JanoE46 fórum hozzászólásai

JanoE46 Elküldve: 2010-04-10 17:40 Autómata váltó hibakód

Gabor1980 írta: Udv Fanok!

Problemam van a valtoval automata es leptetos! A gond az amikor fekezek es visszadobja 3bol 2be akkor ut egyet! Csak ekko nem ertem! Kozrejatszhat az hogy a jobb hatso fek szorul? Szerdan megy szervizbe vele! Ha computerrel nezik akkor kidobhat hibakodot a valtora?

Koszi elore is!


A jobb hátsó féked mióta szorul?Mert nekem is volt ilyen problémám,és nem tudtunk rájönni mi volt a baja.25-ször szétszedtük,megjárattuk,minden jó volt rajta,mégis szorult néha.Gondolt egyet menet közben,és egyszercsak elkezdett visítani,mert már felmelegedett.Miután sokadjára szedtük szét abbahagyta,nekem ez komplett fékcsere után jelentkezett egyébként.Azóta már más embertől is hallottam,hogy a jobb hátsó szorult.Ha valaki tudja mi lehet(ett) ennek az oka,megírhatná!

JanoE46 Elküldve: 2010-04-08 15:41 Gyári levehető vonóhorog E46-hoz

Szia!Honnan tudom meg,hogy jó-e touringhoz?Mert ha jó,akkor érdekelne!Elektronika kell hozzá külön?Üdv

JanoE46 Elküldve: 2010-04-05 15:52 bmw használt akatrészek

Üdv!320d 150Le első katalizátort tudsz szerezni?

JanoE46 Elküldve: 2010-04-05 15:29 Autómata váltó hibakód

Sziasztok!Tapasztalt valaki olyat,hogy egyesből kettesbe váltáskor olyan hülye hang jön hátúlról,(lehet hülye példa)mintha egy heverőt húzgálnának?Sajnos nem tudom máshoz hasonlítani.Nem mindíg csinálja,van hogy akkor,ha óvatosan indulok el vele,van hogy hirtelen.Mintha fém a fémen csúszna 2-3másodpercig.A diffi felől jön a hang.Automatáról van szó!Üdv.

JanoE46 Elküldve: 2010-04-04 17:05 E36 Ablakemelő

Eladó 4db.(első-hátsó) hibátlan gyári ablakemelő szerkezet.Egyben 35000Ft,külön 10000Ft/db.

JanoE46 Elküldve: 2010-04-03 15:59 Turbo

jokerface írta: Biztos tud segiteni!
De ha már cserélsz turbót,akkor fontos még kicserélni a kartergázszüröt és az olajat is!
Ki kellene takaritanod a katalizátort is,mert azt már biztos telepumpálta olajjal a rossz turbó.
Intercooler,intercoolercsö,EGR szelep tisztitása is ajánlatos!
Ha ezt mindet szépen megcsináljátok,nem fogsz ráismerni a kocsid teljesitményére


Ha még csak hirtelen gázadásra füstölget neki,akkor még biztos nem pumpálta tele olajjal,pláne nem a katalizátort.Ráadásul nem egyszerű kitakarítani a katalizátort,nem is lehet mivel.Szerintem jobb ha nem is nyúl hozzá,elmegy vele egy hosszabb útra,és kiég ha van minek kiégnie.

JanoE46 Elküldve: 2010-03-29 16:09 320d Motor

Burns írta:
xcaffee írta:
Lacci írta:
xcaffee írta: Sziasztok!
Az utóbbi időben hangosabbnak érzem a motort, mint szerintem az normális. Eddig nem volt összehasonlítási alapon, de a napokban kipróbáltam a haverom 320d-jét, amiben ugyanaz a M47N motor van, mint az enyémben és az ővé sokkal halkabb. Leginkább az a hangos traktor hiányzik belőle, ami ez enyémben annyira zavaró. Persze lehet erre azt mondani, hogy egyszerűen ilyen a 20d, de akkor a másik miért halkabb? Szóval érdekelne a véleményetek, hogy mit érdemes megnézni! Esetleg kipufogó környéki dolgok? Nekem még annyi gyanús, hogy a kasznin is több vibrációt lehet érezni az én autómban, illetve amikor leállítom, akkor is érezhetően megmozdul a leálló motor miatt: szóval gyanús, hogy a motortartó bakok öregek, de nem hiszem, hogy ez önmagában "hangosítaná" a motort.

Köszi!


Nekem is mondta a szerelő mikor a szilentes problémám volt, hogy a gumibakokat se ártana cserélni mert hangos.(Főként indításnál hallotta)
Azóta már többen mondták hangos a motor és már én is elhiszem.

Ha találsz vmi mást is, oszd meg velünk.


Most jut eszembe, hogy az egyik legfontosabbat kihagytam: ha kettesben haladok lassan, egyenletesen kb. 1000-1500-as fordulaton, majd hirtelen egy nagyobb gázt adok (nem padló, csak egy normális gyorsítás), akkor egy kis ideig, kb egy másodpercig sokkal hangosabb lesz a motor. A hang leinkább csörömpölésnek írható le vagy a traktor hang fémesebb verziójának. Remélem jól írom le, nem egyszerű szavakba foglalni. Akkor is jelentkezik a hang, ha pl. hasonló fordulaton (pl 1500 környékén) gurulok motorfékkel és kb. épp hogy csak annyi gázt adok, hogy már nem a kerekek hajtsák meg a motort, hanem önmaga. Mindez a hang nem jelentkezik ha szép lassan adok gázt a 1000-1500-as tartományban.


A szíjtárcsát nézted már? Nálam az okozott ilyen hangot. A csere megoldotta a problémát.


Sziasztok!Nekem turbócsere után volt ilyen problémám.Első hallásra majdnem olyan volt,mint egy jó állapotú szívó diesel transit.Senki nem tudta megmondani mi a baja.3hónapig így jártam vele,és egyszercsak megjavult.-16C°-ba indultam el vele itthonról,és azt hittem végképp széthullik,mert olyan hangokat adott,amit azelőtt soha,1km után visszafordultam vele,mondom nem megyek sehova inkább,erre a következő 6-800m-en elkezdett csendesedni,és mire hazaértem vele,teljesen olyan hangja lett mint rég,akár egy új.Na erre adjon valaki épkézláb magyarázatot

JanoE46 Elküldve: 2010-03-27 13:50 alufelni

martin írta: sziasztok

egy olyan dilemma előtt állok amihez segítségeteket kérnék, szeretnék venni új és nagyobb felniket az e90-re, de nem tudom milyet és mekkorát 17" és 18" as között vacilálok. 18"-as azért tűnik nekem riasztónak, mert félek hogy ez a futómű és a kényelem rovására menne. Légyszi segítsetek, méret és felni tipusban, hogy mi nézne ki szépen az autón.

Üdv

Martin


Szia!A 18"-ost személy szerint nem ajánlom ezekre az utakra.Nekem E39-en volt 18",de nem bírtam elviselni 3hónapnál tovább.Szép és jól mutat vele az autó,ha jók lennének az utak,most is vennék 18"-ost.De utána lecseréltem 17"-ra,ég és föld a a kettő között a különbség,pláne hogy a 18-ason /35-ös gumik voltak.Bár a te autódhoz 225/40 a gyári méret 18"-ba,lehet nem olyan vészes.Én a 17" ajánlanám inkább,és valami gyárit,vagy gyári mintájút (ízlés kérdése),persze ez attól függ akarsz-e pl. replika felnit,amit nem feltétlen ajánlanék megint,bár nekem az is volt sok,nem volt vele bajom,lehet csak azért mert nagyon vigyáztam rá.De ez csak az én véleményem.Üdv

JanoE46 Elküldve: 2010-03-26 16:41 bc

bmw320d4 írta:
JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!BC-t utólag mennyire bonyolult belerakni E46-ba?Sajnos az enyémbe nincs,és nagyon hiányolom


15 perc kódolással együtt.
Csak az irányjelzőkart kell cserélni BC-sre.


A kódolásban tudnál segíteni?Mennyire bonyolult?



Te szeretnéd felkódolni?


Attól függ mi kell hozzá.De inkább lehet rád bíznám!Szerzek egy bc-s kart,és egyeztethetünk egy időpontot.


Kell hozzá olyan program, amivel lehet kódolni.
BC-s karom van.



Ha meg tudod nekem csinálni,akkor átugranék nyíregyre!Mikor lenne jó neked?


Kedd v Szerda


Legyen akkor kedd,ha jó neked!Akkor nem rohangálok bc-s kar után sem.Írj egy konkrét időt,és helyet és ott vagyok!

JanoE46 Elküldve: 2010-03-26 16:30 bc

bmw320d4 írta:
JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!BC-t utólag mennyire bonyolult belerakni E46-ba?Sajnos az enyémbe nincs,és nagyon hiányolom


15 perc kódolással együtt.
Csak az irányjelzőkart kell cserélni BC-sre.


A kódolásban tudnál segíteni?Mennyire bonyolult?



Te szeretnéd felkódolni?


Attól függ mi kell hozzá.De inkább lehet rád bíznám!Szerzek egy bc-s kart,és egyeztethetünk egy időpontot.


Kell hozzá olyan program, amivel lehet kódolni.
BC-s karom van.



Ha meg tudod nekem csinálni,akkor átugranék nyíregyre!Mikor lenne jó neked?

JanoE46 Elküldve: 2010-03-26 16:26 bc

bmw320d4 írta:
JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!BC-t utólag mennyire bonyolult belerakni E46-ba?Sajnos az enyémbe nincs,és nagyon hiányolom


15 perc kódolással együtt.
Csak az irányjelzőkart kell cserélni BC-sre.


A kódolásban tudnál segíteni?Mennyire bonyolult?



Te szeretnéd felkódolni?


Attól függ mi kell hozzá.De inkább lehet rád bíznám!Szerzek egy bc-s kart,és egyeztethetünk egy időpontot.

JanoE46 Elküldve: 2010-03-26 16:24 bc

bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!BC-t utólag mennyire bonyolult belerakni E46-ba?Sajnos az enyémbe nincs,és nagyon hiányolom


15 perc kódolással együtt.
Csak az irányjelzőkart kell cserélni BC-sre.


A kódolásban tudnál segíteni?Mennyire bonyolult?

JanoE46 Elküldve: 2010-03-26 16:20 bc

Sziasztok!BC-t utólag mennyire bonyolult belerakni E46-ba?Sajnos az enyémbe nincs,és nagyon hiányolom

JanoE46 Elküldve: 2010-03-21 22:30 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!Létezik olyan,hogy az én autómba van OBD2,és a régi 20érintkezős csati is?És ha mindkettő van,akkor a kerek csati hol található?Mert úgy gondoltam,hogy a motortérbe van valahol,mint az E36-nak E39-nek stb. de nem találom.Üdv


Igen, létezik.
A belső csatlakozóról csak a motort lehet diagnosztizálni, a külső (kerek) csatiról pedig az egész autót.
2000 év közepétől jelent ez meg, és 2001-ben is volt még néhány autóban.

A környzetvédelmi méréshez találták ki, hogy egységesítve legyenek a csatlakozók.


Köszönöm a választ mindenkinek!Lényegébe azért kérdeztem,mert vettem egy kis superdiag műszert,és mindent el tudok vele érni,de a légzsák funkciót nem,ezért megkérdeztem a cégtől,akitől rendeltem,hogy létezik-e ez,hogy ennél a típusnál ez nem működik...azt a választ kaptam,hogy ha rendelkezik az autó régi csatival is,akkor próbáljam meg arról.De nincs,csak az OBD2.

JanoE46 Elküldve: 2010-03-21 15:53 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!Létezik olyan,hogy az én autómba van OBD2,és a régi 20érintkezős csati is?És ha mindkettő van,akkor a kerek csati hol található?Mert úgy gondoltam,hogy a motortérbe van valahol,mint az E36-nak E39-nek stb. de nem találom.Üdv