lalada írta:
Kabi írta:
Tano írta:
Kabi írta:
...
szerinted ha beszerzek olyan csatlakozót és visszarakom a helyére, fog működni a DPF öntisztítás? mert így hogy ez a jeladó nem működik, az tisztítási folyamat sem aktiválódik.
Kérdéses hogy mióta megy így, meg miért lett kiiktatva? Lehet már rég tönkrement a DPF emiatt, vagy azért lett így "kikapcsolva"...
milyen jele lehet annak, ha a DPF már tönkrement? Semmi füst nem jön az autóból, teljesítménye is megfelelő. November óta van nálam az autó, szóval még azelőtt lett "kikapcsolva". Azóta kb 7500km-t mentem vele, főleg autópálya (München - MO).
olajszintet nézted?
ha megy tönkre emelkedik folyamatosan...
minden más rendben van az autóval. nincs fogyasztásnövekedés (5-5,5l München-Mo) teljesítménycsökkenés, megfelelően gyorsul az autó. BC nem jelez hibát, ISTA is csak a DPF-re dobja ki a hibakódot.
Közben tegnap még olvasgattam elég sokat. Gondolkodom, hogy kicseréljem-e az egész motor kábelköteget. Azt nem tudom, hogy akkor kell-e programozni az autót. Mást nem tudok elképzelni, mint hogy csak azért vágták le a csatlakozót, mert zárlatos volt, vagy valami hiba volt vele, ha rá volt dugva a szenzor.
Másik dolog, hogy ha nem cserélem ki a kábelköteget, hanem marad így, és az automatikus regeneráció nem kapcsol be, milyen sűrűn kellene ISTA-val manuálisan aktiválni a regenerálást?
Illetve a DPF tisztítás mennyire javasolt házilag? Német fórumokon sokan csinálták, ki DPF tisztítófolyadékkal, ki épp leszerelve magasnyomásúval is. Szerintetek?
Más szerepe van ennek a kipufogógáz-hőmérséklet jeladónak, mint a regenerálás vezérlése?