Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2016-10-05 19:42 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Firebird írta: Jajj ezt akartam az Fa-verziót:


Előbb azonosíttasd be vele az autót. Itt még ne erre, hanem az F3-as gombra nyomjál, majd utána bűvészkedhetsz az FA-val.

Tano Elküldve: 2016-10-04 12:11 Vezérműlánc

Csabika136 írta: Szia!
Én is így gondolom, de én sajnos még nem láttam ilyen feszítőt sem és ilyen mocit sem belülről. Viszont akármilyen boltban nézegetem a feszítőket, legtöbb helyen azt írja rá hogy szükséges darabszám 2db. E39 klubon is azt ecsetelik hogy 2db kell bele, de a rajzokat nézem, (én is amiket te becsatoltál) A akkor kicsit sem logikus hogy azok külön legyenek. Egyáltalán hova férnek el?
Te láttál már ilyet belülről? Esetleg csináltál is?


Ahogy nézem a TIS-ben egy feszítő feszíti mindkét láncot. Cikkszám is csak egy van.
Én még nem szedtem szét ilyet, de Szoták Dávid vagy más szerelős tapasztalatú kolléga biztos megsúgja nekünk.

Tano Elküldve: 2016-10-03 17:57 Vezérműlánc

Csabika136 írta: Sziasztok! A 136 lovas M47 d20 motorban külön van az adagoló láncnak és a vezérműtengelyeket hajtó láncnak is a láncfeszítője, vagy egy egységet alkot? Köszönöm!


Hi!
Külön vannak a láncok, de egy feszítő van hozzájuk.
Adagoló.
Vez. tengelyek.

Tano Elküldve: 2016-09-04 18:31 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

Gabi írta: Sziasztok.

Gondolkodom hogy utólag rakatok fűthető űlést a kocsimba,kapcsolót és kábelköteget már szereztem de kicsit utána olvasva elbizonytalanodtam mert komoly melónak tűnik.Vagy egy szaki megoldja és még kábelköteg sem kell csak pár vezeték utólag? Aki csinált már ilyet mi a véleménye? Nagy meló? Vagy aki ért hozzá annak nem?


Nem egy vészes munka ha van minimális szerelési tapasztalatod, inkább pepecselős, mert a kábeleket végig kell húzni a kapcsolótól meg a biztosítéktáblától. De 1-2 óra alatt otthon is megcsinálható.

Tano Elküldve: 2016-08-30 23:55 Klíma automatika hiba

ogre320 írta: Sziasztok!
2001-es E46 320Ci digitklíma panel hátuljában lévő kis ventilátornak hivatalosan mennyi ideig kéne pörögnie a motor leállítása után? 2 hete van meg a kocsi, de most tűnt csak fel, hogy hallani egy halk búgó hangot a rádió/klímapanel felől, még a motor leállítása után is, ami pontosan 15 perc elteltével kapcsol ki. Függetlenül attól, hogy használtam-e a szellőztetést, vagy egyszerűen csak gyújtásra fordítottam a kulcsot akár csak egyetlen másodpercre is. Ma kifújtam sűrített levegővel az egész panelt, szerintem 15 éve senki nem tette ezt meg mert iszonyat mocskos volt, most egy picit halkabb a ventilátor, de ugyanúgy 15 perc után kapcsol csak ki. Ez normális?


Igen, normális.

Tano Elküldve: 2016-08-30 15:52 Műszerfal kijelzés

andrew írta: viszont a km után megjelent egy pont az mit jelenthet? valahol már tuti olvastam....


azt jelenti, hogy a kicserélt modulban más a VIN, és ezért van a jel.

Tano Elküldve: 2016-08-24 09:01 Futómû és hibái

Nekem sajnos nem dübbenés van terhelésváltáskor, hanem egy fémes hang. Mint kiderült a diffitartó keret bal hátsó rögzítése szakadt ki a karosszériából. Úgy mint itt, csak nem ennyire van kiszakadva:
Videó

Ez is elég gyakori ahogy utánaolvastam. Ha más is ilyet hall, akkor erre gyanakodjon.

Tano Elküldve: 2016-08-24 08:41 Lámpamosó

matecbr írta: Helo!
E90-be a lámpamosó lassan jön ki és nem is teljesen,majd extra lassan megy vissza. Olyan,mintha szorulna. Mosni se mos,de ez nem baj,legalább nem taknyolja össze.
Mi lehet a baja,ami miatt ilyen nehezen jár?


A lámpamosó fejet a folyadék nyomása nyomja ki rugó ellenében, majd ez a rugó nyomja vissza a helyére.
Kézzel mozgatva nézd meg hogy szorul-e a mozgása. Ha így rendben van, akkor szerintem a szivattyú lehet a gond, hogy nincs elég nyomása, ezért jön ki lassan. A lassú visszamenetelt az okozhatja, hogy a csőben megmaradt a nyomás, ezért a rugónak ez ellen kell dolgoznia.

Tano Elküldve: 2016-08-18 11:23 Ajtónyítási Gondok!

spencer írta: Sziasztok,

(e46 -nál)Csak a kulcson lévő nyomógombról nyílik a csomiajtó a központi zárról nem nyílik. Beállítás vagy hogy lehet visszaállítani hogy a központi zár is nyissa.
Köszönöm.


Úgy érted, ha nyitva az autó a központival, akkor nem tudod az csomagtérajtón lévő kapcsolóval nyitni?

Tano Elküldve: 2016-08-17 20:33 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

lacos76 írta: Mert az téves kódolvasást végez? És a gyáriból melyiket ajánlod. Ebayon van többféle BMW scanner 1.4 vagy K+DCAN USB Interface INPA-val?


K+DCAN USB Interface az ajánlott, a gyári progik ezzel futnak.

Tano Elküldve: 2016-08-07 23:36 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

lantika írta: Ha a gyäri rogik müködnek,akkor minek akarod a nem gyärit eröltetni?


Fail, mert az SSS progman is gyári progi.

Tano Elküldve: 2016-08-06 08:13 Keréknyomás

YELLOW írta: ...elég inkorrektnek tűnik az adat, bár nem tudom a táblán mi áll a gyári kerékhez...


Akkor bölcsen tetted volna, ha nem szólsz hozzá ismét.

Tano Elküldve: 2016-08-06 08:12 Keréknyomás

BarG írta: Ez az oldal 4-5 éves elmaradásban van a valósághoz képest.


Ami neki kellett az szerepel benne.

Tano Elküldve: 2016-08-06 08:10 Most vettem BMW-t

csaba750 írta: Sziasztok!Plüss gyári szőnyeget keresnék,(750xLi M sport F01 2010)de sajnos sehol nem találok!Valaki tudna segíteni,mert a BMW szervizben csak sima fekete létezik...Előre is köszönöm a segítséget!


A gyári cikkszámok alapján tudsz rendelni megfelelőt alkatrészüzletben is.

Tano Elküldve: 2016-08-05 20:13 Keréknyomás

zlatan23 írta: 118d, 2005, 17"
Mennyi az optimális guminyomás? Most 2.2-n van mind a 4.
Köszi.


Itt megnézheted minden mérethez.