Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-12-21 12:33 Turbo

Kabi írta:
Bitu79 írta:
Kabi írta: sziasztok,
a turbónyomás vezérlőt hogy tudom ellenőrizni (ugye ez az és nem fogtam mellé nagyon: http://de.bmwfans.info/parts-c...#7796634_1 ), hogy jól működik-e? kicsit gyengének találom a teljesítményt 2000-es fordulat alatt, a turbó 2 éves a kocsiban.


Olvass kicsit itt:

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...laton.html



igen,ezen a topic-on már túl vagyok, ezért is jutottam el oda, hogy csekkolni kellene a nyomás szabályzót. Kérdésem akkor még 1x, jó eszközt keresek, és szétszedhető tisztítás miatt?
Egyébként most voltam kicsit kocsikázni, a Dashcommand nevű program azt mutatta, kb 2000 alatt nincs is turbónyomás. Fölötte ha taposom neki, 1,3-at is mutatott.


nem vagyok nagy dízeles, korábban azért nem si írtam, de 2000 alatt nem nagyon jön meg a turbó. bár lehet ezek az újabb dízelek 1850-1900 körül is megindulnak. de pont emiatt vannak a dupla turbós megoldások, hogy a kicsi turbót meg tudja indítani a kisebb fordulat.
de ha a kipuff rendszerben valahol folytás van, tehát megtorpan a kipuff gáz, akkor az is közrejátszhat ebben. vagy épp egy koszos levegőszűrő.
a geometria szabályzó inkább azért van, hogy a nagyobb kipuff. gáz nyomásra nagyobb teret adjon, hogy tudja tartani az állandó nyomást. na ezt most lehet nem érthetően írtam, de majd kijavít valaki dízeles. persze lehet az oka, pl szorul és nem tud rendesen állítani, de mondom 2000 környékén indulnak ezek meg.

YELLOW Elküldve: 2015-12-21 12:24 Lámpamosó

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Jól írja Yellow.De elég lett volna használnod a keresőt amúgy,már vagy 100-szor kitárgyalták ezt is.


köszönöm a megerősítést mester. nélküled kétségek között maradtam volna....
ilyen kérdés után hiába írod a keresőt neki. ez most nem bántás, csak valószínű nem internetművész az illető. ezért kell az ilyen kérdést 101-edjére is megválaszolni.
sokan BMW vásárlással azt hiszik, valami csodát vettek, különlegességet, ami végülis igaz, de semmivel nem másabb, mint bármelyik másik autó. vagyis alapvető dolgokban nem másabb.




Ez így van.Mondjuk szélvédőmosók közül is van,ami kevésbé teszi tönkre az ablaktörlőlapátokat,fényezést és a lámpabúra plexit.Szóval jó minőségú.Olyat érdemes vennie."Tesco gazdagságos" löttyöket én mondjuk kerülöm.Lámpamosóm mondjuk nincs,sokan meg ugye lekötik akiknek van,mert hamar elfogy a lötty.
Egy kis segítség téli ablakmosó folyadék választáshoz:

http://totalcar.hu/magazin/tec...rafagyott/


én Prelix-et használtam mindig korábban. egyszer egy Würth-ös adalékanyagot is kevertem hozzá. igazából az ilyen sűrített koncentrátum, amit deszt. vízzel lehet hígítani.
most teszkós -40 fokos van benne, mert ez volt itthon. de büdös, nem habzik (bár nem tudom ez jó vagy rossz, én rossznak gondolom). pedig narancs illatú lenne. alig várom elfogyjon. bár lehet szedek ki a tartályból, aztán fateréba rakok belőle úgyis magának vette.

YELLOW Elküldve: 2015-12-21 11:34 Lámpamosó

Bitu79 írta:
Jól írja Yellow.De elég lett volna használnod a keresőt amúgy,már vagy 100-szor kitárgyalták ezt is.


köszönöm a megerősítést mester. nélküled kétségek között maradtam volna....
ilyen kérdés után hiába írod a keresőt neki. ez most nem bántás, csak valószínű nem internetművész az illető. ezért kell az ilyen kérdést 101-edjére is megválaszolni.
sokan BMW vásárlással azt hiszik, valami csodát vettek, különlegességet, ami végülis igaz, de semmivel nem másabb, mint bármelyik másik autó. vagyis alapvető dolgokban nem másabb.

YELLOW Elküldve: 2015-12-21 11:17 Lámpamosó

Janos írta: Szevasztok! Érdeklődnék,hogy hol tudnák rendel illetve venni lámpa mosó folyadékot 2 l kellene . E39 BMW 98 as évjáratú van nekem .]Mükődik minden de a beálitásnál el fogyasztottam a folyadékot . Téliablkmosó nem jó ?
Lehet hogy ki nevetek , de most van előszőr BMW szüz vagyok ebben a témábabn .
Előre is köszi a segitséget


hát ezt túl gondolod. ugyanolyan mosó kell bele, mint az ablakmosóba. bárhol vehető már. mindenképp téli szélvédőmosó legyen. én pl. nyáron is azt hazsnálok, mert télen úgysem fogy el

YELLOW Elküldve: 2015-12-20 15:47 Ékszíj tárcsa

raul227 írta:
YELLOW írta:
raul227 írta: sziasztok kb egy hete lettek felrakva uj dayco ekszijjak,klimara is.kérdésem,igaz hogy a dayco mindig nyikorog,amig hideg ?mert igy van,csak reméltem elmulik,de a szerelo haver azt momndta hogy a sogorának is nyikorgott az opelen az uj,fél év után is.állítólag kemény az anyaga.de hat nem létezik hogy ezt a gyárba nem tesztelik.esetleg csúszik a szíj?lehet rajta huzni?


ez ilyen... a Dyco-nak van egy típusa, aminek fehér az egyik oldala. azok jók csak. bár a Dyco HT-ból csak vez.mű szíj van azt hiszem. de azok erősek, igaz ránk nem vonatkozik.
szíjból a Conti a jó. nem érdemes mással kísérletezni, szájtárcsából meg a Corteco.

szerk.: esetleg próbáld meg a ékszíj csúszásgátló spray-t. vagy a szerelő ne magyarázkodjon, hanem ha ő vetette meg veled, akkor cserélje Conti-ra, és te csak a különbözetet fizesd ki.

az az igazság hogy a kovacsauto.hu oldalrol rendeltem,azt hittem a dayco egy jo márka,nem a legolcsobbat vettem.


nem rossz márka, de nem BMW specifikus úgymond. vannak alkatrész márkák, amit nem szeret a kicsikénk. mondom vez, szíjban csak az a fehér fogazottrészű a jó, a többi szeret szakadni. mondom ha te vetted magadtól, akkor max spray, csúszásgátló. vagy cseréled a szíjat Conti-ra. persze akkor is csúszhat ha az ékszíjtárcsa nincs már jó állapotban. vagy a feszítő nem jó.

YELLOW Elküldve: 2015-12-20 15:01 Ékszíj tárcsa

raul227 írta: sziasztok kb egy hete lettek felrakva uj dayco ekszijjak,klimara is.kérdésem,igaz hogy a dayco mindig nyikorog,amig hideg ?mert igy van,csak reméltem elmulik,de a szerelo haver azt momndta hogy a sogorának is nyikorgott az opelen az uj,fél év után is.állítólag kemény az anyaga.de hat nem létezik hogy ezt a gyárba nem tesztelik.esetleg csúszik a szíj?lehet rajta huzni?


ez ilyen... a Dyco-nak van egy típusa, aminek fehér az egyik oldala. azok jók csak. bár a Dyco HT-ból csak vez.mű szíj van azt hiszem. de azok erősek, igaz ránk nem vonatkozik.
szíjból a Conti a jó. nem érdemes mással kísérletezni, szájtárcsából meg a Corteco.

szerk.: esetleg próbáld meg a ékszíj csúszásgátló spray-t. vagy a szerelő ne magyarázkodjon, hanem ha ő vetette meg veled, akkor cserélje Conti-ra, és te csak a különbözetet fizesd ki.

YELLOW Elküldve: 2015-12-20 14:53 Motorolaj

BarG írta:
Hm, még az előző autómmal, (E46 330Cd) a szervízvezető azt mondta, hogy a normál szervíztevékenység része a motormosás olajcsere szervízkor. Ha tiszta a motor, akkor lehet, hogy csak betartották az előírásokat!

Mióta mindenki a koszos motorokat szereti - mint egyfajta ártatlanság szimbólumot - a szervizek szívesen megspórolják ezt a tevékenységet.


én elhiszem ezt neked. de akkor a koszos motor legyen egyenlő azzal, hogy nem is volt olaj cserélve mondjuk 10ezer km alatt, és pedig azt mondják 2ezerrel korábban volt?
mellesleg a motormosás nem túl jó feltétlen, mert azért tud beázni pár dolog, főleg ha nagy nyomással dolgoznak.
nem azt mondom, hogy az a jó, ha egy egész hód család bele van fészkelve. de a nagyon csilli-villi motortér (minden zug) azért lehet gyanús.
úgysem lehet eladni egy autót, ha okádék a beltere, tehát az az alap, hogy az ember fotózás előtt kiglancolja, vagy mikor jön megnézni a vevő, ha háznál van a téma. de amikor több 10ezret költenek el arra, hogy patyolat legyen, amivel vevőt akarnak fogni, vagyis csak ezzel tudják megfogni, az is fura.
kollégámmaé pár éve autót néztünk. off autó. mondták mindjárt jön, mert azt ahzsnálják szaladgálós autónak, mert az a legjobb hát kis próba után, ha nekik ez a legjobb, akkor köszönjük, de a többire nem is vagyunk kíváncsiak.
az igényességet álcázni akaró dolgokkal van a gond. de az úgy is kiderül ha a tulajjal beszél az ember, hpgy valóban igényesség, vagy csak álca. kereskedések nagy %-a meg úgysem oké.

YELLOW Elküldve: 2015-12-20 14:44 Gumiabroncs

raul227 írta: sziasztok,az létezik hogy a téli gumi nagyon zúg egyre jobban ahogy gyorsulok.tavaly nem emlékszem hogy zúgott volna,rendesen zavaró.nyárival nem csinálta.nem mai gumik,de a mélysége még megvan.valamint nektek is van olyan hogy ha van bármilyen kis sár az úton,egy kicsit kanyarba kitolja a hátulját?félek hogy baj lesz belöle,azért ez nem normális,hogy kicsit nyálkásabb idöbe nem mehetek csak 60al.


a téli gumi mindig hangosabb. minden gumi másképp viselkedik, ahogy kopik. egyik az elején hangos, másik a futás közepén, stb. ha pedig V mintás a téli, akkor meg pláne hangja van.
mellesleg tudni kellene milyen gumiról is van szó, és mikor gyártották. ugyanis ha régi és elkezd kikeményedni, akkor is növekszik a hangja. és emiatt könnyebben is csúszik meg. az iylen gumik max hóbak jók még, ahol tud kapaszkodni a minta málység miatt. de nedves úton hidegben már csúszik.

YELLOW Elküldve: 2015-12-20 12:45 Hibajelzés.

leportp írta:
YELLOW írta:
leportp írta: Segítség kellene.Néha megjelenik ez a hibajelzés.Leállítás és újraindítás után elfelejti.Mit jelenthet ez?Havi szinten 1x-2x kigyulladnak ezek a lámpák egyszerre a motor jelzéssel együtt. Leállítom és újraindítom elalszik minden.


rá kell tenni diagra, lehetőleg BMW specifikusra. ír-e konkrét hibát. mert így a menetstabilizáló körben van valami. találgatni kár, mert lehet vagy 10 dolog legalább.


Köszi szépen a segítséget.
Annyit még hozzátennék,hogy amikor előjönnek ezek a hibák az autó erőtlen lesz nem húz fullad mintha egy henger nem menne fogyasztás megnő.Saru le és vissza elfelejti a dolgokat és megy szépen most.Gépre mindenképp ráteszem,én személy szerint lambdaszondára gyanakszom,csak kitudja melyik katalizátor elötti vagy utáni.Egy dolgot nem értek okés hogy lambdaszonda csak a többi hibajel ami a menetstabilitáshoz lenne köze minek gyulladnak ki.


mert a menetstabilizáló, DSC, DTC vagy ahogy nevezik, az beleszól a motorvezérlőbe és elveszi a gázt. ha a kerekek felől, vagy a kormánytól (kormény szögelfordulás) rossz jelet kap, olyat amiből ő azt hiszi, hogy baj van, akkor fékezni fogja a motort. vagyis visszavesz a gázból. vagy fékezi a kerekeket külön-külön.
a diag meg fogja mondani mi a baj. remélhetőleg.

YELLOW Elküldve: 2015-12-19 22:09 Motorolaj

Jenci írta:
YELLOW írta:
Jenci írta:
YELLOW írta:
Jenci írta: Sziasztok!
Nekem E46.os 2002.es évjáratú 6.hengeres 170 lovas benzines mocival... azt vettem észre,hogy 1000.km.en megeszik 5dl olajat,castron 5w40.est full syntetikus olajat kapott..
kicseréltem a kartergázszűrőt,csöveket... elvolt dugulva...
a kocsi hibátlan. Jól fogyaszt, jól megy.. nem fűstől sem hidegen sem melegen...

van ötlet?tapasztalat?

Köszönöm!


ezek a motorok ilyenek egyébként, eszik. bár számomra ez sok akkor is. nem akarlak feles költségbe verni, de ha olajcsere lesz, akkor az Eneos Hyper Premium 5w-40-et próbáld ki.
10w olajat senki tanácsára ne tegyél bele! nagyon max. nyáron, de télre kizárt.
szokása a szelepszár szimmering kikemányedés. de előbb az olajat próbálnám meg. mivel nem is füstül.


Gondoltam én is rá....és ha nem változik?


volt aki 1000km-en 1 literre panaszkodott, mégis volt aki azt mondta normális ennél a motornál. nem tudom mennyi a km valóban a motorban, de én szerintem sok a fél liter 1000km-en, még M54B22 esetén is.
én méretnék kompressziót, hogy a gyűrűk rendben vannak-e. átnézni sehol nem ereszt-e a blokk.


Az olajszűrőháznál szivárog az olaj,aminek a tömítését kicserélem a j.héten,de szerintem ott elenyésző mennyiség folyik el..A kompressziót mindenképp megméretettem...Félek,hogy ott lesz a baj...Német.ből hozták 200.e.km volt benne,szerintem lényegesen több van benne,de ezt gondoltam mikor megvettem... mivel nem volt lelakva...szép igényes a motortér,utastér..ezért vettem meg..



azért a kiglancolt motortér mindig gyanús. általában akik kintről hoznak be autót, meg sem nézik tovább az olyan autókat. hacsak nem egy fanatikus tulajról van szó. az emberek hazsnálják az autót, amihez nem kell nyúlni, annak egészségeses koszos a motortere. ezt általánosságban mondom.

YELLOW Elküldve: 2015-12-19 21:40 Motorolaj

Jenci írta:
YELLOW írta:
Jenci írta: Sziasztok!
Nekem E46.os 2002.es évjáratú 6.hengeres 170 lovas benzines mocival... azt vettem észre,hogy 1000.km.en megeszik 5dl olajat,castron 5w40.est full syntetikus olajat kapott..
kicseréltem a kartergázszűrőt,csöveket... elvolt dugulva...
a kocsi hibátlan. Jól fogyaszt, jól megy.. nem fűstől sem hidegen sem melegen...

van ötlet?tapasztalat?

Köszönöm!


ezek a motorok ilyenek egyébként, eszik. bár számomra ez sok akkor is. nem akarlak feles költségbe verni, de ha olajcsere lesz, akkor az Eneos Hyper Premium 5w-40-et próbáld ki.
10w olajat senki tanácsára ne tegyél bele! nagyon max. nyáron, de télre kizárt.
szokása a szelepszár szimmering kikemányedés. de előbb az olajat próbálnám meg. mivel nem is füstül.


Gondoltam én is rá....és ha nem változik?


volt aki 1000km-en 1 literre panaszkodott, mégis volt aki azt mondta normális ennél a motornál. nem tudom mennyi a km valóban a motorban, de én szerintem sok a fél liter 1000km-en, még M54B22 esetén is.
én méretnék kompressziót, hogy a gyűrűk rendben vannak-e. átnézni sehol nem ereszt-e a blokk.

YELLOW Elküldve: 2015-12-19 21:32 Motorolaj

Jenci írta: Sziasztok!
Nekem E46.os 2002.es évjáratú 6.hengeres 170 lovas benzines mocival... azt vettem észre,hogy 1000.km.en megeszik 5dl olajat,castron 5w40.est full syntetikus olajat kapott..
kicseréltem a kartergázszűrőt,csöveket... elvolt dugulva...
a kocsi hibátlan. Jól fogyaszt, jól megy.. nem fűstől sem hidegen sem melegen...

van ötlet?tapasztalat?

Köszönöm!


ezek a motorok ilyenek egyébként, eszik. bár számomra ez sok akkor is. nem akarlak feles költségbe verni, de ha olajcsere lesz, akkor az Eneos Hyper Premium 5w-40-et próbáld ki.
10w olajat senki tanácsára ne tegyél bele! nagyon max. nyáron, de télre kizárt.
szokása a szelepszár szimmering kikemányedés. de előbb az olajat próbálnám meg. mivel nem is füstül.

YELLOW Elküldve: 2015-12-19 21:27 Autóvásárlás

jamba74 írta: Sziasztok!

Autovásárlás előtt állok és a véleményeteket szerertném kérni! Kiszemelt áldozat egy 320d kombi! Javarészt autopályás használatra de azért egy kis városi is benne lessz!

Szoval kinek mi a véleménye? Érdekelne minden info a tipusrol!

Kőszőnőm!!


számtalanszor megválaszolt kérdések. olvasgass vissza lesz pro és kontra bőven.
vagy várj türelemmel, hátha valakinek lesz ideje megírni újra.
egyébként a 320d valószínű a fórumon az, amiből a legtöbb kérdés van. érdemes rákeresni a hozzászólások között, aztán hibák kapcsán is el lehet dönteni.

YELLOW Elküldve: 2015-12-19 21:25 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

adesz20 írta:
YELLOW írta:
adesz20 írta:
YELLOW írta:
adesz20 írta: Sziasztok!

Tudna nekem valaki valami okosat mondani?Vettem én is CCFL karikákat egy xenon lámpás e46-ba. Beszereltem tök szép, jól mutat meg minden, de az a 2 kis pöcök a tetején amivel fel kell csíptetni az egy kicsit karcsú nem? meg azok a 3m nyavaják semmire nem jók. Nekem elég elba...ttúl néz ki meg elmozdúl mert nagyon gyenge az a csipesz. Mivel lehetne kicsit stabilabbra csinálni? Ragasszam oda a karikát is valami flexibilis ragasztóval?
Üdv mindenkinek!


igen így tudod megoldani, sokan így csinálják. van aki pillanatragasztóval teszi oda.


Köszönöm Yellow erre gondoltam én is csak azt hittem lehülyéznek


van ezektől cifrább (gányabb) megoldás is, amit láttam már.
pedig a 3M ragasztók jók szoktak lenni. vagy valami adhesive ragazstót kell beszerezni, azok ragadnak, mint az állat.



Ragad is mint állat a 3m csak a xenon Foglalatra nem fekszik rá rendesen a karika és ezért nem tud ragadni. azt megkérdezhetem, hogy mi az a "adhesive" ragasztó?


az hővezetős ragasztó. általában elektronikai panel és a hűtőborda (ami a külső ház része) közé teszik. több féle vastagságban is van. világítások driver paneljei és hűtője közé szokás tenni. meleg ragasztó is jó lehet, csak olyan kell belőle, ami jól köt és bírja a rázkódást.

YELLOW Elküldve: 2015-12-19 18:50 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

adesz20 írta:
YELLOW írta:
adesz20 írta: Sziasztok!

Tudna nekem valaki valami okosat mondani?Vettem én is CCFL karikákat egy xenon lámpás e46-ba. Beszereltem tök szép, jól mutat meg minden, de az a 2 kis pöcök a tetején amivel fel kell csíptetni az egy kicsit karcsú nem? meg azok a 3m nyavaják semmire nem jók. Nekem elég elba...ttúl néz ki meg elmozdúl mert nagyon gyenge az a csipesz. Mivel lehetne kicsit stabilabbra csinálni? Ragasszam oda a karikát is valami flexibilis ragasztóval?
Üdv mindenkinek!


igen így tudod megoldani, sokan így csinálják. van aki pillanatragasztóval teszi oda.


Köszönöm Yellow erre gondoltam én is csak azt hittem lehülyéznek


van ezektől cifrább (gányabb) megoldás is, amit láttam már.
pedig a 3M ragasztók jók szoktak lenni. vagy valami adhesive ragazstót kell beszerezni, azok ragadnak, mint az állat.