Csacsa12 fórum hozzászólásai
« előző1234567következő »

Csacsa12 Elküldve: 2012-02-17 14:18 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

csavitouring írta: Jó reggelt kívánok,

Használt már valaki ilyet, működik?
http://budavill.hu/products/EL...zAodnDMwPw


Hello!

Igen, működik.
Igaz az enyém 1.5-ös verzió és kb 7e Ft-ból megvolt szállítással együtt (e-Bay). Sajna a Torque csak demo verzió van Android-on nekem.
Üdv.

Csacsa12 Elküldve: 2012-02-13 10:11 Ülésfûtés?

dakocoupe írta:
YELLOW írta:
dakocoupe írta:
YELLOW írta:
dakocoupe írta:

Hali!

Egy kérdésem lenne,hogy az mitől lehet hogy bekapcsolom az ülésfűtésemet,és általában indítás után pár percig hiába kapcsolom be,kikapcsol mikor hány másodperc után,és azt vettem észre hogy általában áramingadozásnál(pl mikor becsukom ajtót és húz még ugye az ablakon pár milit)!Mi lehet szerintetek ennek az oka ?


hát az ülésfűtés is elég nagy áramot vesz fel. lehet gyárilag így van megoldva. inkább kikapcsol a fűtés, hogy fel tudd húzni az ablakot. ez csak ilyen tipp. sajnos amúgy nem tom, de kiváncsiságból érdekelne...


De csak balost lövi le mindig,és csak indítás után szarakodik és inkább csak mióta itt a hideg ídő,nem értem....


akkor ott lesz valami, de amire én gondolok, akkor a biztit lőné ki belőle. érdekes.


Megpróbálok majd egy olyat amire még gondolok h jobbos balos kapcsolót kicserélem és megnézem úgy mit csinál,hátha hidegbe kontakt vagy valami más hiba miatt szarakodik kapcsolóm!


Hello!

Feleslegesnek tartom a kapcsoló cserét, az csak mint vezérlő elem funkcionál (a leírtak szerint jól), nem az kapcsolja a viszonylag nagy áramot.
Amit érdemes kipróbálnod, ülés alatti csatlakozót bontsd szét, kapcsold össze párszor. Ha esetleg itt van kontakt hiba (némi oxid miatt) segíthet. Ha ezek után is jelen van a hiba, érdemes lenne kiolvastatni a hibakódokat, a fűtőszál is halálán lehet. Ellenőrzi az ülésfűtést is az elektronika, mondani fog róla valamit. Az ajtón is érdemes megnézni a csatlakozókat, a kontakt hiba feszültségeséssel járhat amit ha érzékel az elektronika, lekapcsolja a komfort funkciót(kat).

Csacsa12 Elküldve: 2012-01-06 20:45 Valaki segítsen

[/quote]
[/quote]

Hello!

Ne kapkodd el, működnie kell a rendszernek szerelő nélkül is a leírt tünetek alapján.
Van angol nyelvű leírásom a BT beszerelésről, de sajna nem tudom csatolni, így csak másolom a "párosítási" eljárást:
"
1. Depress the pairing button for at least 1 second prior to switching on the ignition and continue to hold the button down for approximately 2-3 seconds after the ignition is
turned on.
2. Release the button.
3. Shortly after releasing the button the Radio or Board Monitor display should look like one of the following:
a. Board Monitor Display:
• “Bluetooth Pairing” displayed.
• Green, Yellow and Red LEDs on the right side of the unit are flashing which indicates that the ULF is searching for available BluetoothTM devices.
b. Radio Display:
• “BT Pairing” display which indicates that the ULF is searching for available BluetoothTM devices.
4. Activate the search function of the phone as indicated below.
ON PHONE:
1. Locate the connection/settings menu and select BluetoothTM.
2. Select the response that will activate the BluetoothTM feature of the phone.
3. Next select a menu option that will allow you to “Discover” or “Search” for active BluetoothTM devices.
4. If the phone identifies/finds a device select it and follow the indicated steps to complete the pairing process.
5. Once the phone is successfully paired to the device cycle the ignition switch off and back on and the devices should wirelessly connect within 30 seconds. When the connection is established the phone will display a connection symbol.
"
Remélem sikerül ez alapján összekapcsolni őket, javasolt a párosítás előtt törölni a telefonból a meglevő párosított eszközt.
Ha kell, elküldöm mail-ben a PDF leírást, csak jelezd levélben.

Üdvözlettel.

Csacsa12 Elküldve: 2011-11-21 20:11 gyári cd-és rádió

davech írta: Helló!

Azt még mindig nem tudtam kideríteni hogy van-e bluetooth a kocsiban vagy sincs.
Szereztem modult is, de a csatlakozó nem stimmel.

x
x
x

Valakinek ötlet? thx


Szevasz!

Szerintem még esélyes lehet, hogy van BT az autóban. A szerszámos rekesz fölött, az oldalfalon mintegy második burkolat alatt kellene keresgélned az elektronika után. Ha ott megleled, és még egy négyjegyű szám is lesz rajta (BT Id), 99,9%, hogy van BT. A legtöbb kihangosító moduláris rendszerű, van köztük olyan ami kézibeszélő üzemmódot is lehetővé tesz a töltéssel együtt. Amit fotóztál, akár ilyen is lehet.
Csatlakozó megfeleltetést a spirálkábel végén keress, de csak akkor ha megvan a BT Id, enélkül nem tudod összerendelni őket.

Csacsa12 Elküldve: 2011-11-12 13:03 Féktárcsa és fékbetét

harmas írta:
jons írta:
harmas írta:
Még egy trükk ami a 'zorosz tecnikánál már bevált (feltéve, ha nem sperres): felemeled azt az oldalt amelyiket le szeretnéd szedni, kerék le, rögzítő csavar ki, ezután elindítod a motort, mondjuk kettesbe teszed, kicsit engeded kipörögni, majd satufék. Ha az agyra van rágyógyulva a tárcsa akkor engedni fog, és elforog. Ennyit a kipörgésgátló is fog engedélyezni.


azért valljuk meg őszintén, ez így elég erősnek tűnik. első olvasatra. Meg másodikra is.


Most megkérdezhetném, hogy miért is? De nem emberkedek
Egyébként hasznos fogás, már többször bevált. És nem mellékes, hogy közben nem sérül meg a féktárcsa, mint a kalapácsos megoldásnál.


Uraim!

Felesleges vitatkozni. Ma kipróbáltam a 'zorosz' technikát, működik.
Egy parányi morgáshoz hasonló hangot hallatott az első fékezésnél, a biztos ami biztos alapon megismételt fékezésnél már nem hallottam semmi morgást vagy más hangot a kerék felöl.

Köszönöm mégegyszer is az ötletet.

Üdv, Csacsa

Csacsa12 Elküldve: 2011-11-11 10:56 Féktárcsa és fékbetét

anubisz írta: Figyu,ha sikerült lebontanod,faszán keféld át,tisztítsd le,és vegyél egy ilyet amit belinkelek,ezzel kend vékonyan át azt a részt ami érintkezik az agyal,meg amik oda rágódhatnak,éghetnek,na persze ha nem akarsz legközelebb is szopni vele. Én ezt használom,és egy rántásra simán lejön minden. Még a felni belső érintkező részét is ezzel kezelem,mert azt is úgy kel lerugdosni különben fél év után.
Nekem annyira ráégtek a tárcsák,annyira,de annyira vertem már kalapáccsal,majd kiszakadt a kezem,úgy sem akart lejönni. Szerencse,hogy csere miatt kellett levenni,így lehetett ütni,vágni a tárcsát. Ez direkt arra van kifejlesztve,a fékekhez.
http://www.autoalkatreszfutar....p;Itemid=1
ez 1100 fokig biztos nem ég rá. Azóta nincs ilyen gondom.
Ha nem fogadod meg a tanácsom,fél év után, ha véletlen bontani kell,kezdheted előröl ezt a szívást,mert ugyanúgy rá fog égni,főleg így tél után a sok trutyi miatt.


Köszönöm a figyelmeztetést, a rézpasztát beterveztem ugyanebből a megfontolásból.
Eddig csak a könnyűfém felni volt a kihívás, ennél remélem nem okoz majd galvanikus problémát.

Csacsa12 Elküldve: 2011-11-10 22:00 Féktárcsa és fékbetét

[quote="harmas"]Még egy trükk ami a 'zorosz tecnikánál már bevált (feltéve, ha nem sperres): felemeled azt az oldalt amelyiket le szeretnéd szedni, kerék le, rögzítő csavar ki, ezután elindítod a motort, mondjuk kettesbe teszed, kicsit engeded kipörögni, majd satufék. Ha az agyra van rágyógyulva a tárcsa akkor engedni fog, és elforog. Ennyit a kipörgésgátló is fog engedélyezni.

[quote="Csacsa12"][quote="jons"][quote="hil"]
Csacsa12 írta:



Ez igen! Nem sperres az autó, most szerencsére.
Kézenfekvő megoldás és szerintem kíméletesebb a kalapácsnál is. Kipörgésgátlót addig kikapcsolom. Remélhetőleg szombaton sort is tudok keríteni rá. AZ eredménnyről majd beszámolok.

Köszönöm az ötletet,
Csacsa

Csacsa12 Elküldve: 2011-11-10 20:37 Féktárcsa és fékbetét

[quote="jons"][quote="hil"][quote="Csacsa12"]

Sziasztok!

Köszönöm a tanácsokat. A kézifék ricnis módszert nem próbáltam még a javasoltak közül.
Ha a kézifék betétje akasztja meg a tárcsát, ekkor képes valamennyit az agyon elmozdulni vagy satu módon áll(hat) akkor is?
Jelenleg egyáltalán nem mozdul, még kalapáccsal való bíztatás hatására sem.

Üdv, Csacsa

Csacsa12 Elküldve: 2011-11-10 16:48 Féktárcsa és fékbetét

Sziasztok!

Viszonylag régi olvasója, de új hozzászólója vagyok a fórumnak.

Segítséget kérek tőletek, bízva a tapasztalatokban és tudásban, ami talán több és jobb mint amit eddig leltem, láttam.
E46 Tuoring jobb hátsó féktárcsát szeretném levenni, de sajnos annyira rá van gyógyulva, hogy nem tudtam, tudom levenni (rögzítő csavart levettem). A kerék levétele sem megy könnyen, némi kézi feszegetést igényel.
Ha valakinek ismerős a jelenség és tud megoldást adni a levételre, megköszönöm előre is.
Kocogtatni, ütögetni, gyengén melegíteni próbáltam, sajnos eredmény nélkül.

Kösz előre is, Csacsa12
« előző1234567következő »