JanoE46 fórum hozzászólásai

JanoE46 Elküldve: 2010-01-13 14:59 Turbo

JanoE46 írta:
tsabko írta:
hancurozo írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!Leírtam az autómról már egy kis történetet 1-2hónappal ezelõtt,de nem találom...nem akarom elõrõl kezdeni.Lényeg,hogy most olyat produkál az autóm,hogy 160-nál nem megy többet továbbra sem,mindezt úgy csinálja,hogy a gázt alig taposom,viszont ha lepadlózom,nem történik semmi,és a fogyasztásmérõ is 10L-en áll!Valakinek van valami tippje,mitõl lehet ez?Már gépre tettük,de nem mutat semmi hibát.

élõadatolvasással /rövi próbaúton/ nézz turbónyomást és légtömegmérõ adatokat.


szeva! amúgy rendesen húz az autó? mert én most cseréltem légtömeg mérõt de nekem nem nagyon akart menni a kicsike olyan volt mint egy sima szívó diesel és a gép nekem se mutatta ki, a csere után nagyon jó lett megy mint az állat. gyárit vettem bele igaz húzós egy 100-as de programozható és nincs olyan hogy esetleg nem ismeri fel vagy nem mûködik vele tökéletesen.


Szia!Nem húz rendesen,lomha.Épp ahogy írtad,mint egy szívó diesel!100-ig még megyeget,de utána már elfogy végképp az erõ.Jó lenne már egy HOZZÁÉRTÕ szerelõ a környéken,aki nem azzal kezdi,hogy 2hét,és nem kell otthagynom az autót...az ilyenrõl nagyon rossz emlékeim vannak.


Sziasztok!Tegnap töltöttem bele stp üzemanyagadalékot...most nem tudom,hogy ennek az eredménye vagy sem,de elkezdett menni az autó Még nem az igazi,de mivel országúton is járok elég sokat,éreztem hogy nem olyan nehézkesen megy mint eddig,szépen elkezdtem gyorsítani,és ment 190-et,azóta a gyorsulás is sokat javult.Ebbõl azt gondolom,hogy nem légtömemérõ baja van,legalábbis gondolom az nem javul magától.

JanoE46 Elküldve: 2010-01-06 23:06 Kippuffógó rezgéscsillapító?

Tano írta:
JanoE46 írta: Szia!Pontosan hol található ez a rezgéscsillapító?Ahogy olvastam,nekem is hasonló a jelenség,de nem hátúlról jön...de ugyanúgy ha D-be állok a féken,berezonál valami,amint kiveszem üresbe elhallgat.


A képen a 10-es szám feletti vastagabb rész a katalizátor után. Ha gyárit akarsz akkor azt csak az egész csõszakasszal-katalizátorral együtt adják, ami nem olcsó. De lehet csak külön cserélni a rezgéscsillapítót. Léteznek erõsbb, többrétegûek amik bírják a strapát.


Köszi,így világos!Nekem úgy rémlett,hogy csak egy flexibilis csõ van ott.Akkor ezek szerint azt kellene cserélni...

JanoE46 Elküldve: 2010-01-06 19:22 Kippuffógó rezgéscsillapító?

kempelen írta: Ma megjött a rezgéscsillapító és fel is tettem. Nagyon 'klafa' lett. Már nem rezonál a dobom.


Szia!Pontosan hol található ez a rezgéscsillapító?Ahogy olvastam,nekem is hasonló a jelenség,de nem hátúlról jön...de ugyanúgy ha D-be állok a féken,berezonál valami,amint kiveszem üresbe elhallgat.

JanoE46 Elküldve: 2010-01-06 19:09 Bemelegedés

lacaca írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!Nem tudom ez mennyire gond,vagy nem,de én ahhoz voltam szokva a benzines bmw-knél is ,hogy középen megáll a mutató és ott is marad.Nekem olyat csinál,mióta hidegebb van,hogy elsõ indítás után amikor bemelegszik,felmegy kicsit középp felé a vízhõfok.Utána ha megállok valahol 10-15percre,kicsit hûl,beülök megint indítom,utána már halál pontosan beáll középre!Ez normális szerintetek?



Igen Télen normális!


Ez megnyugtató,köszi szépen a választ!

JanoE46 Elküldve: 2010-01-06 17:11 Bemelegedés

Sziasztok!Nem tudom ez mennyire gond,vagy nem,de én ahhoz voltam szokva a benzines bmw-knél is ,hogy középen megáll a mutató és ott is marad.Nekem olyat csinál,mióta hidegebb van,hogy elsõ indítás után amikor bemelegszik,felmegy kicsit középp felé a vízhõfok.Utána ha megállok valahol 10-15percre,kicsit hûl,beülök megint indítom,utána már halál pontosan beáll középre!Ez normális szerintetek?

JanoE46 Elküldve: 2010-01-06 16:46 Turbo

Szeva én Debrecenben a Vollay Ferihez járok kimondottan Bmw szakszerviz nagyon értik a dolgukat az biztos, nagyon sokan szeretik.[/quote]
Jártam már nála,de nem biztos hogy vissza szeretnék oda menni.Akartam,mert nem ismerem,de gyorsan lebeszéltek róla.Hasonló dolgok miatt,mint amit az elõttem szóló írt.Azért köszi!

JanoE46 Elküldve: 2010-01-05 14:09 Turbo

Tano írta:
JanoE46 írta: Szia!Nem húz rendesen,lomha.Épp ahogy írtad,mint egy szívó diesel!100-ig még megyeget,de utána már elfogy végképp az erõ.Jó lenne már egy HOZZÁÉRTÕ szerelõ a környéken,aki nem azzal kezdi,hogy 2hét,és nem kell otthagynom az autót...az ilyenrõl nagyon rossz emlékeim vannak.


Ha jól látom debreceni vagy? Akkor sztem menj el bmw320d4 klubtárshoz Nyíregyre, az nincs olyan messze. Garantáltan nem fogsz csalódni a hozzáértésében.


Köszi szépen!Úgy lesz!Hogy tudom õt leghamarabb elérni?

JanoE46 Elküldve: 2010-01-04 17:31 Turbo

tsabko írta:
hancurozo írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!Leírtam az autómról már egy kis történetet 1-2hónappal ezelõtt,de nem találom...nem akarom elõrõl kezdeni.Lényeg,hogy most olyat produkál az autóm,hogy 160-nál nem megy többet továbbra sem,mindezt úgy csinálja,hogy a gázt alig taposom,viszont ha lepadlózom,nem történik semmi,és a fogyasztásmérõ is 10L-en áll!Valakinek van valami tippje,mitõl lehet ez?Már gépre tettük,de nem mutat semmi hibát.

élõadatolvasással /rövi próbaúton/ nézz turbónyomást és légtömegmérõ adatokat.


szeva! amúgy rendesen húz az autó? mert én most cseréltem légtömeg mérõt de nekem nem nagyon akart menni a kicsike olyan volt mint egy sima szívó diesel és a gép nekem se mutatta ki, a csere után nagyon jó lett megy mint az állat. gyárit vettem bele igaz húzós egy 100-as de programozható és nincs olyan hogy esetleg nem ismeri fel vagy nem mûködik vele tökéletesen.


Szia!Nem húz rendesen,lomha.Épp ahogy írtad,mint egy szívó diesel!100-ig még megyeget,de utána már elfogy végképp az erõ.Jó lenne már egy HOZZÁÉRTÕ szerelõ a környéken,aki nem azzal kezdi,hogy 2hét,és nem kell otthagynom az autót...az ilyenrõl nagyon rossz emlékeim vannak.

JanoE46 Elküldve: 2010-01-03 15:56 Turbo

Sziasztok!Leírtam az autómról már egy kis történetet 1-2hónappal ezelõtt,de nem találom...nem akarom elõrõl kezdeni.Lényeg,hogy most olyat produkál az autóm,hogy 160-nál nem megy többet továbbra sem,mindezt úgy csinálja,hogy a gázt alig taposom,viszont ha lepadlózom,nem történik semmi,és a fogyasztásmérõ is 10L-en áll!Valakinek van valami tippje,mitõl lehet ez?Már gépre tettük,de nem mutat semmi hibát.

JanoE46 Elküldve: 2009-12-13 20:31 Turbo

Nekem-8 írta: Kössz fiúk. 2002 M47N 150 lovas. Turbó elkezdett füstölni. le lett állítva, majd turbócsere. Most nincs füst, de erõ sincs. Cooler csövek mosva, Cooler mosva, pillangó mosva, szívókamra mosva, új olaj, szûrõ. Arra gondolok hogy valami a turbó füst miatt elkoszolódott és nem érzékel valamit...csak hogy mi ez....

Vákuumcsöves bekötésrõl van leírása valakinek? A szívótér alatt elõl a szervópumpa tartály környékén van egy rész ahova 2 csõ megy, az nem volt világos, de ahogy adta magát bekötöttük. Lehet az ott nem egészen gömbölyû. Leellenõriznék minden csövet hogy jó helyen van-e csak nekem nincs leírásom...

A turbón kell/lehet állítani, vagy ez nem szokás. Elméletben ha az ember feltesz egy új turbót akkor alapban rögtön jól megy?

Petike:

merre vagy elérhetõ? Ha nem messze lehet igénybe venném kölcsönbe (próbára) hogy mit mond.

SP-323i:

Ezt lehet szétszedni/takarítani?

kössz
8

Ugyanez a gondom nekem is És minden a helyén van!

JanoE46 Elküldve: 2009-12-13 20:05 320d Motor

bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!Nem tudja véletlenül valaki,hogy a 320d (E46 150LE) automata váltója felmegy a 318i motorhoz?


Biztos, hogy nem. Más a nyelestengely, a kihajtás, és a váltó hossza is.

Aztán ott van még az áttátel is..


Sejtettem,csak biztos akartam lenni benne.Köszi szépen!

JanoE46 Elküldve: 2009-12-13 19:53 320d Motor

Sziasztok!Nem tudja véletlenül valaki,hogy a 320d (E46 150LE) automata váltója felmegy a 318i motorhoz?

JanoE46 Elküldve: 2009-11-16 18:52 320d turbó hiba

Sikerült ma gépre tenni!!És semmi hiba nincs A turbó is jó,a porlasztók is,a vákumcsövek is.Úgyhogy úgy néz ki meg kell bontani.

JanoE46 Elküldve: 2009-11-15 19:56 320d turbó hiba

bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Egy sem.A szerelõ,aki cserélte a turbót,azt mondta hogy biztos hogy minden a helyén van.(ebben én a mai napig nem vagyok biztos)Az egész egy kövérebb gázadással kezdõdött,hirtelen elment az erõ,és csörgést hallottam a motortérbõl.Mindez a lakhelyemtõl 2km-re,szinte alapjáraton hazagurultam még vele.Onnantól kezdve fehér füst alapjáraton is.Jött a szerelõ,megnézte,azt mondta turbócsre.Megtörtént,és jól mondod...az új turbó felrakása után,az elsõ indítás után 1perccel fel is kapta az olajat a cooler-bõl,és forgott,amit csak bírt,azt hittem ott akad összeA katalizátort is megnéztük,a kipufogórendszer tiszta az biztos.De azóta zajos a motor,és nem megy.


Gratula szerelõnek, ha nem tudta, hogy ki kell takarítani a levegõrendszert.
Megeshet (10-bõl nyolc), hogy elcseppentek a porlasztók, vagy szétporladt valamelyik vagy az összes dugattyú.

Minél hamarabb gépre kellene tenni, és nézni korrekciós értékeket, járásegyenletesség vizsgálatot, teljes rail és levegõtesztet.
Hiba esetén jön a kompresszió és nyomásveszteségmérés stb..

Gépre vele!

Azóta sem sikerült gépre tenni!"Kicsiny" városunkban úgy látszik egy diagnosztika ekkora problémát jelent mostanság...jövõ héten,holnap,két hét,most 5 másik autóval foglalkozok stb.)Azt meg tudnád nekem mondani,hogy hány vákumcsõ van a nyomásszabályzón?Mert nekem 3rémlett,és most megnéztem,de alig fér oda a kezem,és kettõ van rajta.A másik dolog,amit nem említettem,hogy így már 4000km-t mentem az autóval,így azt gondolom talán nem lehet túl nagy problémája

JanoE46 Elküldve: 2009-11-07 17:51 320d turbó hiba

bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Egy sem.A szerelõ,aki cserélte a turbót,azt mondta hogy biztos hogy minden a helyén van.(ebben én a mai napig nem vagyok biztos)Az egész egy kövérebb gázadással kezdõdött,hirtelen elment az erõ,és csörgést hallottam a motortérbõl.Mindez a lakhelyemtõl 2km-re,szinte alapjáraton hazagurultam még vele.Onnantól kezdve fehér füst alapjáraton is.Jött a szerelõ,megnézte,azt mondta turbócsre.Megtörtént,és jól mondod...az új turbó felrakása után,az elsõ indítás után 1perccel fel is kapta az olajat a cooler-bõl,és forgott,amit csak bírt,azt hittem ott akad összeA katalizátort is megnéztük,a kipufogórendszer tiszta az biztos.De azóta zajos a motor,és nem megy.


Gratula szerelõnek, ha nem tudta, hogy ki kell takarítani a levegõrendszert.
Megeshet (10-bõl nyolc), hogy elcseppentek a porlasztók, vagy szétporladt valamelyik vagy az összes dugattyú.

Minél hamarabb gépre kellene tenni, és nézni korrekciós értékeket, járásegyenletesség vizsgálatot, teljes rail és levegõtesztet.
Hiba esetén jön a kompresszió és nyomásveszteségmérés stb..

Gépre vele!


Hát ez nem jó hírKöszönöm szépen a segítséged!Hétfõn gépre tesszük.