Pitykoo Elküldve: 2015-09-07 20:28 E46 Kormánymű
Kormánymű mely típusokból jó az E46 320i-be?!
Pl. az E36-é jó lehet?!
Vagy az E46 bármelyike jó bele?!
Előre is köszönöm!
Pitykoo Elküldve: 2015-09-07 20:28 E46 Kormánymű
Pitykoo Elküldve: 2015-09-07 19:11 Társalgó
YELLOW írta:Pitykoo írta:YELLOW írta:Pitykoo írta: Hali!
Tudtok ajánlani olyan bontóst akitől jó áron lehet alkatrészeket venni és nem ver át, hogy rám sóz valami szart jó áron ami tönkremegy egy kis időn belül?!
Sajnos az eddigi tapasztalataim nem túl jók....
Előre is köszönöm!
mindig lesznek olyanok, akik istenítenek valakit, mert span, stb, és ő jó cuccokat kap, de mást ugyanúgy át tudnak vágni. biztos minden bontóssal szemben van pár olyan ember, aki át lett vágva. itt már csak az arány más, hogy mennyire sok az átvágás a jó bizniszhez képest.
de azt is látni kell, hogy ő sem jövőbe látó, és lehet olyna hiba a bontott alkatrésszel, ami lehet amúgy is lett volna, ha az adott autóban maradt volna, akkor is. szóval nehéz ez.
ha bontós cuccot veszel, akkor benne van a pakliba. ezért olcsóbb, mint a gyári új. bár tény sokszor jóval olcsóbb is lehetne. attól is függ mi menniyre keresett vagy épp ritka.
Ezt értem, csak mikor legutóbb is rendeltem direkt kérdeztem, hogy szép állapotba van e mert csak akkor érdekel.
Azt mondta semmi baja, erre mire ideért két helyen volt eltörve illetve tiszta karc volt.
Hogy ez nekik miért éri meg nem tudom, nem látom az emberi oldalát a dolognak...
Jó lenne ráakadni valakire akiben meg lehet bízni...
én is jártam így kormánnyal és 80ezres tétel volt... az a abj, hogy ez si relatív mi a jó állapot. mert ahhoz képest amit bontani szokott lehet jó, kiváló állapot. neked vevővek viszont nem. a legtöbben meg full parasztok, ha szóvá mered tenni. én többet nem, max ha el tudok menni megnézni és kiválasztani. mert másképp, "jajj rosszatt vettem le a polcról"
Pitykoo Elküldve: 2015-09-07 19:03 Társalgó
YELLOW írta:Pitykoo írta: Hali!
Tudtok ajánlani olyan bontóst akitől jó áron lehet alkatrészeket venni és nem ver át, hogy rám sóz valami szart jó áron ami tönkremegy egy kis időn belül?!
Sajnos az eddigi tapasztalataim nem túl jók....
Előre is köszönöm!
mindig lesznek olyanok, akik istenítenek valakit, mert span, stb, és ő jó cuccokat kap, de mást ugyanúgy át tudnak vágni. biztos minden bontóssal szemben van pár olyan ember, aki át lett vágva. itt már csak az arány más, hogy mennyire sok az átvágás a jó bizniszhez képest.
de azt is látni kell, hogy ő sem jövőbe látó, és lehet olyna hiba a bontott alkatrésszel, ami lehet amúgy is lett volna, ha az adott autóban maradt volna, akkor is. szóval nehéz ez.
ha bontós cuccot veszel, akkor benne van a pakliba. ezért olcsóbb, mint a gyári új. bár tény sokszor jóval olcsóbb is lehetne. attól is függ mi menniyre keresett vagy épp ritka.
Pitykoo Elküldve: 2015-09-02 19:27 Futómû és hibái
leroyclub írta: Egyik napról a másikra a kocsi jobb hátuljából olyan hang jön, mintha egy szerzszámos láda csörögne. Kissebb bukkanóknál is eléggé hallani. Ma megemeltem azt az oldalt és a kerék teljesen lóg és olyan mintha folyna az olaj a lengéscsillapítóból mert frissnek néz ki. Ha lengéscsillapító akkor milyen márkát érdemes venni? Mi a gyári? Bárdinál úgy nézem Monroe-t írja originalnak.
A másik dolog hogy mennyire veszélyes így közlekedni? Hétvégén kéne mennem 300km-t.
Pitykoo Elküldve: 2015-09-02 19:04 Mi lehet a baj?
Pitykoo írta:Pitykoo írta:Tano írta:Pitykoo írta: Ezeket tudom, évek óta használok tempomatot, működik minden rendesen ha megy...
Ha rálépek a fékre akkor kikapcsolja teljesen, eltűnik a jel a műszerfalról és többet be se tudom kapcsolni amíg le nem állítom és újra el nem indítom a kocsit!
Ha nyomom a féket be se lehet kapcsolni, nem jelzi a műszerfalon és nem is csinál semmit!!
A fékpedál tövénél van egy kapcsoló, ami kapcsolja a féklámpákat is. Szerintem nézd meg, lehet az ragad be. Egyszer már nálam is volt hogy bragadt, és menet közben világított a féklámpám fékezés nélkül is. Akkor még nem volt tempomatom, de szerintem ez esetben is kikapcsolódna.
Köszönöm! Adok neki egy kis kontaktspray-t hátha segít...
Megnéztem, sajnos ez valami reed-relés cucc lehet úgyhogy gondolom így vegyek egy ujjat?!
Vagy lehet ezzel kezdeni valamit?!
[img]http://static.bmwfanatics.hu/u...732448.jpg
Pitykoo Elküldve: 2015-08-25 21:47 Mi lehet a baj?
Bitu79 írta: http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=30
9-es szilentet kell valószínű cserélni.A neten sokan ezt cserélték,és csillapodott a "dübbenés"
De nem tuti biztos,hogy ettől jó lesz.De ezt esetleg kipróbálnám...
Pitykoo Elküldve: 2015-08-25 20:39 Mi lehet a baj?
p1tyeszka írta:Pitykoo írta:Bitu79 írta:Gyula74 írta:Gyula74 írta:Pitykoo írta:toki24 írta:BoryG írta:Szia Gery,ok ha tudok valamit meg írom!Gyula74 írta: Sziasztok!
Egy hete vettem az autót és a következőt tapasztalom: El indulásnál akár óvatosan vagy tök normál indulással és tolatásnál ahogy rá engedem a kuplungot a hátsó részről hatalmas akadozó ütő hangok jönnek amíg el nem indulok vele és utána nem szól. 318 a gépem. Difi vagy féltengely vagy kardán,ki tudja mi lehet a baj??
Hello Gyula74!
Én is ezt tapasztalom, hidegen indítok berakom 1-be egy élesebb ütőhang, a többi fokozatban csend van. Ha felmelegszik a motor akkor 1-esbe sem csinálja. 6 hónapja járok vele így, a szerelőm semmit nem mondott hogy hibás lenne. De érdekelne engem is hogy mi lehet ez....
Ha megtudsz valamit írj....
Üdv
Gery
Sok minden lehet sajnos ott hátul, de én pl kardánfelfüggesztőre tippelnék,de elég sok minden van ott szóval..
Én már mindent kicseréltem amit lehetett és még mindig csinálja.
Szerelőm azt mondta a difi lesz a szar de ha nem idegesít nagyon nincs értelme foglalkozni vele mert a gatyámat is rá lehetne költeni...
Pedig egyszer rá fogom mert zavar...
Sziasztok! Köszi a válaszokat,szerintem is difi lesz ami egy vagyonba kerül a munka díjjal együtt majd..
Pici hangja nekem is van elindulásnál ha rondán kuplungolok.Sztem ez természetes hang,mivel valamennyi holtjátéka kell lenni a dolgoknak...
Sztem bolhából csináltok elefántot.
Esetleg csinálnátok róla felvételt?
Kíváncsi vagyok arra a hangra.
Sok ember egy vagyont költött erre,és a hang megmaradt...
Tele van ezzel a net.
A kis holtjáték nem zavarna, de ez nem az.
Nagyon finoman és óvatosan kell kuplungozni, hogy ne legyen hangja.
Ha rendesen váltogatok minden váltásnál dübben, koppan.
Azért ez nem természetes dolog...
Még egy hátsókerekes, vagy őszkerekes autónál se hallottam ilyet...
Pl. céges toyota hiace lassan 500e van benne és semmi hangja ( nincs kímélve )
Gondolom BMW-nél ez is típushiba....
Számomra ez a hang élvezhetetlenné teszi a vezetést, mert mindig erre figyelek, hogy ne adjon hangot...
De remélem egyszer megoldódik...
Ha megtaláltad írj. Az előző e46-omba váltótól hátrafelé szinte mindent kicseréltem és ugyanúgy dübögött. A jelenlegi is ilyen, de egy petákot se vagyok hajlandó költeni rá!
Pitykoo Elküldve: 2015-08-25 17:55 Mi lehet a baj?
Bitu79 írta:Gyula74 írta:Gyula74 írta:Pitykoo írta:toki24 írta:BoryG írta:Szia Gery,ok ha tudok valamit meg írom!Gyula74 írta: Sziasztok!
Egy hete vettem az autót és a következőt tapasztalom: El indulásnál akár óvatosan vagy tök normál indulással és tolatásnál ahogy rá engedem a kuplungot a hátsó részről hatalmas akadozó ütő hangok jönnek amíg el nem indulok vele és utána nem szól. 318 a gépem. Difi vagy féltengely vagy kardán,ki tudja mi lehet a baj??
Hello Gyula74!
Én is ezt tapasztalom, hidegen indítok berakom 1-be egy élesebb ütőhang, a többi fokozatban csend van. Ha felmelegszik a motor akkor 1-esbe sem csinálja. 6 hónapja járok vele így, a szerelőm semmit nem mondott hogy hibás lenne. De érdekelne engem is hogy mi lehet ez....
Ha megtudsz valamit írj....
Üdv
Gery
Sok minden lehet sajnos ott hátul, de én pl kardánfelfüggesztőre tippelnék,de elég sok minden van ott szóval..
Én már mindent kicseréltem amit lehetett és még mindig csinálja.
Szerelőm azt mondta a difi lesz a szar de ha nem idegesít nagyon nincs értelme foglalkozni vele mert a gatyámat is rá lehetne költeni...
Pedig egyszer rá fogom mert zavar...
Sziasztok! Köszi a válaszokat,szerintem is difi lesz ami egy vagyonba kerül a munka díjjal együtt majd..
Pici hangja nekem is van elindulásnál ha rondán kuplungolok.Sztem ez természetes hang,mivel valamennyi holtjátéka kell lenni a dolgoknak...
Sztem bolhából csináltok elefántot.
Esetleg csinálnátok róla felvételt?
Kíváncsi vagyok arra a hangra.
Sok ember egy vagyont költött erre,és a hang megmaradt...
Tele van ezzel a net.
Pitykoo Elküldve: 2015-08-25 17:46 Futómû és hibái
Methos írta:Pitykoo írta:YELLOW írta:Pitykoo írta:KGR írta:Methos írta:Pitykoo írta: Hali!
Mi lehet az első futóművel ha lassan gurulva jobbra vagy balra tekert kormánynál huplikon átmenve recseg ropog az eleje!!??
Elvileg sok helyen olvastam, hogy toronycsapágy!
DE!
Az első futóművet most újítottam fel teljesen!
Lengőkarok kompletten, lengéscsillapítók, stabilizátorok, toronycsapágyak, kormánygöbfejek mind a két oldalon új!
Nem két forint volt és egy hónapot ha csendbe volt az eleje!
Kicsit kezd idegelni, mit lehet vele csinálni vagy ennek ilyen az első futóműve, hogy sose lesz jó és csendes?! Még annyi, hogy olyan mint ha sokszor önálló életet élne a kerék...
Amelyik oldalt van a "kátyú" arra akar menni a kocsi...
Előre is köszönöm!
A recsgés ropogás engem is érint sajnos. Jó volna rájönni, ma átnézték és a lengőkar gömbfejére gyanakszanak, és mivel mozog ezért ki lesz cserélve a lengőkar.
Kormány összekőtő, és szilentek cserélve lettek. Nekem csak a jobb oldalon hallható a ropogás. Olyan a hang mintha a rugó nem akarna a helyére fordulni, de mégis a lengőkart mondják, nem a toronycsapágyat.
Még egy érdekesség, hogy ha átmelegszik az autó csak akkor van ez a hang....
Nekem annó (OFF) opelnél volt 100%-ban ugyanez a helyzet. Stabilizátor csere oldotta meg a problémát.
Akkor ez nem csak nálam van sajna...
Csak így hogy minden ki lett cserélve érdekes, hogy mi lehet az...
Veszek majd két stabpálcát megint, nem nagy tétel és meglátjuk..
Tekergetett kormánynál volt huplikon volt nekem nyikorgó hang is de azt megoldotta a nagy stabrúd két gumifelfogató cseréje ill. teli rézpasztázása...
De ez a recsegés, ropogás mi lehet?!....
nem stabpálca. van egy stab rúd, aminek van két szilentje felfogatva az alvázhoz elől. tudod ilyen hülye össze vissza hajtott rúd. annak a végeibe megy a stabpálca, kutyacsont, vagy ahogy nevezik.
Azt tudom. De az is zsír új mint minden más a futóműben ezért nem tudom mi lehet...
Nekem ma reggel lett kicserélve a lengőkar. Se kopogás, se reccs se ropp, és a jobbra huzás is megszűnt, futómű beállítva.
A te esetedben az előző hsz-hez plusz vélemény, hogy van ott két gumi szilent ami tud ilyen hangot produkálni, ha fel vannak már keményedve. Stab rúd 2 db szilent. Nem a pálca.
A sajnálatos B lehetőség, hogy az elvégzett munka nem sikerült túl jól.
Futóműveshez irány rázópadra, ott egyből kiderül, ha alapos, hogy mi a para....
Addig ne vegyél semmit sztem. (mondanom sem kell hogy olcsó husnak hig a leve arra figyelj)
Pitykoo Elküldve: 2015-08-24 18:44 Mi lehet a baj?
toki24 írta:BoryG írta:Gyula74 írta: Sziasztok!
Egy hete vettem az autót és a következőt tapasztalom: El indulásnál akár óvatosan vagy tök normál indulással és tolatásnál ahogy rá engedem a kuplungot a hátsó részről hatalmas akadozó ütő hangok jönnek amíg el nem indulok vele és utána nem szól. 318 a gépem. Difi vagy féltengely vagy kardán,ki tudja mi lehet a baj??
Hello Gyula74!
Én is ezt tapasztalom, hidegen indítok berakom 1-be egy élesebb ütőhang, a többi fokozatban csend van. Ha felmelegszik a motor akkor 1-esbe sem csinálja. 6 hónapja járok vele így, a szerelőm semmit nem mondott hogy hibás lenne. De érdekelne engem is hogy mi lehet ez....
Ha megtudsz valamit írj....
Üdv
Gery
Sok minden lehet sajnos ott hátul, de én pl kardánfelfüggesztőre tippelnék,de elég sok minden van ott szóval..
Pitykoo Elküldve: 2015-08-22 12:19 Motor-váltó
YELLOW írta:Pitykoo írta: Hali!
Lehet hülyeséget kérdezek, csak kíváncsi lettem...
Nekem 2.2-es benzinesem van és ennél kell időnként vagy lehet szelephézagot állítani vagy ellenőrizni?!
Mert más kocsikon szoktak időnként nem tudom hogy érdemes-e vagy kell-e?!
Előre is köszönöm!
nem kell. hidrotőkés motoroknál nem igazán jellemző ez a művelet az, hogy az M3-on kell az egy dolog.
Pitykoo Elküldve: 2015-08-22 12:05 Motor-váltó
Pitykoo Elküldve: 2015-08-21 21:46 Mi lehet a baj?
Pitykoo írta:Tano írta:Pitykoo írta: Ezeket tudom, évek óta használok tempomatot, működik minden rendesen ha megy...
Ha rálépek a fékre akkor kikapcsolja teljesen, eltűnik a jel a műszerfalról és többet be se tudom kapcsolni amíg le nem állítom és újra el nem indítom a kocsit!
Ha nyomom a féket be se lehet kapcsolni, nem jelzi a műszerfalon és nem is csinál semmit!!
A fékpedál tövénél van egy kapcsoló, ami kapcsolja a féklámpákat is. Szerintem nézd meg, lehet az ragad be. Egyszer már nálam is volt hogy bragadt, és menet közben világított a féklámpám fékezés nélkül is. Akkor még nem volt tempomatom, de szerintem ez esetben is kikapcsolódna.
Köszönöm! Adok neki egy kis kontaktspray-t hátha segít...
Pitykoo Elküldve: 2015-08-20 12:05 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:Pitykoo írta:YELLOW írta:Pitykoo írta: Hali!
Tempomat még mindig....
Átnéztem minden csatlakozót a kormánynál, aksi lehúz pár perc múlva visszarak.
Motor beindít és jó, legalább is azt hittem....
A következőt csinálja az autó:
Ha beindítom és bekapcsolom akkor jó, de amint a fékre lépek kikapcsol. Ha nyomom a féket és úgy indítom be az autót akkor be se lehet kapcsolni. Menet közben ha kocsi leállít és újraindít akkor be tudom kapcsolni működik is rendesen amíg a fékre nem lépek akkor egy nagy rántás kíséretébe kikapcsol.
Ebből gondolom az jön, hogy valamilyen kapcsoló lehet a ludas a féknél ha jól gondolom, de mi?! Vagy ha nem akkor mi lehet?!
Előre is köszönöm!
a fékre automatikusan kikapcsol. de ha benyomod a bekapcs gombját, attól az ikonnak meg kell jelenni. ha menet közben fékezel és kikapcsol, akkor az ikon égve marad. ahogy írták ha megnyomod az óra jelű gombot a bekapcsolója felett, akkor az előzőleg tárolt értéket veszi fel. vagyis a fékezés előttit. a féklámpa kapcsolót pedig INPA-ban is meg tudod nézni, hogy beragad-e, aktív-e, vagyis úgy marad-e. de garázsban gyújtás mellett is látni a garázsajtón, ha beragad.
Igen de a fékre csak úgy kapcsol ki, hogy nem tartja a sebességet de ez teljesen kikapcsol eltűnik az ikon is és semmivel nem lehet újra bekapcsolni csakha leállítom és újraindítom a motort!
Akkor ezek szerint a pedálnál levő kapcsolót érdemes megnézni?!
Kontaktspray és társai?!
ha úgy eltünik az ikon, hogy nem világít, akkor ott más van. ugyanis ha bekapcsolod a tempomatot, az ikon csak gyújtás levételre tűnik el. másra nem. ahhoz a féknek nincs köze. bár el tudom képzelni (tudni nem tudom), hogy esetleg hiba esetán nem engedi aktiválni. én inkább kontakt hibára gyanakodnék valahol, de nem a féknél. bár az fura, hogy féknyomásra produkálja. hát nézd meg, hátha megoldja, ártani nem ártazs vele.