Eapa fórum hozzászólásai

Eapa Elküldve: 2009-07-10 15:28 képek


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Tiba, ezt a képet találtam, de ez alapján még mindig nincs meg a típus.
Próbáld meg a HREWHEEL-t keresni, hátha

Eapa Elküldve: 2009-07-10 09:14 M-es felnik e46-on

Individual írta: Bocsánat mindenkitõl a vita kirobbanásának oka azt hiszem én vagyok!!
Ezért elmentem és lefotóztam a felniket!

Azt hiszem így érthetõ lesz mindenki számára mire is gondoltam, domború és homorú felninél! Ami a képen elöl van az az elsõ (domború) ami a képen hátul helyezkedik el az pedig a hátsó (homorú)

http://www.bmw3er.hu/modules.p...fullsize=1

http://www.bmw3er.hu/modules.p...fullsize=1

Bocsánat

Individual



Mi történt a hátsó gumi-felni kombóval. Drift az árokban?

Eapa Elküldve: 2009-07-03 23:51 Gumi

YELLOW írta: vannak, jó használt gumik, keresztfater mindig olyat vesz, sõt anno sport motorra is olyat vett, de sok a kókler... általában az ilyen gumik defektel javítottak, ami kb 160-180-ig biztonságos, ha jól meg van csinálva, de erre sosincs garancia, ha belenyúlsz buksz, ha nem akkor mákod van, van akinek mindig...
én egyet tudok, hogy legyen bármi egy BMW-re nem veszek használt, és gagyi dolgokat, nah jó talán használt gyári cuccot...


Akkor miért kínálsz bontott (használt) fékbetétet és féktárcsát?

Eapa Elküldve: 2009-06-16 16:38 Hengerfej tuning

Persze, 20-30 LE-höz az kevés. Mivel ki lesz öblösítve a gáz le fog lassulni, alacsonyabb fordulatszámon szarabb lesz, 150-tõl felfelé biztos érezni fogod.

Eapa Elküldve: 2009-06-16 16:35 Nagyobb sebességnél rezonálás

Állítasd be az elsõ futómûvet.

Eapa Elküldve: 2009-06-16 16:32 Hengerfej tuning

Semmi értelme. A nagyobb szívósornak, a nagyobb szelepek van hatása, kompresszornak stb. Egészen pontosan mire gondoltál? Miért nem elég a 2xx LE?

Eapa Elküldve: 2009-06-15 21:19 BMWfanatics.hu tagsági kártya!

A kártyát megkaptam. Köszi

Eapa Elküldve: 2009-06-11 15:31 Rendszámtábla keret és Tagsági kártya osztás jún 12.

A postás mikor hozza a kártyát?

Eapa Elküldve: 2009-06-10 15:21 hûtõ

Padre323i írta: Tudna valaki mondani egy ckkszámot termosztátra?99-es 23i steptronic.Realoem-en nem találom.Tudom a hiba bennem van.



http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=35

A 4-es.

Eapa Elküldve: 2009-06-10 14:19 Társalgó

Tiba írta: Meg tudná valaki mondani, hogy ennek a felninek mi a típusa?



Ez egy ámerikai felni, nekem is tetszik. A BIMMER nevû újságban szokták, volt hírtedni. Megkeresem, ha nem felejtem el

Eapa Elküldve: 2009-06-09 19:05 hûtõ

1 db termosztát van benne.

Eapa Elküldve: 2009-06-09 12:02 hûtõ

Padre323i írta:
Padre323i írta:
ute107 írta: Nézd a "titkos menüben" a vízhõfokot és akkor talán tudunk mondani választ....
Termosztát, v. fûtéscsap gyanú....


Kb. olyan tényleg olyan 40-50 percet kell mennem.Titkos menüben ha 114-rõl 116-ra ugrik akkor indul el a mûszer felfelé.Bekapcsolom a fûtést és visszamegy.Ha reggel elindulok kb. 10-15 perc múlva elkezd visítani a viszkó,és nem is hagyja abba amíg megyek.Titkos menüben figyelem,szép lassan megy felfelé.Ha klímázok,kicsivel gyorsabban.


Vízszint rendben,hab nincs.


Szerintem a 114-116 fok a nagyon magas, 97 fokos a termosztát, nekem 30 fokban, városban sem megy 97 fok fölé, sõt ha meghajtom (mármint gyorsan megyek, van menetszél) visszamegy 87-88 fokra. A viszkód azért nem megy vissza, mert folyamatosan melegebb a vized, szerintem a termosztátod nem nyit ki és csak a kiskörön forog a vized, és nem tud lehûlni. Én két hónapja cseréltem termosztátot.

Eapa Elküldve: 2009-06-02 12:34 Nem jön be levegõ az utastérbe.....

Az egy rendõrségi eljárás, olyan szorosan körbevették a kocsit, hogy nem kapott levegõt

Viccet félretéve, az egy ellenállás, hosszû tûskének kinézõ hûtõbordákkal.

Eapa Elküldve: 2009-05-28 10:58 Segítsetek!

hil írta: Sziasztok! Még mindig a centrál zár a téma nálam. Mielõtt elkezdeném megbontani elõször gondolkoznék kicsit. Azt tapasztalatam, hogy a jelenség csak melegebb idõben fordul elõ (mármint az, hogy nyitom a vez ajtót és nem kapcsol be a belsõ világítás, mintha nem is lenne kinyitva az ajtó) Akinek van hasonló gondja, annál mikor jelentkezik ez??? Arra gondolok erõsen, hogy mégiscsak a zárszerkezetbe beforrasztott Hall érzékelõ forrasztása sikeredett rosszul, mert ugye melegben hõtágulás miatt megszûnik ezért ott a kontaktus. Az a baj azzel, hogy ez szinte bárkinél elõfordulhat idõvel, vesz bele egy másik zár szerkezetet nem kis pénzért, aztán idõvel ismét elõáll a probléma. Azért okosan oldották meg a dolgot, mert más autókban itt mikrokapcsolókra van bízva a dolog, ami elég rossz élettartam adatokkal bír, mivel mechanikus szerkezet a kapcsoló.

Dereng valami, hogy régebben olvastam, hogy többeknek is volt ajtó nyitási gondja a melegedõ idõben, lehet, hogy ott is ez lehet a baj....
hil



hil

Nekem is csak melegben jön elõ, de akkor az anyós oldali ajtó miért jó? Attól, hogy a vezetõ oldali ajtó kb. 100x annyira van használva mint a többi még a forrasztásnak nem kellene elromolnia. Vagy mechanika vagy csatlakozó vagy nem tudom

Eapa Elküldve: 2009-05-27 08:51 Ablakzörgés

Sziasztok!

Ablakzörgés ellen kipróbáltam a gyöngyviaszt és mûködik.
Hétvégi autómosásnál lehúzott ablakoknál befújtam az említett gyöngyviasszal az ablak "síneit", utána 2x-3x le-fel húztam az ablakokat. Egyelõre kussol az összes ablak ha le van húzva akár 1 centire, akár félig.
A gyönygviaszt én a METRO-ban vettem, spriccelõs flakonban. Elvileg a mosás utáni viaszoláshoz árulják, folyadék. Próbáljátok ki.