Eapa fórum hozzászólásai

Eapa Elküldve: 2008-03-02 20:54 Nincs töltés

Valószínû a feszültségszabályzód ment tönkre. Mielõtt rendelsz tudd meg, hogy Bosch vagy Valeo márkájú a generátorod.

Eapa Elküldve: 2008-02-24 16:58 Futómû és hibái

Sziasztok

Kopog az elsõ futómûvem, mégpedig a stabi-pálcám.
3 éve cseréltem, amit kivettem, gyári volt, BMW beleütve. Amit beraktam gyári volt. Szerintem elég keveset bírt ki. Lehet olcsóbban kapni Lemfördert, mint a gyárit, de még annak is a feléért nevenincset az internetes oldalról. Van-e valakinek tapasztalata az olcsó stabipálcáról.

Éapa

Eapa Elküldve: 2008-02-18 19:16 Elsõ lámpák

Pati

Ráadásul a lámpa mosó is a 3-as széria hibája, abból is elment már 4 db.

Ez alatt mit értesz? Mostanában nekem is csak pisil, régebben lehozta a retyót a lámpáról, most csak megnedvesíti.

Eapa Elküldve: 2008-01-19 16:33 Segítsetek!

guesswho írta: ute sajnos az a kör alaku mûanyag a jobb doblemezben az a külsõ hõmérõ, azt kell cserélned..



Szerintem nem, a bal oldali hosszúkás a külsõ hõm. mérõ, a jobboldali a tükrök fûtéséhez van.

Eapa Elküldve: 2008-01-16 22:15 újonc kérdései :)

peetie írta: Szûrõkkel(olaj,levegõ,gázolaj) kapcsolatban lenne kérdésem: van különbség a gyári és az utángyártott közt? Pl légszûrõnél, gyárival jobban megy (vagy nem), ilyesmi.


Én egyszer utángyártott levegõszûrõt vettem, hosszabb út elõtt. Jót akartam a gépezetnek és magamnak. Amit rögtön észrevettem, hogy nem volt olyan rugalmas a gép, olyan nyúlós lett. Mikor hazaértem, visszaraktam a régi, koszos, de gyári szûrõt, teljesen megváltozott a gép. Azóta, szûrõben, fõleg levegõ, csak gyárit. Igaz 2-szer annyiba kerül mint a noname, de a fogyiban jelentkezik.

Eapa Elküldve: 2008-01-16 22:10 Méretpontos gumiszõnyeg

collins írta: két napja vettem náluk, teljesen jó. ára is mérsékelt szerintem.


Adjatok hozzá kontaktot!

Eapa Elküldve: 2008-01-15 21:20 Üzemanyag fogyasztás

BarG

Fogadjunk, hogy kék a kupéd))

Eapa Elküldve: 2008-01-13 20:48 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?

penny

Semmi gond, legutóbb én is így jártam. Próbáld meg a 7-es pont és test kombinációt, a toronycsapágy egyik csavarját csiszold meg egy kicsit, hogy biztos legyen kontakt. Nekem ez vált be.

Eapa Elküldve: 2007-12-23 20:47 Futómû és hibái

A méretek a felni alsó pereme és a sárvédõ kerékjárati ívének felsõ pontja közötti távolság (mm).

Elsõ kerék

15 coll NF 576 , SF 561
16 coll NF 589 , SF 574
17 coll NF 604 , SF 589
18 coll (M3) NF 617, 605 , SF 602
19 coll (M3) NF 619


Hátsó kerék

15 coll NF 542 , SF 526
16 coll NF 555 , SF 539
17 coll NF 570 , SF 554
18 coll (M3) 583, 587 , SF567
18 coll (M3) NF 600

NF: normál futómû
SF: sport futómû
M3: a legjobb BMW

Eapa Elküldve: 2007-12-16 15:25 Ablaktörlõ probléma

Motortér, bal oldal, tüzfal, fekete fedelû doboz, imbuszcsavarok, barna, dupla magasságú relé

Eapa Elküldve: 2007-12-13 18:22 Ködzáró fény

Csak ott van, nincs kettõ

Eapa Elküldve: 2007-12-11 18:11 Ablaktörlõ probléma

Theo írta: Nekem a hátsó nem spriccel csak odanyálaz szinte ugy folyik oda a viz Mi lehet a probléma? Esetleg tudja valaki?


Végy egy gombostût és finoman ereszd belé a lyukba és körkörösen mozgasd meg, mint annó amikor elvesztetted a szûzességed.

Eapa Elküldve: 2007-12-05 20:33 Sluszkulcs zár de nem nyit

birkie46 írta: ugyenez volt nekem..... Kesztyûtartóba valami panel adta meg magát.....
Nekem sikerült szerezni eggyet bontottan nagyon véletlen 25ért , újjan valami 60 nat mondtak.... Nagy ciki ha nem nyílik velem is csinálta soxor hozott szarba csak úgy meggondolta magát és nem nyitott ki ..... Board panel úgytom (sündisznó)


Köszi fiúk a válaszokat, General modul, vagy póriasan grund modul. Ma kérdeztem 87 rugó az új. Kérdeztem, hogy bontottal próbálkozzak-e, de azzal vakítottak, hogy csak fullosat szabad venni és azt butítják vissza a kocsihoz. Hol lehet ilyet taníttatni? Tök ciki amikor nem nyílik, a 7 éves fiamat a lehúzott ablakon teszem be, a nagyobbik a vezetõ oldalról közelít. Ha valakinek a látókörébe kerül egy az visítson. Mégegyszer köszi.

Eapa Elküldve: 2007-12-03 18:37 Sluszkulcs zár de nem nyit

Sziasztok

A következõ a problémám, a kulcsom minden esetben bezárja a kocsit, de ki már nem nyitja. Amennyiben a kulcs a zárban nyitom, csak a vezetõ oldali ajtót nyitja, a többit nem. A csomagtatrtót is vígan nyitja. Az a baj, hogy a többi ajtót belülrõl nem lehet kinyitni a kallantyúkkal sem. így teljesen használhatatlan a kocsi, 1 személes.
Mivel amikor nyitnám ki és a belsõ fények kigyulladnak, gondolom a kulcsnak nincs baja, valami a központi zár motorjaival lehet. Volt-e már valakinek ilyen baja és ha volt mi volt a megoldás.
HEEELP!!!

Eapa Elküldve: 2007-11-21 18:49 Fékjavítás

alfatone írta: Érdekes tapasztalat, hogy a fék pont ugyanott fog. Ez az elsõ autó amin ezt tapaszatlom, pedig minden dugattyút legalább 2cm-rel kellett visszább nyomni. Az E36 is fentebb fogott, de úgylátszik itt a szervó teljesen kiküszöböli ezt a jelenséget.



Szerintetek a fékolajtartály minek van? Az, hogy hol fog egy fék az tényleg a pofa és a tárcsa között lévõ hézagtól függ. A hátsó dobfékes kocsiknál lehet azt érezni, hogy hamarabb fog a fék, betétcsere után, de azt is csak azoknál a kocsiknál, ahol a kézifék nem utánállitós volt.Ilyen volt pl. a dobfékes e30-as is. (316i-318i)