Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-11-26 18:06 Egyenetlen alapjárat

Vik0417 írta:
Idézet: leállnia ettől nem biztos, hogy kellene. az a része olyan főtenegly jeladó ra utalna. bár nem tudom.
a kartergáz szűrő az a szerepe, hogy szűrjön. a hengerben robbanás során gáz jut a blokkba. minél kopottab a motor, annál több juthat a dugók és a hengerpalást mellett. a kartergáz vissza van vezetve a szívótorokba. de ugye a gáz hozadéka az olaj, olajpárlat. ezt fogja fel, szűri, vagy lecsapatja. így nem kerül be az égéstérbe. tisztább a motor, kevesebb károsanyag kibocsátás, hosszabb katalizátor élettartam.
ha túl nagy a kartergáz, és dugult a szűrő, akkor szimmeringek láthatják kárát, vagy tömítések. gynegül az autó, nő a fogyasztás.
szerintem az a 70km már nem oszt nem szoroz, ha óvatisba mész. de ha a szűrő rossz, én előtte leszedném a csövet, aztán addig hagy szellőzzön azon keresztül.



Azt elfelejtettem írni, hogy hibajelzés nincs. A főtengely jeladóra világítana check engine gondolom. De benne lehet a pakliban, 2 napja van nálam az autó, bármi lehet.

Meg tudnád mondani, hogy melyik csövet kellene leszednem? Sajnos nem nagyon vagyok még képben.


közben agyaltam, valóban leállhat magas kartergáztól
húú, hát bontani kell. ha 2 napja van meg, inkább hagyjuk. szűrő is a szívósor alatt van.
még a csövet le lehetne húzni, de a pollenszűrőházat ahhoz is le kell venni, és max egy másik csövet felhúzni oda és levetni lentre valahova.
egy kompresszió mérés lehet nem ártana.

YELLOW Elküldve: 2016-11-26 10:09 Egyenetlen alapjárat

Vik0417 írta: Sziasztok!

Van egy olyan problémám, hogy -valószínűleg- meghibásodott a karterszelep a bömbölőben (316i, 1.8, 2002)
Tünetei a következők: Egyenetlen alapjárat, olajszint visszajelző kuplung kinyomására (alapjáratra visszaesés) felvillan egy nagyon rövid időre, sípoló hang a motortérből (nívópálca kihúzására elhallgat, alapjárat leesik, van, hogy leáll), nagy a szívóhatás a nívópálca helyén, járó motornál olajsapka nem levehető.
Ezekből a fórumon olvasgatva a karterszűrő/szelep hibájára következtettem. 3 nap múlva viszem olajcserére, gyertyacserére, valamint az összes szűrőt megnézi/lecserélik, akkor (remélhetőleg) megoldódik a probléma.

Mostani állapotában kb. 80km-t tettem meg.

A kérdésem az lenne, hogy meghibásodott karterszűrővel mennyire szabad használni a kocsit? Kíméletes vagyok vele, nem pörgetem, nem megyek gyorsan. A szervizig még kb. 70 km-t kellene megtennem vele. Mennyire ellenjavallott ez ilyen hibával?
Attól félek, hogy ez a vákuum némi olajat szív be. Károsíthatja a motort ez?
Ha valaki a kérdésre nem tud választ adni, viszont lenne kedve leírni a karterszűrő szerepét és pontosabb működését, azt ne tartsa magában. Köszönöm a válaszokat.


leállnia ettől nem biztos, hogy kellene. az a része olyan főtenegly jeladó hibára utalna. bár nem tudom.
a kartergáz szűrő az a szerepe, hogy szűrjön. a hengerben robbanás során gáz jut a blokkba. minél kopottab a motor, annál több juthat a dugók és a hengerpalást mellett. a kartergáz vissza van vezetve a szívótorokba. de ugye a gáz hozadéka az olaj, olajpárlat. ezt fogja fel, szűri, vagy lecsapatja. így nem kerül be az égéstérbe. tisztább a motor, kevesebb károsanyag kibocsátás, hosszabb katalizátor élettartam.
ha túl nagy a kartergáz, és dugult a szűrő, akkor szimmeringek láthatják kárát, vagy tömítések. gynegül az autó, nő a fogyasztás.
szerintem az a 70km már nem oszt nem szoroz, ha óvatisba mész. de ha a szűrő rossz, én előtte leszedném a csövet, aztán addig hagy szellőzzön azon keresztül.

YELLOW Elküldve: 2016-11-24 14:11 Mi lehet a baj?

ChrisRas írta:
Nos kedves fórum és márka társak. Meg lett a hiba.....
A kormány alatti kábel köteg csatlakozója volt eloxidálódva. Emiatt volt ez a rengeteg anomália. Az alkatrész nem volt drága, csak a sok munkaóra. Kerek 450€ lett a számla vége. Ismét vágtat a ménes!!! Juppíí  
Ja és a poén! Az ülés foglaltságjelző sem rossz. Nincs hiba jelzés Emiatt volt az is


450 ojró? az betyáros...
az ülésfoglaltság jelző miatt ne örülj, úgyis elér majd az a hiba is senki nem ússza meg, csak idő kérdése. illetve lehet csak törölték a hibát. majd beül valami hegyesebb popsijú csaj, vagy valami olyan dolgot teszel oda, beletérdelsz, lehet visszakapod a jelzést.

YELLOW Elküldve: 2016-11-24 14:07 Motorolaj

Rico135 írta: Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni olaj témában.
Sikerült vásárolnom egy gyöngyszemet életem eddigi legjobb döntése a család mellett
egy gyönyörű 135-öst 2008-as.
Szeretnék rajta olajat cserélni mert az a tuti, ha én cserélek rajta vásárlás után, olvasgattam itt is ott is ,sok az információ a végeredmény pedig a Motul 8100 X-clean 5W-30 ra esett de miután tényleg nem vagyok "profi" ezért gondoltam megkérdezlek titeket, biztosan vannak tagok akik sokkal jobban értenek hozzá mint én.
A segítségeteket előre is köszönöm !


mindenki más márkában hisz, vagy más márkáknak ad bizalmat.
a viszkozitás jó (5w-30). legyen BMW jóváhagyása aztán annyi, és persze a nagyobb gyártók termékeit érdemes nézni.

YELLOW Elküldve: 2016-11-24 07:02 Keréknyomás

BarG írta: Sziasztok,
Na, ma 60000 Ft a szenzorokra, +5000 Ft tanítás árán a télikerék készletembe is felkerült a keréknyomás szenzor készlet. Pár km inicializálás után elkezdte olvasni a központ a szenzor adatokat és kizöldültek a kerekek, majd néhány újabb km után a hibajelzés is elment magától. öröm-bódottá'
Rohadt egyszerű volt az egész. Időpontot kapni nem volt egyszerű a kicsit emeltebb szintű gumisnál, akik ilyesmit is meg tudnak csinálni.


hát 65ezerért legyen is egyszerű

YELLOW Elküldve: 2016-11-23 17:14 Üzemanyag fogyasztás

notoriusbg írta: Sziasztok! Létezik olyan, hogy teljes hátsó fék cseréje, illetve kézifékcserét követően többet eszik a kocsi? Szokásos körülmények között, állandó autópálya-tempónál mutat többet a pillanatnyi fogyasztásmérő. Viszont amikor észrevettem, akkor mondjuk 10,5 helyett 12-13-at, pár száz km után már csak 11-11,5-et. Vagyis kevésbé, de még mindig mintha többet fogyasztana. Van olyan, hogy valaminek össze kell kopnia egy ilyen fékcserés műveletet követően? Egyébként hátsó futóműben szilentek cseréje, diffiszilent és futóműbeállítás is volt még, de ezek még kevésbé gyanúsak nekem.


ha nem fog be a fék, akkor nem kellene. olyantól változhatna, ha mondjuk a sebesség szenzoror ABS jeladó false adatot küldene. vagy ugye fog a fék

YELLOW Elküldve: 2016-11-23 16:35 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
John írta: Sziasztok,ez mit jelent?
Illetve inkább ez érdekelne amikor megszakad a kapcsolat,mit akar üzenni?


minden bántás nélkül!
print screen funkció nem ismerős? éppen ki lehet venni, de na...

YELLOW Elküldve: 2016-11-23 15:53 E90 Csamgter zar

tusi_ írta:
YELLOW írta:
tusi_ írta:
Senki nem vitatta, hogy igaza van, vagy nincs. A hangnemem akadtam fenn, de mar megbantam. De amikor szar napod es meg valaki meg is talal, akkor konnyebben borul a bili.


sajnos a tegnapi nap nálam is pont ilyen volt...
hajnalban keltenek nem jó a kazán. nem vagyok otthon, estére megyek dolgozni, mondom aludni sem hagynak. egy szerelő sem ér rá. valaki kijön és szinte fogalma sincs semmiről.
tulajdonképpen én állapítottam meg mi a baja, a több 100ezres kazánnak. aztán felni kínlódás mellé + egyéb dolgok.
összejött na. szarni bele.


Akkor hivatalosan is bocsanat
En meg lakast keresek, mert jan 2 tol masik varosban dolgozom es kene valami hely, ahol lakom. De itt lakast talalni kb olyan eselyes, mint a lotto 5-s. Az ido szorit, en meg egyre idegesebb vagyok. Ez persze nem magyarazat, csak ugy mondom. Ha valamit itt megtanultam, az az alazat es az onuralom. De nem mindig sikerul betartani


teszem hozzá, nem rég hívott a szerelő, meg van az alkatrész. vajon ki szereli bele? hát én. nem baj, úgyis csak ügyetlenül állt a kezébe bárminemű szerszám. teszem hozzá a kazán megy, egy dróttal rövidre van zárva a csati. igazából bár kiírt hibakódot a kazán, de a rajzot szemlélve gondoltam erre az alkatrészre. ha gond lenne ez kapcsolja le a kazánt. túlfűteni csak hiba esetén tudna, ahhoz meg termosztát hibának is lennie kellene, mondjuk pont azt dobta hibakódnak, pedig jó. szabályoz. na ez már nagyon OFF, de most már kazán javítást is vállalhatnék akár na de ma még egy távirányítót is meg kell javítanom kollégámnak.

YELLOW Elküldve: 2016-11-23 14:57 E90 Csamgter zar

tusi_ írta:
Senki nem vitatta, hogy igaza van, vagy nincs. A hangnemem akadtam fenn, de mar megbantam. De amikor szar napod es meg valaki meg is talal, akkor konnyebben borul a bili.


sajnos a tegnapi nap nálam is pont ilyen volt...
hajnalban keltenek nem jó a kazán. nem vagyok otthon, estére megyek dolgozni, mondom aludni sem hagynak. egy szerelő sem ér rá. valaki kijön és szinte fogalma sincs semmiről.
tulajdonképpen én állapítottam meg mi a baja, a több 100ezres kazánnak. aztán felni kínlódás mellé + egyéb dolgok.
összejött na. szarni bele.

YELLOW Elküldve: 2016-11-23 14:43 E90 Csamgter zar

hil írta:
Szia,
már megbocsáss, de kifakadásod Y ellen nem igazán jogos. Igaza van az új topik nyitás terén, mert mostanra ez az oldal olyan összekuszált, hogy szinte használhatatlan. Példa: van kettő "mi lehet a baj" topik, kérdezem: miért? Csak, mert valaki nyitotta. Őszintén, szerinted jól van ez így? Ezek miatt is van, hogy régóta nem írogatok már semmit.
barátilag: hil


Laci hagyjuk! volt remény valami új fórumra. nekem kellett volna rendet tenni a topic témában. nem kicsi meló lett volna, főleg amikor közölték velem a számokat. egy részben kilátásban volt valami külföldi téma, ezért sem vállaltam el, illetve azért sem, mert előtte csak ígérgették a moderátori jogot, mire nagy nehezen megkaptam. én elhiszem, hogy az illetőnek nem volt ideje, vagy voltak fontosabb dolgok is. kértem, hogy adjon engedélyt, hogy gyomláljak. olyan topic-ok törlését akartam, amik hirdetésekhez köthetőek, vagy 1-2 komment van bennük, értelmetlen a címük, sosem ékezett semmi válasz a feltett kérdésekre. mert azok így valóban csak helyet foglaltak. próbáltam javasolni, miket kellene, gondolok itt arra, hogy ne 10 komment után lehessen topic-ot nyitni, hanem minimum 25 után. többször kértem. vagy a kereső kibővítését, egy új keresőmotorral, ami mielőtt létrehozódik egy topic, előtte arra a címre felajánl oylanokat, amik már léteznek és szerepel bennük valamelyik szó. hogy hátha van olyan topic ami megfelel a kedves nyitónak, a már meglévők közül.
nem vagyok programozó, de nem hiszem, hogy nagy meló lett volna.
kértem, hogy a moderációs gombok legyen elkülönítve, mert össze voltak zsúfolva a többivel. nem egyszer kattintottam mellé. szerencsére feldob egy ablakot a moderáció előtt. egyszer nagyon megijedtem, hogy töröltem egy topic-ot, amit nem akartam. nagyon bepánikoltam. rá se mertem frissíteni az oldalra, mondom hátha még visszafejthető. szerencsére csak túlparáztam, de vissza adtam a jogot.
hasonló esetek miatt jó lenne, de hiába kérem.
mindegy én úgy veszem észre, hogy mást sem izgat a dolog, hogy valami javulás legyen, vagy fejlesztés, csak megy így a fórum, amíg megy. akkor mit erőlködjek rajta? csak nehéz megállni. de ha legalább a topic nyitás több kommenthez lenne kötve, vagy a moderációs felület el lenne különítve, esetleg a topicnyitásnál lenne egy kereső, amit írtam, már sokkal előrébb lennénk. így viszont csak egyre rosszabb lesz ez tény.
ezeket csak az veszi észre, aki rendszeresen itt van. van aki le tudja sz@rni, van aki nem.
inkább megpróbálok elszámolni 10-ig aztán tojni bele.

YELLOW Elküldve: 2016-11-23 13:45 AUX

TheKingMan írta:
YELLOW írta:
TheKingMan írta:
YELLOW írta:
TheKingMan írta: Sziasztok.
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek találkoztatok e ilyen jelenséggel?!
Sikerült beszereznem egy AUX kábelt és a mai nap kötöttem be de semmi egy pillanatra felvillant 2 x is az AUX mód de ennyi telefonok mp4 lejátszó tabletek felismerik hogy rájuk van dugva valami de a rádió nem . Bocsi ha már volt ilyen kérdés én olvasgatom már egy ideje a fórumot és ilyen kérdést még nem találtam ezért inkább megkérdezem . Az autó 2005 ös a rádió tetejéről ha kell tudok képet feltenni hogy mégis milyen típus.


bár privátban is megkerestél, de konkrétan nem tudom a választ, ezért nem válaszoltam ide sem.
tippem az volna, hogy valami ebay-es AUX kábelt vettél, és nem illesztődik a készülékekhez. úgy tudom kell a kábelhez, egy hangoló kör is, ami kondiból, tekercsből áll.


Én már itthon vettem de valószínüleg ebay-es Akkor ez a kábel tulajdonképpen még nincs kész ?! Tudnál mutatni egy kész kábelt hogy hogy néz ki egy jó és működő? Pedig egy pillanatra felvillant az AUX. Nincs valami aktiválás benne? mármint a rádióban? Bocsi csak nem vágom az elektorinkát ilyen tekercses szinten .


itt ebben a topic-ban olvass vissza lesz válasz.
van, aki nem rakott semmi kondit a kábelbe, mégis jó, amikor csatlakoztatva van valami. ha van kondi, akkor elvileg akkor is váltható AUX-ra, ha nincs rádugva semmi eszköz. előfordulhat, hogy nem megy jel, vagy torz a hang.
aktiválni semmit nem kell.
ha valóban a fejegységed is 2005-ös, vagy akár 2004-es, akkor annak tudnia kell az AUX-ot. nem kell aktiválni semmit.


De akkor mit csináltam rosszul? A rádió ha jól néztem 2004-es és elvileg a kábel is működött eddig mindenkinek amit az eladó mondott de ez lehet igaz meg nem is.
A sorrendet leírnátok lehet azzal van a baj mármint a beszerelésnek.
Volt egy két pillanat amikor felvillant az áhított AUX mode de nem maradt meg.
Írjátok már le hogy hogy csináljam ahogy szerintetek a legjobb hogy pl telefonal dugjam rá az aux kábelt a rádióra legyen kihúzva minden a rádióból és úgy stb stb. Előre is köszi


elvileg úgy kellene működnie, hogy a kábel hátul rá van dugva. csatlakoztatod a jack dugón keresztül az adott készüléket. aztán Mode gombot nyomkodva AUX-ra váltod.
előfordulhat, hogy a csatlakoztatott készüléken előbb el kell indítani egy zenét, hogy menjen jel a kábelen, aztán nyomjad a Mode gombot. ezt próbáld meg még.

YELLOW Elküldve: 2016-11-23 13:37 E90 Csamgter zar

tusi_ írta:
Engem CSAK az bosszant, hogy a helyszinen, amikor kipattantam a kocsibol, akkor szinte felterdre ereszkedett es ugy kert bocsanatot. Aztan meg kesobb ram b..a a telefont es nem valaszol az sms/emailokra sem.


mintha magyarba lettél volna... (vagy itt volt? erre nem emlékszem írtad-e)
nem tudom fizikumra mekkora volt a diffi, de lehet megijedt, aztán jó szokás szerint, elkezdett hitegetni esedezni, aztán ahogy eltűnt a képből, már már nem is érdekli.
élőben és pl a TotalCar-on is olvastam ilyen eseteket.
mondjuk nem tudom kint ha balesetet okozó valaki, akkor hogyan változik a biztosítása később, de lehet drasztikusan. aztán elhitette majd rendezi zsebből.
apám is ment bele valakibe, "rossz követési távolság", még ha a paraszt az utolsó pillanatban rakta ki az indexet és taposott a fékbe. neki lett a lökösön egy kis fényezési probléma, meg talán picit elrepedt. apám is úgy volt vele, majd kifizeti zsebbe. aztán a biztosítós mondta, sz@rja le, visszaesik 2 bónuszt, ami kb évi 1500ft-os drágulást jelent. még jó, hogy nem kezdett el neki ajánlgatni, mert a majom, egy komplett lököscserét intéztetett valahogy, vagy 150ezres értékben. holott biztos nem lett az kicserélve. mondom ehhez odament volna 20-30ezres ajánlattal nekünk meg lökös egy lámpa összetört, meg egy sárvédő. no mind1.
majd írd meg akkor, hogy mi volt.

YELLOW Elküldve: 2016-11-23 13:24 Fûtõventillátor

BZolie46 írta:
YELLOW írta:
BZolie46 írta:
YELLOW írta:
BZolie46 írta: sziasztok

Szeretném a segítségeteket kérni.Van egy e46 touringom 2.2 benzin 2001.Eddig nem volt gond vele,viszont kb egy hete azt csinálja hogy reggelre lemerül az akksi,mértünk áramfelvételt és kb 6-7A volt,néha kevesebb egy kicsivel,ültem az autóba kulcs kiszedve kb egy órája nem járt a kocsi és arra lettem figyelmes hogy elindul a levegő befulyó,megy  egy két percet és leáll,aztán megint elindul csak úgy magától....és ez széppen reggelre leszívja az akksit...a sünit stekkerjét lehúztam így kussba van,de még mindig marad 2A fogyasztásom az akksin...egy elektromos ember azt mondta nézzek rá a generátorra mert ha diódahibás vagy ilyesmi baja van akkor tud az is ilyet csinálni,de a generátor semmi ilyet nem mutat...a rádió alatti panelt is lehúztam de akkor is marad a 2A fogyasztás,a biztosítékokat egyesével kihúzgálva sem történik változás.
Van valakinek valamilyen ötlete mi csinálhatja ezt?
Előre is köszönöm a segítséget!


ventillátor előtét ellenállás, azaz süni csinálja. rákeresel a neten, hogy E46 süni, kidobja.

szerk.: mondjuk vagy kettőt kellett volna visszaolvasni


tudom hogy a süni szar mert púlzálva fújja a levegőt,amúgy visszaolvastam elég sokat mert csak utána merek kérdezni
viszont az a 2A is elég sok úgy hogy a süni le van húzva....
gondoltam van valami olyan jellegü típushiba amiről még nemtudok
a válaszért azért köszi


fúúú, na ez nem az én napom...
tök komolyan mondom úgy emlékszem elolvastam a kommented végig, mert így teszek mindig, de nem rémlett, hogy le volt írva, hogy lehúztad a sünit. pedig nem szerkesztetted.
szóval valami gond van a parancsnoki hídon nálam (kész ez a napom)
az egyesével való bizti kiszedés nem lenne rossz ötlet, de van olyan egység, amihez több bizti is tartozik. egy bizti kiosztás alapján meg kellene nézni, és lehet egyszerre kivenni ami hozzá tartozhat.
illetve a motortérben a bal oldalon (menetirány) a fekete dobozban is van bizti.
esetleg reléket is érdemes kiszedegetni, ott is egyesével és a kesztyűtartót leszedve a mögötte lévőket is.
esetleg lett utólag, nem rég valami beépítve?


semmi gond,mindenkinek van fárasztó napja
ezen agyaltam én is hogy lehet e olyan egység amihez több bizti tartozik,ezek szerint lehet
bizti kiosztás alatt mit értesz?vagy hol találok valami leírást ezekről,mert a német táblázat ott van a biztitábla alatt de abból nem tudom megfejteni melyik egységhez tartozik több biztosíték



pl itt egy táblázat. láthatod, hogy vannak sorok, amihez több szám is tartozik. azokat egyszerre veszed ki, és mérsz utána áramot.
viszont látható, hogy van olyan bizti, ami több sorhoz is tartozik, mint pl a 9-es.
ha a csoportos kiszedés után is van sok Amper, akkor előfordulhat, hogy ott lesz valami gond, amihez ugyanaz a bizti tartozik. pl megnézed mind a két egység működik-e kiszedés után. mondjuk a 9-est kiveszed, akkor megnézed megy-e a BC, működik-e a féklámpa, vagy a tempomat. nem ezzel lesz gond nyilván, csak szemléltetés képen írom.


itt egy "kicsit átfordítva" a táblázat:
5 Kürt
6 Sminktükör vil.
7 Monitor, Navi, Rádió, Telefon
9 BC, LKM, Féklámpa, Tempomat
10 Műszerfal
11 Légzsák, Utaslégzsák
12 Napfényroló
14 Immobilizer, Riasztó
15 Esőszenzor
24 PDC, Belső tükör sötétítés
25 Tükör + Spriccni fűtés
26 Garázsnyitás, Over Heat JP
27 Tolatólámpa
28 Ventilláció, Klíma
29 Motorvezérlés
30 Motorvezérlés, OBD
31 Külső tükör, Keréknyomás
32 LKM
33 ABS, ASC, DSC
34 Műszerfal
37 Ventilláció
38 Ködlámpa
39 Telefon
40 Sebváltó vil., DSC
41 Monitor, Navi, Rádió
43 Műszerfal, Óra, OBD II
44 Utánfutó csatlakozás
46 Tetőmozgatás
47 Szivargyújtó, Csatlakozó
48 Ablakemelés elöl
49 Ablakemelés elöl, Belső vil., Riasztó, Ablaktörlő, Központi zár
50 Ülésfűtés
51 Fényszórómosó
52 Belső/Kesztyűtartó vil., Kézilámpa, Ablaktörlő, Csomagtérzár
53 ABS, ASC, DSC
54 Üzemanyagpumpa
55 Kürt
56 ABS, ASC, DSC
57 Tükörfelhajtás
59 Ablaktörlő
60 Központi zár
61 DSC
62 Klíma vízszelep
63 Klíma
64 Kiegészítő fűtés
65 Vezető ülésállítás
67 Riasztó, Belső tükör sötétítés, Immobilizer
68 Hátsó ablakfűtés
69 Keréknyomás
70 Utasoldali ülésállítás
71 Ablakemelés hátul

YELLOW Elküldve: 2016-11-23 13:12 Kulcs hiány!

liga86 írta:
YELLOW írta:
liga86 írta:
rece65 írta:
liga86 írta:
borbelyi írta:
liga86 írta: Hellóó mindenki!
Van két kulcsom amiből az egyik nem reagál semmire csak indítani tudom a kocsit. Mi lehet a megoldás új kulcs vagy ezt megszereltetni? Egy aksi is bele 8500-at mondott a szaki! Hol tudnék beszerezni hozzá valót vagy aki megszereli? Viszont komplexebb a dolog és ha már itt vagyok leírom hátha segít valaki! Egyik kulccsal se tudom manuálisan nyitni az autót csak a csomagtér ajtót, erre mi lehet a megoldás (netán otthon)?
Köszi


Szia!
Nézz szét az E-bay-en 5-600 Ft-ért tudsz venni LIR2025 akkumulátort! Nem nehéz javítani. A barátomnak az akkumulátor volt rosszul beforrasztva. Szétszedtem, megforrasztottam és jó! Magyarországon az EOBD Bt-től vettem 3000 Ft-ért akkumulátort, de megbántam, nem azt küldték amit kértem s ennyi idő alatt Hong Kongból simán ideér pár százasért.
http://www.ebay.com/itm/Rechar...Swn7JYDfOj


Ha nem muszáj nem költök több ezret kulcsra van más amire
Köszi az infót


Heló!

Mégis mire gondoltál hogy vki ingyen megjavítja?
Amit kaptál választ az korrekt és nem drága,az új kulcs ára 40-60.000 ft...
Üdv!


Hogy mire gondoltam... amit láttam kulcs 14000 készre marva 20000 vagy kulcs másoló kis cég 8500 csak az aksi csere es nem biztos hogy csak az a baja! Amit küldött linket borbelyi meg 600


ha akksi baja lenne a kulcsnak, az elvileg menet közben tud töltődni. ha nem töltődik, akkor sérült benne pár alkatrész.
viszont ha lemerült olyan szintre, hogy a kulcs elfelejtette a nyitást/zárást, akkor újra kell tanítani a kulcsot. magad is meg tudod csinálni, kulcs tanításra keresve biztos találsz itt az oldalon is leírást. tehát hiába jó a kulcsban az akksi, ha elfelejtette a dolgokat (az indításnak ehhez nincs köze).
ha a tanítás után sem jó, akkor érdemes az akksi cserének neki állni. ugyanis szétvágni a kulcsot óvatosan kell, mert lesodorhatsz alkatrész, vagy tönkre teheted, és indítani sem fog többet.
akksi csere után ugyanúgy tanítani kell a kulcsot, vagyis kulcsokat, ha kettő távosod van. szerintem is elég egy olcsó ebay-es akksi bele.
de én most is azt mondom, hogy a jó kulcsot tedd félre, használd sokat ezt, ami nem nyit távosan, az a lényeg legyen ez a gyújtáskapcsolóban. kell neki legalább egy 1000km, hogy kellően legyen benne töltés. aztán tanítod és kész.

szerk.:
érthetőbben:
1. próbáld meg betanítani a kulcsot
2. ha nem tanult be semmit, akkor járj vele, egy kb. 1000km-t ezzel a kulccsal vezess
3. próbáld meg újra betanítani
4. ha nem tanul, akkor jöhet az akksi csere
5. kulcsok tanítása
6. ha ezután sem jó, akkor más baja van annak a kulcsnak, ami sok minden lehet.

ha kulcsot tanítasz, mindig legyen ott mindkét kulcs, és a tanítást mindig a jó kulccsal kezd, aztán folytasd az elvileg rosszal.
a jó kulcsot is viheted magaddal, mikor vezeted a km-eket, aztán azzal nyithatsz zárhatsz távosan, vagy a "rossz" kulccsal manuálisan zársz.

Tanitottam de semmi reakció igaz1000 nem mentem vele de 300at oda másnap vissza 300 de semmi! Az ajtó zárammal is kell valamit csinálni mert manuálisan csak a csomagtér ajtó működik es ha arról szállnék be kicsit cikinek érezném
Köszi az infót srácok! Elem megrendelve aztán hátha csodák léteznek!


miért, ha a bal ajtó zárjába teszed a kulcsot, akkor mi történik? semmi? elforog könnyen a kulcs, vagy mi?

YELLOW Elküldve: 2016-11-23 08:25 E90 Csamgter zar

tusi_ írta:
Hogy nem lehet rakeresni, az igaz. A problema nem az, hogy "zorog a motor, mitol"?, aminek ezer oka lehet, hanem hogy a zar tobbszor kattan, mire kinyilik. Ez gondolom nem annyira összetett, mint egy motorterbol jovo csorges.
Nem, nem idgesit az eset, mert vagy a masik biztositoja fizet, vagy elviszem es EURO+-ra megcsinaltatom, vagy visszaviszem oda, ahol vettem a kocsit es megcsinaltatom ott, van meg fel ev jotallas.
A problema az, hogy a ko..og nem jelentette az esetet a biztositonal, nekem kellett az o fa..agat jelentenem es szakertoi velemenyt kernem. Mivel nem vagyok biztos benne, hogy a baleset miatt van ez a fenomen, de furcsa mod azota jelentkezik, ezert mertem itt megkerdezni, hogy lehet-e ettol, vagy valami baromi nagy veletlen folytan most adta meg ,magat az elektromotor.
Nem akarom porgetni a topikot, csak egy velemenyt szerettem volna hozzaertotol, vagy csak egyszeruen egy olyantol, akinek mar volt ilyenje.


hát, engem attól bosszantana, de ugye nem vagyunk egyformák.
mivel úgy látom, az illetékes csak nem törölte a dolgokat, holott kértem, ha tudja javítani a címet, akkor a felesleges szájtépést törölje. egyik sem valósult meg.
mindegy én leírom mit gondolok, aztán...
szerintem a balesethez lesz köze. hisz előtte nem csinálta. konkrétan nem látom a sérülést, de valamit feszíthet, ezért sz@rakszik a zár. de az is lehet valami vezetéket is összenyomott. én a kárpitot leszedném, és alatta néznék szét.
na de most olvasom újra, hogy csak a lökös sérült enyhén.
pedig ez tipikus esete annak, amikor a motor nem bír nyitni. ugye ilyen E46 esetében előfordulhat, ha a GM-en lévő relék kontaktjai már nem adnak elég áramot. nekem az dereng, mintha E90 esetében már nem így van megoldva. de lehet a csomagtérajtó átvezetőnél lesz valami.
én itt E90 esetében, de talán más típus esetében csomagtérajtóra nem olvastam még ilyen hibát.
én a zártól kezdeném és méregetnék. nem tudom neked mi a szakmád, milyen eszközeid vannak. de mint írtam is, ez is olyan hiba, hogy több lehetőség is lehet.
esetleg ahova bezár alul, ott nem nyomta-e meg, és ott feszül neki a zár.

ui.: igazad van, többször megfogadtam, hogy bele sz@rok az ilyenekbe, mert ha azt nem érdekli, akit kellene, hogy érdekeljen, akkor én minek túráztassam rajta magam? csak az utóbbi időben sok ilyen volt, aztán eldurrant. el kell fogadnom, hogy változás itt már nem lesz.