JanoE46 fórum hozzászólásai

JanoE46 Elküldve: 2010-04-18 16:41 Turbo

bmw320d4 írta:
JanoE46 írta:
Nem volt,ezt a szerelő sem mondta hogy kellene.


Pedig hozzátartozik a cseréhez. Gondolom gépet nem is látott az autó, pedig ott kiderült volna a kerrekciókból a ciccegés oka.



Voltam V.Ferinél itt Db.-be.De ezt nem is részletezném...ő csak ránézett van-e valami hiba,de nem hiszem hogy foglalkozott vele sokat.Nálad gépre tudnánk tenni valamikor?

JanoE46 Elküldve: 2010-04-18 16:33 Turbo

bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Emlékeim szerint már akkor is,talán nem ennyire,csak azis megzavar közbe,hogy előtte jobb volt a gyorsulás is,és kormolt is,csak turbócsere előtt feketébbet,most nem koromfekete füst jön,de jön rendesen,amíg gyorsítok.Amit még megfigyeltem,hogy ha hidegebb van,akkor jobban cicceg,most hogy melegebb van,talán kicsit kevésbé.


Turbó,AGR,HFM,Startmenge, stb adaptáció volt törölve turbócsere után?



Nem volt,ezt a szerelő sem mondta hogy kellene.

JanoE46 Elküldve: 2010-04-18 16:29 Turbo

bmw320d4 írta:
JanoE46 írta:
Igen,mind oda került vissza ahol volt.Akkor lehet hogy ennyi baja van csak?


A "műtét" előtt is kormolt és ciccegett?


Emlékeim szerint már akkor is,talán nem ennyire,csak azis megzavar közbe,hogy előtte jobb volt a gyorsulás is,és kormolt is,csak turbócsere előtt feketébbet,most nem koromfekete füst jön,de jön rendesen,amíg gyorsítok.Amit még megfigyeltem,hogy ha hidegebb van,akkor jobban cicceg,most hogy melegebb van,talán kicsit kevésbé.

JanoE46 Elküldve: 2010-04-18 16:24 Turbo

bmw320d4 írta:




Ahhoz, hogy beleégjen, menni kell vele párezer km-t.
Ha cicceg és kormol, akkor lehet, hogy ki is fúj.
Önts a porlasztó mellé valamit (pl gázolaj) és ha buborékol akkor kifúj.
Minden porlasztó a helyére került vissza?



Igen,mind oda került vissza ahol volt.Akkor lehet hogy ennyi baja van csak?

JanoE46 Elküldve: 2010-04-18 16:16 Turbo

bmw320d4 írta:


Ha nem fúj ki akkor nincs baj, de ha mégis, akkor egy hétig kell majd ütni a porlasztót, hogy kicseréld, és a hibátlan példányok is tönkremehetnek a kiszereléskor.


Hát ez bíztató.Mondjuk lett kiszedve azután még kétszer is,de nem jött olyan nehezen ki.Ha már a porlasztónál tartunk...gyorsításkor ha csattog,az a porlasztó hibája?Vagy inkább ciccegésnek mondanám,de nem fémes hang persze.Na meg határozottabb gyorsításkor nyomja a füstöt is rendesen.

JanoE46 Elküldve: 2010-04-18 16:08 Turbo

bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: De hát a szerelőm azt mondta vegyük le,mondom vegyük le, ha le kell.Mindenesetre köszi az infót!Legközelebb körültenkintőbb leszek,úgy látszik ezt is jobb ha magamnak csinálom...


Legalább a porlasztó tömítéseit kicserélte?



Nem cserélte ki,erre tutira emlékszem,mert még mondta is.

JanoE46 Elküldve: 2010-04-18 15:58 Turbo

ute107 írta:




Nem akarok rosszat neked...de nem kell leszedni. Ha jól látom neked is 20d van...
Turbón felül 3 csavar, alul a kipufogó részen pedig ha jól emlékszem 2 db. A vákumcső, meg az olaj cső van amit le kell csatlakoztatni...legalább is nálam a 136 Le-nél...

Javítson valaki ki ha tévednék...


Nem hiszem,hogy tévedsz.Így utólag én is csodálkoztam,hogy nekem hogy került 1egész napba a turbócsere.Mástól nem ezt hallottam.De hát a szerelőm azt mondta vegyük le,mondom vegyük le, ha le kell.Mindenesetre köszi az infót!Legközelebb körültenkintőbb leszek,úgy látszik ezt is jobb ha magamnak csinálom...

JanoE46 Elküldve: 2010-04-18 15:03 Turbo

ute107 írta:


ááááá.... Nem... Ott valamit félrenéztek, ennyire nem kell szerelni.


Azt ne mondd,hogy a szelepdeknit le se kellett volna venni,mert szívrohamot kapokA mai napig emiatt szívok...mióta le lett szedve,állandóan ereszti valahol az olajat,2szer lett cserélve azóta szelepdekni tömítés,most Victor Reinz van benne,de most is van olajfolyás.

JanoE46 Elküldve: 2010-04-18 14:54 320d Motor

Csum írta:



nálam 12ezer km el ezelőtt volt cserélve a kartergázszűrő! olaj levegőszűrő! még is nagyobb gáz adásnál az enyém és kormol igaz az enyémből ki lett műtve a hátsó katalizátor...


Szia!Ki lett belezve,vagy kiszedted a hátsó katalizátort?Azért kérdem,mert nekem az első lett kibelezve,és kicsit morog azóta.Neked nem?Egyébként kormot nekem is hagy,ha alapjáraton jár hidegen 8-10percet,ottmarad egy fekete pamacs.

JanoE46 Elküldve: 2010-04-18 14:49 Turbo

Sziasztok!Annyit szólnék a turbócseréhez,hogy nem úgy jött ki,hogy porlasztók ki,szívótorok le,szelepdekni le,kipufogórendszer szintén le,és még a lengőkart is le kellett kötni...részemről hatalmas sz.pás volt.

JanoE46 Elküldve: 2010-04-16 15:18 320d Motor

Petike írta:
JanoE46 írta:
Petike írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!Ha már szelepdekni tömítést cseréltem,akkor honnan szivároghat még olaj?A burkolatokat leszedtem már többször,de így nem látom hogy olajos lenne bármi is.De mindíg hagyok magam után pici olajcseppet,ha valahol megállok.Na meg persze nagyobb gázadásra dől belőle az olajszag,ha ráadom a fűtést meg lehet fulladni.Köszi a választ előre is!


A szívósortól is folyhat rendesen, szokott is. Alól az olajdekni alja is tiszta olaj??

petike


Igen!Alul olajos a takarólemez is.De felül amennyire be tudtam világítani,nem láttam olajat.Kár,hogy a légszűrőház is egybe van a szelepdeknivel...semmit nem lehet tőle látni,ez keserítette meg a turbócserét is.A szívósortól honnan folyhat?Azon az oldalon nem láttam olajatKöszi a választ



..a szívósor tömítéseinél, vagy esetleg a szívósorban lévő pillangók tengelyétől, de sanszos, hogy nálad inkább az olajdekni tömítésénél ereszt, vagy maga a dekni repedt (20d konstrukciós hibája, hogy az olajdekni túl közel van az első futómű bölcsőjéhez, elég kicsivel erősebben nekigurulni egy padkának és már neki is tud koccanni a dekni a bölcsőnek, az alu öntvény meg nem szereti az ilyen behatásokat...

petike


Na elkezdem bontogatni,aztán megnézem.Köszönöm a gyors választ!

JanoE46 Elküldve: 2010-04-16 14:58 320d Motor

Petike írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!Ha már szelepdekni tömítést cseréltem,akkor honnan szivároghat még olaj?A burkolatokat leszedtem már többször,de így nem látom hogy olajos lenne bármi is.De mindíg hagyok magam után pici olajcseppet,ha valahol megállok.Na meg persze nagyobb gázadásra dől belőle az olajszag,ha ráadom a fűtést meg lehet fulladni.Köszi a választ előre is!


A szívósortól is folyhat rendesen, szokott is. Alól az olajdekni alja is tiszta olaj??

petike


Igen!Alul olajos a takarólemez is.De felül amennyire be tudtam világítani,nem láttam olajat.Kár,hogy a légszűrőház is egybe van a szelepdeknivel...semmit nem lehet tőle látni,ez keserítette meg a turbócserét is.A szívósortól honnan folyhat?Azon az oldalon nem láttam olajatKöszi a választ

JanoE46 Elküldve: 2010-04-15 00:25 320d Motor

Sziasztok!Ha már szelepdekni tömítést cseréltem,akkor honnan szivároghat még olaj?A burkolatokat leszedtem már többször,de így nem látom hogy olajos lenne bármi is.De mindíg hagyok magam után pici olajcseppet,ha valahol megállok.Na meg persze nagyobb gázadásra dől belőle az olajszag,ha ráadom a fűtést meg lehet fulladni.Köszi a választ előre is!

JanoE46 Elküldve: 2010-04-14 00:37 Turbo

Tano írta:
david00 írta: Sziasztok.
Lenne egy kérdésem! Mért van az ha a vizhőfokom még NEM érte el a 80-90 fokot, akkor megy a turbo, de ahogy eléri akkor hol megy-hol nem!


Nem a turbóval lesz ott a gon, hanem a geometria vezérléssel. Egy elektromos vezérlésű vákumszelep ami vezérli a geometriát állító mechanizmust. Szerintem ezt nézzétek meg. Valamint a csöveket, lehet valamelyik megrepedt. Ha annyira nem volt érthető, akkor nézzed meg az alábbi
ábrát. Az 1-es elemről lenne szó.


Sziasztok!És ezzel a vákumszeleppel lehet valamit kezdeni?Lehet tisztítani?Vagy csak cserélni?
Valamint,ha már a turbónál tartunk...kíváncsi lennék kinek mi a véleménye!Szeptemberbe cseréltem turbót,felújított került rá.Most viszont az a meglepetés ért,hogy 3500km alatt benyalt 1Liter(!) olajat.Ami fura,hogy turbócsere előtt nem is ette,utána az első 2-3000km-en már csipegetett 2-3decit,most 1Liter eltűnt.Szerintetek meg fogja adni magát a felujított turbó?Mert én attól félek

JanoE46 Elküldve: 2010-04-10 20:31 Autómata váltó hibakód



Szerintem olyan sok lehetőség nincs ami miatt szorulhatna, főleg ha csere volt. Valószínűleg nem lett eléggé megtisztítva a dugattyű, ezért nem tud rendesen visszahúzódni. Fékcsere után ugyanis sokkal jobban vissza kell tudnia menni a házába, mint a kopott rendszernél. És a felülete rozsdásodik amíg a kopott rendszer van fent, mert nem megy vissza teljesen olyankor és a kilógó rész kap áldást bőven. Na ezt kell letisztítani róla.
A másik lehetőség a kézifék rendszere a tárcsa belső oldalán. Pl mosás után haljamos beragadni ha behúzva hagyják.
[/quote]

Pedig le lett tisztítva rendesen,ezért nem értettem miért ragad.Valamit lehet nem láttam,amit kellett volna.