Eapa fórum hozzászólásai

Eapa Elküldve: 2009-09-10 21:04 BMW találkozó Kakucs

Lacci írta: 1. Bmwbaby
2. Tiba
3. bmwszabi
4. Hori /mégis ráérünk /
5. Daidka
6. Lacci / TimeAttack /
7. Tano

Majdnem elfelejtettem, hogy már jórégen jelentkeztem is erre, így már gyanítom kint leszek


Én is megyek!

[quote="Lacci"]1. Bmwbaby
2. Tiba
3. bmwszabi
4. Hori /mégis ráérünk /
5. Daidka
6. Lacci / TimeAttack /
7. Tano
8. Éapa


Hol van a Lurdi?

6-kor indulok

Eapa Elküldve: 2009-09-08 20:26 Segítsetek!

bbali81 írta: No a probléma továbbra is fenn áll. Olyan mintha az eject gombot nem érzékelné a történet. Ha valakinek mk3 navija van és megnyomja az eject gombot akkor elkezd villogni a rechner?
Szétszedtem levettem az elõlapját egy szalagkábel viszi át a jelet az alaplapra. Azt megpucoltam de nem az a baj.

Ötlet?

Szerk:
http://www.xoutpost.com/articl...drive.html

Ez alapján megpróbálom majd holnap. Majd jelzem mi volt.



Nekem se jön ki, ha lemezt akarok cserélni ki kell szedni az olvasót.
Leszarom, külföldre nem járok, a magyar lemez van bent, ha kell az jó

Eapa Elküldve: 2009-09-06 14:48 Fûtés - Klíma

Robinson írta: Sziasztok,

Bosszantó problémám van, ami lehet, az én hülyeségem miatt van, de nem tudom elfogadni.

Szóval a szélvédõm nagyon párásodik. Mármint mikor esik az esõ, kint hideg van. Csak és kizárólag klímával hajlandó lefújni a párát. Ez nem hiszem, hogy így kéne mûködjön, hiszen az utastérben meg megfagyunk, mikor amúgyis hideg van, mi még pluszban klímázunk?!
Most Sopronba menet is ez volt a helyzet. Mikor már nagyon fáztunk, próbáltam egy kis meleget csinálni, de ahogy bekapcsoltam a fûtést, fél másodperc alatt lepte el a pára az ablakot olyan durván, hogy nem láttam ki, pánikolva lõttem rá a klímát, és fáztunk tovább. Ilyet még nem tapasztaltam egy autómnál is, tudtam fûteni a kocsiban anélkül, hogy "befalaztam" volna magam


Szóval ez tényleg így kell mûködjön? Esetleg valami nem jó a kocsiban? Mi a véleményetek, tapasztalatotok, megoldásotok?

szerk.: Ja, pont most látom, hogy az elõzõ hozzászólások is erre vonatkoznak
Szóval a pollenszûrõ nemrég lett cserélve, az ablak belülrõl tiszta...
Így hideg/esõs idõben használhatatlan az autó



A következõ két dolog lehet még:

1: Lyukas a fûtés rendszered
2: Valahol beázik a kocsid

Amennyiben nem érzed az édeskés szagot (fagyálló) akkor csak beázik.

Eapa Elküldve: 2009-09-02 12:44 Valaki segítsen

YELLOW írta: a diffi házba bemegy egy 3 bár a mi esetünkben ha van DSC akkor több vezetékes csati, ha jól sejtem... a diffiben belül van egy lamellás tárcsa, ami egy induktív érzékelõ elõtt vagy hall érzékelõ elõtt forog és ebbõl számol... a csati a kardán felöli becsatlakozás oldalán van, ha a kardán felõl nézed akkor azt hiszem a bal oldalon, és fentrõl csatlakozik, vagy valahol a kábel szigetelése megsérült... bár ez a kábel az autó fedélzetijébe megy, szóval ha ott minden rendben, akkor a fedélzeti, óracsoport lesz a ludas...

elõször mindenképp a kontaktok tisztítása, a Tuner tisztító a legjobb, az enyhén megmarja az érintkezõ felöletet, nem kell sikálni se, ha ezek után se javul, tehát az óra csatinál is tisztít, akkor jöhet az óra, majd a fedélzeti szoftvere

zsitvayb írta:
YELLOW írta: több lehetõség van:
5. mivel a diffibõl szedi a jelet, lehet az ottani csatlakozó elmozdult, nem kontaktol rendesen


Ezt merre keressem? (Bocs, de még elég tudatlan vagyok BMW ügyileg, reméltem ez így is marad, de úgy látszik kezdõdnek az apró idegesítõ hibák, és muszáj leszek BMW-bõl is expertté válni)

Kizárnék mindent mielõtt beruházok egy új órába.



Az e46-nál nem a difibõl veszik a sebességjelet hanem az ABS szenzorból, ha jól emlékszem a jobb hátsóból.

A difibõl nem jön ki vezeték, hacsak nem tekert fel valamit a féltengely a krumpliföldön

Eapa Elküldve: 2009-09-02 12:42 Valaki segítsen

YELLOW írta: a diffi házba bemegy egy 3 bár a mi esetünkben ha van DSC akkor több vezetékes csati, ha jól sejtem... a diffiben belül van egy lamellás tárcsa, ami egy induktív érzékelõ elõtt vagy hall érzékelõ elõtt forog és ebbõl számol... a csati a kardán felöli becsatlakozás oldalán van, ha a kardán felõl nézed akkor azt hiszem a bal oldalon, és fentrõl csatlakozik, vagy valahol a kábel szigetelése megsérült... bár ez a kábel az autó fedélzetijébe megy, szóval ha ott minden rendben, akkor a fedélzeti, óracsoport lesz a ludas...

elõször mindenképp a kontaktok tisztítása, a Tuner tisztító a legjobb, az enyhén megmarja az érintkezõ felöletet, nem kell sikálni se, ha ezek után se javul, tehát az óra csatinál is tisztít, akkor jöhet az óra, majd a fedélzeti szoftvere


Az e46-nál nem a difibõl veszik a sebességjelet hanem az ABS szenzorból, ha jól emlékszem a jobb hátsóból.

A difibõl nem jön ki vezeték, hacsak nem tekert fel valamit a féltengely a krumpliföldön


zsitvayb írta:
YELLOW írta: több lehetõség van:
5. mivel a diffibõl szedi a jelet, lehet az ottani csatlakozó elmozdult, nem kontaktol rendesen


Ezt merre keressem? (Bocs, de még elég tudatlan vagyok BMW ügyileg, reméltem ez így is marad, de úgy látszik kezdõdnek az apró idegesítõ hibák, és muszáj leszek BMW-bõl is expertté válni)

Kizárnék mindent mielõtt beruházok egy új órába.

Eapa Elküldve: 2009-08-31 12:02 képek

Tiba írta: Köszi szépen!
SSR GT3 a felni neve. Úgy tûnik, teljesen reménytelem ezt beszerezni magyarországon


Szerintem vannak olyan cégek akik behozzák Neked!

Eapa Elküldve: 2009-08-31 10:35 Segítsetek!

SzeNo írta: 330d 2001-es nél immobilizerrel küzdünk! nem indul az autó,tilt az immo. most épp forgat az önindító de nem kap üzemanyagot.Lap toppal rá tudunk nézni de az 1DF5 hibakódot nem tudjuk mit jelent!!!! Valaki tudja a jelentését?????????? Elõre is köszi!!!


electronic immobilize system timeout

Eapa Elküldve: 2009-08-31 09:16 képek

Eapa Elküldve: 2009-08-10 09:40 Társalgó

Fiúk!

Nem mûködik a tolatólámpám és ezzel együtt a PDC sem. A tolatólámpakapcsolót és a biztosítékokat már már leellenõriztem. Volt már valakinek ilyen problémája?

Eapa Elküldve: 2009-08-06 10:43 Fûtés - Klíma

BMWe36bubu írta: Sziasztok!
Az elsõ kérdésem az lenne, hogy amikor esik az esõ akkor az utastér nagyon párásodik. Hiába kapcsolom be a fûtõmotort akkor még több pára jön be.
Aki tud kérem segítsen mielõtt beáll a tél és a nyálkás idõ meg szeretném csinálni.

A második pedig az lenne, hogy amikor bezárom az autót akkor a központi zár visszanyit majd megint zárom és akkor úgy marad.

A válszokat elõre is köszönöm. MSN-en is elérhetõ vagyok.


Két dolgot tehetsz még, letisztítod belülrõl a szélvédõdet, általában tiszta por szokott lenni és párásodás közben bekapcsolod a klímádat. Ugyanis a klímád nem csak hût hanem szárít is

Eapa Elküldve: 2009-08-05 13:49 E 46 elsö xenonos lámpák eladók!

Gazda20 írta: Szia hartge6

Látom, hogy cupe, ez megegyezik a sedan 4 ajtós lámpáival?
Képet feltudnál tenni, küldeni róluk? Sokat segítene ha látnánk õket!

Köszi!


Nem egyezik meg.

Eapa Elküldve: 2009-08-04 08:51 Futómû és hibái

Petike írta:
Eapa írta: Fiúk!

A jobb elsõ lengéscsillapítóm elfosta magát.
Gyárit már néztem, van-e valamilyen ésszerû helyettesítõje és hol?


Hi!

Nekem 20d alól van 2 elsõ ha az megfelel....

üdv:

petike


Köszönöm, Petike, már megoldódott, MAttila tudott ajánlani újat.

Eapa Elküldve: 2009-08-01 13:56 Futómû és hibái

Fiúk!

A jobb elsõ lengéscsillapítóm elfosta magát.
Gyárit már néztem, van-e valamilyen ésszerû helyettesítõje és hol?

Eapa Elküldve: 2009-07-17 10:02 Kuplung_

Nem feltételezve semmi rosszat, a saját lendkerekedet kaptad vissza, felismered?

Eapa Elküldve: 2009-07-14 22:50 Kuplung_

giriti80 írta: Sziasztok,ha valaki tud lécci segitsen.Az e 46 330d be meghalt a kuplung,kapott zsir tárcsát,nyomszerkezetet!De ezt összerakva simán elforgatta,szóval ugyanugy csuszott!!Ezután tanácsra,kevlároztatva a tárcsa,de ezek után összerakva rosszabb mint bármikor volt!Egyszerüen tanácstalanok vagyunk,ha valaki tud segitsen!!!!


Úgy gondolom ilyenkor a lendkerék a ludas, elkopott, bár azt nem hiszem.
Gyári tárcsa lett berakva? Mennyi km van benne?