Pitykoo fórum hozzászólásai

Pitykoo Elküldve: 2015-08-20 11:47 Mi lehet a baj?

Tano írta:
Pitykoo írta: Ezeket tudom, évek óta használok tempomatot, működik minden rendesen ha megy...
Ha rálépek a fékre akkor kikapcsolja teljesen, eltűnik a jel a műszerfalról és többet be se tudom kapcsolni amíg le nem állítom és újra el nem indítom a kocsit!
Ha nyomom a féket be se lehet kapcsolni, nem jelzi a műszerfalon és nem is csinál semmit!!


A fékpedál tövénél van egy kapcsoló, ami kapcsolja a féklámpákat is. Szerintem nézd meg, lehet az ragad be. Egyszer már nálam is volt hogy bragadt, és menet közben világított a féklámpám fékezés nélkül is. Akkor még nem volt tempomatom, de szerintem ez esetben is kikapcsolódna.


Köszönöm! Adok neki egy kis kontaktspray-t hátha segít...

Pitykoo Elküldve: 2015-08-20 11:46 Mi lehet a baj?

BoryG írta:
Pitykoo írta:
BoryG írta:
KGR írta:
Pitykoo írta: Hali!
Tempomat még mindig....
Átnéztem minden csatlakozót a kormánynál, aksi lehúz pár perc múlva visszarak.
Motor beindít és jó, legalább is azt hittem....
A következőt csinálja az autó:
Ha beindítom és bekapcsolom akkor jó, de amint a fékre lépek kikapcsol. Ha nyomom a féket és úgy indítom be az autót akkor be se lehet kapcsolni. Menet közben ha kocsi leállít és újraindít akkor be tudom kapcsolni működik is rendesen amíg a fékre nem lépek akkor egy nagy rántás kíséretébe kikapcsol.
Ebből gondolom az jön, hogy valamilyen kapcsoló lehet a ludas a féknél ha jól gondolom, de mi?! Vagy ha nem akkor mi lehet?!
Előre is köszönöm!


Azt ugye tudod, hogy a tempomat direkt kapcsol ki amikor a fékre/gázra lépsz? Képzeld el, hogy mi lenne, ha nem így működne. Mész bekapcsolt tempomattal és bevág eléd valaki. Te nyomod a féket és amint leveszed a lábad, a tempomat elkezd visszagyorsítani és belemész az előtted haladóba....


Hello!
Ha bekapcsolod a tempomatot és +/- jelekkel beállítod a sebességet, akkor azt a sebességtartományt tartja??? Nekem úgy van ha rálépek a fékre elkezd lassulni, a kormányon van egy gomb egy kis órát ábrázol, ha benyomom fékezés után akkor visszaáll az általam beállított sebességre.


Ezeket tudom, évek óta használok tempomatot, működik minden rendesen ha megy...
Ha rálépek a fékre akkor kikapcsolja teljesen, eltűnik a jel a műszerfalról és többet be se tudom kapcsolni amíg le nem állítom és újra el nem indítom a kocsit!
Ha nyomom a féket be se lehet kapcsolni, nem jelzi a műszerfalon és nem is csinál semmit!!


Nem vagyok szerelő, de akkor szerintem is valami jeladó vagy elektronikus probléma lehet az oka.


Valami ilyenre tippelek én is...

Pitykoo Elküldve: 2015-08-20 11:45 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Tempomat még mindig....
Átnéztem minden csatlakozót a kormánynál, aksi lehúz pár perc múlva visszarak.
Motor beindít és jó, legalább is azt hittem....
A következőt csinálja az autó:
Ha beindítom és bekapcsolom akkor jó, de amint a fékre lépek kikapcsol. Ha nyomom a féket és úgy indítom be az autót akkor be se lehet kapcsolni. Menet közben ha kocsi leállít és újraindít akkor be tudom kapcsolni működik is rendesen amíg a fékre nem lépek akkor egy nagy rántás kíséretébe kikapcsol.
Ebből gondolom az jön, hogy valamilyen kapcsoló lehet a ludas a féknél ha jól gondolom, de mi?! Vagy ha nem akkor mi lehet?!
Előre is köszönöm!


a fékre automatikusan kikapcsol. de ha benyomod a bekapcs gombját, attól az ikonnak meg kell jelenni. ha menet közben fékezel és kikapcsol, akkor az ikon égve marad. ahogy írták ha megnyomod az óra jelű gombot a bekapcsolója felett, akkor az előzőleg tárolt értéket veszi fel. vagyis a fékezés előttit. a féklámpa kapcsolót pedig INPA-ban is meg tudod nézni, hogy beragad-e, aktív-e, vagyis úgy marad-e. de garázsban gyújtás mellett is látni a garázsajtón, ha beragad.


Igen de a fékre csak úgy kapcsol ki, hogy nem tartja a sebességet de ez teljesen kikapcsol eltűnik az ikon is és semmivel nem lehet újra bekapcsolni csakha leállítom és újraindítom a motort!
Akkor ezek szerint a pedálnál levő kapcsolót érdemes megnézni?!
Kontaktspray és társai?!

Pitykoo Elküldve: 2015-08-20 11:03 Mi lehet a baj?

BoryG írta:
KGR írta:
Pitykoo írta: Hali!
Tempomat még mindig....
Átnéztem minden csatlakozót a kormánynál, aksi lehúz pár perc múlva visszarak.
Motor beindít és jó, legalább is azt hittem....
A következőt csinálja az autó:
Ha beindítom és bekapcsolom akkor jó, de amint a fékre lépek kikapcsol. Ha nyomom a féket és úgy indítom be az autót akkor be se lehet kapcsolni. Menet közben ha kocsi leállít és újraindít akkor be tudom kapcsolni működik is rendesen amíg a fékre nem lépek akkor egy nagy rántás kíséretébe kikapcsol.
Ebből gondolom az jön, hogy valamilyen kapcsoló lehet a ludas a féknél ha jól gondolom, de mi?! Vagy ha nem akkor mi lehet?!
Előre is köszönöm!


Azt ugye tudod, hogy a tempomat direkt kapcsol ki amikor a fékre/gázra lépsz? Képzeld el, hogy mi lenne, ha nem így működne. Mész bekapcsolt tempomattal és bevág eléd valaki. Te nyomod a féket és amint leveszed a lábad, a tempomat elkezd visszagyorsítani és belemész az előtted haladóba....


Hello!
Ha bekapcsolod a tempomatot és +/- jelekkel beállítod a sebességet, akkor azt a sebességtartományt tartja??? Nekem úgy van ha rálépek a fékre elkezd lassulni, a kormányon van egy gomb egy kis órát ábrázol, ha benyomom fékezés után akkor visszaáll az általam beállított sebességre.


Ezeket tudom, évek óta használok tempomatot, működik minden rendesen ha megy...
Ha rálépek a fékre akkor kikapcsolja teljesen, eltűnik a jel a műszerfalról és többet be se tudom kapcsolni amíg le nem állítom és újra el nem indítom a kocsit!
Ha nyomom a féket be se lehet kapcsolni, nem jelzi a műszerfalon és nem is csinál semmit!!

Pitykoo Elküldve: 2015-08-20 09:19 Mi lehet a baj?

Hali!
Tempomat még mindig....
Átnéztem minden csatlakozót a kormánynál, aksi lehúz pár perc múlva visszarak.
Motor beindít és jó, legalább is azt hittem....
A következőt csinálja az autó:
Ha beindítom és bekapcsolom akkor jó, de amint a fékre lépek kikapcsol. Ha nyomom a féket és úgy indítom be az autót akkor be se lehet kapcsolni. Menet közben ha kocsi leállít és újraindít akkor be tudom kapcsolni működik is rendesen amíg a fékre nem lépek akkor egy nagy rántás kíséretébe kikapcsol.
Ebből gondolom az jön, hogy valamilyen kapcsoló lehet a ludas a féknél ha jól gondolom, de mi?! Vagy ha nem akkor mi lehet?!
Előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2015-08-18 20:22 Hibakód

nagyiii írta:
Pitykoo írta:
nagyiii írta: Sziasztok.
Van még egy hibakódom,ebben tud segíteni valaki?
4A27


Talán segít...
4A27 Intelligent battery sensor
http://www.bimmerforums.com/fo...have-IBS-o
http://forum.bmw5.co.uk/topic/...ted-fault/


Igen nekem sincs IBS,csak a pozitívon van valami kütyü,a negatívon nincs semmi.



Sajnos többet én nem tudok erről, de hátha valaki megírja....

Pitykoo Elküldve: 2015-08-18 20:02 ablakemelő

leroyclub írta: Hali!
Rendeltem a bal 1 ajtóhoz ablak felújító készletet mert lötyög az üveg és felhúzáskor kattog. Meg is jött a motyó de nem tudom hogy neki merjek e állni. Valaki esetleg tudna segíteni kicserélni Budapesten vagy a környéken? Esetleg egy részletes videó is jöhet. A kárpit leszedésig el tudok jutni.


Talán segít!
https://www.youtube.com/watch?v=SCPJJWXMNWw

Pitykoo Elküldve: 2015-08-18 19:53 Hibakód

nagyiii írta: Sziasztok.
Van még egy hibakódom,ebben tud segíteni valaki?
4A27


Talán segít...
4A27 Intelligent battery sensor
http://www.bimmerforums.com/fo...have-IBS-o
http://forum.bmw5.co.uk/topic/...ted-fault/

Pitykoo Elküldve: 2015-08-18 14:57 Mi lehet a baj?

Ha nem segit, itt egy video, ami alapjan en is beszereltem a gyari multikormanyt tempomattal, hangerovel. Ez alapjan meg tudod nezni azt a 2-3 csatlakozasi pontot, ahol esetleg kontakt lehet. FONTOS! Az akksisarukat huzd le, mielott szethuzod a csatlakozokat (kormanyoszlop, motorter,...), nehogy pl legzsak hibat irjon be...
https://www.youtube.com/watch?v=_A9BppTKAkY
[/quote]

Köszönöm. Átnézem hátha meg lesz, hogy mi a ludas!

Pitykoo Elküldve: 2015-08-17 19:52 angel eye

Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Sokan írják, hogy a helyzetjelző hibát ad ha ugye kiszedik belőle!
Ezt nem lehet programba kikapcsolni, hogy arra ne adja?
Amm... egyébként szerintem egy forrasztásnál és zsugorcsővel szépen lehúzott kötésnél nincs jobb. Azzal sose lesz baj és nem is csúnya ha jó helyen és szépen csinálja meg az ember....


Ki lehet kapcsolni az ellenőrzését. Meg legegyszerűbb, ha annak a helyére kötöd az AE-t.


Oda lesz kötve, remélem nem ad majd hibát....
Ha igen akkor megoldjuk...

Pitykoo Elküldve: 2015-08-17 14:11 Futómû és hibái

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
KGR írta:
Methos írta:
Pitykoo írta: Hali!
Mi lehet az első futóművel ha lassan gurulva jobbra vagy balra tekert kormánynál huplikon átmenve recseg ropog az eleje!!??
Elvileg sok helyen olvastam, hogy toronycsapágy!
DE!
Az első futóművet most újítottam fel teljesen!
Lengőkarok kompletten, lengéscsillapítók, stabilizátorok, toronycsapágyak, kormánygöbfejek mind a két oldalon új!
Nem két forint volt és egy hónapot ha csendbe volt az eleje!
Kicsit kezd idegelni, mit lehet vele csinálni vagy ennek ilyen az első futóműve, hogy sose lesz jó és csendes?! Még annyi, hogy olyan mint ha sokszor önálló életet élne a kerék...
Amelyik oldalt van a "kátyú" arra akar menni a kocsi...
Előre is köszönöm!


A recsgés ropogás engem is érint sajnos. Jó volna rájönni, ma átnézték és a lengőkar gömbfejére gyanakszanak, és mivel mozog ezért ki lesz cserélve a lengőkar.
Kormány összekőtő, és szilentek cserélve lettek. Nekem csak a jobb oldalon hallható a ropogás. Olyan a hang mintha a rugó nem akarna a helyére fordulni, de mégis a lengőkart mondják, nem a toronycsapágyat.
Még egy érdekesség, hogy ha átmelegszik az autó csak akkor van ez a hang....


Nekem annó (OFF) opelnél volt 100%-ban ugyanez a helyzet. Stabilizátor csere oldotta meg a problémát.


Akkor ez nem csak nálam van sajna...
Csak így hogy minden ki lett cserélve érdekes, hogy mi lehet az...
Veszek majd két stabpálcát megint, nem nagy tétel és meglátjuk..
Tekergetett kormánynál volt huplikon volt nekem nyikorgó hang is de azt megoldotta a nagy stabrúd két gumifelfogató cseréje ill. teli rézpasztázása...
De ez a recsegés, ropogás mi lehet?!....


nem stabpálca. van egy stab rúd, aminek van két szilentje felfogatva az alvázhoz elől. tudod ilyen hülye össze vissza hajtott rúd. annak a végeibe megy a stabpálca, kutyacsont, vagy ahogy nevezik.


Azt tudom. De az is zsír új mint minden más a futóműben ezért nem tudom mi lehet...

Pitykoo Elküldve: 2015-08-17 14:08 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Tano írta:
Pitykoo írta: Hali! Ma mentem a kocsival és amikor be akartam kapcsolni a tempomatot nem történt semmi...
Se a müszerfalon nem villant fel az ikon se a kocsi nem reagált a gombokra!
Mi lehet a baj, mit lehetne megnézni?!
Előre is köszönöm!


A többi gomb, pl. a hangerőállítás működik?


Az nekem eddig se ment mert nem a gyári fejegység van benne....


próbaképpen kösd le az akksit (+ és a - is) egy 10 percre.


Oksa, nemsokára kipróbálom és majd jelzek, hátha segít....


Még mielőtt levettem volna az aksit beindítottam megnézni és most meg jó....
Mitől szórakozhat ez vagy érdemes egy aksilevételt azért csinálni?!


érdemes, azért mondtam. nekem olyat csinált, hogy menet közben magától elkezdett gyorsítani. kikapcsoltam. autópályán voltam. utána rögzítettem a tempót és jó volt. nekem akkor ezt tanácsolták. azóta nem volt ilyen gondom, hogy levettem az akksi sarut. igaz közben volt már levéve más miatt.


Köszi, akkor leveszem róla egy kicsit!

Pitykoo Elküldve: 2015-08-17 12:42 angel eye

Hali!
Sokan írják, hogy a helyzetjelző hibát ad ha ugye kiszedik belőle!
Ezt nem lehet programba kikapcsolni, hogy arra ne adja?
Amm... egyébként szerintem egy forrasztásnál és zsugorcsővel szépen lehúzott kötésnél nincs jobb. Azzal sose lesz baj és nem is csúnya ha jó helyen és szépen csinálja meg az ember....

Pitykoo Elküldve: 2015-08-17 12:38 Futómû és hibái

KGR írta:
Methos írta:
Pitykoo írta: Hali!
Mi lehet az első futóművel ha lassan gurulva jobbra vagy balra tekert kormánynál huplikon átmenve recseg ropog az eleje!!??
Elvileg sok helyen olvastam, hogy toronycsapágy!
DE!
Az első futóművet most újítottam fel teljesen!
Lengőkarok kompletten, lengéscsillapítók, stabilizátorok, toronycsapágyak, kormánygöbfejek mind a két oldalon új!
Nem két forint volt és egy hónapot ha csendbe volt az eleje!
Kicsit kezd idegelni, mit lehet vele csinálni vagy ennek ilyen az első futóműve, hogy sose lesz jó és csendes?! Még annyi, hogy olyan mint ha sokszor önálló életet élne a kerék...
Amelyik oldalt van a "kátyú" arra akar menni a kocsi...
Előre is köszönöm!


A recsgés ropogás engem is érint sajnos. Jó volna rájönni, ma átnézték és a lengőkar gömbfejére gyanakszanak, és mivel mozog ezért ki lesz cserélve a lengőkar.
Kormány összekőtő, és szilentek cserélve lettek. Nekem csak a jobb oldalon hallható a ropogás. Olyan a hang mintha a rugó nem akarna a helyére fordulni, de mégis a lengőkart mondják, nem a toronycsapágyat.
Még egy érdekesség, hogy ha átmelegszik az autó csak akkor van ez a hang....


Nekem annó (OFF) opelnél volt 100%-ban ugyanez a helyzet. Stabilizátor csere oldotta meg a problémát.


Akkor ez nem csak nálam van sajna...
Csak így hogy minden ki lett cserélve érdekes, hogy mi lehet az...
Veszek majd két stabpálcát megint, nem nagy tétel és meglátjuk..
Tekergetett kormánynál volt huplikon volt nekem nyikorgó hang is de azt megoldotta a nagy stabrúd két gumifelfogató cseréje ill. teli rézpasztázása...
De ez a recsegés, ropogás mi lehet?!....

Pitykoo Elküldve: 2015-08-17 11:19 Mi lehet a baj?

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Tano írta:
Pitykoo írta: Hali! Ma mentem a kocsival és amikor be akartam kapcsolni a tempomatot nem történt semmi...
Se a müszerfalon nem villant fel az ikon se a kocsi nem reagált a gombokra!
Mi lehet a baj, mit lehetne megnézni?!
Előre is köszönöm!


A többi gomb, pl. a hangerőállítás működik?


Az nekem eddig se ment mert nem a gyári fejegység van benne....


próbaképpen kösd le az akksit (+ és a - is) egy 10 percre.


Oksa, nemsokára kipróbálom és majd jelzek, hátha segít....


Még mielőtt levettem volna az aksit beindítottam megnézni és most meg jó....
Mitől szórakozhat ez vagy érdemes egy aksilevételt azért csinálni?!