Striker fórum hozzászólásai

Striker Elküldve: 2013-09-22 20:52 kettõstömegü lendkerék

Sziasztok!
Tudtok nekem valakit ajánlani aki kettős tömegű lendkerék erősítéssel foglalkozik? link stb. jöhet
Előre is köszönöm!

Striker Elküldve: 2013-09-13 21:26 Motorolaj

YELLOW írta:
Striker írta: Azért is késhet az olajnyomásod mert az olajszűrő ház alján lévő kis nyomástartó szelep elromlott , így a napi első indítéskor mindig újból fel kell építennie az olajnyomást ezt hallhatod sztem ez a 320d-k 50 %-ánál így van (tipushiba)koros motorba felesleges 0W olaj túl híg neki és enni fogja maradj az 5W 40-nél és ha jót is akarsz még neki rakj bele kopottabb motorhoz való metabond felület nemesítőt.
Én olajból a BMW long life 98 5W 40-et ajánlom



azért mert a "piramis" elejére, tetejére írsz, még lemaradtál.
már megvette az olajat, és mint írta rögtön van olajnyomás.



mind1 benéztem XD
de ez is lehetett volna 1 ok

Striker Elküldve: 2013-09-13 21:16 Motorolaj

Azért is késhet az olajnyomásod mert az olajszűrő ház alján lévő kis nyomástartó szelep elromlott , így a napi első indítéskor mindig újból fel kell építennie az olajnyomást ezt hallhatod sztem ez a 320d-k 50 %-ánál így van (tipushiba)koros motorba felesleges 0W olaj túl híg neki és enni fogja maradj az 5W 40-nél és ha jót is akarsz még neki rakj bele kopottabb motorhoz való metabond felület nemesítőt.
Én olajból a BMW long life 98 5W 40-et ajánlom

ignasow írta:
YELLOW írta:
ignasow írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
ignasow írta:
YELLOW írta:
ignasow írta: Sziasztok! Lerágott csont tudom de a véleményetek érdekelne, szerintetek
TITAN CFE MC 5W-40 vagy ENEOS Premium Hyper 5w-30 ? 2000 évj. 136Le E46 320D
Most Mobil 1 van benne 5W40, de kicsit hangos hidegen a motor és indítás után késik az olajnyomás is (kb. 1 mp) pedig a szint jó nem nagyon eszi az olajat. Olajcsere elött minden okés volt és nem volt ilyen hangos sem, előző gazdája Castrol 10W40 re emlékszik de remélem nem az volt benne. Üdv.


hidegen hangosság, lehet a túl híg, de a túl sűrű, hideg viszkozitási oldal miatt is. ha ugyanúgy 5w-set raksz bele, ott vagy ahol a part szakad...


Értem, te milyet ajánlanál? Üdv.


én az FL előttibe 5w-30-at tennék. a márkát kellene jól megválasztani. de ha valóban kakszi a hidrotőke, akkor már nem számít mit raksz bele nem segít semmit rajta. én kipróbálnám az Eneos-t. miért? mert nem drága olaj, de jó. valószínű legközelebb nekem is ez fog menni, úgyis 10ezrenként cserélem. előtte viszont a helyaedben lehet csinálnék egy belső mosóadalékos tisztítást. bár ha nagyon dzsuvás, akkor egy tisztítás sokat nem ér. ha nem jut el a megfelelő nyomás időben, akkor csörömpöl a tőke. ha rosszabb állapotú az olajszivattyű, akkor szoktak sűrűbb olajjal kísérletezni, de ugy hidegen az sem ér semmit, az első pár másodpárcben.


Sziasztok!

Az 1mp-es olajnyomáslámpa elalvás az semmi, nekem olajcsere előtt volt 3-4mp-is, olajcsere után ismét fél-1mp.

Üdv.:Neo


Sziasztok! Megejtettük az olajcserét, Eneos Premium Hyper 5W30 ment bele (5liter 11pénz volt és ingyen házhozszállítás, minden rajta volt a dobozon API Bmwll01/04 stb.) a lényeg, hogy szuper ez az olaj, sokkal csendesebb az autó, olajlámpa fél mp-nél kevesebb idő alatt elalszik indításkor, persze az összes szűrő is kicserélődött. Kiváncsi vagyok mínuszokban mit csinál majd, de eddig nagyon bevált, csak ajánlani tudom mindenkinek.Üdv.


abba a 11ezerbe benne volt a posta is hidd el asszem legolcsóbban ezt az olajat 7400Ft/4l áron lehet venni. persze nem volt rossz vétel, de semmi sincs ingyen manapság ezt tudni kell, csak marketing duma. szerintem nem fogsz csalódni benne, aki csalódott annál nem ok valami a motortérben. használd egészséggel!




Striker Elküldve: 2013-09-13 19:19 E46 TÍPUSHIBÁK

YELLOW írta:
Barbajsz írta: Milyen hátsó rugópárt érdemes venni? Gyáriból létezik? Kis darab le van törve a bal oldaliból. A mostani olyan mintha kicsit le lenne ültetve. Szürke festékkel van jelölve.



szerintem ne vegyél gyárit, mert úgyis el fog törni. valaki 3 pár gyárit is elfogyasztott és nem bontósat.


Szia
Nekem is el volt törve 1-ik 2 helyen másik "csak" 1 (3 sárga csíkosak voltak) .Én A Bárditól vettem Suplex márkájú erősíett német rugókat fél éve van benne eddig minden oké hozzáteszem kicsit sztem emel is az autón :S!

Striker Elküldve: 2013-09-08 19:39 Kulso tukorfutes

ateszka86 írta:
andree írta: Sziasztok,

Végigolvastam a topicot és láttam hogy volt már aki rakott be tükörfűtést utólag.
Mi a legegyszerűbb módja ennek a műveletnek.
Aki csinált már legyen szíves és ossza meg velem a tapasztalatait.

Köszi!

Üdv!


ez engem is érdekelne, mert elvileg lesz fűthető tükröm és ha már tudja alkalmazni akkor alkalmazza is


Utólag csak úgy tudsz fűthető tükröt beszerelni magadnak ha veszel 1 olyan tükör lapot ami nem szimplán a tartólapra van ragasztva hanem van közte fűtőfólia!
Utána meg viszel valahonnan az autóból áramot 1 kapcsolón át !

Striker Elküldve: 2013-08-29 17:07 Turbo

gegeman írta: Hello mindenkinek!Kellene nekem abban egy kis segitség hogy van egy 318tds e36 1997 -es bmw és nem nagyon akar menni pedig most raktam rendbe az adagolot is meg sok minden mást!Elvittem diagnosztikára és az irta hogy a turbo nyomás érzékelővel van a gond.Ezt szeretném megkérdezni hogy pontosan hol is találom azt az érzékelőt mert van egy pár belőle és pontosan nem tudom melyik az!Előre is köszi mindenkinek


Őt keresd
http://www.google.hu/search?q=...B640%3B644

vákuum cső megy rá!

Striker Elküldve: 2013-08-13 17:54 Rugócsere

YELLOW írta:
jlaci74 írta:
anubisz írta: Akinek esetleg Eibach PRO-KIT van a kocsiba tudna valamit írni róla, hogy áll neki a kocsin? Nekem tuti nem jó valami. Elől van a motor,a súly, és az első rugó elméletileg mélyebbre is ültet, erre nekem elől simán befér állítva 3 ujjam, hátul meg csak 2 az is sréhen.
Ez vicc. Rendesen bántja a szemem, elől kajakra nagy a hézag, szinte végig látni a kerék felületén, hátul meg eltűnik a járatban a gumi felülete.
Pont fordítva kéne így kinéznie. Mintha állandóan meg lenne rakva a hátulja !!
Amúgy is érzem a kocsin. Nem vagyok bolond, a legkiesebb huppanón is beül a kocsi, üresen, a fara már 60, 70 felett, mint amikor vagy 3 man ülnek hátul, pont olyan érzés.
Komolyan mondom a gyári méret jobb volt. Ez egy fos.
Kb úgy érzem, mintha még egy rugót be kéne szerelnem hátulra. 2 új rugó, 2 új csillapító, és rettegek a rossz úton, ha huppanó jön, nehogy szikrázzon a hátúja, mi lenne ha meg lenne rakva a kocsi.

Átmennék egy határon üresen, kiszednének a vámosok, azt hinnék el van dugva valami a kaszniba hátul, hiába üres a csomagtartó, mert pont úgy néz ki.
Ha nem különböznének a rugók, azt hinném felcserélték őket.....



A galériámban az első képen láthatod, hogy az enyém hogy állt az Eibach-al.
Nem lehet, hogy az téveszt meg, hogy a hátsó sárvédő-ív alacsonyabb mint az első?
Ha a küszöb vonalát nézed a talajhoz viszonyítva kb. vízszintesen áll az autó, ha a kerekeket nézed az ívekhez akkor viszont úgy tűnik mintha "ülne" a hátulja...
Új rugót vettél?
( Ez a márka az egyik legjobb , szerintem... )


Anubisz: tégy fel már egy képet!

nekem nem az van de elől/hátul 35mm-t ültet és nekem is magasabbnak tűnik az eleje, de ha az emelő bakot nézem, akkor elől lentebb van egy cseppet.


sztem nálad valami gáz lehet mert nekem jó ha 1 újam befér elől

Striker Elküldve: 2013-08-05 20:03 Féktárcsa és fékbetét

Amilo írta:
Striker írta:
Amilo írta: Sziasztok!

Fékbetét csere előtt áll a verdám. Milyen fékbetét márka a legjobb az autóhoz: 2001 325CI
Ajánlottak kettőt: ATE és Brembo. Melyik lehet a legjobb? Az ATE valamivel drágább mint a Brembo ami nem lenne gond, csak nem tudom melyiket válasszam minőség szempontjából.
Az ATE gyári cucc a bmw-k nél?


Szia
Igen az ATE a gyári de nem csak a betét hanem az egész fékrendszeré!
Nekem Brembo fékbetét van benne nincs rá panaszom !!!



Értem, köszi.
És milyen volt a Brembo előtt?


Ate

Striker Elküldve: 2013-08-05 19:56 Féktárcsa és fékbetét

Amilo írta: Sziasztok!

Fékbetét csere előtt áll a verdám. Milyen fékbetét márka a legjobb az autóhoz: 2001 325CI
Ajánlottak kettőt: ATE és Brembo. Melyik lehet a legjobb? Az ATE valamivel drágább mint a Brembo ami nem lenne gond, csak nem tudom melyiket válasszam minőség szempontjából.
Az ATE gyári cucc a bmw-k nél?


Szia
Igen az ATE a gyári de nem csak a betét hanem az egész fékrendszeré!
Nekem Brembo fékbetét van benne nincs rá panaszom !!!

Striker Elküldve: 2013-08-05 16:59 Kuplung__

ervin35 írta:
Striker írta:
bmw320d4 írta:
Striker írta: Sziasztok
Kuplung cserém lesz ! OLyan kérdésem lenne hogy mivel az autóm jóval erősebb a gyári 136 lóerőnél bele lehet tenni a 150 lovas kuplungját (gondolom nem)
Vagy hol lehet venni esetleg 320D-be valami erősített kuplungot?
Előre is köszi !


A 150 lovas lendkerekén nincsenek tüskék a főtengely jeladónak. Egyébként felmegy rá.


Lendkerekem nem lesz cserélve mert annak semmi baja csak a többi lesz(kuplung tárcsa kinyomó szerkezet és kinyomó csapágy)!
Ehhes is felrakható így a 150 lovasé ugyanígy(kinyomó szerkezet tárcsa, csapágy), hogy a lendkerék marad a 136 lovasé?


Csaó. A sachs-nak van erősített.

Sachs


Szia
Ilyenre gondoltam
Nem tudsz esetleg magyar oldalt is?

Striker Elküldve: 2013-08-04 18:52 Kuplung__

bmw320d4 írta:
Striker írta: Sziasztok
Kuplung cserém lesz ! OLyan kérdésem lenne hogy mivel az autóm jóval erősebb a gyári 136 lóerőnél bele lehet tenni a 150 lovas kuplungját (gondolom nem)
Vagy hol lehet venni esetleg 320D-be valami erősített kuplungot?
Előre is köszi !


A 150 lovas lendkerekén nincsenek tüskék a főtengely jeladónak. Egyébként felmegy rá.


Lendkerekem nem lesz cserélve mert annak semmi baja csak a többi lesz(kuplung tárcsa kinyomó szerkezet és kinyomó csapágy)!
Ehhes is felrakható így a 150 lovasé ugyanígy(kinyomó szerkezet tárcsa, csapágy), hogy a lendkerék marad a 136 lovasé?

Striker Elküldve: 2013-08-04 12:19 Chip tuning

BetyarKing írta:
Striker írta:
BetyarKing írta: Sziasztok kéne nekem egy olyan ember aki csinált már átalakított benzines szívó motort kompresszorosra és a motor vezérlőt hozzá tudja írni .

és olcsón dolgozik és megbízható ,


Üdv : Betyár

köszönöm válaszotokat


Szia
Sztem ő megtudja oldani ott van az elérhetősége:
http://www.onlinetuning.hu/


köszönöm Striker , mindenképp felkeresem

lemaradt hogy nekem az autó mechanikusan kész " titánszikronos váltó , szintertárcsa ,1-tömegű lendkerék, m50 szívófej ,kompresszor, cooler, 80mm csövezés, 78mm direkt lefujo és egy 50mm lefújó vákumal szabályzott stb " minden alakítva semmi sem gyári
0,4baron (leszabályozva) "(ha direkt kötöm szabályzás nélkül akkor 1200 fordulaton van 1.3bár tölt eaton m112-es érdekeségböl iram )" mert induláskör 2,65sperr (6 csavaros ) megforgatja a 20"krom kereket ami 275széles és 3-dikba még nyikkantja kuplung nélkül
és forgatás közbe : 3 szor törte el a difi felfogató csavarját ami elöl van és nyírásba (M10 és 12,9 szakítószilárdságú) difit átfúrtam M12 és átmenővel rögzítettem 12,9 szakítót tettem bele eddig ez a megoldás jónak bizonyult,


lényeg:

a probléma a következő van benne egy afr mérő és látom 3000-es fordulat felet elfogy a benzin és torpan az autó pedig az injektor 250cm2-es próbálom e85 jobban pörög többet kell kapnia 30% "az megvan", kíméletesebb a motorral de se hogy se jó ha benzinnel megy köpi a gyertyákat ,"szedhetem szét" megoldás a motorvezérlő írása
szerintem erre kéne ember .



Üdv Betyár


Sztem meg tudja oldani ferráritól kezdve cross autóba sokmindenbe írt már programot az enyémbe is ő írta!

Striker Elküldve: 2013-08-04 09:36 Chip tuning

BetyarKing írta: Sziasztok kéne nekem egy olyan ember aki csinált már átalakított benzines szívó motort kompresszorosra és a motor vezérlőt hozzá tudja írni .

és olcsón dolgozik és megbízható ,


Üdv : Betyár

köszönöm válaszotokat


Szia
Sztem ő megtudja oldani ott van az elérhetősége:
http://www.onlinetuning.hu/

Striker Elküldve: 2013-08-04 08:53 Kuplung__

Sziasztok
Kuplung cserém lesz ! OLyan kérdésem lenne hogy mivel az autóm jóval erősebb a gyári 136 lóerőnél bele lehet tenni a 150 lovas kuplungját (gondolom nem)
Vagy hol lehet venni esetleg 320D-be valami erősített kuplungot?
Előre is köszi !

Striker Elküldve: 2013-07-09 19:02 Rugócsere

andree írta:
valter320d írta:
tbadzs írta:
andree írta: Sziasztok,

Hátsó rugó csere ügyben kellene egy pár infó. Mennyire cserélhető könnyen, kell e összehúzni vagy simán kijön?
Ha vannak apró trükkök amire figyelni kell és meg osztanátok velem annak nagyon örülnék.

Előre is köszi!

Üdv!


Hello, nem ragoznám, youtube video, ahogy itt kollégák mondják/írják meg kell barátkozni dr. goog lee-vel!


YouTube videó


Ennyi csak én egy csővel feszítettem le!


Köszi, ez a vidi mindent tartalmaz
szerintem menni fog


Helló
én úgy csináltam , a saját emelőjével megemeltem lekötöttem a lengés csillapítót miután bent volt a rugó 1 másik emelővel hozzá emeltem a lengőkart és visszakötöttem a lengéscsillapítót nem bonyolult megcsinálni !