Pitykoo fórum hozzászólásai

Pitykoo Elküldve: 2015-02-05 13:37 Differenciálmû

MattM325 írta:
Pitykoo írta:
solyom76 írta:
Pitykoo írta:
MattM325 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Újra beteszem mert nagyon zavaró és tényleg nem tudom mi lehet a baj!

Valaki valami ötlet, hogy miért jöhet hátulról dübbenő hang váltáskor??!
(difi szilentek cserélve, kardámtartó cserélve)
Köszi!


Szerelőhöz nem akarod még betenni?

Ui.: Difit nézzétek meg.


Szerelő csinálta meg ezeket is....
Már én is arra gondolok, hogy maga a difi csinálja ezt!
De abba mi mehet így szét?!

Anno egyszer valaki írta ,hogy alig láthatóan ki volt szakadva a fütómű,ennek hegesztése után jó lett....
Lehet hardy tárcsa és kardán kereszt is.. amitől dübben..



Köszi!
A Hardy-ra azt mondták, hogy jó, de ki tudja lehet kicserélem hátha....
A kardán keresztre meg szerelő mondta, hogy ha egyszer kicserélem többet nem lesz olyan jó mint a gyári! Ez igaz, vagy gyárit kell egybe venni és nem lesz baja?!


Álló helyzetben, járó motornál 1-ből hátramenetbe kapcsolva is adja a hangot?
Szerintem diffi lesz az...

Up.: A tiédnél gyárilag már javítva lett a diffi felfogatása.


Igen, adja és ha vissza rakom 1-be akkor is!!

ui: meg olyat csinált még és nem tudom, hogy ez is közrejátszik e benne...
leesett az első hó és ugye hátsókerekes autó próbáljuk ki. ASC van a kocsiba és hiába volt kikapcsolva nem tudtam megforgatni az autót.Nagy gázra is csak felpörgött aztán mint ami leful, nem pörög a kerék ... kapcsolgattam ki-be de sehogy se sikerült keresztbe rakni vagy megforgatni...
Lehet tényleg a difin belül szart be valami?!

Pitykoo Elküldve: 2015-02-05 13:08 Differenciálmû

solyom76 írta:
Pitykoo írta:
MattM325 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Újra beteszem mert nagyon zavaró és tényleg nem tudom mi lehet a baj!

Valaki valami ötlet, hogy miért jöhet hátulról dübbenő hang váltáskor??!
(difi szilentek cserélve, kardámtartó cserélve)
Köszi!


Szerelőhöz nem akarod még betenni?

Ui.: Difit nézzétek meg.


Szerelő csinálta meg ezeket is....
Már én is arra gondolok, hogy maga a difi csinálja ezt!
De abba mi mehet így szét?!

Anno egyszer valaki írta ,hogy alig láthatóan ki volt szakadva a fütómű,ennek hegesztése után jó lett....
Lehet hardy tárcsa és kardán kereszt is.. amitől dübben..



Köszi!
A Hardy-ra azt mondták, hogy jó, de ki tudja lehet kicserélem hátha....
A kardán keresztre meg szerelő mondta, hogy ha egyszer kicserélem többet nem lesz olyan jó mint a gyári! Ez igaz, vagy gyárit kell egybe venni és nem lesz baja?!

Pitykoo Elküldve: 2015-02-05 12:41 Differenciálmû

MattM325 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Újra beteszem mert nagyon zavaró és tényleg nem tudom mi lehet a baj!

Valaki valami ötlet, hogy miért jöhet hátulról dübbenő hang váltáskor??!
(difi szilentek cserélve, kardámtartó cserélve)
Köszi!


Szerelőhöz nem akarod még betenni?

Ui.: Difit nézzétek meg.


Szerelő csinálta meg ezeket is....
Már én is arra gondolok, hogy maga a difi csinálja ezt!
De abba mi mehet így szét?!

Pitykoo Elküldve: 2015-02-05 12:24 Differenciálmû

Szebii írta: Ha ez megnyugtat a haveromnak is 2003-as 20ije volt, kb. 50e km-rel vette es akkor mar csinalta neki ezt a hangot. 200e km-nel adta el es semmi baja nem volt a hangon kivul.


Köszi!
Csak furcsa, hogy miért adja, mert sztem nem természetes!

Pitykoo Elküldve: 2015-02-05 10:50 Differenciálmû

Hali!
Újra beteszem mert nagyon zavaró és tényleg nem tudom mi lehet a baj!

Valaki valami ötlet, hogy miért jöhet hátulról dübbenő hang váltáskor??!
(difi szilentek cserélve, kardámtartó cserélve)
Köszi!

Pitykoo Elküldve: 2015-02-01 11:16 Olajzabálás

anubisz írta: Egy kis infó akit érdekel.
http://www.injektor.hu/kezdola...csipegetes


Egy ilyen mértékű felújításra nem lesz pénzem sajna sose, pedig szívesen megtenném....

Pitykoo Elküldve: 2015-01-31 17:45 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

lela írta:
nyenyere írta: Sziasztok! Új vagyok az oldalon, nemrég szereztem be egy e46 320d-t 2002 évjárat.
Szeretnék hozzá diag kábelt+programot, milyen kell ehhez a típushoz és honnan lehetne beszerezni?


Mindenképp azt ajánlom hogy olvasd el az egész fórumot az elejétől, és utána tudni fogod.Sőt ha kicsit többet szeretnél tudni az autód műszaki tartalmáról, előforduló problémákról a többi topikot is érdemes elolvasni.


Hali!
Én egy ilyet vettem és eddig teljesen hibátlan!!
http://www.ebay.com/itm/For-BM...1621954745
Viszont tényleg olvasgass vissza rendesen, hogy képbe legyél...

Pitykoo Elküldve: 2015-01-29 18:32 Motorolaj

Fort írta:
Pitykoo írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta: Hali!
A héten volt szerelőnél a kocsi egyéb okok miatt és ott kérdeztem rá az olajokra!
Kérdeztem, hogy az mitől van, hogy ilyen kicsit csattogós-ciripelős hangja van a kocsinak!
Ő egyből azt kérdezte, hogy főleg melegen van e ilyen hangja! És igen!
Erre megkérdezte milyen olajat teszek bele?.( 5w30 )
Azt monta rá, hogy melegen igen elvékonyodik az olaj és nincs megfelelő kenése valamelyik alkatrésznek ( nem emlékszem mit mondott de ti biztos tudni fogjátok ) és azért adja!
Ezért javasolta, hogy tegyek bele nyugodtan 10w-set és semmi baja nem lesz és még nem is fog ciripelni nekem!
Szerintetek?! Én ehhez hülye vagyok!
Vélemény?!


Szia!

Nekem hidegen indításkor volt "ciripelés" 1-2 másodpercig, (5W30) szerelőm 5W40 olajat ajánlott, 10W-t semmiképpen sem. Azóta hidegindításkor sem hallok semmit.

Üdv.: Pocses


a két olaj márkája azonos volt? ha valóban egyformán tudták az 5w szintet, akkor ugyanúgy kellett volna maradnia. nem a 30 helyett a 40 oldotta meg, hanem az olaj minősége nem azonos volt. bezony.


Nekem liqui moly top tech volt először 5w30 azzal is ciripelt és azt nagyon ette is.
Most Fina 5w30 van ezt nem eszi viszont ugyanúgy ciripel...
Akkor 10w-et nem teszek bele, de akkor mivel próbálkozzak??!


Próbáld 5W40-el (én Castrolt használok), de vitátba nem bocsájtkozom, mindenki olyan olajat vesz amilyet csak akar...


Mivel még csak a 3. olajcserém lesz így próbálgatni kell melyik olaj lesz a tuti ezért minden tippet elfogadok!


Ha melegen ciripel a motor és felhígul az olaj,akkor a szerelőd miért a hideg oldali tényezőt akarja megváltoztatni? 5W helyett 10W-s?Próbálj ki egy 5W-40-es olajat,ami megfelel a BMW előírt követelményeinek.Ha ciripel utána is,akkor csodák nincsenek,valamit meg kell javítani rajta.



Köszi!
Most lesz esedékes az olajcsere és megpróbálom az 5w40-et! Remélem beválik és nem kell nagyobb dolgokban gondolkodnom!

Pitykoo Elküldve: 2015-01-27 21:18 Differenciálmû

Hali!
Valaki valami ötlet, hogy miért jöhet hátulról dübbenő hang váltáskor??!
(difi szilentek cserélve, kardámtartó cserélve)
Köszi!

Pitykoo Elküldve: 2015-01-25 18:09 légzsak_

Tano írta:
Pitykoo írta: Azóta azokat keresgélem és fordítgatom....
Már sok dolgot értek belőle, de már lassan belezavarodok..


Távolról elmagyarázni mindent macerás és hosszadalmas, legjobb személyesen végignézni, vagy maradnak a videók és a sok olvasás.


Azon vagyok, meg a rengeteg fordítgatás, hogy nagyjából mit is jelenthet!
Jó lenne a közelbe valaki aki egyszer megmutatná rendesen hogy kell!
Sokat számítana....
De lassacskán majd csak össze áll a kép..

Pitykoo Elküldve: 2015-01-25 16:56 légzsak_

Tano írta:
Pitykoo írta: Amikor belépek és van az elején ez a sok 3 betűs lehetőség ott torpanok meg mert gőzöm sincs melyik mi!?


Ezért írtam, hogy az általános kezeléséről vannak videók a tube-on. A rövidítésekben meg segít a gugli.


Azóta azokat keresgélem és fordítgatom....
Már sok dolgot értek belőle, de már lassan belezavarodok..

Pitykoo Elküldve: 2015-01-25 14:23 légzsak_

Tano írta:
Pitykoo írta: Hogy programban, gondolom Expertel hogy kell kikapcsolni!
Közben megtaláltam a videót!


NCS használatáról találsz fent videót.
A foglaltságjelzőhöz kiolvasod a légzsák (ABG) modult, az fsw_psw fájlban megkeresed az "erkennung sitzbelegung" 1 illetve 2 opciókat és nicht_aktiv-ra állítod. Visszaírod és kész. Lehúzod a foglaltságjelző csatiját az ülés alatt, hibatárolót törölsz, gyújtás levesz és ráad...kész is van.


Köszönöm!
Megpróbálkozok vele, hátha sikerül!
Amikor belépek és van az elején ez a sok 3 betűs lehetőség ott torpanok meg mert gőzöm sincs melyik mi!?

Pitykoo Elküldve: 2015-01-25 14:16 légzsak_

Tano írta:
Pitykoo írta: Ahammm....
és ahhoz véletlenül nincs videó, hogy hogy kell!?
Láttam olyan videót amin felűről a 10. biztit kivette és akkor nem világított tovább!
De ez csak a lámpáé vagy ezzel az egészet leáramtalanította?!


Mármint a kikapcsoláshoz vagy a csatlakozó széthúzáshoz?


Hogy programban, gondolom Expertel hogy kell kikapcsolni!
Közben megtaláltam a videót!

https://www.youtube.com/watch?v=uXicMt14a54

Pitykoo Elküldve: 2015-01-25 14:11 légzsak_

Tano írta: Ha kikapcsoltatod a figyelését, akkor nem az egész csatlakozót kell széthúzni, hanem a sárga csatlakozón belül csak a foglaltságjelző csatlakozóját, így az övfeszítő továbbra is máködik.
Szerintem jobb inkább szoftveresen kiiktatni mint kis áramkörrel becsapatni.


Ahammm....
és ahhoz véletlenül nincs videó, hogy hogy kell!?
Láttam olyan videót amin felűről a 10. biztit kivette és akkor nem világított tovább!
De ez csak a lámpáé vagy ezzel az egészet leáramtalanította?!

Pitykoo Elküldve: 2015-01-25 14:09 légzsak_

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Aham... köszi!
De akkor mi a jó megoldás ezek közül?!


én kikapcsoltam az ülésfoglaltság figyelését és lehúztam a csatit, majd töröltetem a hibát. de most az övfeszítő miatt elgondolkoztam, hogy mi van. végülis én csak azért, hogy ne világítson a jel, de akár elég lenne ha csak műszakin kapcsoltatnám ki, és akkor nem érdekelne ha világít, de legalább lenne övfeszítő. mondjuk annyira sokat nem jelent egy balesetben, szerintem. inkább a légzsák nyíljon. úgyis bereteszel az öv, max azt a kis kimozgást húzza vissza az övfeszítő, amit kilendül addig a test.


Az valószínű külön van vagy nem?!