YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2018-07-01 11:08 Fék

John írta: Sziasztok.Jobb hátsó hajlékony fékcsövemnél szivárog a fékolaj.Ebben az esetben elég csak a hátsó légtelenítőket légteleníteni vagy mind a négyet,és Abs-nél kell-e valamit vagy bármit is aktiválni Inpával vagy csak légtelenítsem csőcsere után és kész? Köszi,fontos!


hát ha maga a cserélt csődarab előtt el tudod zárni, akkor elég csak azon az oldalon légteleníteni. persze figyelve, hogy a tartályban meg legyen a szint.
INPA-ban van egy opció, ami elvileg légtelenítést csinál. ASC/DSC-n belül van, most hirtelen fejből nem tudom. a féket kell benyomni, majd darál egy jót, meg remegteti a pedált. d eén szerintem ez csak a az ABS tömbben mozgatja át a dugattyúkat.

YELLOW Elküldve: 2018-06-29 12:22 Klíma

pot írta: Köszi szépen megoldottam.


szívesen, de maradjunk annyiban, hogy megoldottuk.

YELLOW Elküldve: 2018-06-29 06:49 Motor-váltó

Tibcsy84 írta: Sziasztok vettem egy 530i 2004-es automata váltós BMW-t.
Mi s véleményetek az automata váltóval kapcsolatba.
Mennyire megbízható.Olajat kell benne cserélni.Ha igen hol érdemes csináltatni.
Köszönöm előre is.


célszerű cserélni 60-100ezer km-ként szűrővel együtt. leginkább a gyári olaj jó bele, amit szervizben marha drágán fognak adni, és "szerencsére" jó sok is kell bele.
de állítólag vannak alternatívák, de nem tudom megmondani neked, pontosan melyik típusú AFT jó a konkrét váltóba.

YELLOW Elküldve: 2018-06-29 06:47 Klíma

pot írta: Sziasztok olyan problémám lenne ,hogy tegnap esős idő volt és nagyon párásodott a szélvédő, nyomatam is a szélvédőre a fűtést 20 C fokon volt. Kiszáltam a parkolóba az autóból járattam a motort viszaültem azt irta ki a digit klima , hogy 69 F irt ki . Az volt a minimum , a maximum 99 f . Ez mitől lehet volt már valakinek ilyen a fűtés meg a klima nem let rosszabb . Válaszokat előre is köszi


átállítottad fahrenheit-be a klímapanelt.
gyújtáson, vagy járó motornál, amikor világít a klímapanel, tehát van befújás, akkor nyomd meg egyszerre az AUTO gombot és a szélvédőfűtés gombot. ami az ablakra nyomja max fokozaton a levegőt.

YELLOW Elküldve: 2018-06-28 17:25 Képek feltöltése CSAK 1024x768-as méretben, vagy kisebben!

YELLOW írta: Képeket csak 1024x768 méretben lehetséges feltölteni, hogy normálisan jelenjen meg.
Régen az oldal magának alakította át a képeket ilyen méretben, nem számított milyen méretben kerül feltöltésre. "Szerver változás" miatt ez a funkció nem működik. Így az 1024x768 méretnél nagyobb képek rosszul jelennek meg. Hirdetésben és a galériában is.
Mehet a 16:9-es képarány is, csak a kép 1024 képpontól ne legyen szélesebb.
Megértést köszi!

YELLOW Elküldve: 2018-06-28 06:45 E46 motorcsere, megéri?

csako írta: Sziasztok,

Szeretnék tanácsot kérni tőletek abban,hogy egy E46 320D (150hp) facelift-es kasztniba ,tudok e motort cserélni úgy,hogy egy 330D (204 hp) motort tetenék bele? Elképzelésem szerint elég valószínűnek tartom,de inkább az érdekelne jobban,hogy milyen hozadékai vannak még a cserének? Értem ezt arra,hogy váltót is kell e cserélni,kuplungot ,elektronikát stb. Minden információ erdekel ezzel kapcsolatban. Elég komoly project lesz,de el kell gondolkodnom a cserében,mert hengerfejes lett a motor így most lehet,hogy érdemes lenne cserélni.
Köszönöm szépen!


nem érdemes, mert minden más. ha jól tudom. tehát a motoron kívül ami utána jön, az végig csere. szóval az egész hajtás. mert a féltengelyek is vastagabbak úgy tudom, más a diffi, más a váltó, eleve egy 6 hengeres motorról és jóval nyomatékosabb motorról beszélünk. akkor a fékek is nagyobbak a 30d-ben.
ráadásul a motorkóddal sem lehet játszani. egy 18d-ből 20d-t csinálni valóban egyszerűbb volna. még papírozás terén is.
szóval szerintem nem érdemes időt és pénzt fektetni bele.

YELLOW Elküldve: 2018-06-24 10:34 Féktárcsa és fékbetét

csaba1020 írta:
YELLOW írta:
csaba1020 írta: Üdv mindenkinek !
A fékemmel lenne egy kis gond. Pár napja észrevettem , hogy fékezéskor mikor már az autó éppen kezd megállni kattogó hang jön a bal elejéből . Pedálon nem érezhető semmi . betétek , tárcsák még 10.000km mentek (textar). Ha a kocsi álló helyben van és nyomkodom a féket akkor is hallok nyöszörgést ugyan onnan ! Szerintetek ?


az csak az ahogy a tárcsa és a betét ragadva, de elcsúsznak egymáson. ha puhább a betét, akkor jobban érezhető.
én inkább akkor tapasztalom, amikor lejtőn vagy huplin engedem le az autót és fékezgetem.


Eddig nem volt semmi hang ! De ez a kattogás elég bosszantó . És csak egy oldalt .


esetleg fellazult a féknyereg, mozog a betét. feszítőrugója a helyén?

YELLOW Elküldve: 2018-06-23 22:23 Féktárcsa és fékbetét

csaba1020 írta: Üdv mindenkinek !
A fékemmel lenne egy kis gond. Pár napja észrevettem , hogy fékezéskor mikor már az autó éppen kezd megállni kattogó hang jön a bal elejéből . Pedálon nem érezhető semmi . betétek , tárcsák még 10.000km mentek (textar). Ha a kocsi álló helyben van és nyomkodom a féket akkor is hallok nyöszörgést ugyan onnan ! Szerintetek ?


az csak az ahogy a tárcsa és a betét ragadva, de elcsúsznak egymáson. ha puhább a betét, akkor jobban érezhető.
én inkább akkor tapasztalom, amikor lejtőn vagy huplin engedem le az autót és fékezgetem.

YELLOW Elküldve: 2018-06-23 09:57 Mi lehet a baj?

Dinnye11 írta:
VTibi15 írta:
Dinnye11 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem , E46 fl előtti 318i.A probléma az lenne , hogy amikor letaposom hirtelen megtorpant a gép és 3-4500 fordulaton is érződik hogy nem egyenletesen gyorsul, mintha gondolkodna.
Nemrég volt szerelőnél,hibát nem tálat a diagnosztika,vakumcsovek, gyertyák, AC pumpa , legtomegmero rendben.
Ha kisgazzal használom , nem tapasztalható ez.
Segítsetek, mi lehet a baja????




Szia! Nézd át a légtömegmérő és a szívósor közti gumikönyököt nincs e valahol kilyukadva. Nekem ott szívta a fals-ot.


Hali!
Nincs repedés , a csöveken.
Más esetleg????


meg keleltt volna nézni, mivel ez bowdenes gázú motor, hogy a fojtószelep akadás mentesen mozdul-e a gázadásra. ehhez nem kell járnia a motornak. vagy nem követi a gázállást a befecskendezés.

YELLOW Elküldve: 2018-06-22 22:28 Autóvásárlás

Adriano98 írta: Sziasztok!

Már nézegetem a következő kocsimat, E60-at szeretnék venni. Melyik motorral és milyen évjárattal ajánljátok? Dízel vagy inkább benzines? Vásárlásnál melyik részét nézzem meg alaposan ennek a típusnak, úgy értem mi a gyenge pontja amire figyelni kell mielőtt megveszem? Előre is köszi.


gyenge pont? elektronika és a dízel motorok + aut.váltó.
legkisebb szívás egy manuálváltós, típus eleji M54 benzines blokkal.

YELLOW Elküldve: 2018-06-20 20:19 Kerepelő hang, 320d

hil írta:
HorserabbiT írta: Sziasztok,
Miután leállítom a motort egy kerepelő, berregő propeller szerű hang jön a motorblokk környékéről. Mi lehet ennek az oka? 2014 BMW 320d f30.
Köszi a válaszokat előre is!

Szia,
látom senki nem válaszol, de ahogyan korábban olvasgattam erről, talán a kettőstömegű lehet, de ez csak tipp.


attól függ meddig hallja leállítás után. mert a lendkerék az egy fél másodperc kb, és a leállással együtt hallani. ha leállítás után tovább hallani, és főleg nagyobb melegben csinálja, akkor a hűtéshez lehet köze, még megy a venti mondjuk, és az elektromos vízpumpa még keringet.

YELLOW Elküldve: 2018-06-17 22:06 Olajzabálás

umi92 írta:
YELLOW írta:
umi92 írta: Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy az M54B30 motor mennyire fogyassza az olajat? Közel jövőben szeretnék vásárolni egy E46-ot ezzel a motorral de olvasgatva rátaláltam, hogy bizony-bizony eheti az olajat. Akinek ilyen motorral szerelt autója van, az megtudná mondani hogy a gyakorlatban mennyi az olajfogyasztása sportos vezetés során?

Illetve melyik soros 6 hengeres motor ajánlható az E46-hoz M54B25-től felfelé megbízhatóság szempontjából? Avagy melyik motor eheti kevésbé az olajat/kisebb mennyiségben.


ezek általában mind eszik, az M52 kevésbé, ha normálisan használták, ha hasonló sportos vezető tulaja volt, mint amilyen lehetsz, akkor az is eheti.
ez legyen a legkevesebb baja.
hogy mennyit? hát azért 2,5dl/1000km-től nem kellene többet semmi esetre sem. ez is sok, de nem meglepő ha ennyit esznek. nem feltétlen hiba. ha kevesebb az csak jó.


hm. értem. akkor gondolom bármelyik M54 hasonló olajfogyival létezik, mindegy melyiket venném.
"ez legyen a legkevesebb baja" - miért? van ettől durvább hibája is?


akár lehet, de ezek a motor, ha csak ennyi baja van, hogy több olajat esznek, mint más konkurensek, vagy márkák, akkor inkább töltögetek rá olajat. van akinek 1dl/1000km olajat eszik. az egy 10ezres ciklust kibír. M54B22 a legjobban evős, de a 25i-30i is szereti. de új korábban is.

YELLOW Elküldve: 2018-06-17 19:40 Motorolaj

peti9577 írta: Sziasztok milyen olajat tegyek a kocsiba?
N46b18a motorkódu! 228e km van benne!bmw vagy castrol olajat? Illetve 5w40 vagy 10w40 et?


10w-40? ha eszi az olajat, akkor motorgenerál.
ebbe a motorba 0w-30, 0w-40, 5w-30, 5w-40 való. A3/B3 LL-04 minősítés kell.
inkább Castrol, Eneos, Mobil 1.

YELLOW Elküldve: 2018-06-17 19:37 Olajzabálás

umi92 írta: Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy az M54B30 motor mennyire fogyassza az olajat? Közel jövőben szeretnék vásárolni egy E46-ot ezzel a motorral de olvasgatva rátaláltam, hogy bizony-bizony eheti az olajat. Akinek ilyen motorral szerelt autója van, az megtudná mondani hogy a gyakorlatban mennyi az olajfogyasztása sportos vezetés során?

Illetve melyik soros 6 hengeres motor ajánlható az E46-hoz M54B25-től felfelé megbízhatóság szempontjából? Avagy melyik motor eheti kevésbé az olajat/kisebb mennyiségben.


ezek általában mind eszik, az M52 kevésbé, ha normálisan használták, ha hasonló sportos vezető tulaja volt, mint amilyen lehetsz, akkor az is eheti.
ez legyen a legkevesebb baja.
hogy mennyit? hát azért 2,5dl/1000km-től nem kellene többet semmi esetre sem. ez is sok, de nem meglepő ha ennyit esznek. nem feltétlen hiba. ha kevesebb az csak jó.

YELLOW Elküldve: 2018-06-17 19:32 E46 karosszéria, lámpák, indexek

b_imi írta:
Elkészült




melyik raktárról vetted ezt az új E46-ot?