Eapa fórum hozzászólásai

Eapa Elküldve: 2009-12-17 09:42 feltortek :(

Mi lenne akkor, ha a lap gazdája, Robinson küldene mindenkinek PÜ-t ebben a témában, mert engem is érdekel.
Vagy esetleg Marcica megteszed?

Üdv.

Eapa Elküldve: 2009-12-13 23:15 Rugócsere

Az ültetés miatt mivel nincs utánaállítva a kerékdõlés, a gumi belseje nagyobb nyomást kap, jobban kopik. Képzeljétek el, mintha csonkakúp lenne állandóan a gumi.
Az e90-es kocsik szopnak 19-es méretnél és fõleg a defektmentes gumikkal.
Nekem a hátsó szilentek szakadása is okozott ilyet 17-es keréknél, gyakorlatilag a vászon kilátszott.
Lehet excenteres csavart kapni a hátsó futómûhöz ami az alsó lengõkart állíthatja nagyobb mértékben mint a gyári.
Amikor én voltam hátsó állításon azt a csavart meg se tudták mozdítani, csak a szilentnél állítottak a 3 csavaros felfogásnál.

Eapa Elküldve: 2009-12-08 14:58 Szélvédõ

Csum írta:
Eapa írta: Csum

Itt bontódik egy kombi:

06305255348


és nem tudod, a hátsó szélvédõje meg van e még illetve a fûtõszálak jók e benne ?? és hogy mennyiért is vesztegetik?


Mi lenne, ha felhívnád!

Eapa Elküldve: 2009-12-08 14:38 Szélvédõ

Csum

Itt bontódik egy kombi:

06305255348

Eapa Elküldve: 2009-11-19 10:06 Minden sebesseg tartomanyban remego kormany

Emeld fel az elejét és pörgesd meg a kerekeket. Amennyiben nem forog el tisztán akkor szorul a féked, én ezzel kezdeném.

Eapa Elküldve: 2009-11-09 09:39 képek

Robinson írta:
InsectKiller írta: Má megbocsáss, de amikor én raktam föl, senki nem reagálta le...

daidka írta: Ilyenkor irigyli az ember az autóját:
http://www.bmwpower.hu/gallery...ip_378.jpg

Ez se semmi:
http://www.bmwpower.hu/gallery...ip_125.jpg


Hát éppenséggel most se túlzottan



Kétségtelen, hogy a fenéklenyomat iszonyat jól nézett ki daidka kocsiján, viszont ha én látnám, hogy két ilyen megtermett luvnya rátehénkedne a kocsimra úgy elzavarnám Õket, hogy azt nem tennék ki az ablakba. Teljesen rosszul vagyok amikor motorháztetõn, szélvédõn, tetõn vonagló lányokat fotóznak iszonyat szép kocsikon. Mindenki nézze el nekem, de már nem vagyok fiatal

Eapa Elküldve: 2009-11-06 21:54 Társalgó

Fiúk!

Okosságot kérek. 3 héttel ezelõtt hátulról belémjöttek, lökös fényhiba keletkezett. Kárbejelentõ ki lett töltve, kárszakértõ megnézte a kocsit, nyugodtan voltam a mai napig. Jött a levél a biztosítótól, hogy a károkozó gépkocsinak nem volt érvényes biztosítása náluk.
Amikor a baleset történt, mondta a sofõr, hogy most vette a kocsit és ma kötötte a biztosítást (Posta Biztosító), megnéztem a településen 16-kor zár a posta, a baleset 16:10-kor történt.
Tegyük fel, hogy nem kamuztak, mikortól érvényes egy megkötött szerzõdés?
Hol lehet utánanézni, hogy hol van egy gk-nak szerzõdése és a legfontosabb hová kell fordulnom, mit kell csinálnom, hogy a károm ki legyen fizetve. A károkozást elismerte a sofõr.

Eapa Elküldve: 2009-11-06 10:24 Autóvásárlás

TheMan írta: Az említett 330i szép kis autó, csábító lehet, hogy sok benne az extra.
Ami itt is felmerül, hogy szintén szinte biztos, hogy volt törve,
mert nem írta, hogy s.-mentes lenne.
A másik dolog, hogy bár "rendszeresen szervizelt" de nincsen szervízkönyve. (az elõzõ az könnyen kiderül réteg vastagságmérõvel)

Nekem kicsit paradox az a helyzet, hogy végig gondos gazdái voltak,
ám még is "elveszett" a szervízkönyve.

Szerintem mint a benzines mint a dízel kiváló autó, amennyiben valóban szervizelték. Itt valóban szervizelés értek alatta.

Ez már többször felmerült, amit természetesen mindenki tud, de van nehéz vagy fájó elfogadni, hogy az "olcsón jót" fogalma az olyan mint a fehér holló.
Ráadásul az olcsó vétel öröme hamar szertefoszlik, amikor nemcsak, hogy sokba kerül javíttatni az autót, hanem állandó elfoglaltságot jelent.
Ilyenkor gyorsan rá lehet költeni 500.000Ft-t.
Arról nem is beszélve, ha "puffos"volt, azt már az is marad.


Amikor megvettem a kocsimat volt szervízkönyve, sõt bejegyzések is. Egy angol üzletemberé volt, rendesen költötte rá a pénzt a szakszervízekben.
Azóta viszont van egy másik, gondos tulaja, én, aki ért a kocsikhoz és le tudom cserélni az olajat, a hûtõvizet, a szervóolajat, a fékolajat, lengõkart, féktárcsát, betéteket, termosztátot, feszítõgörgõket, stb. Ergó nem viszem szervízbe, nincs pecsét. Akkor ez a kocsi már nem ér semmit?
Vinni kell valakit aki ért hozzá, fel kell emelni, esetleg szervízben egy tizesért megmondják az állapotát a kiszemelt kocsinak, és ha valami lóg, kotyog ki lehet cserélni, alkualap is lehet.

Eapa Elküldve: 2009-10-30 10:47 Keréknyomás

icee írta: Sziasztok,

en is hasonlo kerdessel fordulnek hozzatok mint a kollega elottem.

225/45 R17 gumikba ki milyen legnyomas erteket javasolna?
Olvastam a futomu topicban hogy valamelyikotoknek az utmelyedesek megvezettek a kocsit (szinten ez a tapasztalatom) de utana rajott hogy a gumis nem jol fujta fel a gumit (2.0, 2.2) es miutan felfujta a kollega 2.5re mind a 4et jobb lett a helyzet.

Nektek mi a velemenyetek? Nem sok a 2.5 mind a 4be? Altalaban 2 szemely ul a kocsiban velem egyutt.

Udv es koszi,
icee




Én elõl 2.2-re, hátul 2.6-ra szoktam, egyedül járok. Ha nagyon felfújsz ilyen széles gumit a közepe ki fog kopni, igaz csökken a fogyasztás, viszont legalább pattogós lesz (ez nagyon palikos lett )

Eapa Elküldve: 2009-10-29 21:06 Társalgó

Tano írta:
Eapa írta:


Hát nem megelõztél míg keresgéltem...


Eapa Elküldve: 2009-10-29 20:08 Társalgó

Prof írta: tudna abban valaki segiteni hogy mi az angol és német neve

a navigácio tarto konzolnak a csomagtartoban és a kárpitnak ami navis változathoz van

köszönöm



http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=50

http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=65

Eapa Elküldve: 2009-10-29 09:18 izzítógyertya

Csum írta:
Tano írta:
Csum írta:
kerestem,de nem találtam,megazt,hogy hogy sikerült meg tisztítani
másik kérdésem,hogy is van ez az újra tanítás bedugom a kulcsot az ajtóba bezárom majd kiveszem utánna nyomva tartóm a nyítás gombot miközbe 3szor megnyomom a zárást ?? így gondoltad?


Nem nehéz megtisztítani. Leengeded az olajat, majd a motorteknõ alján aleveszed az érzékelõt, amit 3 db csavar fog. Utána megtisztítod, kimosod és visszarakod. Vissza az olaj és meglátod hogy segített-e. Ha nem akkor sajna csere...

A tanításnál kicsit félreértetted.
A leírást megtalálod itt, rögtön az tetején:
http://www.bmw3er.hu/modules.p...mp;p=42644


holnap megyek erdélybe a kocsival oda vissza 1300km mehetek vele így hogy indításnál be villan ez a sárga olaj jelzõ vagy tisztítsam meg mg elõtte illetve ha nem siekrül cseréltessem ki?



Nyugodtan mehetsz vele (én is így járok vele). Elõtte azért nézd meg az olajszintet, a szervóolajat, a hûtõvizet, ablakmosó folyadékot és a guminyomást. Legyen izzókészleted, elemlámpa, sárgamellény, vontatókötél, pótkerék legyen felfújva, felnikulcs, emelõ, kerékõr adapter, pokróc, meleg tea és zöldkártya (biztosítós)

Eapa Elküldve: 2009-10-28 15:21 Autóvásárlás

Az e36-nál a sárvédõ az tuti nem jó, más az index alakja.
Keresd meg az Index-en a e36fanatics topic-ot, õk profik ebben.

http://forum.index.hu/Article/...;na_order=

Eapa Elküldve: 2009-10-27 21:42 Akkumulátor

YELLOW írta: ezt nem tudom melyik részére írtad, csak elkezdtem gyanakodni, hogy valami fogyaszt aminek nem kellene, ugyanis 2 nappal korábban voltam hosszú úton, elõtte töltöttem az akksit, korábban rövidtávas használatnál is többet bírt, kevesebb töltéssel... tehát arra gyanakodtam, hogy valami leállított állapotban fogyaszt... ez csak feltételezés... tudnom kellene, menyni a fogyasztása az autónak, ha nem megy semmi, azaz leállítás után 03 perccel, amikorra már minden leáll "alszik" az autó

hil írta:
YELLOW írta: és itt Miskolcon tudnak mérni is? pl van e valami passzív fogyasztó, vagy úgynevezett szellem fogyasztó? ami esetleg jó esetben nem fogyasztana? vagy csak bolt? esetleg generátort is betudnak mérni?



Fizika, 8. osztály. Multiméter, akkusaru levesz, multiméter sorba kapcsolva, kocsi bezár, vár 3 percet (szerintem nem kell annyi), és ha elalszik az autó láthatod, hogy mi a helyzet. Nekem fél perc után 0,01 A volt a fogyasztás.
Aztat úgy nevezik, hogy mûterhelés
hil

Eapa Elküldve: 2009-10-27 15:58 Akkumulátor

Minden normális akkus helyen van mérõmûszer, de azt is szokták mondani, ha szar az aksid, akkor onnan már nem mész el a régivel a mérés után.