PG_Junior fórum hozzászólásai

PG_Junior Elküldve: 2014-05-04 16:39 Ékszíj tárcsa

Köszi a segítséget, egy házilg készített körmös kulccsal nagy nehezen le tudtuk szedni. Viszont mivel jó ideig nem ment a klíma (kb. 1 év), most annak van ilyen érces, súrlódó hangja. Az mitől lehet? A klímakompresszoron lévő tárcsát külön lehet cserélni? Unix-nál nem találtam.

Köszi!


pneurob írta:
PG_Junior írta:
Oké, próbálkozunk, köszi.

szotakdavid írta:
PG_Junior írta: Sziasztok!

S.O.S. segítségre lenne szükségem. Főtengely szíjtárcsa csere előtt állok, de semerre sem mozdul, meglazítani sem bírom. Jobb vagy bal menetes? 320d 2000-es évjárat. Van esetleg valami speciális trükk, amivel eltávolítható?

Köszönöm!


Nincs trükk,húzzátok,nehezen de meg fog indulni!




Jobbmenetes M18x1,5 , célszerszám nélkül nehéz lesz levenni, jó félméteres spéci kulcsok kellenek hozzá.
http://www.schmiedmann.hu/B-A1...reses.aspx


PG_Junior Elküldve: 2014-03-20 07:34 Ajtónyítási Gondok!

Sziasztok!

A linkelt reléből lenne szükségem 2 db-ra, de Magyarországon tudomásom szerint sehol nem lehet már kapni.

http://www.soselectronic.hu/?s...c2001-a303

Esetleg valakinek ötlet, hogy hol lehet beszerezni? Ebay-en lehet kapni 10 db-os csomagot, de annyira nincs szükségem.

Köszi.

PG_Junior Elküldve: 2014-03-20 07:10 Ékszíj tárcsa


Oké, próbálkozunk, köszi.

szotakdavid írta:
PG_Junior írta: Sziasztok!

S.O.S. segítségre lenne szükségem. Főtengely szíjtárcsa csere előtt állok, de semerre sem mozdul, meglazítani sem bírom. Jobb vagy bal menetes? 320d 2000-es évjárat. Van esetleg valami speciális trükk, amivel eltávolítható?

Köszönöm!


Nincs trükk,húzzátok,nehezen de meg fog indulni!


PG_Junior Elküldve: 2014-03-14 17:12 Ékszíj tárcsa

Sziasztok!

S.O.S. segítségre lenne szükségem. Főtengely szíjtárcsa csere előtt állok, de semerre sem mozdul, meglazítani sem bírom. Jobb vagy bal menetes? 320d 2000-es évjárat. Van esetleg valami speciális trükk, amivel eltávolítható?

Köszönöm!

PG_Junior Elküldve: 2014-02-13 15:46 Heeelp...!

Sziasztok!

Siófokról, vagy környékéről van esetleg valaki, aki ért a BMW-khez? Van 1-2 dolog, amit megszeretnék nézetni.

Köszönöm!

PG_Junior Elküldve: 2013-10-18 08:08 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

A problémám a következő:

2000-es évjáratú 320d autóm bal hátsó tolatólámpája nem világít. Ezzel szemben, amikor lükvercbe teszem a sebességváltót, az első ködlámpa világítani kezd a jobb hátsó tolatólámpával együtt. Először természetesen arra gondoltam, hogy kiégett, de csere után sem világít. Valakinek volt már hasonló problémája? A tolatólámpának melyik a biztosítéka? 1 vagy 2 db van belőle?

Előre is köszönöm!

PG

PG_Junior Elküldve: 2013-10-13 16:49 Hátsó lámpa hiba - visszajelző

Sziasztok!

A problémám a következő:

2000-es évjáratú 320d autóm bal hátsó tolatólámpája nem világít. Ezzel szemben, amikor lükvercbe teszem a sebességváltót, az első ködlámpa világítani kezd a jobb hátsó tolatólámpával együtt. Először természetesen arra gondoltam, hogy kiégett, de csere után sem világít. Valakinek volt már hasonló problémája? A tolatólámpának melyik a biztosítéka? 1 vagy 2 db van belőle?

Előre is köszönöm!

PG



PG_Junior Elküldve: 2013-04-04 21:47 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Nagyon kérném a segítségeteket, nem tudom mi lehet a baj...?!
AZ autóm - 2000 évjárat, 320d - egyik napról a másikra lomha lett, egyáltalán nem húz. Egyik nap mentem vele, semmi prbomléma, két napra rá indítom, és nem akar menni, csak amit a motor tud....
Vákuum csöveket megnéztem, minden rendben van. Ami megvolt repedve, azt levágtam, és újra húztam. A vákuum labdát is megnéztem, belefújva átengedi a levegőt, elvileg azzal sincs baj. A turbo-ról levettem a csövet, bele néztem, az autó indításakor az is megy, nem sípol, nem füstöl úgyhogy véleményem szerint annak sem lehet baja. A motor egy picit zörög, nem tudom ez is mitől lehet, és a szelepfedél tömítésnél az olajat is engedi, de gondolom a turbo-hoz ennek nincs köze.

Mi az, ami befolyásolhatja még azt, hogy az autó nem akar menni? Minden lehetőség érdekel, megszeretnék nézni mindent, és egyesével kiszűrni a hibalehetőségeket. Nem időszakos megtorpanásról van szó, hanem az autó indításától fogva a leállításig fenn áll a "nem húz" szindróma.

Előre is nagyon köszönöm a segítő hozzászólásokat.

PG

PG_Junior Elküldve: 2013-04-03 22:50 Turbo

Ha a turbo szelep hibás, akkor egyáltalán nincs turbo, vagy néha van, néha nincs?

Köszi!

PG_Junior Elküldve: 2013-04-02 21:31 Turbo

Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy szombaton leraktam az autót, még semmi baja nem volt, ma reggel indítom, és nem húz, nincs turbó. Vákuum csöveket megnéztem, így elsőre mindent rendben találtam. Füstölést nem láttam, és nem is sípol. Turbót megnéztem, pörög...

Valakinek valami ötlet, h mi lehet a probléma?

Köszönöm!

PG_Junior Elküldve: 2012-12-10 08:14 Társalgó

Sziasztok!

Ne haragudjatok, hogy ezzel ide írok, de nem találtam a megfelelő topic-ot.
Olyan problémám lenne, hogy valami hülye gyerek leszedte a hátsó BMW emblémát. Kérdésem az lenne, hogy honnan tudok ilyen matricát beszerezni, es mennyire bonyolult a felrakása?

Előre is köszönöm!

Üdv: Gábor

PG_Junior Elküldve: 2012-11-20 09:03 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Köszönöm az eddigi válaszokat! Olyan valaki, akinek facelift előtti, hidegben nem nyílott, és a relé cserét követően jó lett? Az nem lehet, hogy a hideg, párás idő miatt valahol kontakt hiba merül fel?

PG_Junior Elküldve: 2012-11-18 14:52 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Basanyi írta: Nekem egy fórumtárs csinálta meg relécserével /99 320 D/Kb 3 éve . Nagyon jól sikerült.Aprópénzért. Kéretlenül nem akarom őt reklámozni.Ha jónak látja akkor úgyis fog jelentkezni.
Basanyi


És hidegben vagy melegben volt vele gond?

PG_Junior Elküldve: 2012-11-16 11:02 Centrálzár vezérlő, grundmodul

YELLOW írta:
Robinson írta:
YELLOW írta: ha az itt leírtakat nézem, akkor zárszerkezet. de mivel ez a legdrágább megoldás, ha cserélni kell...


Nekem Miki mondta, hogy relé cseréje megoldja, és az elég erős érv
piramisépítés STOP!



1. persze, amikor más piramisozik, akkor nem szólsz (pont én szoktam megtörni mindig, ha más nem veszi el a figyelmem)
2. én nem vonom kétségbe Miki szavait, ezt tudod jól, de eddig itt akinek FL előtti volt és relé cserével próbálkozott, nem igazán jött be. mint írtam ettől függetlenül én is először azzal próbálkoznék, hisz olcsóbb egyszerűbb, ártani nem árt a csere, legalább új lesz benne, csak a kiforrasztásnál a furatgalván miatt nagyon oda kell figyelni.


szerk.: amúgy meg a piramis ellen volt javaslatom. pl számozva lennének a kommentek. lehet rá válaszolni és akkor annyi jelenik meg, hogy pl előzmény #1234 komment, amire ha rákattint, akkor odaugrik és el lehet olvasni, vagy ott lenyílik a komment. esetleg maradhatna a piramis, de alaphelyzetben a fórumban nem jelenik meg, csak a legutolsó kommment, és lenyitható, aki akarja számára fontos, és akkor lenyílik.


Szerintem a legegyszerűbb az lenne, ha az összes Facelift előtti autót tulajdonos, aki hasonló gondokkal küzd/küzdött, leírná a tapasztalatát.
Nos... jöhetnek a kommentek.

PG_Junior Elküldve: 2012-11-15 20:55 Centrálzár vezérlő, grundmodul

zoliika írta:
YELLOW írta:
PG_Junior írta:
YELLOW írta:
PG_Junior írta:
YELLOW írta:
PG_Junior írta:
YELLOW írta: facelift előtti: zárszerkezet
facelift: relé


(korábban írtam, az itt leírtak alapján megállípatható, hogy a relé csere csak facelift-es modellek esetáben vált be, FL előttieknél nem. legalábbis ahogy emlékszem, senkinek nem jött be. ez is tutti valami évjárathoz köthető típushiba)


Akkor nekem elvileg hil leírása alapján kell eljárni? Amúgy elolvastam, de Ő pont az ellentétet írja. Vagyis, melegebb időben, 18 fok felett nem nyílik a vezető oldali ajtó. Nálam pont az ellentét van. Hidegben nem nyílik, és egyik sem, illetve csak a vezetőoldali, de csak kulccsal.


nekem is melegben nem akart nyílni és nekem a relé volt (facelift), pedig a végére tisztára mechanikai hibára gondoltam. hidegben nagyon ritkán fordult elő. nem írom le, az ajtónyitási gondok topicba leírtam. nekem amilyen variáció csak lehet mind előfordult a nem nyitásra, hol egyik, hol másik ajtó, csak belülről vagy sehogysem.


Értem, akkor nekem mit javasolsz, mivel próbálkozzak?



ha az itt leírtakat nézem, akkor zárszerkezet. de mivel ez a legdrágább megoldás, ha cserélni kell...
először az összes kontakt áttisztítása (esetek 5%-ban ez, lehet pont ebbe tartozol)
egy relé csere egyszerűbb, én is azért kezdtem ennek, mert olcsóban meg lett a relé, forrasztani meg tudok melóhelyen profi felszereléssel. ráadásul FL-nél ez a megoldás az esetek 95%-ban.
én nem mondok neked konkrét választ, mert más pénzével nem akarok játszani, de én a zárszerkezet cserét a végére hagynám, a bontást javítást meg pláne, azért van vele meló. még akkor is, ha kb biztos, hogy azzal lesz gond.


Oké, köszi. Nekem amúgy csak a kasztni facelift-es, az autó 2000-es évjárat.


ja én azt nem is néztem, csak az évjáratot...
de ez hogy? mármint van elképzelésem....


Nekem is volt 1983-as e-30,1988-as E-30 nagy lámpás kasztnival!



Meg lett törve az eleje, és a faceliftes kasztnit kapta.