Macsek fórum hozzászólásai

Macsek Elküldve: 2010-02-20 17:38 Féktárcsa és fékbetét

BarG írta:
icee írta:

Elso 200kmen allitolag ovatosabban kell hajtani, ez vajon mit jelent?

udv
icee


Hogy csak feleakkorát szabad fékezni, mint kellene. Aztán, amikor kibányásznak a Kamaz hátuljából, még mindig tökéletes féktárcsák boldog tulaja leszel.


Helló icee!
Menyibe került a gyári fékszett?

Macsek Elküldve: 2010-02-19 11:06 elektromos üzemanyagszivattyú

Zsolti írta: Aha.
hát jol van akkor csere...a tankban lévõvel nem egyidõben párban kell cserélni amugy ezt? gondolom hamarosan az is elkezd bugni majd szép lassan tönkremegy...



Én nem tudok ilyenröl,hogy párban kellene cserélni!
Nem akarom elkiabálni,de nekem semilyen jelenség nem utalt azóta arra,hogy a tankbanlévõvel gond lenne!Csak nem leszel ennyire szerencsétlen te sem,bízz benne!

Macsek Elküldve: 2010-02-18 13:48 elektromos üzemanyagszivattyú

Zsolti írta: Üdv

Macsek szerintem biztos összefüggésben van mert a bugás üteme is változik az alapjárat ugrálásával...
a vezetõülés alatt is van szivattyu ezek szerint?
na majd utánanézek egyenlõre hagyom....nem mindig csinálja amugy


kösz


Igen van!És az üzemanyagszûrõ után van a motorfelé!Kb akkora mint az üzemanyagszûrõ!Érdemes megnézni akkor nehgy esetleg mást is tönkre tegyen!És mindenki a gyárit javasolja bele!Igaz duplája az utángyártottnak,de többet is bír!Nekem lassan 2éve lett cserélve és tökéletesen mûködik!Én ha jól emlékszem vagy 77 vagy 87 ezerért szereztem a gyárit bele!És hallottam olyat is,hogy az sem tesz jót neki ha nagyon ki van járatva belõle az üzemanyag!

Macsek Elküldve: 2010-02-18 11:22 elektromos üzemanyagszivattyú

Zsolti írta: Sziasztok srácok!

Lenne egy olyan kérdésem hogy hidegen beinditás után nagyon finoman ingadozik az alapjárat és valami búgó hangot hallat az auto.melegen aztán már csak folyamatosan búg de nem mélya hang.
mi lehet ez? valamelyik üzemanyag szivattyúra tippelek..

320d 2003.12 km:193454




Szerintem a vezetõûlés alatti zúg!Nekem is csinálta,és ha erõsõdik majd idõvel a hangja akkor szép lassan csere lesz!
Az alapjárat ingadozás nemtudom,hogy attol lehet-e!?

Macsek Elküldve: 2010-01-25 11:28 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE

Atilla írta: Most jöttem a boltból, a szett (cikkszám:11 12 7 799 224)ára 11300 Ft.
Azt mondták, minden harmadik olajcserénél cserélni kell, tehát 90 000 km-ként.




Sziasztok!
Nem akarok okoskodni,de egy olajjal 30.000km nem sok?

Macsek Elküldve: 2009-12-15 13:33 Turbo

Szevasztok!
Nem akarok túl okos lenni csak infóként mondom,én egy éve nyáron cseréltettem turbot és nekem csináltak szovtver frisstést is!Lehet segíthet!

Macsek Elküldve: 2009-09-07 12:44 320d Motor

Nekem pontosan ennél a km tartománynál volt ugyan ez!Egy hónapot bírt és turbó cserém lett!
Az ok az volt,hogy a kartergázszûrõ nem volt benne cserélve!

Macsek Elküldve: 2009-06-20 17:21 Füstprobléma!

Szerintem mindenképpen megéri kivenni,és bevizsgáltatni!
6000ft áfásan darabja a vizsgálatnak!
Most akkor mi a sok?
A 24.000 a megállapításra,vagy esetleg egy motor generál?
Olvastam itt,volt akinek elolvadtak a dugók!

Macsek Elküldve: 2009-06-20 13:34 Füstprobléma!

Na az én problémám megoldódott!Mind a négy porlasztóm rossz volt!Kicseréltettem és most eltünt a kerregõ hang,és megszünt a füstölés is!
És most még a bc-n is ugynéz ki,hogy jó értéket fog mutatni,mert edig a rossz befecskendezõkkel mutatott 5.4 és evett 8 felett,most pedig 6.5 és 7 között mozog,amit a tankolás alapján nézve elég valósnak tûnik de ezt még nem akarom elkiabálni!

Macsek Elküldve: 2009-06-11 14:03 320d turbó hiba

ute107 írta:
Norbesz320d írta: Sziasztok! Olyan problémám van az autóval, hogy egyszer csak elkezdett fütyülni valami, de nagyon, ez pár perc múlva abbamaradt, és azóta olyan az autó mintha nem dolgozna abszolút a turbó. Borzasztó lusta lett, olyan mint egy sima szívó dízel. Pár napja vettem az autót, ezért nem nagyon vagyok jártas a BMW-k terén. Örülnék ha tudnátok nekem segíteni egy két jó tanáccsal, hogy mi lehet a problémája az autónak. Elõre is köszönöm.


Biztos vagy benne, hogy el akarsz keseredni....????

Turbo.... kuka... alap hibákat írtál le....még füstnek kellene lenni....azt hiányolom!

Sajnálom, nézesd meg valakivel!


Javaslom,a kartergáz szûrõt nézd meg,a dugulása okozhatja a turbo kenésének hiányát!Nekem az tette tönkre,ne várd meg míg megjelenik a kék füst,mert onnantol már csak kb 1000km és rotttyyy!!!!Nekem ez volt,igaz nem volt menetteljesítmény csökkenés,csak már a ravatalon!!!!Azaz az utolsó 10km-en!Én ezt javasolnám!

Macsek Elküldve: 2009-06-11 13:55 Füstprobléma!

Neo78 írta: Viszont sokban fugg az egész az uzemanyag minoségétol is!!! Nekem mindíg fustol a Shell-es dízel extrától, viszont az Avanati-s dízeltol, ami koztudottan OMV uzemanyag szinte elenyészo a fustmennyiség.





Én csak OMV-nél tankolok de sajnos a korom az BKV buszokat megszégyenítõõõõõõõõõõõ!!!!!!

Macsek Elküldve: 2009-06-11 13:53 Füstprobléma!

A vizsgálatokkal kapcsolatban még annyit,hogy azzal,hogy gépre dugja valaki nem igazán tud meg mindent!Az én elõzõ szerelõm is arra hivatkozot,hogy a gép nem hoz semilyen hibát,õ nem tud mitkezdeni a kormolásommal!Na kuka is lett az ember!!!
És nem az elsõ szerelõ akit dobtam,mert ahhoz nem kell nagy szakértelem,hogy összecsatlakoztassa a gépet az autóval!!!!
Speciel,sem a légtömegmérõt,sem a befecskendezõt nem lehet programmal megnézni!
Én most azon agyalok,hogyha készlesz az autó,mert 95%,hogy a befecskendezéssel van a probléma eresek valami üzemanyagadalékot,hátha segít megvédeni a befecskendezõt,a koxolástol!

Macsek Elküldve: 2009-06-11 13:45 Füstprobléma!

Végig olvastam a hozzászólásokat,az utolsó irományom óta!
Nagyjábol,mindenkinél ugyanazok a betegségre utaló jelek!
Sajnos,még csak ma tudom az autót letenni a szerelõmél,és csak jövõhéten leszek okosabb befecskendezõ ügyben!
Én azt tudom mondani mindenkinek,hogy a fekete kormolás biztosan nem turbó probléma!!!Az enyémen vadonatt ujj van kb 20000km-el!És mégis kormol,de igen rendesen!!!!És azt a bizonyos kerepelõ hangot is adja,amit én eddig azt hitem ez természetes a BMW-nél!De tudomásomra hozták,hogy nem az!
Van itt aki turbo problémával küzd!Neki azt tudom javasolni,hogy minél elõbb vigye szerelõhöz,mert az én kék füstölésem 450.000be került!Nekem csak hideg motornál produkálta a kék pamacsot!Az észrevételtõl kb 1500-2000km bírt és elájult a turbom!!!!!Ajánlatos a kartergáz szûrõt megnézni,az eldugulása okozhatja a kék füstöt,és az olaj és a szûrõ cseréjével kiküszöbölhetõ a csere!!!

Macsek Elküldve: 2009-06-07 11:02 Füstprobléma!

Na eljutottam odáig,hogy porlasztók ki és holnap viszem õket bevizsgálásra!Megnézettem egy szerelõvel aki felhívta a figyelmemet a motorban egy érdekes hangra,amire én azt hittem természetes a BMWnél!Na felhomályosított,hogy ez a rosz befecskendezéstöl van,és nem természetes!
Kiváncsi leszek mi lesz a bevizsgálás eredménye!!!!




És nem természetes,hogy kormolnak azt is mondta,mert ha minden jól müködik ha diesel,ha nem nem kellen kormolnia!!!!

Macsek Elküldve: 2009-05-17 18:57 Füstprobléma!

Köszönöm az ötleteket,mostmár csak egy hozzá értõ szakember kellene!!!