YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2020-01-16 22:29 Mi lehet a baj?

lupusforsure írta: Sziasztok!

E46 320Ci M52B20TU motorral rendelkező autóm sajnos rosszalkodik és a segítségeteket kérném.

Pár hónapja bajlódom a szívó oldali vezérműtengely szenzorral és már nem tudom mit tegyek.

A történet szerint, az első hiba a kipufogó oldali szenzorral indult, kicsit érződött vezetés közben (4000-es fordulatnál néha picit megtorpant). Kicseréltem, Febi, azóta nem volt gond. Néhány hónappal később kicsit erőtlennek érződött a motor és néha sokáig kell indítoznom. Újra diagnosztika, most szívó oldali szenzor defekt code 65. Kicseréltem. Febi-t rendeltem Delphi volt a dobozban de a szám stimmelt szóval beépítettem. A hiba megszűnt egy hétig majd újra előjött(Néha indítózás, néha egyszerűen mintha felére csökkent volna a teljesítmény). Olvasgattam kicsit, sok helyen írták hogy a Delphi, Febi stb. el kell felejteni, vagy HELLA vagy gyári. Hellára esett a döntés, beépítettem egy napig jól ment semmi baj, ma újra előjött indítózásnál.

Sajnos itt megállt nálam a tudomány, remélem tudtok segíteni. Igen, egy egyszerű megoldás lehet még,hogy veszek egy gyári szenzort, de ha lehet járjuk körbe a dolgot. Előre a is köszönöm a válaszokat.


én megpróbálnám újra széthúzni, majd összerakni. ha megint 1 napig jó, akkor a csatlakozásnál lehet valami.
a hibát okozhatja a Vanos rendszer is. jó lenen gyári diaggal olvasni, mert amit írsz abból nem látszik, hogy a vez.tengely jeladó a rossz. lehet a szívó oldali VANOS a problémás? lehet rossz olaj, de lehet a VANOS-ban szokás szerint tönkre menő tömítések a problémásak és nem működik rendesen.

YELLOW Elküldve: 2020-01-15 18:58 Kulso tukorfutes

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Igaz a mondás hogy télen jönnek elő a bajok... Nekem a jobbos nem olvaszt egészen eddig jó volt mióta meg van az autó.Kérdésem lényege hogy melyik biztosítéknak kéne a körmére nézni illetve egy biztiről megy a kettő vagy külön külön? Mozogni mozog de nem olvaszta jobbos..


egy bizti van. simán tönkre ment a fűtőszál benne, vagy a csatlakozása oxidos a tükörlapnak.

Köszi.akkor a biztosíték kizárva mert akkor a balos sem fűtene.Ennyiben hátrány hogy Nyáron is fűti feleslgesen gyárilag mert ezért rövidebb az élettartama... Ha enyhül az idő rá mérek multival de fagyban nem szabad mert az üveg rideggé válik és repedhet,hú de utálom a Telet...


Szia.Próbaképp rá mértem https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be és szemlátomást a hátulja is meg van olvadva és szakadásmérés szerint szakadás van benne de mellé tettem a régi E34 Tds-em tükrét abban nincs szakadás áramot kap és mégsem fűt.Létezhet hogy elutasatja ezt az áramkört szoftveresen?


ha nagyobb az áramfelvétele, minta gyárinak, akkor lehet érzékeli, de nem kellene, az csak egy szál, amire Amper-t ad és attól fűt.
az olvadást hol láttad? Rá kéne adni a gyújtást, amikor fűt a másik, és mérni a csatlakozóban mekkora feszültség van kint. mert lehet máshol is megolvadt vagy el van szakadva. maga a vezetékelés.
próba képpen tedd oda másik oldali működő tűkörlapot, azt fűti-e.

Az olvadást a videón látható maga a tükörlaphátsó fele és már válik el az üveglaptól látszanak a belsőségek ha bele nézek.Meg próbálhatóm át tenni a balost jobbra ha lesz időm rá valamlyik nap és enyhülne a kinit fagy.Azt nem tudod hogy amikor a sarut rá dugjuk a polarításnak mind1 melyik melyik?


bocsi, nem néztem a videót, csak most.
polaritás nem számít, ebben csak egy vezeték szál van, ami az átfolyó áram hatására melegszik fel. mint ahogy az ellenállások. tulajdonképpen az is az, mint a hátsó szélvédőben, csak ez a tükörlapra van felgőzölve vagy más technológiával felrakva.
csak annyira kell áttenni, amíg rádugod, hogy az működik-e. van egy nálam igaz olasz autóból, meg akarom nézni, mert lehet meg lehetne javítani. mondjuk annyira olcsóak ezek a tükörlapok, hogy nem éri meg kínlódni vele.

YELLOW Elküldve: 2020-01-15 16:04 Kulso tukorfutes

John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Igaz a mondás hogy télen jönnek elő a bajok... Nekem a jobbos nem olvaszt egészen eddig jó volt mióta meg van az autó.Kérdésem lényege hogy melyik biztosítéknak kéne a körmére nézni illetve egy biztiről megy a kettő vagy külön külön? Mozogni mozog de nem olvaszta jobbos..


egy bizti van. simán tönkre ment a fűtőszál benne, vagy a csatlakozása oxidos a tükörlapnak.

Köszi.akkor a biztosíték kizárva mert akkor a balos sem fűtene.Ennyiben hátrány hogy Nyáron is fűti feleslgesen gyárilag mert ezért rövidebb az élettartama... Ha enyhül az idő rá mérek multival de fagyban nem szabad mert az üveg rideggé válik és repedhet,hú de utálom a Telet...


Szia.Próbaképp rá mértem https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be és szemlátomást a hátulja is meg van olvadva és szakadásmérés szerint szakadás van benne de mellé tettem a régi E34 Tds-em tükrét abban nincs szakadás áramot kap és mégsem fűt.Létezhet hogy elutasatja ezt az áramkört szoftveresen?


ha nagyobb az áramfelvétele, minta gyárinak, akkor lehet érzékeli, de nem kellene, az csak egy szál, amire Amper-t ad és attól fűt.
az olvadást hol láttad? Rá kéne adni a gyújtást, amikor fűt a másik, és mérni a csatlakozóban mekkora feszültség van kint. mert lehet máshol is megolvadt vagy el van szakadva. maga a vezetékelés.
próba képpen tedd oda másik oldali működő tűkörlapot, azt fűti-e.

YELLOW Elküldve: 2020-01-14 15:57 Kulso tukorfutes

John írta: Sziasztok.Igaz a mondás hogy télen jönnek elő a bajok... Nekem a jobbos nem olvaszt egészen eddig jó volt mióta meg van az autó.Kérdésem lényege hogy melyik biztosítéknak kéne a körmére nézni illetve egy biztiről megy a kettő vagy külön külön? Mozogni mozog de nem olvaszta jobbos..


egy bizti van. simán tönkre ment a fűtőszál benne, vagy a csatlakozása oxidos a tükörlapnak.

YELLOW Elküldve: 2020-01-13 16:43 Kipufogo füst!

John írta: Sziasztok.Télen benzinesnél ez mit jelent? https://youtu.be/ITzbUEY6Sb4


azt, hogy hideg van.
a kipufogó rendszer is tele van vízzel ilyenkor.
szerintem ne parázz... ha mész az utcán minden autó előtted így füstöl. még majdnem melegen is.

YELLOW Elküldve: 2020-01-12 18:38 Nem nyílik!

harley írta:
YELLOW írta:
harley írta:
harley írta:
harley írta:
YELLOW írta:
harley írta:
YELLOW írta:
harley írta: Üdv mindenkinek. NEM ZÁR!!!!
Segítséget szeretnék kérni :A probléma azzal kezdődött hogy a központi zár nem reagált a kulcsra hiába nyomkodtam és próbáltam kinyitni és bezárni.Manuálisan zárt egy darabig aztán az is megszűnt ,már mint hogy az összes ajtót nyissa és zárja.Pár nap elteltével mikor hidegebb lett újra működött a központi zár de csak kulccsal manuálisan.Ekkor gondoltam hogy a ground modul és a kulcs aksi ja játszik velem. A kulcs aksi új és mivel egy másik kulccsal is megcsináltuk a fel tanítást, de sajnos arra sem reagál így valószínűleg a kulcs jel fogó modulja illetve a ground modulra tippelek.Azt már tudom hogy ha a ground modult cserélem és a cikk száma meg egyezik vagy relét cserélek benne nem kell tanítani. Ha viszont a kulcs jel fogó modulját cserélem azt kell e tanítani?
Az autó egy 2000 évj 318 benzin kombi.Esetleg ha valaki lenne egy jó megoldása szívesen venném.Előre is köszönöm,kellemes ünnepeket.
Ui.:A jel fogó modul cikk számának is meg kell egyeznie?


ha GM-et cserélsz, mindenképp kell tanítani. sőt valószínű nem ugyanazok a funkciók lesznek aktívak. a GM cikkszáma az autóban lévő eszközök, funkciók miatt fontos.
erősítő/jelfogó cserénél nem kell tanítani, a lényeg, hogy a frekvencia stimmeljen. mert vannak országok, ahol mást használnak. tehát 433,92MHz-es kell valószínű. nem tudom ez rajta van-e a jelfogón, de szerintem rajta kell lennie.
ha a kulcson nyomod a gombokat, a belsőtér világítás kapcsol rá? mert ha igen, akkor a jelet veszi, tehát nem a jelfogó rossz. ebből következően a relé a gond. nem kapcsol, vagy nem visz át elég áramot. mondjuk akkor manuálisan is csak az adott ajtó nyílna, esetleg vissza is zárna.
mivel FL előtti az autód, így ott előfordulhat, maga az ajtózárban lévő Hall-szenzor. hil kolléga írt erről, sőt a Cikkek -> Csináld magad részben is ott kell lennie részletesen.

Szóval a gm cseréhez program kellene, jel fogó csere előtt a hall szenzort nézem át.
Megnéztem a belső világítás nem reagál a kulcsra sajna.Köszönöm a segítséget.Minden féle képen írok hogy mi lett a vége a műtétnek.


GM-ben számos kényelmi funkció állítható be külön-külön. ha ugyanolyan tudsz szerezni, akkor én azt tanácsolom, hogy az eredetinek le kell menteni a beállításait. majd a bontottba vagy újba, feltölteni. így a beállított funkciók megmaradnak. viszont kulcsot akkor is újra kell tanítani. de ahhoz nem kell gép. nem az EWS-t tanítod újra, csak a kulcsot a zárhoz, amikhez van videó, leírás. a nyomkodós megoldás.
relécseréhez, vagy Hall probléma esetén sem kell újra tanítani, viszont nem árt. mert előfordulhat, hogy ha rossz jelet vett, akkor nem tanult meg semmit, így csere után ugyanúgy nem lesz jó. egyébként néha érdemes a kulcsokat újra tanítani.
ha a jelfogó rossz és cserélve lesz, akkor is újra kell tanítani a kulcsot. ugyanis a tanítási funkciót elindítottad de jel híjján nem tanulta be, viszont már elfelejtette a régit.

Azt már megtudtam hogy az összes európai kulcs 434 Mhz.es így azt gondolom mindegy hogy kombiból vagy limuzinból jön a jel fogó. Gm modulom alapra volt állítva semmi víllogás ablak felhuzás vagy kisérő fény.



Kikaptam a gm modult és nem a gyári cikk számú volt.Kiderült hogy limuzinéVettem egy másikat ami szintén limuziné.Ezzel most távirányításra nyit zár,de ha nyitni akarom kűlön az üveget akkor a teljes hátsó ajtót nyitja.A kulcs jelfogóját nem cseréltem ki most működik, a régi modulra miért reagál?A modult fel lehet tanítani hogy nyissa az üveget?Ja igen a kulccsal csak a vezető oldali ajtót nyitja.


én úgy tudom az számít van-e hátsó elektromos ablak, vagy napfénytető, ez alapján lesz más. a többi beállítás kérdése. programozni kell a modult, hogy megfelelően működjön. bár lehet bekavar a csomagtérajtó üvegének külön nyitása...
ha duplán nyomod a nyitást, akkor sem nyitja ki a többi ajtót? mert van ilyen funkciója, ha így programozzák a vezérlőt.
szintén az a gond, hogy így átlátni nehéz, mert lehet elbeszélünk egymás mellett. azt tudom mondani keresni kell valakit a közeledben, aki foglalkozik BMW-kkel ilyen szinten.

Köszönöm a válaszod.Győr környékén valahol tudnál vagy valaki ilyen kontaktot?


hát nekem Győr az ország másik vége, nem vagyok arra ismerős. a Leier van ott, az enyém is volt ott szervizen, még az előttem lévő tulajnál.
Katt ide és válogathatsz, hátha van valaki a közelben

YELLOW Elküldve: 2020-01-12 16:51 Nem nyílik!

harley írta:
harley írta:
harley írta:
YELLOW írta:
harley írta:
YELLOW írta:
harley írta: Üdv mindenkinek. NEM ZÁR!!!!
Segítséget szeretnék kérni :A probléma azzal kezdődött hogy a központi zár nem reagált a kulcsra hiába nyomkodtam és próbáltam kinyitni és bezárni.Manuálisan zárt egy darabig aztán az is megszűnt ,már mint hogy az összes ajtót nyissa és zárja.Pár nap elteltével mikor hidegebb lett újra működött a központi zár de csak kulccsal manuálisan.Ekkor gondoltam hogy a ground modul és a kulcs aksi ja játszik velem. A kulcs aksi új és mivel egy másik kulccsal is megcsináltuk a fel tanítást, de sajnos arra sem reagál így valószínűleg a kulcs jel fogó modulja illetve a ground modulra tippelek.Azt már tudom hogy ha a ground modult cserélem és a cikk száma meg egyezik vagy relét cserélek benne nem kell tanítani. Ha viszont a kulcs jel fogó modulját cserélem azt kell e tanítani?
Az autó egy 2000 évj 318 benzin kombi.Esetleg ha valaki lenne egy jó megoldása szívesen venném.Előre is köszönöm,kellemes ünnepeket.
Ui.:A jel fogó modul cikk számának is meg kell egyeznie?


ha GM-et cserélsz, mindenképp kell tanítani. sőt valószínű nem ugyanazok a funkciók lesznek aktívak. a GM cikkszáma az autóban lévő eszközök, funkciók miatt fontos.
erősítő/jelfogó cserénél nem kell tanítani, a lényeg, hogy a frekvencia stimmeljen. mert vannak országok, ahol mást használnak. tehát 433,92MHz-es kell valószínű. nem tudom ez rajta van-e a jelfogón, de szerintem rajta kell lennie.
ha a kulcson nyomod a gombokat, a belsőtér világítás kapcsol rá? mert ha igen, akkor a jelet veszi, tehát nem a jelfogó rossz. ebből következően a relé a gond. nem kapcsol, vagy nem visz át elég áramot. mondjuk akkor manuálisan is csak az adott ajtó nyílna, esetleg vissza is zárna.
mivel FL előtti az autód, így ott előfordulhat, maga az ajtózárban lévő Hall-szenzor. hil kolléga írt erről, sőt a Cikkek -> Csináld magad részben is ott kell lennie részletesen.

Szóval a gm cseréhez program kellene, jel fogó csere előtt a hall szenzort nézem át.
Megnéztem a belső világítás nem reagál a kulcsra sajna.Köszönöm a segítséget.Minden féle képen írok hogy mi lett a vége a műtétnek.


GM-ben számos kényelmi funkció állítható be külön-külön. ha ugyanolyan tudsz szerezni, akkor én azt tanácsolom, hogy az eredetinek le kell menteni a beállításait. majd a bontottba vagy újba, feltölteni. így a beállított funkciók megmaradnak. viszont kulcsot akkor is újra kell tanítani. de ahhoz nem kell gép. nem az EWS-t tanítod újra, csak a kulcsot a zárhoz, amikhez van videó, leírás. a nyomkodós megoldás.
relécseréhez, vagy Hall probléma esetén sem kell újra tanítani, viszont nem árt. mert előfordulhat, hogy ha rossz jelet vett, akkor nem tanult meg semmit, így csere után ugyanúgy nem lesz jó. egyébként néha érdemes a kulcsokat újra tanítani.
ha a jelfogó rossz és cserélve lesz, akkor is újra kell tanítani a kulcsot. ugyanis a tanítási funkciót elindítottad de jel híjján nem tanulta be, viszont már elfelejtette a régit.

Azt már megtudtam hogy az összes európai kulcs 434 Mhz.es így azt gondolom mindegy hogy kombiból vagy limuzinból jön a jel fogó. Gm modulom alapra volt állítva semmi víllogás ablak felhuzás vagy kisérő fény.



Kikaptam a gm modult és nem a gyári cikk számú volt.Kiderült hogy limuzinéVettem egy másikat ami szintén limuziné.Ezzel most távirányításra nyit zár,de ha nyitni akarom kűlön az üveget akkor a teljes hátsó ajtót nyitja.A kulcs jelfogóját nem cseréltem ki most működik, a régi modulra miért reagál?A modult fel lehet tanítani hogy nyissa az üveget?Ja igen a kulccsal csak a vezető oldali ajtót nyitja.


én úgy tudom az számít van-e hátsó elektromos ablak, vagy napfénytető, ez alapján lesz más. a többi beállítás kérdése. programozni kell a modult, hogy megfelelően működjön. bár lehet bekavar a csomagtérajtó üvegének külön nyitása...
ha duplán nyomod a nyitást, akkor sem nyitja ki a többi ajtót? mert van ilyen funkciója, ha így programozzák a vezérlőt.
szintén az a gond, hogy így átlátni nehéz, mert lehet elbeszélünk egymás mellett. azt tudom mondani keresni kell valakit a közeledben, aki foglalkozik BMW-kkel ilyen szinten.

YELLOW Elküldve: 2020-01-12 16:44 Társalgó

Erzso írta: Sziasztok! BMW 1-es,E87 es benzines, 2005 ös, N45B16A motorkód. Az autóm alapjáraton kb 20 másodpercenként nagyon remeg, ha bemelegszik a motor és kézifékkel megállok is ugyanez a jelenség.Ami egy idő múlva nem jelentkezik az a püfögés amikor hidegen indulnék el. Rángatva indul el aztán belejön. Kicseréltek vezérlést, bütykös tengelyt, teljes olajcserét, vízgomba szenzort, levegőtömegmérőt, gyertyákat. Semmi hibakódot nem ad ki a teszteren. Találgatnak, de nem tudják megmondani a hibáját/baját! Eltudnátok látni tanácsal? Köszönöm előre is!


kiegészítő fűtés okozhat ilyet, de az normális, ha ránt, és kb ilyen időközönként szokott. a klíma megy ilyenkor? mert azt is kapcsolgathatja. mert sokan télre is úgy hagyják, automatán van minden, aztán lehet a kompresszor kapcsolgatja le-fel.
a másik kicsit gyújtáshibára utal. a check engine lámpa nem villog amikor a hibát produkálja? akkor kellene kiolvasni, mert ha megszűnik, nem lesz hibakód. vagyis általában nincs.
ez olyan mintha kétféle jelenség lenne.
nekem ilyen tippjeim vannak, de távgyógyítás sosem egyszerű, vagy maga a hiba diagnosztizálása. olyanhoz kell elvinni, aki BMW-kkel foglalkozik leginkább.

YELLOW Elküldve: 2020-01-12 08:56 Karosszéria (javítás?)

panelsniper írta:
YELLOW írta:
panelsniper írta: Sziasztok,
kéne egy kis infó aki már bontott E46-ot.

A hátsó lökhárítót szerettem volna leszerelni amit két csavar tart alulról T45 fejjel. A gond az hogy az egyik csavar feje teljesen elnyíródott mert be volt rohadva.(képen a 7-es) Baromira kevés a hely, hogy bármit is tudjak vele kezdeni, így az az ötletem támadt, hogy akkor a komplett hátulját leszedem a keresztkonzollal és az ütközésgátlókkal együtt. Ha jól láttam 3 helyen van felfogatva menetes szárral.
Kérdés, mennyire jó ötlet ez, illetve kivitelezhető-e? Ha igen, akkor mind a három anyát ki tudom csavarozni a csomagtartónál, vagy azt is szét kellene bombázni?
Köszi!


a lökhárító héjat is le tudod venni, ha a műanyag lécet kipattintod, akkor ott lesznek a műanyag bolhák, amik a merevítőre rögzítik a héjat. de lehet törnek a patentek, van rá sansz. meg az oldalán is be van pattintva a lökös egy műanyag cuccba, ami a fém sárvédőhöz fogja vagy is az ív után.


ok, és ezek a patentek cserélhetők? Vagy a héj úgy van gyártva, hogy egybe és ha törik ,akkor a komplett rész kuka?
Ha a csavarokat sikerül kicsavarni alapból, akkor csak egy határozott rántással le lehet szedni úgy tudom az egészet, de ilyenkor mit tanácsolsz? Haladjak bentről kifelé a kipattintással, vagy fordítva?


nem-nem. ha leszeded a műanyag betét látod a patentet. az külön van a lököstől. viszont a fém merevítőbe a recés belső része nagyon harap. ugye a kor miatt el is lehet öregedve. ha befér a kezed a berevítő belső részére, akkor meg lehet próbálni összenyomni a patent oda eső részét, és valaki a lökös felől alányúlva kifeszíti. igazából vannak ilyen patent kiszedő célszerszámok.
hogy honnan haladsz tök mindegy. a lökössel is ki lehetne tépni, de nem javaslom, mert sérülhet és kb garantált, hogy patent törés lesz.
először a lökösök oldalát kell kipattintani és lecsavarozni a hátsó dobbetétről. csavarozás után elvileg ki kell neki pattanni oldalra egy kisebb húzásra is. ha nem jön ki könnyen, akkor a merevítős patentekkel kell kezdeni, majd lehúzni hátra a lökös héjat.

YELLOW Elküldve: 2020-01-11 19:42 Karosszéria (javítás?)

panelsniper írta: Sziasztok,
kéne egy kis infó aki már bontott E46-ot.

A hátsó lökhárítót szerettem volna leszerelni amit két csavar tart alulról T45 fejjel. A gond az hogy az egyik csavar feje teljesen elnyíródott mert be volt rohadva.(képen a 7-es) Baromira kevés a hely, hogy bármit is tudjak vele kezdeni, így az az ötletem támadt, hogy akkor a komplett hátulját leszedem a keresztkonzollal és az ütközésgátlókkal együtt. Ha jól láttam 3 helyen van felfogatva menetes szárral.
Kérdés, mennyire jó ötlet ez, illetve kivitelezhető-e? Ha igen, akkor mind a három anyát ki tudom csavarozni a csomagtartónál, vagy azt is szét kellene bombázni?
Köszi!


a lökhárító héjat is le tudod venni, ha a műanyag lécet kipattintod, akkor ott lesznek a műanyag bolhák, amik a merevítőre rögzítik a héjat. de lehet törnek a patentek, van rá sansz. meg az oldalán is be van pattintva a lökös egy műanyag cuccba, ami a fém sárvédőhöz fogja vagy is az ív után.

YELLOW Elküldve: 2020-01-11 09:07 Termosztát

gommer01 írta: Üdv!

A kérdésem, hogy tényleg két termosztát van az e65-ben? 745i, 4400ccm, 2003-as. Egy ilyen fekete műanyag "bigyó", meg egy rendes fém termosztát, mint egy átlagos autóban. Melyik mi célt szolgál?


van egy EGR termosztát, meg a sima. sőt ha automata váltós, akkor lehet 3 van. Sőt elvileg a kiegészítő fűtésrásegítőnek is, de ezt már lehet keverem, más márkával.
VIN kód alapján a realoem-en kell utána nézni. ha melegedési probléma van, akkor a nagyot és az EGR termosztátos is célszerű cserélni, mert úgyis tönkre fog menni, menni, meg ha egyet cserélsz kb 90%-ban nem azt cseréled, ami rossz.
de amúgy alkatrészkereső, juniksz pl, ha beállítod az autód alapján, a dolgokat, úgyis kidobja mennyi féle termosztát van.

YELLOW Elküldve: 2020-01-08 19:10 Társalgó

saszek írta: Sziaztok fanok.Lene egy kerdesem, van egy e46-os bmw,a kilometeroraban nem mukodik a villagitasom,meg a kontrolvissza jelzok. A muszerek mindegyik mukodik, Masik oracsoportal is ez a jelensek. Hol keresem a hibat. Segitsegeteket elore is koszonom


világításmodul. ezt a részét az vezérli.

YELLOW Elküldve: 2020-01-08 17:12 Motor hibajel(sarga)

Gyuszi85 írta:
Sziasztok. Van egy BMW E91 2009 évjáratú autóm.Reggeli első indításnál semmi gond be áll a fordulatszámom 900-ra 1 perc múlva felugrik 1100 és Kigyullad A Check Engine lámpa. És remeg az egész kaszni,leállítom újra beindítom megjavul. Megint 1 percre. Ezt 3 szor eljátszom és semmi gond. Utána egész nap semmi baj,de következö reggel ismét előjönn. Hiba kódként 2 Hengernél gyujtaskimaradás észlelhető. Valakinek volt hasonló problémája? Gyertya vezérlés labdaszonda cserélve. Köszönöm


gyújtótrafó. cseréljétek meg a kettes-t a mellette lévővel. aztán ha viszi a hibát kiolvasni, másik hengerbe írja-e. ha igen, akkor a trafó rossz. de célszerű mind a 4-t cserélni.

YELLOW Elküldve: 2020-01-07 19:39 M43TU motor

John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Valaki meg tudja mondani Oem alapján hogy Katalizátorra ki dob több verziót is,melyik cikkszámú kell az enyémbe? https://www.realoem.com/bmw/en...Id=18_0316


az a legegyszerűbb, ha alámész és leolvasod róla. rajta kell lennie a gyári cikkszámnak. lehet kicsit meg kell dörzsizni a felületet.
szerk.: de ott van, hogy melyik kell az EU2-eshez és melyik az EU3-ashoz. mondjuk érthetetlen mert az EU2-eshez írja, hogy katalizátor nélkül... nem is értem, hát EU2-esben is van... vagy alvázszám alapján meg kell nézni BMW VIN decoder segítségével, melyik extra szám szerepel.... S168A vagy S199A

Köszönöm.az M43tub16 az EU2 vagy EU3? (Pedig tanultam Gki-vizsgán de ott csak Eu4-től oktattak sanjos )


nézd meg! elvileg EU3. bmw vin decoder megmondja, de elvileg a forgalmiban is a kódszám alapján visszakereshető. van egy kódszám a környezetvédelmi besorolás vagy melyik pontnál.

YELLOW Elküldve: 2020-01-07 19:14 M43TU motor

John írta: Sziasztok.Valaki meg tudja mondani Oem alapján hogy Katalizátorra ki dob több verziót is,melyik cikkszámú kell az enyémbe? https://www.realoem.com/bmw/en...Id=18_0316


az a legegyszerűbb, ha alámész és leolvasod róla. rajta kell lennie a gyári cikkszámnak. lehet kicsit meg kell dörzsizni a felületet.
szerk.: de ott van, hogy melyik kell az EU2-eshez és melyik az EU3-ashoz. mondjuk érthetetlen mert az EU2-eshez írja, hogy katalizátor nélkül... nem is értem, hát EU2-esben is van... vagy alvázszám alapján meg kell nézni BMW VIN decoder segítségével, melyik extra szám szerepel.... S168A vagy S199A