak CAN bust tudnak kiolvasni 1érpáron. A BMW CAN+ K-CAN + D-BUS on kommunikáls tehát minimum 3 érpárod kéne legyen. BMW scanner, vagy INKPA kábel. Mindkettőnek van előnye és hátránya legjobb ha van mind a kettő.

BUS felépítmény


Az lesz. Kuka.
De az aksi miért merült le? Eddig semmi gond nem volt vele.




Ha dobsz egy képet, hogy mid van meg mit zártál össze megprobalom kitalalni. 7 8 korul amugy az akku plusz meg a generatorrol jovo fesz vez plusz szokott lenni. Az enyemen ha osszezarom nem tortenik semmi, de ez nalad lehet mashogy.


14,15,19,20-as lábak vannak bekötve. A 7-8 as összezárva.