YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-07-05 18:56 Társalgó

Coyote írta:
ute107 írta:
bmw320d4 írta:
Coyote írta: Azt hittem autópályán 150-nel még lehet szántani - erre ma kaptam egy csekket, 147 km/h miatt kell fizetnem egy tizest. A poén az benne, hogy postán küldték, fotó nélkül, és HELYSZíNI BíRSÁGNAK hívják

Rohadékok, a végén még odáig süllyedünk, hogy be kell tartani a sebességhatárokat



Akkor meg vedd elő a régi bevált szöveget..




Így van. Amit én nem írok le, de mindenki tudja...
* egyéb ok: közeli....


Ez az objektív felelősség téma erre nem vonatkozik, vagy mi? A tulajdonos mindenképp szopni fog nem? (aki én vagyok)
Mondjuk nem úgy, mintha nagyon megérné szórakozni 10ezer forinton, de hátha.



ha nincs, vagy bizonyítható, hogy nem te vezettél, akkor nem neked kell fizetni. ha van fotó, amin Te vagy, akkor te fizetsz. talán iylesmi a téma most. jah és nincs megengedett túllépés. szal inkább mindenki lassabban menjen, az a biztos.

YELLOW Elküldve: 2011-07-05 05:10 Multikormány beszerelése utólag...

Robin68 írta:

Biztos én tudom rosszul.... de nem az 1.8-as dízel 116le és az 1.8-as benzines pedig 123?????
Csak mert én is úgy emlékszem mint Tiba...........

Na de ez már nem multikormányos téma.......


számomra úgy rámlik, hogy az új 1.8d, vagyis az újabb 122 lovas. a szóban forgó autó E46, 1796 cm3 változatai benzinesben 116 lovasak.

YELLOW Elküldve: 2011-07-05 05:08 Multikormány beszerelése utólag...

Robinson írta:
YELLOW írta:
Robinson írta:
Robesz írta: Ugyanaz a kérdésem, mint Beronak, csak én a tempomatot is szeretném beköttetni. Az autó egy 2002 316i 1.8 116LE.


A te kérdésed a tmpomat utólag témába való igazából (jól szét lett cincálva ez a kérdéskör )

Neked attól függ, hogy elektromos-e a gázpedálod. Én nem tudom, csak írom


elektronyos


én úgy tudom, hogy azért ez nem ennyire egyértelmű, mert 316i-nél van ilyen is olyan is (lásd Bero)


de Bero-nak fészlift előtti, azokba 1.6-nál nincs egyikben sem elektronyos gázpedál.

YELLOW Elküldve: 2011-07-04 22:27 Nem indul el

banyaszi írta: Sziasztok! Segitsen valaki! Bmw 320D-m van 2001-es 136lovas! Autópályán mentem ma! 130-nál tempomattal 1x csak elkezdett gyorsulni az autó magától! Gondoltam a tempomat szarakodik! Kikapcsoltam a tempomatot és vissza álltam simán gázzal 130-ra! Pár 100m után megint elkezdett gyorsulni magától az autó! Belenézek a tükörbe iszonyat nagy szürkés fehéres füst az autó mögött és abba a pillanatba le is állt a motor! Azóta nem indul el! Öninditózásnál úgy teker mintha 1 henger fogná és semmi több! Olaj viz ugyan úgy áll benne sehol egy olaj folyás semmi! Valaki valami tipp? Jah és rátették gépre és semmiféle eltárolt hiba nincs! Köszönöm



nem akarlak megrémiszteni, de bontani kell a motort. lehet xar volt a gázolaj, és besült az egyik henger. mindenképp szerelőhöz kell vinni, aki hall is valamit.

YELLOW Elküldve: 2011-07-04 19:46 Hűtővíz..:S

BarG írta:
seta írta: Sziasztok!

Nincs problémám a hűtőfolyadékkal szerencsére, csak azt szeretném kérdezni h érdemes vajon lecserélni újra? Az óra szerint 165.000 van az autóban (tavaly vettem, szal ez nem tuti adat). Ha igen, akkor nagy meló ez (elég hozzá józan paraszti és meg mondjuk egy video, vagy ajánlott a szerviz)?


3 évente előírás a csere. Ha most lesz az első cseréje, az elég gáz.



én úgy tudom 4-6 év, vagy 40ezer km. amúgy ha jó a fagyáspontja és tiszta, akkor lehet venni koncentrátumot, ami tartalmaz ilyen adalékokat, ami a rendszer "kenéséért" felelős.

YELLOW Elküldve: 2011-07-04 17:22 Motorolaj

anubisz írta:
YELLOW írta: én mondtam az EDGE-t, hogy x@r...
én egy dolgot fogadok el, amiben a legtöbb rációt látok: ezt is írtam már

- van a BP amelyik az egyik legnagyobb olajkitermelő, finomító cég a világon
- a BP csoport tagja a Castrol, és az ARAL is
- itt az olajshopban: http://www.formula3000.hu/shop/index.php megnézed mi van a BP palettáján, ugynaazt fogod találni az ARAL-nál, viszont a Castrol termékből sokkal több van
- na most a Castrol közül kihúzod azokat az olajakat, amik azonosak a BP-vel
- ami fennmaradt azokat én fenntartással kezelném
- castrol-ból kezdenek kifutni a német gyártásúak, ezért legközelebb BP dobozost vagy ARAL-t veszek, mert ugyanaz, mint a Castrol, de olcsóbb.

mindenki maga dönti el mit használ, hogy használja az autót. ha valaki attól nyugodtam, hogy dupla áron vesz olajat, akkor tegye. de nem az olaj árától fog bexarni egy motor, vagy épp sok ezer km-t elmenni.


Te menyiért veszed a Castrolt bele? az is úgy 2,3 ezer között van, nem?


én a Professional Powerflow 0w-30-at veszem ami direkt BMW LL-04-es 2700/l, ami drága amúgy, mert ugyanez BP-ben 2500 Ft, ARAL-ban 2300 ft, csak ott 0w-40-es

szerk.:
"0W40 ARAL SUPER TRONIC 1L 2.300Ft



Nagyobb kép


Vásárold meg azt a terméket és szerezz 23 pontot aminek értéke 23Ft.

Minősítése: API SM/CF, ACEA A3/B3, A3/B4, C3, C2, VW 502 00/505 00, MB Blatt 229.31/229.51, BMW Longlife-04, Porsche A40

A kínálatunkban lévő összes motorolajat közvetlenül a gyártóktol szerezzük be, telejes mértékben elzárkózunk a magyarországon piaci forgalomban lévő hamisítványoktól. A termékek árai minden esetben tartalmazzák az áfát és a környezetvédelmi termékdíjat."

YELLOW Elküldve: 2011-07-04 17:06 Motorolaj

én mondtam az EDGE-t, hogy x@r...
én egy dolgot fogadok el, amiben a legtöbb rációt látok: ezt is írtam már

- van a BP amelyik az egyik legnagyobb olajkitermelő, finomító cég a világon
- a BP csoport tagja a Castrol, és az ARAL is
- itt az olajshopban: http://www.formula3000.hu/shop/index.php megnézed mi van a BP palettáján, ugynaazt fogod találni az ARAL-nál, viszont a Castrol termékből sokkal több van
- na most a Castrol közül kihúzod azokat az olajakat, amik azonosak a BP-vel
- ami fennmaradt azokat én fenntartással kezelném
- castrol-ból kezdenek kifutni a német gyártásúak, ezért legközelebb BP dobozost vagy ARAL-t veszek, mert ugyanaz, mint a Castrol, de olcsóbb.

mindenki maga dönti el mit használ, hogy használja az autót. ha valaki attól nyugodtam, hogy dupla áron vesz olajat, akkor tegye. de nem az olaj árától fog bexarni egy motor, vagy épp sok ezer km-t elmenni.

YELLOW Elküldve: 2011-07-04 14:41 Multikormány beszerelése utólag...

Tiba írta:
Robesz írta: Ugyanaz a kérdésem, mint Beronak, csak én a tempomatot is szeretném beköttetni. Az autó egy 2002 316i 1.8 116LE.


Ha 1.8as , akkor 123le nem?


ezt a 123-as értéket honnan szipkáztad elő?
az 1.8-as is 116 lovas papír szerint, a nyomatéka több mint az 1.6-nak.

YELLOW Elküldve: 2011-07-04 13:32 Multikormány beszerelése utólag...

Robinson írta:
Robesz írta: Ugyanaz a kérdésem, mint Beronak, csak én a tempomatot is szeretném beköttetni. Az autó egy 2002 316i 1.8 116LE.


A te kérdésed a tmpomat utólag témába való igazából (jól szét lett cincálva ez a kérdéskör )

Neked attól függ, hogy elektromos-e a gázpedálod. Én nem tudom, csak írom


elektronyos

YELLOW Elküldve: 2011-07-04 11:10 Kipuffogórendszer

Puli írta: Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Miután érdekes fémes hangot hallottam a kipu felől, kicseréltettem a flexibilis csövet, el volt öregedve! Utána sokáig nem volt gond vele! Azóta sajna megint előjött ez a hang. Leellenőriztük a flexibilst, JÓ! DE a kiput hegeszteni kellett,mert el volt repedve! Ez megismétlődött még ötször kb... nem értem miért reped el ilyen sűrűn a kipu?! A Flexi rendben van! Talán a motor rezegteti ennyire??? Nem értem! Lassan már több a varrat a kipu-n ,mint az eredeti anyag!

Tudtok segíteni???

Köszönöm


érdemes átnézni a többi tartót is, azok is ilyen rugalmas anyagúak és be szoktak keményedni. ugye ők is a rezgést csillapítják. nem tudom milyen idős az autód, de lehet már nagyon korrodált a rendszer, csak épp nem látszik úgy. érdemes valami saválló vagy vastagabb anyagú csövezéssel megcsinálni.

YELLOW Elküldve: 2011-07-04 10:10 elektromos ablakemelõ_

kempelen írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

A hátsó villany ablakhoz lenne kérdésem, remélem tudtok segíteni.

Mindent sikerült beszereznem a beépítéshez. Most hétvégén be is dobtam az emelő szerkezetet és készre szereltem a hátsó ajtókat. Hál'Istennek fullos kábelköteg volt az ajtóban.

Kérdés:
Ha fullos kábelköteg van bent, akkor további vezetékeléssel nem kell foglalkoznom, csak a grund modult betenni meg a váltó kulisszához a kapcsolókat (most ez kimaradt)?
További felprogramozást nem igényel a beszerelés? Működni fog, vagy be kell tanítani?

Üdv.:
SP


Kicserélted az autó gerincvezetékét is mindkét küszöbben fullosra? Mert az nem lehetett kis meló... (pár plusz vezetéket berakni is eltart egy darabig, de egy komplett köteget oda beszerelni....)

Másképpen hogyan érted azt hogy fullos vezetékköteget kaptál?

Őszintén pozitív ha az ajtóba sikerült kicserélned az eredetit egy fullosra, de az ajtóig hogyan jutnak el a hátsó ablakemelő elektronjai?
Mert arról nem tettél említést, hogy az ajtóig is elvezetted a kábeleket...

Ha mégis én olvastam rosszul amit írtál és a grundmodultól mindkét küszöbnél elvezetted az ajtókig a kábeleket, akkor csak csatt az új grundmodul + felprogramoz és már működik is...





azt írja, hogy gyárilag fullos kábelköteg van benne! (szöbegértelmezés 2-es alá, gondolom nyelvtanból nem voltál jó)

mondjuk ha fullos köteg volt benne, akkor elvileg a GM-nek is annak kellene lennie. vagy akkor az van, amit korábban írtam, ezt hallottam tob márkánál is, hogy a kábelezés szinte mindenhol megvan full.

YELLOW Elküldve: 2011-07-04 10:05 Beremeg a kormány 1800.as fordulat körül

Puli írta: Sziasztok!

Próbáltam hasonló hiba után olvasni,de nem találtam a fórumban!

Az a problémám,hogy 1800-1900-as fordulatnál beremeg a kormányom és ezzel egyidőben fura hang jön előről, mintha a motor felől vagy a hűtő ventilátor felől jönne! Nem tudom! Az a durva,hogy nem mindig csinálja ezt, valamikor több hétig nem jön elő a probléma,de most pl tegnap és ma is... Nagyon zavaró,mert nem tudom,hogy mi lehet a baj! Ha elkezdek lassítani,akkor kb még 1500-as fordulatig remeg,aztán szépen abba marad,ahogyan lassulok!

Van valami ötletetek???

Előre is köszönöm!


ha nem találsz ilyen topic-ot, akkor simán az általános segítségnyújtásos topicba is írhatad volna (pl Segítsetek topic)
tiszta felesleges minden apró rendellenesnek tűnő jelnek topic-ot nyitni. főleg így, hogy a hibát akármi is okozhatja. valakinek így másnak máshogy jelentkezik a hiba.

szerk.: ráadásul úgy kérsz segítséget, hogy az autódról semmi adatot nem adtál meg. mégis mit vársz?



YELLOW Elküldve: 2011-07-04 09:36 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
mert balf@sz vagyok. még ugyanúgy be van csomagolva. jó hogy megvettem... most is egy gyenge 18 órát aludtam kb. vagy bringázgatok, vagy dolgozok... alahogy nincs időm. majd eccer lehet megkereslek, aztán megmutatod úgyis úgy jobban tanulok... ha látom is



Wáháá, félsz beledugni, mi?



nem félek. már magába rádugtam, és világított egy kék LED rajta. nem vettem még laptop-ot, helyette bringát vettem
de lehet a régi asztali PC száműzöm a garázsba. élőadatra meg az annyira nem compact

YELLOW Elküldve: 2011-07-04 09:33 Motorolaj

pneurob írta:
gyorilaszlo írta: Sziasztok! Régen írtam már,de most felkeltette az érdeklődésemet egy cég... A LIQUI MOLY-ról lenne szó,és a motorolajaikról! Valakinek van tapasztalata velük? Német,gyári minőségű olajakat,és kenőanyagokat gyártanak úgy olvastam


Igen van. A sógorom a 20 éves Skoda Favoritjában nagyon jól teljesít, alig eszi az olajat. Meg a fűnyíró is sokkal halkabban megy. A BMW-be meg BMW olaj való.



nincs BMW olaj!!! csak BMW dobozos olaj... fogjátok már fel

legyen jó a viszkozitás legyen rajta a megfelelő BMW ajánlás, oszt csókolom. mindegyikkel el fog menni. érdemesebb inkább a vonalkódot nézni a dobozon (írtam róla visszább). a BMW dobozosok nagy része olaszországi. inkább ARAL, Castrol, BP.

YELLOW Elküldve: 2011-07-04 09:28 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:

benzinesnél is? Van ilyen kézi digitális szelepnyomás mérőm,biciklihez,azt is rá dughatom? ott nem jön benzin? gondolom jön,akkor hogy tudná megmérni.



a nyomásmérő az nyomásmérő. olían anyagot mérsz vele, amit akarsz. célszerűbb egy régi fajta (persze most is gyártanak) analóg műszert szerezned, ami csöves.
digitális mérőknél egy kis membrán van, ami alatt olaj. vagy épp egy kis nyúlásmérő bélyeg.
egy biztos a régifajta manométernek nem fog ártani a benzin.