YELLOW Elküldve: 2015-12-21 12:33 Turbo
Kabi írta:Bitu79 írta:Kabi írta: sziasztok,
a turbónyomás vezérlőt hogy tudom ellenőrizni (ugye ez az és nem fogtam mellé nagyon: http://de.bmwfans.info/parts-c...#7796634_1 ), hogy jól működik-e? kicsit gyengének találom a teljesítményt 2000-es fordulat alatt, a turbó 2 éves a kocsiban.
Olvass kicsit itt:
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...laton.html
igen,ezen a topic-on már túl vagyok, ezért is jutottam el oda, hogy csekkolni kellene a nyomás szabályzót. Kérdésem akkor még 1x, jó eszközt keresek, és szétszedhető tisztítás miatt?
Egyébként most voltam kicsit kocsikázni, a Dashcommand nevű program azt mutatta, kb 2000 alatt nincs is turbónyomás. Fölötte ha taposom neki, 1,3-at is mutatott.
nem vagyok nagy dízeles, korábban azért nem si írtam, de 2000 alatt nem nagyon jön meg a turbó. bár lehet ezek az újabb dízelek 1850-1900 körül is megindulnak. de pont emiatt vannak a dupla turbós megoldások, hogy a kicsi turbót meg tudja indítani a kisebb fordulat.
de ha a kipuff rendszerben valahol folytás van, tehát megtorpan a kipuff gáz, akkor az is közrejátszhat ebben. vagy épp egy koszos levegőszűrő.
a geometria szabályzó inkább azért van, hogy a nagyobb kipuff. gáz nyomásra nagyobb teret adjon, hogy tudja tartani az állandó nyomást. na ezt most lehet nem érthetően írtam, de majd kijavít valaki dízeles. persze lehet az oka, pl szorul és nem tud rendesen állítani, de mondom 2000 környékén indulnak ezek meg.