Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2018-04-23 21:43 Olajszint érzékelő szenzor

BmwFanaT írta:
bigben írta:
YELLOW írta:
BmwFanaT írta:
YELLOW írta:
BmwFanaT írta: Sziasztok!

Olyan problémám van hogy szeretnék vásárolni egy e46 330i 2002évjáratú bmw-t elmentem meg néztem viszonylag minden rendben is volt csak amikor rá adtam a gyújtást az olaj vissza jelző lámpa nem villant fel mentünk vele teljesen rendben volt az autó úgy megy ahogy egy ilyen autónak menni kell motorja szépen jár nem füstöl nyomaték is meg van az autóban és én erre a dologra gyanakszom hogy a jeladó van meg hibásodva.És addig az autót nem szeretném meg vásárolni még utána nem járok a dolgoknak.
Ezen kívül milyen hibák lehetnek még mi okozhatja és milyen árakra lehet számolni és menyire komoly hibák lehetnek ez mögött?


a neten keress rá, hogyan kell műszerfaltesztet csinálni. ha akkor sem villan fel az olajoskanna, akkor az ki van takarva, vagy ki van forrasztva a LED-je. és az gyanús.


Meg csináltuk a tesztet és akkor fel villant a olajkanna.
Csak akkor mi lehet annak az oka amikor gyújtást adunk rá akkor nem jelez ki?


ebben az esetben valóban szenzorra gyanakodnék. ugyanis gyújtáson már onnan vesz jelet a szenzorról és azért jelez, mert ugye a motor nem jár, nincs olajnyomás. valamiért azt jelzi, hogy van.
még okosság így is lehet, hogy szándékosan azt jelezze mindig, hogy van olajnyomás.
mert amúgy lehet menetközben sem volna.
mindenképp a szenzort kell megnézni, csatlakozást, van-e mókolás. ha nincs, akkor cserélni. és megnézni úgy járó motornál is minden rendben van-e.


Szia! Nem tudod elvinni egy szervizbe diagnosztizálni? Ott is sok minden kiderülhet. Hátha bedob egy hibakódot, hogy mi a gond.


Vittünk magunkkal hibakód kiolvasót csak az volt a probléma hogy amikor rá raktuk nem csinált semmi csak töltött vártunk de valami oknál fogva nem lehetett meg nézni.


na hát ne ilyen kütyüt vigyetek
de ha mókolva van a szenzor, ne várj hibakódot szerintem.
diagnosztizálni pedig BMW spec diaggal lehet. a többi baromság.

YELLOW Elküldve: 2018-04-23 21:41 Segítsetek!

bnorbee írta: Sziasztok!

Segítsetek!
BMW e38 utastér fűtő/hűtő ventilátor gondol egyet és megáll nem fúj levegőt, ami nagyon kellemetlen a melegben. Aztán "felerősödik" újra fúj néhány percig, mikor már úgy érzem, hogy nem fogok megfőni ismét elveszti az intenzitását.
Süni lehet a baj?
Budapest környékén keresek olyat aki ért hozzá, MEGBÍZHATÓ, megnézi, kicseréli. (Nincs műhelyem, sem szerszámom, kedvem még csak lenne)
Előre is köszönöm a segítséget!
Bnorbee


kb. 95%, hogy a süni a gond.

YELLOW Elküldve: 2018-04-23 10:07 Olajszint érzékelő szenzor

BmwFanaT írta:
YELLOW írta:
BmwFanaT írta: Sziasztok!

Olyan problémám van hogy szeretnék vásárolni egy e46 330i 2002évjáratú bmw-t elmentem meg néztem viszonylag minden rendben is volt csak amikor rá adtam a gyújtást az olaj vissza jelző lámpa nem villant fel mentünk vele teljesen rendben volt az autó úgy megy ahogy egy ilyen autónak menni kell motorja szépen jár nem füstöl nyomaték is meg van az autóban és én erre a dologra gyanakszom hogy a jeladó van meg hibásodva.És addig az autót nem szeretném meg vásárolni még utána nem járok a dolgoknak.
Ezen kívül milyen hibák lehetnek még mi okozhatja és milyen árakra lehet számolni és menyire komoly hibák lehetnek ez mögött?


a neten keress rá, hogyan kell műszerfaltesztet csinálni. ha akkor sem villan fel az olajoskanna, akkor az ki van takarva, vagy ki van forrasztva a LED-je. és az gyanús.


Meg csináltuk a tesztet és akkor fel villant a olajkanna.
Csak akkor mi lehet annak az oka amikor gyújtást adunk rá akkor nem jelez ki?


ebben az esetben valóban szenzorra gyanakodnék. ugyanis gyújtáson már onnan vesz jelet a szenzorról és azért jelez, mert ugye a motor nem jár, nincs olajnyomás. valamiért azt jelzi, hogy van.
még okosság így is lehet, hogy szándékosan azt jelezze mindig, hogy van olajnyomás.
mert amúgy lehet menetközben sem volna.
mindenképp a szenzort kell megnézni, csatlakozást, van-e mókolás. ha nincs, akkor cserélni. és megnézni úgy járó motornál is minden rendben van-e.

YELLOW Elküldve: 2018-04-22 21:18 Féktárcsa és fékbetét

Pitykoo írta:
Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy tudtok e arra megoldást, hogy ha 1-2 hetet áll az autó tiszta rozsda a féktárcsa.
Valamit lehet tenni ellene?
Előre is köszönöm!


Igen, lehet: Használni kell az autót!


Egynek nem rossz ötlet!


de hogy? nekem állt már többet is, és semmi nem volt rajta. kint áll?
mosás után álltam már be a garázsba ahol állt 1-2 hetet, de csak fátyol szerű rozsda volt rajta. még a betétet is alig fogta oda.
rozsda ellen megoldás? kerámia, vagy karbon tárcsa.
mondom nekem az ATE nagyon kegyes ebből a szempontból.

YELLOW Elküldve: 2018-04-22 21:15 Olajszint érzékelő szenzor

BmwFanaT írta: Sziasztok!

Olyan problémám van hogy szeretnék vásárolni egy e46 330i 2002évjáratú bmw-t elmentem meg néztem viszonylag minden rendben is volt csak amikor rá adtam a gyújtást az olaj vissza jelző lámpa nem villant fel mentünk vele teljesen rendben volt az autó úgy megy ahogy egy ilyen autónak menni kell motorja szépen jár nem füstöl nyomaték is meg van az autóban és én erre a dologra gyanakszom hogy a jeladó van meg hibásodva.És addig az autót nem szeretném meg vásárolni még utána nem járok a dolgoknak.
Ezen kívül milyen hibák lehetnek még mi okozhatja és milyen árakra lehet számolni és menyire komoly hibák lehetnek ez mögött?


a neten keress rá, hogyan kell műszerfaltesztet csinálni. ha akkor sem villan fel az olajoskanna, akkor az ki van takarva, vagy ki van forrasztva a LED-je. és az gyanús.

YELLOW Elküldve: 2018-04-22 21:13 E46 motorcsere, megéri?

Pitykoo írta: Hali!
Lenne egy elméleti kérdésem.
Melyik motor a legjobb szerintetek tuningolás céljából?
M54b... 25,28,30??
Sokféle vélemény hallok és nem tudom melyik lehetne jó választás. Tuningra itt turbót értek meg egy kis belepiszkálást. Nem komplett átalakítást. A turbót is csak a hangja miatt. Persze ez nem mostani terv hanem kitudja még csak informálódom.
És ha valakinek van tapasztalata akkor esetleg szívesen veszek konkrét típusokat, márkákat. (turbó, intercooler...stb)


csak a hangja miatt turbót tenni (gondolom a lefújó szelep hangra gondolsz) elég vicces, már bocsi.
a legjobb megoldás egy 23i, azaz M52B25. csak a 23i-nek kisebb a teljesítménye, így adó szempontjából jobb. de a motor könnyen 25-i tud lenni.
viszont a 28i-re egy 25i szívósor is dob teljesítményben.
szerintem a 25i azaz az M52B25 motorok a legjobbak.
turbót lehet bármelyikre rakni, de az M52-ből ne engedj. ezek jó blokkok.
ha már turbó és a hangja kell, célszerű valami kisebb. ahhoz kevesebb átalakítás kell, jobban bírja a gyári a motor. bizonyos töltés felett már injektort, hajtókarokat és sok egyebet cserélni kell.
szerintem a kompresszor sokkal jobb dolog, amit szíj hajt. igaz nem lesz lefújós hangja, legalábbis ott nem tudok ilyenről.

YELLOW Elküldve: 2018-04-20 18:49 izzók / izzókészlet

peti9577 írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy vettem egy pár ledes fényváltós helyzetjelzőt! Távirányitoval lehet a szint változtatni! És ha le van állitva a kocsi tökénletesen müködik viszont ha beinditom a kocsit csak vibrál és nem ugy megy ahogy kell! Mi lehet a probléma?


mi lehet a probléma?
hogy ilyen hülyeségre költötted a pénzed.
amúgy azért vibrál, mert az autó nem LED-ekre van felkészítve. a LED sokkal érzékenyebben reagál a fesz. ingásokra. tehát gondolok itt a generátor működésére járás közben.nem tudom milyen elektronika tartozik ehhez a helyzetjelzőhöz, de valószínű nem megfelelő.

YELLOW Elküldve: 2018-04-20 05:10 BMW alufelni

John írta: Sziasztok. a következő paraméterekkel rendelkező felni jó a 316I-re átalakítás nélkül? "5x120 17 col 8 col et 40"


attól függ milyen széles gumit akarsz rátenni. nekem a 245 széles éppen elfér. de 225-235 simán. mert amúgy ilyen méretű felnijeim vannak.

YELLOW Elküldve: 2018-04-19 20:45 Hűtővíz..:S

kisscs írta: Sziasztok,

F21-nél a 105 celsius fokos Hűtővíz hőmérséklete megfelelő-e ?

Ha tovább melegszik, akkor a termosztát kinyit és a menetszél lehűti 90 celsius fokra és utána ismét felmelegszik 105-re. (autópályán néztem egy OBD2 olvasóval)

Holnap megnézem, hogy városi forgalomban mi a helyzet és hogy a ventillátor mikor indul el és meddig jár.

Köszönettel:
Csaba


ha benzines, akkor jónak kell lenni. BMW benyás motorok így működnek, elvileg a venti 108°C környékén pörög fel és igen olyan 90-95°C-ig hűti vissza.
a 102-105°C üzemi teljesen normális. zárt rendszerben nem 100°C-on van forrás pont.

YELLOW Elküldve: 2018-04-18 14:06 VALVETRONIC szelepvezérlés

adams22 írta: Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy valakinek volt-e már olyan gondja N42-es motornál, hogy nem állt át valvetronic vezérlésre a motor?
Beindítom hidegen és megyek vele amíg teljesen be nem melegszik és még nincs átállva.
Diag is írja hogy fojtószelep mód, illetve erőtlen is az autó.
Vezérlő,valvetronic motor...stb mi lehet a gond?

Köszönöm!


ha a vezérlő lenne a rossz azt szerintem írná. elvileg valahogy lehet működtetni a motort. vagy talán gyújtásra a valvetronic motor alaphelyzetbe áll. ha mozog akkor a motor feltehetően jó. ha nem mozog, még jó lehet a motor, csak az elektronika rossz.
sajnos ez ilyen kísérletezgetős téma lesz. a rendszerrel gond lehet, azért marad fojtószelepes üzemmódban.

YELLOW Elküldve: 2018-04-17 22:15 Lámpakapcsoló

TomyMU írta: Köszönöm a gyors válaszokat, akkor ezt inkább szakemberre bízom. Egyébként nincs nagy baj, a jobb hátsó ködlámpán halványabban világít, és test hibára gyanakodtam, de mikor megmértük, hogy mennyi áramot kap akkor rájöttünk, hogy kevesebbet mint a balos. Hagynám sokáig így, mert nem nagyon használom a ködlámpát, de a szemem a hibakód is zavarja.


csak egyik oldalon van ködlámpa! bal oldalon. ha jól emlékszem ott egy bi-lux, azaz dupla szálas izzó van. az egyik a helyzetjelzőé, mint a többi helyen, a másik a ködlámpáé.

YELLOW Elküldve: 2018-04-17 20:03 Lámpakapcsoló

TomyMU írta: Sziasztok, világításkapcsolót kell cserélnem. Azt mondták, cikkszámmal megegyezőt vegyek, nehogy butább legyen. A cikkszáma: 6936832, de ilyet csak ebayen találni. Mindenképp csak azonos cikkszámú legyen, vagy elég annyi, hogy faceliftes autóból? Illetve még az se tudom, hogy mit jelent a HW:24, SW:3.6 , ezt hogy kell értelmezni? Köszönöm a segítséget!


a HW, SW legyen olyan, vagy újabb. illetve ami fontos, ha xenon-os lámpád van, akkor ha bontottat veszel, az is xenon-osból legyen. ha halogén, akkor értelemszerűen halogénes. ugyan át lehet programozgatni, de a gombok is másképp vannak.
ha lehet kommunikálni a modullal, akkor célszerű belőle kimenteni a beállításokat és áttölteni a másikba. de a másikról is csinálni egy mentést, mert lehet nem pászol majd és akkor az eredetit beállításokat kell módosítgatni.

YELLOW Elküldve: 2018-04-16 07:34 Biztonsági öv visszahúzása

Adriano98 írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Van egy olyan problémám, hogy mindkét első oldalon alig akarja visszahúzni az övet, néha egyáltalán nem húzza vissza, kézzel kell visszalökdösni. Mindig mondanom kell annak aki először száll be mellém, hogy vigyázzon az ajtónál, kiszálláskor nehogy oda csukja az ajtóval. Lehet ezt orvosolni szerelgetés nélkül, vagy cserélni kell valamit?


hát meg lehet tisztítani. enyhe szappanos vízzel át lehet törölni, majd száraz mikroszálassal áttörölni. és kihúzva meg kell szárítani. az a legjobb ha magától szárad ki.

Köszi én is,és mivel tartom meg hogy ne csússzon vissza amíg szárad?


többet ésszel, mint ész nélkül. (idézet volt oszifőtől általánosból)
hát becsatolod, majd kitámasztod valamivel, az üléshez képest kifeszíted, vagy a kormányhoz kikötözöd.
azt kihagytam hogy ott is célszerű áttörölni, ahol az öv megy vissza, amin surlódik.
az erős anyagokat mindenképp kerülni kell tisztításkor, hogy az öv ne sérüljön.
ja meg nedves ruhával is át kell törölni többször, a szappanos után.
bocsi csak reggel jöttem haza melóból, aztán... már darabosan írtam

köszi.Nyugi én is éjfél után érek haza a melóból és hajnal kettőkor szoktam ágyba esni,apropó,te is raktáros vagy jól emlékszem?


hát naon nem vagyok raktáros igaz van, amikor el kell tárolni dolgokat.
műszaki ember vagyok. elektronyossággal foglalkozom, tesztgépekkel.


Szerintem is tök észszerű, hogy ne húzza vissza száradás közben. Első, hogy ha ilyen gondja van, akkor nem valószínű, hogy egy hamar visszahúzza, vagy alap, hogy becsatolom, az a tuti módszer.


én az ilyen triviális dolgokon való fennakadást nem igazán tudom emészteni... csak kiakadok tőle tényleg nem akarok senkit megbántani, de ezekhez nem kell olyan túl sok gógyi. nem szelepszár szimmering cseréről van szó. ez már olyan, hogy előttem van egy pocsolya és megkérdezem az utca emberét, hogy hogyan kerüljem ki. miközben át is lehet lépni.

YELLOW Elküldve: 2018-04-16 07:24 izzók / izzókészlet

peti9577 írta: Linket esetleg tudsz küldeni?


YELLOW Elküldve: 2018-04-15 14:23 Biztonsági öv visszahúzása

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Van egy olyan problémám, hogy mindkét első oldalon alig akarja visszahúzni az övet, néha egyáltalán nem húzza vissza, kézzel kell visszalökdösni. Mindig mondanom kell annak aki először száll be mellém, hogy vigyázzon az ajtónál, kiszálláskor nehogy oda csukja az ajtóval. Lehet ezt orvosolni szerelgetés nélkül, vagy cserélni kell valamit?


hát meg lehet tisztítani. enyhe szappanos vízzel át lehet törölni, majd száraz mikroszálassal áttörölni. és kihúzva meg kell szárítani. az a legjobb ha magától szárad ki.

Köszi én is,és mivel tartom meg hogy ne csússzon vissza amíg szárad?


többet ésszel, mint ész nélkül. (idézet volt oszifőtől általánosból)
hát becsatolod, majd kitámasztod valamivel, az üléshez képest kifeszíted, vagy a kormányhoz kikötözöd.
azt kihagytam hogy ott is célszerű áttörölni, ahol az öv megy vissza, amin surlódik.
az erős anyagokat mindenképp kerülni kell tisztításkor, hogy az öv ne sérüljön.
ja meg nedves ruhával is át kell törölni többször, a szappanos után.
bocsi csak reggel jöttem haza melóból, aztán... már darabosan írtam

köszi.Nyugi én is éjfél után érek haza a melóból és hajnal kettőkor szoktam ágyba esni,apropó,te is raktáros vagy jól emlékszem?


hát naon nem vagyok raktáros igaz van, amikor el kell tárolni dolgokat.
műszaki ember vagyok. elektronyossággal foglalkozom, tesztgépekkel.