Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2016-06-13 21:45 Részecskeszûrõ_

Kabi írta: ...
szerinted ha beszerzek olyan csatlakozót és visszarakom a helyére, fog működni a DPF öntisztítás? mert így hogy ez a jeladó nem működik, az tisztítási folyamat sem aktiválódik.


Kérdéses hogy mióta megy így, meg miért lett kiiktatva? Lehet már rég tönkrement a DPF emiatt, vagy azért lett így "kikapcsolva"...

Tano Elküldve: 2016-06-13 19:46 Részecskeszûrõ_

Kabi írta: rendben, keresgélek. köszi. felülről megtalálom egyébként, vagy alá kellene feküdni és úgy nézelődni?


Ha lent nem látod, akkor nagyobb az esélye, hogy fentről könnyebben megleled, lehet ott dugták el valahol, vagy ha nincs szerencséd akkor elvágták.

Tano Elküldve: 2016-06-13 19:44 Visszapillantó tükrök

szasza0303 írta: Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy van egy 323ci m jobb visszapillantóm lükvercbe rakva lehajlik így látom a patkát mondjuk, ez így nagyon szuper is de hallott már valaki ilyen felszeretségről?! Mert én nem, Létezik ilyen vagy előző gazdinak legyek "hálás". Köszi


Ez gyári extra volt, nem kell aggódnod.

Tano Elküldve: 2016-06-13 19:44 Visszapillantó tükrök

szasza0303 írta: Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy van egy 323ci m jobb visszapillantóm lükvercbe rakva lehajlik így látom a patkát mondjuk, ez így nagyon szuper is de hallott már valaki ilyen felszeretségről?! Mert én nem, Létezik ilyen vagy előző gazdinak legyek "hálás". Köszi


Ez gyári extra volt, nem kell aggódnod.

Tano Elküldve: 2016-06-13 19:15 Részecskeszûrõ_

Kabi írta: pont ez az, hogy a katalizátoron ott a szenzor, és lóg róla a vezeték. szóval valahová csatlakoztatni kellene.


Vagy úgy. A leírásodból úgy értettem, hogy pont a másik oldalról van meg a vezetéked.
Oda a vezeték a DDE-től jön. A WDS-ben ha rákeresel, akkor találsz képeket, de egyébként a kipuff mentén van odavezetve kébeltartókon keresztül.

Tano Elküldve: 2016-06-13 18:51 Részecskeszûrõ_

Kabi írta: Sziasztok,
ISTA a következő hibát dobta:
DME/DDE
- 0x4030 (16432) (0x61)
DDE: Exhaust temperature sensor upstream of catalytic converter, signal
gondoltam megnézem a jeladó kábelét, jól csatlakozik-e. Nos, rá sincs dugva a csatlakozójára. Ami a nagyobb baj, hogy nem találom sehol, hogy hová kellene dugni. Kerestem tükörrel a kábel hosszának megfelelően, de nem találom. Valakinek van ötlete?
Más kérdés meg az, hogy lehet azért lett lehúzva, mert rossz a jeladó. Ha visszadugom és rossz, befolyásolhatja az autó menettulajdonságát? Van hatással a motorra? Gondolok itt valami leszabályozásra. Igaz, ha visszadugnám a helyére és mennék vele, valószínűleg kiderülne...De nem találom a csatlakozóját.



Hm, elképzelhető, hogy cserélték a katalizátort, és olyan került bele, ami nem tartalmazza ezt az érzékelőt.

Tano Elküldve: 2016-06-07 14:22 Mi lehet a baj?

Pedar írta: ...
Ill., ha már reléknél tartunk:
az index reléje merre található?

Köszönöm még egyszer, hogy időt és energiát szántál a válaszra!


Az indexnek itt nincs reléje, a lámpamodul vezérli őket közvetlenül.

Tano Elküldve: 2016-06-06 12:50 légzsak_

zoolti írta: Ezúton is köszönöm Tano klubtársunknak a gyors , önzetlen segítségét !


Szívesen, nincs mit!

Tano Elküldve: 2016-06-05 08:36 Mi ez?

GNoRbY88 írta: 2003-as 320d-nél venti mögötti rácsot ami nyitja-zárja szelep, vagy mi, annak hova megy a csöve? Egyszerűen oldalt le volt lógatva. Gondolom télen van jobban jelentősége, hogy előbb melegedjen autó, most nyitva vannak rácsok. Szívósor alatt is találtam egy csövet, ami le van dugózva. Oda mehet vagy az valami más? kép1, kép2


A ledugózott csöved a vákum elosztó cső, oda dughatod a lehúzott csövet a radiátortól.

Tano Elküldve: 2016-06-04 00:44 Klíma gondok

Pitykoo írta:
lela írta: Lehet a fűtéscsapot tesztelni hogy jól működik e?
Értem ezalatt hogy INPA jelzi ha hibás, esetleg van benne fűtéscsap teszt?


Az jó kérdés....
Én mértem, hogy kap e tápot ill. kivettem és adtam neki direktbe, hogy kapcsol e!


Igen, a csatlakozóra simán rá lehet mérni, illetve a csapot sem kell kivenni, a tüskéknél tudsz ellenállást mérni, mivel gyakorlatilag egy tekercs az egész, az zárja a szelepet egy rugó ellenében.

Tano Elküldve: 2016-06-03 18:26 Társalgó

zoltn88 írta: Sziasztok mi az a VIN? Hogy működik?
Köszi!


Az alvázszámod utolsó 7 karaktere. Beírod pl. az ETK-ba és kereshetsz az autódhoz tartozó alkatrészek között, vagy megnézheted egy webes VIN dekóderben, és látod a felszereltséglistát.

Tano Elküldve: 2016-06-03 18:24 Klíma gondok

Pitykoo írta: Kéne...
Nekem a fűtéscsap bizti ki volt menve és ha bekapcsoltam a klímát langyosnál hidegebbet nem fújt be...
Amit kicseréltem egyből fújta a hideget.


Nekem maga a csap volt rossz, nem zárt le, és így is fújt hideget, csak nem olyan hideget mint jól működő csappal.

Tano Elküldve: 2016-06-03 17:38 Klíma gondok

Pitykoo írta: ...Még fűtéscsap hibája is tud ilyet okozni...


Ha a fűtéscsap rossz is lenne, attól hideget még tudnia kell fújni.

Tano Elküldve: 2016-06-01 17:04 Olajszint érzékelő szenzor

bricktopm írta: Értem és köszönöm az infókat!
Azt amúgy jól tudom, hogy meleg motornál magasabb olajszintet kéne mérni, mint hidegnél? mert nálam fordítva van szerintem.vagy nem volt elég az idő, hogy leüljön az összes olaj menet után. de eddig nekem mindig hidegen volt magasabb az olajszintem.


Pont az a normális, hogy hidegen magasabb a szintje.

Tano Elküldve: 2016-05-28 23:36 Társalgó

hil írta: Sziasztok!
Ismeri ezt valaki:
Fire Stryker tűzoltó fáklya
http://www.firestryker.hu/dl/fs_hun.pdf

Van értelme megvenni, illetve valóban jobb, hasznosabb mint a porral oltó készülék???
Előre is köszi!


Én is olvastam a tesztet az Autónavigátoron és elgondolkodtam rajta, nem tűnik rossznak.