Eapa fórum hozzászólásai

Eapa Elküldve: 2010-02-10 12:43 M-packet

TbBoy írta: Nem Sedanhoz sedanét Az oldalt már láttam, de nekem az az M packet kellene, aminek az elsõ lökösnél a lámpa alsó része is felfelé ível.

Ilyen:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...mg-3205904

vagy:
http://www.forgestar.com/galle..._itemId=85


Ilyet átalakítás nélkül nem tudsz felrakni, mert az M3-as elsõ sárvédõi sokkal szélesebbek és nem fog találkozni.
Neked teljesen más való rá.

Eapa Elküldve: 2010-02-06 16:17 Futómû és hibái

Ogre írta: Sziasztok!

Nemrég vettem egy e30 318i-t, és a hátsó felfüggesztést tartó függõleges, nagy szilentek teljesen szétmentek. A szerelõ szerint ez gyakori hiba ennél a típusnál. A kérdésem az lenne, hogy nincs-e valami tartósabb megoldás, esetleg valami strapabíróbb szilent.


Szerintem rakj bele gyárit, az is sokáig bírja, ha bonomidot raksz bele minden ütést át fog vinni a kasztnira. Utálni fogod.

Eapa Elküldve: 2010-02-02 11:57 Autóvásárlás

Amerikai kocsivásárlásról tudna neken valaki regélni, elõnyök, buktatók, vásárlás, szállítás, stb., esetleg olyan topic ahol errõl beszélnek.

Eapa Elküldve: 2010-01-29 20:39 alufelni

Yellow!

Neked nincs BBS katalógusod? Ez a Bugatti néven futó BBS felni

Eapa Elküldve: 2010-01-28 12:38 Társalgó

Prof

Akkor úgy gondolom nagy galiba nem történt.
Az a lényeg, hogy ne fogyjon a víz a hûtõbõl.
Amennyiben valamit szétnyomott volna a jég akkor a hûtõvíznek látványosan kellene távoznia.
Én a helyedben csont hideg motornál feltölteném a rendszert, és naponta reggel hidegen újra ellenõrizném.
Ettõl függetlenûl, ha Te azt mondod, hogy befagyott, vegyél tömény fagyálló koncentrátumot és azzal töltsd utána. -> benzinkút, fagyálló mérés, miután felmelegedett és összekeveredett minden a hûtõben.

Eapa Elküldve: 2010-01-28 11:01 Társalgó

Prof írta: Sajnos meg lett a hiba alacsony is a vizszint de sajnos be is fagyott

igy mirre a motor hö átmelegittete a rendszert akkor kezdett el füteni

pedig a vizhömérsékletet megfeleönek jelezte a rendszer és semmi rendellenességet nem tapasztaltam remélem nem okzott kért a motorban

Tano írta:
Prof írta: ezt hogy tudom megnézni ?

a konrét hiba az hogy reggel mikor elindulok vele akkor jég hideg levegö jön be már üzem meleg állapotban és nem tudom minek hatására egyszer csak elkezd füteni normálisan onnantol kezdve egész nap tükéletesen müködik inditás leállitástol függetlenül


Mondjuk letekered a víztartály fedelét és megnézed meddig van a szint
Meg szerintem nézd meg az elektromos fûtéscsapot/vízpumpát is, hogy az mûködik-e. Lehet nem nyit ki Az alábbi képen a 7-es elem:
http://bmwfans.info/parts/cata...ter_valve/



Befagyott? Nem nyomott szét semmit?
Menj el egy benzinkútra és méresd meg a fagyállódat, gyorsan!

Eapa Elküldve: 2010-01-25 11:45 Lökhárító

tiburon írta: sziasztok!kerdesem az,hogy ezt hogyan kell visszatenni?

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Ezt az erõsek módszerével kell visszatenni.
A rögzített fekete tartóra kell visszapattintani. A lökös héján van a két kivágás, azt told vissza amíg meg nem akad.

Eapa Elküldve: 2010-01-20 14:17 Társalgó

bmw320d4

Azt nem tudod véletlenül, hogy az e90 330i-nél az USA és európai kivitelnél miért különbözik a légszûrõház? Ez valami emissziós hülyeség, és van-e különbség a potencia között (LE, Nm)?

Eapa Elküldve: 2010-01-19 18:00 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

Csum írta:
Hori írta:
Csum írta: és ha mondjuk bontóban keresnék egy gyári tetõablakos tetõt és arra cserélném át az enyémet annak lenne értelme? meg lehetne oldani úgy hogy hibátlanul müködjön is nekem?



igen az úgy megy kompletten a-b-c oszlop valahol elvág,
tieden is elvág és összehegeszt, aztán fest


nagy meló!de mondjuk gondolom nem én lennék az elsõ aki zet meg is valósitja!


Csum, meglett?

Eapa Elküldve: 2010-01-19 12:18 Valaki segítsen

zsitvayb írta:
zsitvayb írta: Sziasztok,
történet tegnap este. Haladok nyugisan 60-nal, majd egyszercsak kigyullad a töltésvisszajelzõ lámpa, és leáll alattam az autó. Majd mire bármit is tudtam volna csinálni, újra beindult a motor, és látszólag minden rendben is volt. Kivéve, hogy égve maradt a DSC visszajelzõ lámpája, plusz egy sárga felkiáltójel. Majd leállítottam az autót, beindítottam, és azóta is minden rendben.

Mi lehet ez? Mi történhetett? Kezdjek el komolyabban aggódni?


Sziasztok,
valakinek van valami ötlete a fentebb részletezett problémára?
Azóta ugyanezt eljátszotta egy párszor még az autó, majd utoljára most pénteken, álló helyzetben, alapjáratról állt le a motor, de annyira, hogy utána be sem lehetett indítani. Majd kb. 15 perc állás utána pöccre indult, és azóta is megy.


Javaslom, hogy vedd ki a DME relédet és csiszold meg az éríntkezõit. Motortér, bal oldalt fent a tûzfalnál van egy doboz, imbuszcsavarok, kék relé.

Eapa Elküldve: 2010-01-19 09:34 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

esetleg valakinek?????[/quote]


Csum!

Nem kell az neked! Sosem lesz olyan mint a gyári, kár megvágni az autót.
Egyébként meg a legegyszerûbb ha elmész egy jó karosszéria lakatoshoz és megkérdezed mi lenne a végeredmény.
A legközelebbit majd sibedásnak kell venni!

Eapa Elküldve: 2010-01-18 21:20 Hátsó futómû zajok

YELLOW írta: ezzel nincs úgy csapatva, az elõzõ tulaj sem használta úgy szerintem... amúgy 3 éve hallom mióta nálam van... még nem esett szét, de mondom csak 1-esben csinálja, ott s emindig, talán ha hírtelen ejtem vissza a fordulatot

hancurozo írta: YELLOW a buszban mennyi km volt? ha szoktad forgatni a kerekeket, és felcsapod a tengelykapcsolót, vagy csak sokat futott az autó akkor nem nehéz leharcolni sem a kardánt sem a difit.


Hardy helyett 1. lépésben cseréd ki a sebváltó 2 db szilentjét, ami a végénél van. Most jutott eszembe, hogy e30-nál volt ilyen gondom. Próba, cseresznye!

Eapa Elküldve: 2010-01-18 14:32 Hátsó futómû zajok

YELLOW írta: kérdésem az lenne, hogy a Hardy-tárcsa csere menynire bonyolult mûvelet? gondolom a váltóról lecsatlakoztatom a kardántengelyt és kicserélem a hardy-t... esetleg mire kell/érdemes odafigyelni? menynire kell a csavarokat meghúzni?


Ne mondd már, hogy a Hardy-d cafatokban lóg. Komolyan kérdezem!

Eapa Elküldve: 2010-01-18 14:28 Balesetek BMW-vel...

InsectKiller írta: Én is így jártam...
Fékeztem, az esõ esett, a kormány kitekerve koppig jobbra és a kocsi irányít6atlanul ment egyenesen elõre!
Van ez így...

YELLOW írta: kb egy hete láttam ezt... egy dolog jó, hogy alig tört össze, más autót megnéztem volna ugyanebbena szituban... ami nem hagy nyugodni, hogy azt írja, fékre taposott, és az autó irányíthatatlanul... hol az ABS???

InsectKiller írta: http://www.bimmerteam.hu/hirek.php?hid=272


Az a baj, hogy nem az ABS mûködése határozza meg a fizikát hanem a fizika az ABS mûködését és hatékonyágát.
Ezt sokan elfelejtik!

Eapa Elküldve: 2010-01-13 08:38 Valaki segítsen

Remélem ez már az e36-osé lesz!
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=10