Padre323i fórum hozzászólásai

Padre323i Elküldve: 2015-04-11 07:45 Termosztát

flenfer írta:
Padre323i írta:
flenfer írta: Meg tudná valaki nézni az autóján, hogy ha meleg motornál a hűtő alsó csövét megnyomogatja, hallatszik e a termosztát felől valami kattogó hang? Összenyomásnál egy, és elengedésnél egy.


Biztos hogy a termosztáttól hallod?Nem a kiegyenlítőben lévő szintjelző kopogtatja a kupakot?



Nem. Annak is lehet hallani a hangját, de ez nem az. Valami miatt nem nyit ki a termosztátom, már majdnem forr a víz, és a hűtő alsó gumicsöve hideg. Tegnap megkopogtattam egy csavarhúzó nyelével, akkor kinyitott. Egy hónapja cseréltem. Nem is a legolcsóbbra, gyárira.


Próbáld meg még légteleníteni,ha az sem segít,vissza kell vinni gariba.

Padre323i Elküldve: 2015-04-10 21:46 Termosztát

flenfer írta: Meg tudná valaki nézni az autóján, hogy ha meleg motornál a hűtő alsó csövét megnyomogatja, hallatszik e a termosztát felől valami kattogó hang? Összenyomásnál egy, és elengedésnél egy.


Biztos hogy a termosztáttól hallod?Nem a kiegyenlítőben lévő szintjelző kopogtatja a kupakot?

Padre323i Elküldve: 2015-02-07 17:59 Termosztát

ember84 írta: De neked manualisod van,nem?Csak egy ember lenne,aki meg tudna mondani a 3-ik termostat szerepét


Csak automatában van ez a termosztát,a váltó hűtéséhez.

Padre323i Elküldve: 2014-12-28 22:39 Mi lehet a baj?

szvasztika írta:
Üdv!

Kész az autó. Szimpla hibakód törlés kellett neki. Ha esetleg érdekes lehet a dolog...


Szerintem pedig szimplán elpárolgott a féktisztító és szerencsétlen motor levegőhöz is jutott.

Padre323i Elküldve: 2014-12-18 12:01 au. váltó olaj

maestro006 írta: Sziasztok!

Nagy szervízen esett/esik át az autó és az automataváltó olajat is cserélem. Olvasgattam, a neten illetve a szerelő is mondta hogy nagyon nem mindegy milyen olajat teszek bele, ugyhogy nagyon járjak utána. Van egy ismerősöm aki autóalkatrészekkel foglalkozik ő ezt az olajat javasolta: Liqui moly 1200 (nem tudok képet linkelni a gugli kidobja). Azt mondta beszélt az unix fejesével ill 2 bmw szervizzel, ők adtak egy cikkszámot és az alapján ezt hozta ki neki. Mindenesetre az autó alá néztem, mert tudtam hogy a válto olaj teknőn kell lennie egy matricának amin rajta van az olaj cikkszáma. Így is volt, viszont a cikkszám ami alapján kihozta a liqui moly t nem egyezik azzal ami az olajteknőn volt. a következő volt a matricán : 83229407807 ez alapján a gugli egy Pentosin ATF olajat hoz fel. Nem tudom mi tévő legyek, beletegyem e a liqui t? Valakinek van ezzel kapcsolatba tapasztalata?


Mobil ATF LT71141 vagy Febi 14738 kell neked.

Padre323i Elküldve: 2014-10-22 21:13 Motor-váltó

Sziasztok!
Valaki meg tudja mondani,hogy az N40 és N42-ben hol található a motorszám?

Padre323i Elküldve: 2014-10-17 09:13 Intercooler hűtő kérdések - csere - javítás

leroyclub írta: Ha lyukas az intercooler annak milyen jelei vannak? Azon kivul hogy olajsaros? Fust? Hang? Teljesitmeny?


Sípoló hang és teljesítménycsökkenés.Attól függ mekkora a lyuk.
Az olajsár nem a lyuk függvénye.



Padre323i Elküldve: 2014-10-17 08:41 Üzemanyag fogyasztás

bmw318ti írta: Sziasztok!

Keresgélek már egy ideje de nem találok rá megoldást így segítséget szeretnék kérni tőletek.
Az átlagfogyasztás korrekcióját hol tudom állítani? 2003-as E46-ról van szó.
A titkos menü 20-as pontja nem akar összejönni. Ott kellene állítgatni, vagy valamilyen diagnosztikai programmal? Ha programmal akkor mivel?

Köszönöm!


Pedig a 20-as lesz az.

- Menu 20.0 Fogyasztás korrekciós tényezője
- Menu 20.1 A 10-es számok beállítása
- Menu 20.2 A 100-as és 1000-és számok beállítása
- Menu 20.3 a beállított érték kijelzése és tárolása

A korrekciós tényező kiszámításának formulája:
A kiszámolt valódi fogyasztás / A BC által kijelzett fogyasztás = Korrekciós tényező

Padre323i Elküldve: 2014-09-09 19:25 Segítsetek!

Sziasztok!

Tudja valaki esetleg hogy a fűtőmotorhoz hányas biztosíték tartozik?
Mennyire tipikus (mint pl. E39-nél) hogy elromlik a motor?
Vezérlő működik,süni új.

Padre323i Elküldve: 2014-08-24 22:48 Motorolaj

Szemy írta:



a jelenlegi Porsche 911 hütövize 120 °C-ra van kalibralva alapesetben, es amikor a soför atkapcsol sport fokozatra, akkor 90 °C-ra veszi vissza a motorelektronika. Ehhez egy elektromosan vezerelt (fütöszallal ellatott) termosztatot hasznalnak a svabok.


Jól lemaradtak.
98-ban a BMW V8 motorok már ilyen termosztáttal voltak ellátva.

Padre323i Elküldve: 2014-08-05 19:25 Fûtõventillátor

kovoacsbali írta: Szia
Hol találtad meg a "sünit" mert nekem is elvileg az szorakozik. Összevisza különböző fokozatban fujkálja be a levegőt az utastérbe, és a kocsi leálítása (mikor áramot se kap) akkor is bekapcsolgat, és már az aksimat is lemerisztette.
Ha valaki tud segíteni, kérlek írja le hol találom ezt a fütés szabályzó ellenálást.
BMW 320td Compact 2001


https://www.youtube.com/watch?v=tvVsftVT-BM

Padre323i Elküldve: 2014-08-05 19:23 Motor-váltó

Pitykoo írta: Hali!
A kérdésem az lenne hogy lehet e állítani azon, hogy a kuplungpedál ne fent hanem lent fogjon/emeljen ki/?!
Azt már tudom, hogy a BMW alapból ilyen, de nekem az összes eddigi kocsim ill. a céges kocsik is mind lent fognak és nehezen áll rá a lábam!
Elég sokat balf-oskodom vele, mint valami kezdő és ez kicsit zavar...
Válaszokat előre is köszönöm....


Lassan kuplungozni kell,azért fog fent.

Padre323i Elküldve: 2014-07-16 18:52 bmw diagnosztika

Zolee írta: Sziasztok,
Olyan kollégát keresnék BP-en, aki tud DIS-el diagolni.
Jelenség: kizárólag üzemmeleg állapotban 2000-2500 fordulaton becsörög a motor (N40). Ezt is 'csak' terhelésnél teszi (emelkedő, hirtelen gyorsítás) de alig hallhatóan, viszont engem idegesít. Láncfeszítő cserélve lett, vezérműtengely jeladók kiszedve, tisztítva (a beömlő oldalin a szoknya részén van egy hajszálrepedés, de ugye hibát nem ír?!), Vanos szoleniodok szintén kiszedve, tisztítva.
INPA-val lediagoltam, semmi ezzel kapcsolatos hibát nem ír, mindössze ezt a kettőt:
271B - Oxygen sensor before cat ill.
271D - Oxygen sensor heater before cat
ezeknek nem nagyon lehet közük vagy igen?!
Köszönöm!


Ha esetleg jó Dunakeszi.
Pisti:70/6336890
Hivatkozz rám.

Padre323i Elküldve: 2014-07-15 11:50 320d Motor

Fort írta:


Ebben nem lehet külön a szűrőt egyben kell! Én 30 ezreként cserélem.
Ez a tuti: karter

[/quote]

Köszönöm a választ és a linket is! Volt ahol láttam külön is hirdetve,de akkor az másik motorhoz lehetett!

[/quote]

A 136 lovas gyárilag szűrőbetétes.Lehet külön cserélni.

Padre323i Elküldve: 2014-06-28 16:03 316 i Kartelgázmembrán

Kristen76 írta:
Padre323i írta:
Kristen76 írta:


igen a régi van benne.igaz 3500 fordulatnál lehörög meg nem szabad csak óvatosan nyomni a gázpedált, mert ha teljesen benyomod vagy esetleg egy kicsit jobban rátaposol már 1200-1400 fordulatnál is megadja magát. Meg azon is agyalok, hogy az a kis fehár mütyűr ami kitört belőle az hoválett?? Egy kis darabja meglett és a többi??



100%-ig biztos vagy benne hogy nem valamelyik elmelegedett,bekeményedett,kilyukadt kartergázcsőnél szív falsot?



az ami rámegy erre a szelepre azt lecseréltem.viszont ahogy mondtad fals nekem is ez a gyanúm. ezért írok ide és várom a tippeket,hogy kinek milyen hibák és miyen ellenszerei vannak.


Járó motornál fújkáld meg féktisztítóval a csövek körül.Ha felpörög,ott a gond.Hideg motornál is próbáld meg.