Padre323i fórum hozzászólásai

Padre323i Elküldve: 2013-02-27 17:58 Segítsetek!

bbali81 írta:
anubisz írta:
Padre323i írta: Sziasztok!
Ahányszor felengedem a fékpedált,annyiszor kapcsol a hátsó szélvédő zárja (touring) és kinyílik.Találkozott már valaki ilyennel?
Egyenlőre kivenném a biztit,(tudja valaki melyik az?) mivel automata az autó és eléggé idegesít hogy nyitott üveggel járok és állandóan kattog a zár minden felengedésnél.


Ilyen hibája szerintem senkinek nem volt még itt, jobb ha műhelybe nézeted meg. A bizti nem biztos, hogy jó megoldás, mert lehet mást is biztosít, és akkor azok a dolgok se fognak menni. Szerintem addig húzd le a sarukat a zárról, hogy ne kapjon áramot, az a biztos. Lehet valami vezetéked törött el, Turingnál előfordul, és kontaktos. Sokmás lehetőség nagyon nincs.
Azt nem tudom ebbe bele vezérelhet e a GM modul, vagy valami relé. Majd megírják akik tudják.


Nekem is ilyen hibám van kb 1,5 éve jött elő ugyanez és úgy orvoslta a szerelőm, hogy kikötötte a picsába ("valamit") és a gombbal nem lehet kinyitni a hátsó szélvédőt ellenben a kulcs nyitja
A komplett ajtót szintén nyílik a gombbal.

Már meg is szoktam, hogy így műkodik, de hogy éppen mit húzott le honnan azt nem figyeltem
Megpróbálom megkérdezni de max hétvégén tudom majd meg az infót.

üdv:
BBali



Még van mit hozzáfűznöm,amit kifelejtettem.
1:Amikor a csomiajtót csukom le és már majdnem teljesen függöleges,akkor is kinyílik az üveg.
2:Amióta ezek fenn állnak,2 napja,azóta a kis gombra nem reagál.

Padre323i Elküldve: 2013-02-27 15:26 Segítsetek!

Sziasztok!
Ahányszor felengedem a fékpedált,annyiszor kapcsol a hátsó szélvédő zárja (touring) és kinyílik.Találkozott már valaki ilyennel?
Egyenlőre kivenném a biztit,(tudja valaki melyik az?) mivel automata az autó és eléggé idegesít hogy nyitott üveggel járok és állandóan kattog a zár minden felengedésnél.

Padre323i Elküldve: 2013-02-26 19:55 Motorolaj

Hunor írta: most az hogy 15 -ös az olaj az hidegen okozna problémát de pont hogy melegen van gond!ott meg igazából mindegy hogy 5-10 vagy 15.(BMW olajról beszélünk) nem gondolom hogy egy közel 300 e km-es autóba 5-ős olajat kéne tennem! az lett volna a kérdésem hogy esetleg találkozott e már valaki hasonló dologgal. mert hogy semmi hangja nincs a motornak amikor világít a lámpa a hidrotőkék sem szólnak és alulról sem jönnek csúnya hangok egyszóval gyári hangja van.


Rosszul gondolod,abba a motorba még 500-nál is 5-10-es olaj a belevaló.
Próbálj bele egy másik gombát,nemrég ugyanez volt egy 530d-vel,a csere megoldotta a problémát.Továbbra is fenntartom,hogy cseréld le azt az ásványi "mézet".

Padre323i Elküldve: 2013-02-25 18:56 Motorolaj

Hunor írta: Sziasztok! lenne egy kis gond az autómmal(E36 320i 97) mi okozhatja, hogy alapjáraton melegen fel villan az olajnyomás lámpa. Most cseréltem olajat és szűrőt.BMW 15-40-es olaj került bele! az autóban van 300e km-r.hidegen nem világít azonnal elalszik viszont ha le állítom és visszateszem a gyújtást az olajlámpa még legalább 20mp-ig nem gyullad ki.
köszönöm!


Nem akarlak megsérteni,de ezt az olajat egyedül sikerült kitalálnod,vagy valaki még segített is benne?Gyorsan ereszd le,nem ebbe való,főleg egy 24 szelepes motorba nem!5W-10W-40 a belevaló.Utoljára ilyet a Zsigulimba és a Kamazomba öntöttem.
Az olajnyomás prolémád jó esetben egy gomba cserével megoldódik,ha nem,akkor sajnos zsebbenyúlós történet lesz.



Padre323i Elküldve: 2013-02-12 16:32 320d Motor

ZoleeSRB írta:
Padre323i írta: Sziasztok!
A jeladós porlasztó hibát ír.Ez miben nyilvánul meg?Valamit kellene éreznem?


Nekem gyengébb volt, nehezebben gyorsult, talán többet is fogyasztott.
Műszerfalon kijelzi?
Gondolom most vészprogramon van!
Megoldás:csere.


Sajnos nincs összehasonlítási alapom,az autó tök jól megy.Nem írja a műszerfalon,csak diagnál.Needle motion sensor.Vagy ez nem is az?

Padre323i Elküldve: 2013-02-12 13:12 320d Motor

Sziasztok!
A jeladós porlasztó hibát ír.Ez miben nyilvánul meg?Valamit kellene éreznem?

Padre323i Elküldve: 2013-02-07 08:19 Ablaktörlõ

Tano írta:
Padre323i írta: Már csak az a kérdés,hogy vajon milyen megfontolásból lett feljebb téve?


Ez jó kérdés. Az enyém is ilyen volt mikor megvettem, később én raktam helyre. Én azt gyanítottam, hogy valamilyen okból kifolyólag megcsúszott a tengelyen a kar, de azóta is maradt a helyén.


Na de attól még sajnos nekem lefelé indul el.Ez így nem oké.

Padre323i Elküldve: 2013-02-04 21:51 állófûtés

jrtom írta:
Padre323i írta:
Tano írta:
Padre323i írta: Meg tudná valaki mondani hogy a képen látható (elektromos kályha?) pontosan hogyan működik?Gondolom besegít az üzemi hőfok hamarabb eléréséhez,de mettől-meddig dolgozik,meg ilyenek?


A WDS-ben megtalálod a működés rövid leírását a Complete->body->heating->Electric aux. menüpont alatt.


Nem jó a link...



De jó a link, csak kell egy jawa alkalmazás hozzá. Legalábbis nekem az nyitja meg.


Újraraktam a java-t de így sem jó.Ezt írja az oldalon:
MOST LIKELY YOUR IP RANGE HAS BEEN BANNED DUE TO A
LARGE AMOUNT OF SPAM RECEIVED/HACKING ATTEMPTS

Padre323i Elküldve: 2013-02-04 21:24 Mi lehet a baj?

maddog írta: reggel első indítás nehézkes, főleg ha rohadt hideg van éjjel, néha kb hatodjára indul be de néha elsőre..ha be is indul a fordulat esik ezer alá majd fullad, ilyenkor kis gázfröccsökkel tudom "életben" tartani, 10mp után már rendes az alapjárat, addig remeg a kocsi és szar hangja is van. mi lehet a baj? olyan mintha kihagyna egy henger


Lambdaszonda fűtés vagy fals levegő gyanús.Ha nem ír a lambdára hibát,akkor DIS-sel le kellene futtatni egy keverékképzési tesztet,vagy féktisztító fújkálás a szívó csöveknél és a szívósor környékén.

Padre323i Elküldve: 2013-02-04 21:17 állófûtés

Tano írta:
Padre323i írta: Meg tudná valaki mondani hogy a képen látható (elektromos kályha?) pontosan hogyan működik?Gondolom besegít az üzemi hőfok hamarabb eléréséhez,de mettől-meddig dolgozik,meg ilyenek?


A WDS-ben megtalálod a működés rövid leírását a Complete->body->heating->Electric aux. menüpont alatt.


Nem jó a link...

Padre323i Elküldve: 2013-02-04 20:58 Ablaktörlõ

Tano írta:
Padre323i írta: Abban kérnék segítséget,hogy az első ablaktörlők egy kicsit feljebb állnak mint kellene és amikor elindítom akkor lefelé indul meg kb 10 centit,majd utána töröl rendesen.Ezt be lehet valahol állítani?
A másik a hátsó.Gondolom be van rohadva,be van állva mint a szög,1 mm-t sem mozdul.Nincs véletlenül leírás vagy videó valahol a szétszedésről,javításról?


Az első problémádra az a megoldás, hogy a motor tengelyén be kell állítani a rudazatot. Ki kell bontani hozzá a tűzfal részt, hogy hozzáférj.


Már csak az a kérdés,hogy vajon milyen megfontolásból lett feljebb téve?

Padre323i Elküldve: 2013-02-04 20:45 állófûtés

Meg tudná valaki mondani hogy a képen látható (elektromos kályha?) pontosan hogyan működik?Gondolom besegít az üzemi hőfok hamarabb eléréséhez,de mettől-meddig dolgozik,meg ilyenek?

Padre323i Elküldve: 2013-02-04 20:39 Ablaktörlõ

Abban kérnék segítséget,hogy az első ablaktörlők egy kicsit feljebb állnak mint kellene és amikor elindítom akkor lefelé indul meg kb 10 centit,majd utána töröl rendesen.Ezt be lehet valahol állítani?
A másik a hátsó.Gondolom be van rohadva,be van állva mint a szög,1 mm-t sem mozdul.Nincs véletlenül leírás vagy videó valahol a szétszedésről,javításról?

Padre323i Elküldve: 2013-02-04 20:17 Motorolaj

Sziasztok!

2001-es 136 lovas 20d-be jó választás a gyári csomagolású 5W-30?Ugyanebben az autóban a A5S 390R - WB számú automata van.Mi ennek a gyári olaja?
Köszönöm!

Padre323i Elküldve: 2013-01-09 19:09 Beszerelések utólag

szotakdavid írta:
Padre323i írta:
Padre323i írta: Sziasztok!
Félig off autóról lenne szó,E39 sedan.Utólagosan be lett téve hátra a ledes lámpa,gyári Hella,Hella kábelátalakítóval.Ha bekapcsolom,félerősséggel világít a féklámpa is mindkét oldalt.Ha jól tudom,ezt akkor kellene csinálnia,ha kiég a két helyzetjelző izzóból egy,de ez ugye ledes.Rákötöttünk először egy,utána két izzót,hátha ellenállás probléma van,de nem változott.SSS-sel retrofitelve lett,az LCM-ben (LCM III) át lett állítva ledesre, ki lett kapcsolva a bord üzeneteknél a hiba jelzés,már nem gongol,eddig eljutottunk.Tudja valaki esetleg a megoldást?



Megvan a megoldás.NCS Expert-el a féklámpa dimmelést kellett kikapcsolni.Annyi a "hátrány" ha a helyzetjelző nem műkődik,akkor nem kapcsolja fel a féklámpát.



Sikerűlt megoldani Qwertivel?


Így van!