Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-04-04 18:45 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Trym84 írta:
Am tudnátok topicot ajánlani, vagy valami oldalt, ahol tudnék tájékozódni, hogy mit érdemes megnézni egy eladó BMW-n? Természetesen viszek majd magammal autószerelőt, aki látott már egyet s mást, de szeretnék én is konyítani hozzá valamit. Elvégre nem hátrány, ha az ember ért az adott kocsihoz, amit szeretne venni magának...


sokszor le lettek írva, nehéz lenne kikeresni, leírni meg hosszú.
de pl. a TotalCar oldalán biztos van ilyen, ami ezzel foglalkozik.
szerelőt meg olyat érdemes vinni, aki BMW-t is és mondjuk E46-ot is javított már sikerrel, tehát tudja a típus bajokat, mit hol kell nézni.
de google a barátod, biztos kapsz több találalot, ha rákeresel, mit kell nézni autóvásárlásnál.

YELLOW Elküldve: 2016-04-04 18:41 Motorolaj

zsozseszka írta: Sziasztok!
Motul 8100 X-cess 5W40. Igen vagy nem?
Köszönöm!


szerintem inkább Eneos és árban is jól jársz.

YELLOW Elküldve: 2016-04-04 18:41 Féktárcsa és fékbetét

zsozseszka írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta: Sziasztok!
Felrakattam a Jurid tárcsákat és pofákat. Szuper fékhatás de tolatáskor, ha egy kicsit határozottabban lépek a fékre, akkor koppan egyet hátul a féknél.
Mi lehet ez?
Köszönöm!


futóművet kellene átnézni... szilenteket. a fékpofa rögzítő rugó jól van betéve? lehet mozog a betét. a féknyereg kellően rögzítve lett?


Szia! Köszönöm a tippet. Utánajárok és megírom, hogy mi volt a probléma.


Sziasztok! A probléma továbbra sem oldódott meg. Teljesen szétszedettem a hátsó fékeket és újra összerak. Természetesen, ha már emelőn volt akkor megnézettem a már említett tippeket, de úgy néz ki, hogy minden OK. A helyzet változatlan.



tudni kellene a futómű menniyre lett alaposan átnézve. hátsó tornycsapágy, diffitartó kengyel felfügegsztése, stb? (pl lehet a diffi tartó szilent a rossz)
még annyi, hogy a tárcsa rögzítő kis csavar is benne van?
bocs de csak találgatni lehet, a szerelőnek kellene tudni, aki látja is a dolgokat és remélhetőleg ért is hozzá.

YELLOW Elküldve: 2016-04-04 18:37 Mi lehet a baj?

elgeri írta:
Kabi írta: sziasztok,
a hétvégén kicsit hosszabb úton voltam és a német autópálya lehetőségeit kihasználva meg is hajtottam az autót. Egyszer már a téli gumival is hallottam azt a furcsa zajt, amit most is, miszerint ha olyan 140 és fölötti tempóról fékezek erős remegő, búgó zajt hallok és kissé rázza is az autót. Pontosan nem tudom honnan, de olyan mintha a jobb elejétől jönne. Kerékcsapágyra tippelnék, de annak nem csak fékezéskor kellene zúgnia, vagy rosszul gondolom? A fékek és a tárcsák alig kopottak, szóval azokat is kizárnám. Mielőtt szerelőhöz vinném, azért kikérném itt a hozzáértők véleményét is.



Mintha a szilentek is csinálhatnának ilyet, vagy talán a stabpálcák?
Szóval több minden lehet a futóműben


mindenképp elsőkörben az első lengőkarokon lévő szilentblokkot nézd meg. én sokáig azt hittem a tárcsa rossz, mivel a szilent is új került bele. sokáig mentem így vele, mert műszakin jónak látták a szilentet. majd meguntam és ment bele a poliuretán szilent. azóta semmi ilyen nincs.
meg kellene emelni az autót és úgy pötgetni kézzel a kereket, ha csak kicsit surlódik a tárcsához a betét az nem baj, de ha megszorul rendesen akkor igen. tehát lehet a tárcsa is hullámos, vagy a fékmunkahenger van beszorulva.
de én 75%-ban cirka a szilentet mondanám.

YELLOW Elküldve: 2016-04-03 21:38 Megvegyem? Vegyek ilyet?

lantika írta:
YELLOW írta:
ArkyCsaba írta:
Trym84 írta: Sziasztok

Most regisztráltam az oldalra, ugyanis tanácsot szeretnék kérni egy fontos dologgal kapcsolatban: Kinéztem a hasznaltauto.hu-n egy pofás kis 320-as BMW-t. Bevallom, gyerekkori álmomat szeretném valóra váltani ezzel a BMW-vel!

Szóval őt szemeltem ki. Mi a véleményetek róla? Megéri az árát?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...0i-9930492

Igazából csak átlagos használatra venném, semmi rally, semmi tuning, csak ide-oda kocsikázni.

Ja és lenne még pár kérdésem:

1. Ha megéri az árát, akkor mit érdemes megvizsgálni rajta a vásárláskor?
2. Ennek a típusnak vannak szériahibái? Ha igen, mik ezek?
3. Az a 225.000 km nem sok egy kicsit?
4. Ha ne adj Isten megveszem, és meghibésodik valami rajta, sokkal drágább hozzá az alkatrész, mint egy átlagos kocsinál? pl: Egy 206-os Peugeothoz képest...
5. Mennyit kell egy évben költeni egy BMW-re sacc/kb? Úgy körülbelül...


Lehet hülye kérdések, de hiába van 12 éve jogsim, nem igazán vezettem még BMW-t, így annyira nem is értek annyira még hozzá. Még...

Remélem kapok választ mindegyik feltett kérdésemre!

Köszi előre is!



Szia.
Teljesen normális kérdéseid vannak,természetes,hogy tartasz az ilyenektől mégiscsak prémium márka.
Szerintem:

1. hogy az árát megéri-e az a kocsi állapotától függ,
2. ebben nem tudok segíteni, nekem 318-asom van, bár a légtömegmérőt elég sok mindenkitől hallottam már,csipegetik az olajat(ez több minden lehet, tömítések, apróbb dolgok),
vízelvezetése itt-ott nem az igazi.
3. ez relatív: hogy volt használva, más a sok pályázás illetve a sok város,az jobban eszi a dolgokat,na meg kérdés hogy mennyire jártak vele "sportosan". Alapvetően egy 17 éves kocsihoz mérten nem sok, ha az évi 30.000 körüli átlagot nézed
4.azt mondanám,hogy az átlagos alkatrészek nem drágábbak, de van amit horror áron adnak, igaz sok mindent már meg tudsz venni bontóban is
5. Ez megint relatív,tőled függ,ha nincs vele gubanc mondjuk 10.000-ként olajcsere,mondjuk 20.000-ként fékbetétek ez nem egy nagy költség

A tanácsom,ne zúgj bele rögtön az elsőbe, inkább nézz meg többet is,az a biztos.Ha mellé nyúlsz csak nyűglődni fogsz vele és ráfogod majd a márkára.Szerintem ennyi pénzért különbet is kapsz itthon (gyanús a fekete tükörburkolat, a hiányzó lenyíló ajtó a világításkapcsoló alatt,itt-ott látszódik a kor a kéderen ehhez képest a kormány szinte új ).De ez az én véleményem

Remélem tudtam segíteni és nemsokára BMW tulajként üdvözölhetünk!

A legjobbakat: Csaba


ez nem az M54-es blokk, ez annyira nem eszi az olajat, viszont üzemanyagot annyit, mint egy 25i
egy 100ezerrel simán több benne a km. miért fadelift-es lámpa van hátul? magyarázni biztos megfogja még ha törve volt akkor is, hogy csak újítani akart....
20ezer km-ként fékbetét csere??? ha folyamatosan befog, akkor lehet nekem kb 40ezerrel ezelőtt volt cserélve, alig hiányzik belőle... pedig városozok inkább, bár szeretem a motorféket használni.
ennyi pénzért meg csodát nem kell várni, és biztos pár 100ezret még költeni kell rá.
az árak nem vészesek alkatrész ügyileg, csak pl futóműben jóval több minden kell, mint más egyszerűbb autókba.
apropó futómű, hátul hajlamos kiszakadni.


Yellow elöl meg oldalt is feher az index,gondolom ez volt a cel ezert van benne mäs hätso lämpa.
Csaba ott nem az ajto hiänyzik,hanem az egesz kicsi kesztyütarto.


lehet az gyárilag is fehér, alvázszámból kiderülne az extra listáról. viszont én nem véletlen írtam. sajnos már képesek érdekes dolgokra... nekem sem jön be az FL előtti hátsólámpa, de éppen ezért nem is olyan autót vettem, bár előlről is szebb nekem az FL.
én iylen dolgokat akkor hiszek el, ha van róla fénykép legalább, ahol a gyári eredeti lámpa is a képen van és a beépített is. és még a gyári van a helyén. (én pl a lökösről direkt ezért csináltam ilyen képet)messziről jött ember azt mond, amit nem szégyel. sajnos nem véletlen vagyok bizalmatlan bármivel kapcsolatban. ha bajos volt a fara, de akár lehetett az eleje is, az úgyis látszódik élőben. persze nem mindenki gondolkozik így, mint én, ezért nem lehet felróni hibának úgymond. nekem eleve fura az autó egész külső színe. élőben kideülr na, főleg ha olyan valakivel megy, aki látott már egy-két dolgot.

szerk.: jó a fényképet is meg lehet magyarázni, meg bárki szerezhet kölcsönbe egy gyári lámpát beszereli, aztán fotóz... itt már semmi sem biztos

YELLOW Elküldve: 2016-04-03 21:06 Megvegyem? Vegyek ilyet?

ArkyCsaba írta:
Trym84 írta: Sziasztok

Most regisztráltam az oldalra, ugyanis tanácsot szeretnék kérni egy fontos dologgal kapcsolatban: Kinéztem a hasznaltauto.hu-n egy pofás kis 320-as BMW-t. Bevallom, gyerekkori álmomat szeretném valóra váltani ezzel a BMW-vel!

Szóval őt szemeltem ki. Mi a véleményetek róla? Megéri az árát?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...0i-9930492

Igazából csak átlagos használatra venném, semmi rally, semmi tuning, csak ide-oda kocsikázni.

Ja és lenne még pár kérdésem:

1. Ha megéri az árát, akkor mit érdemes megvizsgálni rajta a vásárláskor?
2. Ennek a típusnak vannak szériahibái? Ha igen, mik ezek?
3. Az a 225.000 km nem sok egy kicsit?
4. Ha ne adj Isten megveszem, és meghibésodik valami rajta, sokkal drágább hozzá az alkatrész, mint egy átlagos kocsinál? pl: Egy 206-os Peugeothoz képest...
5. Mennyit kell egy évben költeni egy BMW-re sacc/kb? Úgy körülbelül...


Lehet hülye kérdések, de hiába van 12 éve jogsim, nem igazán vezettem még BMW-t, így annyira nem is értek annyira még hozzá. Még...

Remélem kapok választ mindegyik feltett kérdésemre!

Köszi előre is!



Szia.
Teljesen normális kérdéseid vannak,természetes,hogy tartasz az ilyenektől mégiscsak prémium márka.
Szerintem:

1. hogy az árát megéri-e az a kocsi állapotától függ,
2. ebben nem tudok segíteni, nekem 318-asom van, bár a légtömegmérőt elég sok mindenkitől hallottam már,csipegetik az olajat(ez több minden lehet, tömítések, apróbb dolgok),
vízelvezetése itt-ott nem az igazi.
3. ez relatív: hogy volt használva, más a sok pályázás illetve a sok város,az jobban eszi a dolgokat,na meg kérdés hogy mennyire jártak vele "sportosan". Alapvetően egy 17 éves kocsihoz mérten nem sok, ha az évi 30.000 körüli átlagot nézed
4.azt mondanám,hogy az átlagos alkatrészek nem drágábbak, de van amit horror áron adnak, igaz sok mindent már meg tudsz venni bontóban is
5. Ez megint relatív,tőled függ,ha nincs vele gubanc mondjuk 10.000-ként olajcsere,mondjuk 20.000-ként fékbetétek ez nem egy nagy költség

A tanácsom,ne zúgj bele rögtön az elsőbe, inkább nézz meg többet is,az a biztos.Ha mellé nyúlsz csak nyűglődni fogsz vele és ráfogod majd a márkára.Szerintem ennyi pénzért különbet is kapsz itthon (gyanús a fekete tükörburkolat, a hiányzó lenyíló ajtó a világításkapcsoló alatt,itt-ott látszódik a kor a kéderen ehhez képest a kormány szinte új ).De ez az én véleményem

Remélem tudtam segíteni és nemsokára BMW tulajként üdvözölhetünk!

A legjobbakat: Csaba


ez nem az M54-es blokk, ez annyira nem eszi az olajat, viszont üzemanyagot annyit, mint egy 25i
egy 100ezerrel simán több benne a km. miért fadelift-es lámpa van hátul? magyarázni biztos megfogja még ha törve volt akkor is, hogy csak újítani akart....
20ezer km-ként fékbetét csere??? ha folyamatosan befog, akkor lehet nekem kb 40ezerrel ezelőtt volt cserélve, alig hiányzik belőle... pedig városozok inkább, bár szeretem a motorféket használni.
ennyi pénzért meg csodát nem kell várni, és biztos pár 100ezret még költeni kell rá.
az árak nem vészesek alkatrész ügyileg, csak pl futóműben jóval több minden kell, mint más egyszerűbb autókba.
apropó futómű, hátul hajlamos kiszakadni.

YELLOW Elküldve: 2016-04-03 13:09 Fékjavítás

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: 30d 30i fékeket kell felrakni nyergekkel tárcsákkal együtt.


És ha felrakom akkor rámegy a 16-os kerék vagy már csak a 17-es?!
Előre is köszönöm!


csak a 17-es. ezért írtam, hogy kompromisszum az egész, magadban kell megemészteni. ér annyit az egész? mondom a gyári fékjei a BMW-nek sem rosszak, sőt! ha nyáron 18-as felnit hordasz az alá felesleges a nagyobb fék, mert optikailag nem rossz a gyárival sem. és mondom, leginkább emiatt az optika miatt szokták cserélni, nem azért mert kevés a gyári a fék.
de ez is kétélű dolog. mert ha kisebb a fék a felnihez képest, akkor a felni is nagyobbnak hat.
még mindig nem vágom mi a célod az egésszel? ha a jobb fékhatás, akkor azt mondom (saját vélemény) felesleges cserélned, mert ami most van is bőven jó. ha 19-20-as felnit akarsz, akkor érdemes elgondolkozni. de akkor 17-es a minimum felni télen, amire 205/50 R17 gumi mehet, de azért az sem olcsó. ha megér ennyit maga a látvány, akkor vágj bele. egyéb esetben én feleslegesnek tartom.


A látvány az nem érdekel, én a féket szeretném, hogy nagyon jó legyen rajta.
Régebbi kocsijaimnál is szerettem ha a fék az nagyon jó...
Ezen is ez lenne a cél, de lehet agyalok még tovább és akkor inkább valami jó minőségű tárcsát és betétet veszek amivel sokkal jobb lesz a fékhatás...
Azt szeretném ha rálépek a fékre megálljon mint a szög!
De majd elválik, ezek még csak elméleti síkon mozognak...


ezen sokat tudsz segíteni fém vagy fémsodrony (nem is tudom mi a pontos neve) fékcsövekkel. sokkal harapósabb elsz a fék, biztos szokni kell majd.
jársz pályanapokra, vagy utcai száguldozó vagy? mert ha nem, akkor tök felesleges. persze értelek. mikor megvettem az enyém, az volt az első, hogy lecseréltem a féket, igaz csak betét, tárcsa, folyadék. pedig a gyárinak sem volt baja. viszont nem biztos, hogy a nagyobb fékkel bentebb leszel. másik helyen a gumit kérdezted. ha a gumi nem oylan minőség, ami úgy tapad, ahogy a fék kívánja, akkor nem leszel előrébb, sőt. hiába van ABS.
ha téged megnyugtat, akkor hajrá. ebben az esetben javaslom a bontott 30i/30d fékeket kompletten. keress olyat, aminek a betétjei és tárcsái még hazsnálhatóak legalább, és fém fékcsövezd be.

YELLOW Elküldve: 2016-04-03 12:44 Fékjavítás

Pitykoo írta: 30d 30i fékeket kell felrakni nyergekkel tárcsákkal együtt.


És ha felrakom akkor rámegy a 16-os kerék vagy már csak a 17-es?!
Előre is köszönöm!


csak a 17-es. ezért írtam, hogy kompromisszum az egész, magadban kell megemészteni. ér annyit az egész? mondom a gyári fékjei a BMW-nek sem rosszak, sőt! ha nyáron 18-as felnit hordasz az alá felesleges a nagyobb fék, mert optikailag nem rossz a gyárival sem. és mondom, leginkább emiatt az optika miatt szokták cserélni, nem azért mert kevés a gyári a fék.
de ez is kétélű dolog. mert ha kisebb a fék a felnihez képest, akkor a felni is nagyobbnak hat.
még mindig nem vágom mi a célod az egésszel? ha a jobb fékhatás, akkor azt mondom (saját vélemény) felesleges cserélned, mert ami most van is bőven jó. ha 19-20-as felnit akarsz, akkor érdemes elgondolkozni. de akkor 17-es a minimum felni télen, amire 205/50 R17 gumi mehet, de azért az sem olcsó. ha megér ennyit maga a látvány, akkor vágj bele. egyéb esetben én feleslegesnek tartom.

YELLOW Elküldve: 2016-04-02 19:59 Multikormány beszerelése utólag...

PappArnold írta: Hello Sziasztok!

Sokat mászkálok pályán és jól jönne néha a tempómat.
E46 vásárlás előtt állok és felmerült bennem a kérdés hogy
átalakítható-e (beszerelhető)? Ha igen kérlek írjátok meg, minek a cseréjével,
kb milyen érték az átalakítás, mennyire nehéz hozzá beszerezni
a szükséges alkatrészeket!?

Előre kösz!
Papp Arnold


a kérdés, hogy milyen motorost akarsz?
az összes dízel, és a 2001.09 utáni benyások már elektromos gázpedálosok. itt egyszerűbb. ha multikormány van benne, akkor valószínű tempomat is van. ha nincs, akkor csak kábelezni kell, semmi extra. ha nem multis a kormány, akkor olyan is kell.
facelift előtti benyások, amik M43 motorosak, vagy ha M52TUB (ha minden igaz), oda kell egyéb dolog is, mert ott bowdenes a gáz.

YELLOW Elküldve: 2016-04-02 19:33 Gyári riasztó (FAQ)

lantika írta:
YELLOW írta: hi,
ismerősnek E39 olyat csinál, hogy gyújtásra 2 rövidet dudál. nagyon idegesíti.
ez vajon a gyári riasztó beállítása, vagy valami más?


El kell vägni a kürt käbelt. Szerintem igy van programozva.


ezt mondtam neki én is
majd megnézem ha lesz időm...
a kérdés, hogy vajon a GM-ben van ez programozva, vagy esetleg máshol?

YELLOW Elküldve: 2016-04-02 17:57 Gyári riasztó (FAQ)

hi,
ismerősnek E39 olyat csinál, hogy gyújtásra 2 rövidet dudál. nagyon idegesíti.
ez vajon a gyári riasztó beállítása, vagy valami más?

YELLOW Elküldve: 2016-04-01 19:25 Fékjavítás

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Aham.. értem!
És akkor nálam mi a megoldás?!
Felfogatás stimmeljen de nagyobb féktárcsa és féknyereg mennyen fel?!


hagyd a pitsába az egészet
azt kellene eldöntened, hogy mekkora tárcsét akarsz (na meg miért?)
újonnan vagy hazsnáltan akarsz tárcsát venni? ha újat, akkor én keresnék egy ahhoz való tartókonzolt (amit SP_323i linkelt képeket), amit újban is érdemes beszerezni. bontóban valószínű csak egyben adják az egész féket. ez a megoldás akkor lehet jó, ha bontottat akarsz. de ugye itt fékcsövezni kell fékfoyladékot tölteni stb.
én azt csinálnám, amikor cserélni kell a tárcsát, akkor vennék nagyobbat (itt a méretet kell tisztázni) megnézni mely motorhoz adták, és szerezni hozzá új tartókat. aztán a nyerget fent lehet hagyni nem kell olajat leengedni belőle.
de szerintem a BMW jól van ellátva fékkel, nagyobbat akor érdemes, ha bazi nagy felnit használsz.
ami az enyémen van legkisebb szett meg a legkisebb motorhoz, az E36 korszakba a 28i-n is ugyanazok voltak, max hátul is hűtött volt a tárcsa.
zehát cserének nagyobbra, csak optikai szerepe van, mert amúgy jók a BMW fékei, nem kevesek.


Jól érzed, nem értem egyenlőre!
Csak példaképp, hogy hogy akartam én ezt megtudakolni!
F astrán mikor "féktuning" lett csinálva tudtuk, hogy omegáról ez kell vektráról az és akkor összeállt a fékrendszer!
Itt is valami ilyesmire akartam kilyukadni! Nem tudom mekkora tárcsákat lehet felrakná rá egyáltalán mekkora kerékhez!?
Ezáltal azt se, hogy milyen nyereg vagy konzol kell melyikről!
Egyenlőre teljes a sötétség!


bármilyet fel tudsz tenni. az a lényeg, hogy a tárcsa és a hozzá való konzol legyen.
ha a legkisebb kerék, amit fel akarsz rakni mondjuk 16-os (pl téli), akkor a 300-as tárcsa elfér. meg kell nzni minek 300-as a tárcsája. jelen esetben ez a facelift 20d ha minden igaz. akkor egy FL 20d-hez való tartókonzolt kell venned, minden kerékhez. attól függ csak elől vagy hátul is akarsz-e cserélni. szerintem nagyobb betét is kell (hozzávaló), de nem biztos, ezt nem néztem most meg. és annyi. ebből jobb egy BMW, mint egy Opel. jelen esetben E46 kasztnin belül kell ezeket lezongorázni. bár 7-es féke is feltehető E46-ra pl.
vagy fogod és veszel bontott nagyféket, így szokták árulni. aztán fel kell tenni, bekötni, fékfolyadékkal feltölteni.
attól függ mennyid van rá, mennyit akarsz vele foglalkozni.
na és persze valóban mit akarsz. tehetsz nagyobb féket, de akkor kompromisszum kell, pl lehet 17-estől kisebb felnit nem tudsz feltenni télen sem. ugye drágább gumik akkor.
azt kell tudni mit akarsz.
de neked eleve 300-as féked van, ha minden igaz. bőven elég kár cserélni, max ha 20-as feniken jársz régen ezen is 286-os tárcsa volt, és az is elég volt.
érted?

YELLOW Elküldve: 2016-04-01 19:10 Gumiabroncs

Pitykoo írta: Hali!
Mika vélemények ezekről a gumikról?!
Nexen, Nankang, Nokian, Dunlop és Continental?!Nyáriba....
Vagy ezek felejtősek?!


Nankang NS-20 nagyon bejön. de elég rosszul szerepel tesztekben, amire ugye azért nem kell alapozni németek is használják bőven a nankang és egyéb kínai márkákat is. normál használat mellett nem okoz az gondot. na meg nagy tuning verdákkal (optika, ültetett) úgysem menek gyorsan. meg a kerékdőlés miatt úgyis elnyalja a szélét, nem fognak drága gumit venni rá.
3 utolsó nagymárka. Nokia kopósabb nem igazán erre a klímára való. na meg drágák. nem rossz gumik, de biztos, hogy árban megérik a dupla összeget.

YELLOW Elküldve: 2016-04-01 19:06 Fékjavítás

Pitykoo írta:
Aham.. értem!
És akkor nálam mi a megoldás?!
Felfogatás stimmeljen de nagyobb féktárcsa és féknyereg mennyen fel?!


hagyd a pitsába az egészet
azt kellene eldöntened, hogy mekkora tárcsét akarsz (na meg miért?)
újonnan vagy hazsnáltan akarsz tárcsát venni? ha újat, akkor én keresnék egy ahhoz való tartókonzolt (amit SP_323i linkelt képeket), amit újban is érdemes beszerezni. bontóban valószínű csak egyben adják az egész féket. ez a megoldás akkor lehet jó, ha bontottat akarsz. de ugye itt fékcsövezni kell fékfoyladékot tölteni stb.
én azt csinálnám, amikor cserélni kell a tárcsát, akkor vennék nagyobbat (itt a méretet kell tisztázni) megnézni mely motorhoz adták, és szerezni hozzá új tartókat. aztán a nyerget fent lehet hagyni nem kell olajat leengedni belőle.
de szerintem a BMW jól van ellátva fékkel, nagyobbat akor érdemes, ha bazi nagy felnit használsz.
ami az enyémen van legkisebb szett meg a legkisebb motorhoz, az E36 korszakba a 28i-n is ugyanazok voltak, max hátul is hűtött volt a tárcsa.
zehát cserének nagyobbra, csak optikai szerepe van, mert amúgy jók a BMW fékei, nem kevesek.

YELLOW Elküldve: 2016-04-01 07:38 Gumiabroncs

adi84 írta: Üdv!
Tudna valaki ajánlani Pesten egy olyan gumist, aki normálisan ki tudja súlyozni a kerekeket? Már háromnál voltam gumicsere után, de 100 felett még mindig rázza picit a kormányt.
Köszi


háromból egy sem? biztos a kerekeddel van a baj? nem lehet valamelyik szilent, esetleg féktárcsa?