Padre323i fórum hozzászólásai

Padre323i Elküldve: 2009-07-07 17:23 E46 TÍPUSHIBÁK

BarG írta:
Padre323i írta:
BarG írta:
Tano írta:
Alesi írta:
Ekszijtarcsa szetmenest mibol lehet latni/erezni?


Pl erõsödõ csikorgó-csörgõ hang, mintha csúszna az ékszíj, a gumis része elválik a fém résztõl, legrosszabb esetben ledobja a szíjakat.


Leállításkor nyikkanást lehet hallani.
Megemelt autónál alulról egy csavarhúzóval megfeszegeted a két fémrészt, akkor ha kis erõre nagyon elmozdul egymástól, akkor ott gond van. Másrészt ahogy az elmozdulás növekszik, kidörzsölés nyomok látszódnak a tárcsán, plusz a morzsolódó gumi kirakódás nyomok is lesznek a nagyobbik tárcsán. Amikor már csörög, jobb, ha trélerrel mész a szerelõdhöz!


Nekem is nyikkan egyet valami leállításkor,de ez benzines.Vagy az mindegy?


Ez tudtommal leginkább dízeles betegség, 2004-es autónál másodszor csinálom ezt a játékot. De nem kizárt, hogy az egyenletesebben forgó benzineseknél is idõvel bekövetkezhet. A Tiédben is vibration dampernek hívják a tárcsát, bár a realoem egyszerûbb képet mutat, mint a dízelé. Vagyis az is valami gumis megoldás lehet, belekódolva, hogy ki kelljen dobni idõnként.
Ha szabadon engedem a paranoiámat, akkor tudok még mondani vagy 5 lehetséges hibát, ami miatt nyikkanhat



Nyugodtan engedd szabadra!

Padre323i Elküldve: 2009-07-07 17:22 Autómata váltó hibakód

szigiimi írta:
ute107 írta: Nekem nem automatám van, de meg lehet tudni, hogy mi volt a baj!?

A hátramenetnél valami gyürü alaku alkatrésznél elment az olajnyomás azért nem ment hátra. Szétszedettem az egészet, teljes átnézés, takarítás,friss olaj. Most nagyon tuti lett.



Azt lehet tudni hogy mennyibe került?

Padre323i Elküldve: 2009-07-06 20:58 E46 TÍPUSHIBÁK

BarG írta:
Tano írta:
Alesi írta:
Ekszijtarcsa szetmenest mibol lehet latni/erezni?


Pl erõsödõ csikorgó-csörgõ hang, mintha csúszna az ékszíj, a gumis része elválik a fém résztõl, legrosszabb esetben ledobja a szíjakat.


Leállításkor nyikkanást lehet hallani.
Megemelt autónál alulról egy csavarhúzóval megfeszegeted a két fémrészt, akkor ha kis erõre nagyon elmozdul egymástól, akkor ott gond van. Másrészt ahogy az elmozdulás növekszik, kidörzsölés nyomok látszódnak a tárcsán, plusz a morzsolódó gumi kirakódás nyomok is lesznek a nagyobbik tárcsán. Amikor már csörög, jobb, ha trélerrel mész a szerelõdhöz!


Nekem is nyikkan egyet valami leállításkor,de ez benzines.Vagy az mindegy?

Padre323i Elküldve: 2009-06-13 17:29 0-W 30- Motorolaj castrol.

rabbit írta: Üdv mindenkinek! Véleményeteket kérem és tapasztalatokat a castrol 0-W30 motorolajról. nekem furcsa jelenség kezdõdõtt és remélem nem hosszú ideig lessz hozzátartozik hogy csak lehet hogy ügyetlenség az egész olajcsrerénél sikerült maximum szint felé tornászni a szintet 1 mm -el A szindroma a következõ nagyobb gáza dásnál de kissebb nél is KÉK füstöt ereget a vasszörny.. ami olyan mint ha 500 000 kilométert megtett autó volna most 97700 km a pontos állás és mint irtam olajcsere elött ilyet nem produkált.. Túl vékony az olaj??
Válaszotokat elõre is kössz... Rabbit..


Szia!
ELVILEG semmilyen motorolaj nem juthat be az égéstérbe,ez viszkozitástól független.Az sem okoz világháborút ha max. fölé töltöd egy picit.Más probléma lesz.Abban sem vagyok biztos hogy 0W-30-at raktam volna az 1.6-ba...

Padre323i Elküldve: 2009-06-11 00:04 Autóvásárlás

Adi01 írta: "hõfokmérõ középtõl picit vissza,ez tudjuk mit jelent"
Mit jelent?!


Több helyrõl hallottam hogy visszább van állítva a km. számláló.Az autóban óra szerint 110 volt de olyan állapotban volt mint egy 250-300 körüli...

Padre323i Elküldve: 2009-06-10 18:05 hûtõ

BarG írta: Szvsz a hûtõd teliment bogárral, falevéllel, porral, etc .... ki kéne takarítani!


Tehát mint mondtam,gondoltam már erre,de arra nem hogy ennyire befolyásolná.Tegnap beálltam a kertbe,nem szedtem le semmit,csak a lapátok közt ahogy befért a slag,kimostam amennyire hozzáfértem.Eredmény:Klímával városban 90-94 körül,pályán 85-88.Hétvégén viszkó le,mûanyag le és egy normális takarítás.Szerinted vigyorogtam egész nap?K Ö S Z Ö N Ö M!!

Padre323i Elküldve: 2009-06-10 17:56 hûtõ

Eapa írta:
Padre323i írta: Tudna valaki mondani egy ckkszámot termosztátra?99-es 23i steptronic.Realoem-en nem találom.Tudom a hiba bennem van.



http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=35

A 4-es.


Köszönöm!

Padre323i Elküldve: 2009-06-09 21:01 hûtõ

Tudna valaki mondani egy ckkszámot termosztátra?99-es 23i steptronic.Realoem-en nem találom.Tudom a hiba bennem van.

Padre323i Elküldve: 2009-06-09 19:47 hûtõ

BarG írta: Nem kell kivenni a hûtõt, elegendõ a viszkóventit meg a hûtõ hátsó mûanyag burkolatát levenni, slaggal mosva is kijön - több maroknyira számíthatsz!


Köszi!Akkor ez lesz az elsõ lépés.Erre is gondoltam már,de nem gondoltam hogy ennyire befolyásolhatja...

Padre323i Elküldve: 2009-06-09 19:21 hûtõ

Padre323i írta:
BarG írta: Szvsz a hûtõd teliment bogárral, falevéllel, porral, etc .... ki kéne takarítani!


Ahhoz ki kellene vennem,és gõzborotva?


Nagy meló kivenni a hûtõt??Steptronic.

Padre323i Elküldve: 2009-06-09 19:21 hûtõ

BarG írta: Szvsz a hûtõd teliment bogárral, falevéllel, porral, etc .... ki kéne takarítani!


Ahhoz ki kellene vennem,és gõzborotva?

Padre323i Elküldve: 2009-06-09 18:38 hûtõ

Reggel amikor eléri a 94-96-ot,visszamegy 90-ig,utána nagyon lassan kúszik felfelé.

Padre323i Elküldve: 2009-06-09 18:35 hûtõ

Eapa írta:
Padre323i írta:
Padre323i írta:
ute107 írta: Nézd a "titkos menüben" a vízhõfokot és akkor talán tudunk mondani választ....
Termosztát, v. fûtéscsap gyanú....


Kb. olyan tényleg olyan 40-50 percet kell mennem.Titkos menüben ha 114-rõl 116-ra ugrik akkor indul el a mûszer felfelé.Bekapcsolom a fûtést és visszamegy.Ha reggel elindulok kb. 10-15 perc múlva elkezd visítani a viszkó,és nem is hagyja abba amíg megyek.Titkos menüben figyelem,szép lassan megy felfelé.Ha klímázok,kicsivel gyorsabban.


Vízszint rendben,hab nincs.


Szerintem a 114-116 fok a nagyon magas, 97 fokos a termosztát, nekem 30 fokban, városban sem megy 97 fok fölé, sõt ha meghajtom (mármint gyorsan megyek, van menetszél) visszamegy 87-88 fokra. A viszkód azért nem megy vissza, mert folyamatosan melegebb a vized, szerintem a termosztátod nem nyit ki és csak a kiskörön forog a vized, és nem tud lehûlni. Én két hónapja cseréltem termosztátot.


Szerintem sem nyit a termosztát.Ebben 2 van?99-es 23i.A menetszél nekem is visszahûti.Pályán végig 86-88 körül.Még melegben is.

Padre323i Elküldve: 2009-06-09 10:01 hûtõ

Padre323i írta:
ute107 írta: Nézd a "titkos menüben" a vízhõfokot és akkor talán tudunk mondani választ....
Termosztát, v. fûtéscsap gyanú....


Kb. olyan tényleg olyan 40-50 percet kell mennem.Titkos menüben ha 114-rõl 116-ra ugrik akkor indul el a mûszer felfelé.Bekapcsolom a fûtést és visszamegy.Ha reggel elindulok kb. 10-15 perc múlva elkezd visítani a viszkó,és nem is hagyja abba amíg megyek.Titkos menüben figyelem,szép lassan megy felfelé.Ha klímázok,kicsivel gyorsabban.


Vízszint rendben,hab nincs.

Padre323i Elküldve: 2009-06-09 09:46 hûtõ

ute107 írta: Nézd a "titkos menüben" a vízhõfokot és akkor talán tudunk mondani választ....
Termosztát, v. fûtéscsap gyanú....


Kb. olyan tényleg olyan 40-50 percet kell mennem.Titkos menüben ha 114-rõl 116-ra ugrik akkor indul el a mûszer felfelé.Bekapcsolom a fûtést és visszamegy.Ha reggel elindulok kb. 10-15 perc múlva elkezd visítani a viszkó,és nem is hagyja abba amíg megyek.Titkos menüben figyelem,szép lassan megy felfelé.Ha klímázok,kicsivel gyorsabban.