JanoE46 fórum hozzászólásai

JanoE46 Elküldve: 2010-07-11 14:55 hidegen rángat....

calibra írta: Nekem is van egy kis megtorpanásos problémám.Alacsony fordulaton rángat egy ideig a kocsi, persze csak váltásnál.pl.mikor 3-asból visszateszem kettesbe és egy kisebb emelkedőre(utcára) fordulok be elkezd rángatni az autó, és addig csinálja(3-4sec) míg fel nem pörög egy kicsit.Van amikor nem várom meg míg pörög, igy van amikor visszateszem még egyesbe is és így kihúzatva, be kettőbe már nem rángat.Valami ötlet?
Lehet eleve szereti a fordulatot, szóval nem tudom, de gyanakszom még a légtömegmérőre/benzinszűrőre.

Szerk:
Ja nem is kell neki part, alacsony fordulaton kettesbe ha csak óvatosan nyomom akkor nem rángat,de ha már odalépek neki akkor addig rángat(meleg motorral is) míg el nem éri a 2000-2100 fordulatot.
Valaki írta a saját autójáról mintha kihagyna neki egy henger, bár az enyémnél nem tudom, az enyém nem dízel...injektor meg nem hiszem h csak úgy tönkremegy.


Lambdaszonda is lehet.Gépre volt már téve?Fogyasztásod rendbe van?

JanoE46 Elküldve: 2010-07-10 23:57 Belsõ

Tiba írta: A szövet ülésedet bőröztesd át.

Hát ha más nem,akkor úgy lesz.Eredetileg azért nem akartam,mert egyébként szépek a mostani üléseim is,abszolut nincsenek kiülve,teljesen új állapotúak.Gondoltam eladni ezeket könnyű lenne.Na meg combtámaszost akartam bele.De ahogy most áll a dolog,csak a bőrözés marad.Mennyibe csinálják mostanság vajon?

JanoE46 Elküldve: 2010-07-10 22:29 Belsõ

tsabko írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!E46 Touringba tud esetleg valaki szép állapotú bőrbelsőt?Köszi előre is!


Milyen színűt szeretnél és teljes bőr vagy fél bőr is jó?!

Teljeset,viszont az ajtókárpit az nem olyan lényeges,csak az ülések legyenek szépek.A szín...hát,hogy szép is legyen,meg hogy színbe is olyat találjak ami tetszik,annak nem sok esélye,eleve nem is nagyon találok,félbőrt csak,de az is elég ramaty.Szóval mindegy milyen színű.Na jó,azért ne lila legyen

JanoE46 Elküldve: 2010-07-10 14:55 Belsõ

Sziasztok!E46 Touringba tud esetleg valaki szép állapotú bőrbelsőt?Köszi előre is!

JanoE46 Elküldve: 2010-07-02 14:57 Valaki segítsen

tsabko írta:

Köszi a gyors választ!
az elképzelhető a hátsók már kezdtek szarozni és ezek szerint eddig birták

Nyugi,még ilyenkor van rajta 1-2mm.Azt már most mondom,hogy ilyen ICER-t meg ilyen lim-lom márkákat ne vegyél bele!Selejt fos mind.

JanoE46 Elküldve: 2010-06-27 16:18 izzítógyertya

bmw320d4 írta:





Az én 20d-mben 2005 szeptemberében lett kicserélve a 4 gyertya, természetesen Bosch-ra, és a mai napig jó mind a 4. Azóta mentem vele több mint 300.000 km-t...


Így még nyugodtabb vagyok.Azt hiszem a kérdés el van döntve.

JanoE46 Elküldve: 2010-06-27 16:07 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

YELLOW írta:



akkor egy E32... most regizett CS-re... kicsit sufni tuningos beütése van...sajnos
katt ide


Legjobb a 10.kép.Be sincs melegedve a motor,de állóhelyben ~5600-as fordulat,had szóljon...

JanoE46 Elküldve: 2010-06-26 22:55 izzítógyertya

Hát benzinesbe én is egyértelműen NGK-t rakok.Dieselbe nem voltam még annyira otthon.
Barg!3-4000-ért hol lehet kapni?Mert én nem találtam eddig.Üdv

JanoE46 Elküldve: 2010-06-26 16:06 izzítógyertya

kempelen írta:

A tünet nekem is teljesen ugyanez volt. Kapkodott az első egy-két másodpercben hidegindításkor. Izzítógyertya csere megoldotta a problémát, azóta semmi baja. Mind a négyet cseréld, ha cserélsz. Speciel én gyárit vettem bele (beru), de más márkát is elfogad ha van a látókörödben e46-ba megfelelő.




Bosch-t és NGK-t néztem eddig,ezek 6000 környékén vannak.A gyári mennyibe lehet?Mert szívem szerint azt raknék bele én is.

JanoE46 Elküldve: 2010-06-26 16:01 izzítógyertya

Tano írta:

Így nyáron persze hogy indul rossz gyertyákkal is!
Ha az elektronika rossz, akkor mind a 4-et szokta hibásnak jelezni.
A gyertyákat egyenként ki lehet mérni, korábban ebben a topikban már le lett írva az előírt áramfelvétel és ellenállás.

Akkor megnyugodtam,hogy legalább az elektronika jó.Köszi!

JanoE46 Elküldve: 2010-06-25 13:35 izzítógyertya

Sziasztok!Készülök izzítógyertyát venni.Mit ajánlotok melyik fajtát vegyem?Diag szerint 3kuka.Valamint az lenne a kérdésem még,hogy hogy lehet kimérni,hogy egyáltalán rossz-e?Vagy hogy az izzító elektronika rossz.Mert egyébként simán indul az autó,semmi baja,nem is füstöl,alapjáraton viszont elég büdös,de ez mondjuk más 320d-nél is ilyen,amit eddig láttam,hallottam.Ja?Annyi van még,ha ez az izzítógyertya miatt van,hogy hidegen indítás után pár másodpercig picit ingadozik az alapjárat,épp kapkod egyet kettőt,és utána beáll.De mindíg indul simán egyből.Szerintetek?Köszi

JanoE46 Elküldve: 2010-06-24 14:39 CD fejegység, Navi....

hancurozo írta:
JanoE46 írta: Valaki nem tud véletlenül E46-ba gyári CD-s fejegységet elfogadható áron?


tudok 1-et igaz nem az enyém. az árát beszéld meg vele húsz56356huszonöt

Köszi!Össze is jött az üzlet

JanoE46 Elküldve: 2010-06-23 15:55 Valaki segítsen

csatis1 írta:


Nektek mikor kellett cserélni? Bizonyos km után vagy kivárni, amíg lesz jele, hogy cserés?


Nekem konkrétan nem volt semmi előjele,még az olajat sem ette...Egyszer egy nagyobb gázadásnál széthullott,70-80km/h környékén nyomtam egy nagy gázt,mögöttem fehéres füst,aztán csörgött is,szerencsére 2km-re voltam az otthonomtól,épp haza tudtam gurulni vele.Egyébként sokkal többet el tud menni egy jó turbó,mint ami sokan állítanak,hogy 150000km után kuka stb.Persze,itt nálunk igen,mert a legtöbb 150000km-es autóban van 300000,vagy ki tudja.De hallottam már ennél sokkal több km-es 320d-ről,amin gyári turbó van.Ha valaki mindent megad neki,akkor sokat elmegy szerintem.

JanoE46 Elküldve: 2010-06-23 15:45 Valaki segítsen

Gabesz86 írta: Kérem a segítségeteket!

Van valakinek javított turbója, és tapasztalata vele?

Érdemes Javítani?

Előre köszi!

Ha hosszútávon gondolkozol,akkor felejtsd el a felújítást.Én az újat javaslom.Már csak azért is,mert én sz.ptam felújítottal,és 25másik embertől is ezt hallottam már azóta.

JanoE46 Elküldve: 2010-06-21 14:21 CD fejegység, Navi....

Valaki nem tud véletlenül E46-ba gyári CD-s fejegységet elfogadható áron?