Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-09-10 12:46 ablakmosó folyadékok

solymosadam írta: Szeretnék pályázni az év leglámább kérdése címre.
+ Elnézést, hogy ide írom, de nem tudok még saját témát nyitni.

Hova töltsem az ablakmosó folyadékot? :
E39 2002 520i.
A zavart az okozza, hogy kétféle nyílás van közel egymáshoz, és nem szeretném elszúrni.

A kis könyvecském német hozzá, próbáltam szótárazni, de nem lettem okosabb. Valamilyen intenzív mosóról ír, de azt nem magyarázza meg, hogy az mi. A neten nem találtam se videót, se értelmezhető leírást. Tudja valaki esetleg fejből? Be tudná jelölni a képen (vagy félreérthetetlenűl leírni - csak mert félreérthetően benne van a német könyvben is ) ??

A képen: Van egy fekete kupak a torony mellett a nemzetközi jelöléssel, elég logikus, hogy oda kéne. Viszont szintén a képen a baromira kiégett fehér gyomor alakú tartály is rendelkezik egy beöntő nyílással. Az mi? Oda mit kell tölteni?

Köszi: Á



külön tarály van a lámpamosónak, ezért van két nyílás.

YELLOW Elküldve: 2015-09-10 08:14 manuális váltó

SP_323i írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
SP_323i írta:
Sky írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Okozhatja a váltó rudazat műanyag cuccainak a kikopása azt, hogy most, hogy hűvösebb lett az 1-2-t nagyon nehezen tudom berakni? Vagy esetleg olaj probléma lehet, ne agy'Isten szinkron gyűrű?
Olyan 4-5 km után már rendesen lehet váltani, addig viszont nagyon erőltetni kell a dolgot


Helló,
van még egy opció az esetleges hibalistán: hidegen nem emel ki rendesen a kuplung.


Hali!

Arra azért nem gondoltam, mert gyak. 1 éves a kuplung szerkezet és ha jól emléxem akkor Sachs került bele.


Sztem váltómű olaj a hiba.Próbálj ki más félét.
De lehet,hogy nem kéne bántani,ha 4-5 km után már jó.




Volt mostanában olaj cserélve benne?! és ha igen milyen?


Nem volt olaj cserélve. Gyanaxom én is rá, hogy kezd elfáradni, mivel a melegedés megoldja. Ha olaj csere, akkor ugyan úgy kell, mint automatán, hogy a tábla színe szerint, vagy kézibe mindegy csak hajtóműolaj kerüljön?


vagy szerzel bele gyárit, vagy ha hallgatsz a tapasztalásokra, akkor ATF Dexron 2 vagy 3-at raksz bele. egyéb márkás manuális váltóolajjal akadni fog ugyanúgy.

YELLOW Elküldve: 2015-09-09 21:33 Társalgó

Bitu79 írta:
Bero írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Hát nem egyszerű az biztos.
Vagy jó lesz vagy nem...
Lehet csak ismeretséget kellene szerezni és úgy venni....


ismerettség? szart sem ér. ha olyan az "ember" ugyanúgy átvág. én már nem hiszek a mesében. annyi képmutatást láttam már... addig vagy haver, amíg promózol valakit, de ha szóvál teszel valamit, akkor az utolsó szar szemét leszel.
akkor leszel haver, ha előbb veszel cuccokat. aztán később ha törzsvásárló leszel, bár normál autótulaj úgysem lesz valószínű, akkor lesz kedvezmény, persze az is csak látszólagos, hisz korábban fizettél eleget. hidd el, sok minden csak látszat, nagyon ritka az önzetlen, hátsó szándék nélküli segítség. tudok ilyet, csak sajnos ők sokkal kevesebben vannak.


Elég rossz, hogy ez a helyzet....
Az a baj, hogy vannak olyan alkatrészek ami újonnan olyan drágák, hogy egyszerűen megfizethetetlen és nem érted miért kerül olyan sokba.
Sajnos nem tehetem meg, hogy beszart akkor új bele és kész.
Persze amit csak tudok az mindig új megy bele és nem a legolcsóbb, leggagyibb cucc.
Ezért is lenne jó gy jó bontós, de hát min a fehér holló gondolom....


Csak egy kérdés. Mi olyan drága mostanában egy 15 éves E46-os BMW-be? Sok embernek van már 40-50%-os kedvezménye,nem tudom mi olyan alkatrész van amit (én) ne tudnék megvenni. Karosszéria elemek azok okék,én is inkább egy szép gyári bontott motorháztetőt vennék mint utángyártottat.


A kocsihoz ugyanannyiba kerülnek az alkatrészek,mint újkorában.Ezek a gépek 12-15 évesen is prémiumkategória.Csak sokan ezt elfelejtik,amikor használt BMW-t vesznek.



ez minden autónál így van. egy kisebb szériás típusnál még rosszabb a helyzet.
ugyanúgy vannak bérgyártók, akik egy adott márkának gyártanak, persze szigorú minőségi követelmények szerint. és a bérgyártónak is egyre olcsóbban kell előállítania a terméket, minél több megrendelés jön. tehhát a bérgyártónak kevesebb a haszna. nem a minőség lesz rosszabb hanem a gyártó haszna, cserébe jó sok darabot gyárthat. ebből jön az, hogy pl egy szufukli stift alkastrészei olcsóbbak, mert jóval többet legyártottak belőle. itt most a "gyári" alkatrészekről beszélek. az utángyártott más téma, de ott is van hasonló.
viszont az valóban durva, hogy mondjuk váltóért, diffiért annyit kérnek el, mintha éppen egy frissen gyártott autóba tennék. jóhogy inkább 1/10-ed áron veszik meg bontóban.

YELLOW Elküldve: 2015-09-09 08:34 320d Motor

nickname írta:
nagyiii írta: Sziasztok.
320d belépő levegő hőmérséklet -50C fok ez mit jelenthet?


Szenzor hiba



vagy rossz helyen fordult le és Szibériában van

YELLOW Elküldve: 2015-09-08 22:09 Motorolaj

Apus írta: Sziasztok

7 hónapja vettem a nagy Ő-t.
238 ezer km van benne most tervezek olajcserét.
Eddig Castrol Edge 5w30 FST full synthetic olaj volt benne.
Unixnál tervezem a vételt és kérdezném hogy maradhat e ez vagy mást ajánlotok, nem eszi az olajat.
Olajszűrőből, ill levegőszűrőből milyen márkát ajánlotok ?

Köszönöm előre is


szerintem mehet bele

YELLOW Elküldve: 2015-09-08 22:07 Társalgó

Pitykoo írta:
Hát nem egyszerű az biztos.
Vagy jó lesz vagy nem...
Lehet csak ismeretséget kellene szerezni és úgy venni....


ismerettség? szart sem ér. ha olyan az "ember" ugyanúgy átvág. én már nem hiszek a mesében. annyi képmutatást láttam már... addig vagy haver, amíg promózol valakit, de ha szóvál teszel valamit, akkor az utolsó szar szemét leszel.
akkor leszel haver, ha előbb veszel cuccokat. aztán később ha törzsvásárló leszel, bár normál autótulaj úgysem lesz valószínű, akkor lesz kedvezmény, persze az is csak látszólagos, hisz korábban fizettél eleget. hidd el, sok minden csak látszat, nagyon ritka az önzetlen, hátsó szándék nélküli segítség. tudok ilyet, csak sajnos ők sokkal kevesebben vannak.

YELLOW Elküldve: 2015-09-07 21:26 Társalgó

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Tudtok ajánlani olyan bontóst akitől jó áron lehet alkatrészeket venni és nem ver át, hogy rám sóz valami szart jó áron ami tönkremegy egy kis időn belül?!
Sajnos az eddigi tapasztalataim nem túl jók....
Előre is köszönöm!


mindig lesznek olyanok, akik istenítenek valakit, mert span, stb, és ő jó cuccokat kap, de mást ugyanúgy át tudnak vágni. biztos minden bontóssal szemben van pár olyan ember, aki át lett vágva. itt már csak az arány más, hogy mennyire sok az átvágás a jó bizniszhez képest.
de azt is látni kell, hogy ő sem jövőbe látó, és lehet olyna hiba a bontott alkatrésszel, ami lehet amúgy is lett volna, ha az adott autóban maradt volna, akkor is. szóval nehéz ez.
ha bontós cuccot veszel, akkor benne van a pakliba. ezért olcsóbb, mint a gyári új. bár tény sokszor jóval olcsóbb is lehetne. attól is függ mi menniyre keresett vagy épp ritka.


Ezt értem, csak mikor legutóbb is rendeltem direkt kérdeztem, hogy szép állapotba van e mert csak akkor érdekel.
Azt mondta semmi baja, erre mire ideért két helyen volt eltörve illetve tiszta karc volt.
Hogy ez nekik miért éri meg nem tudom, nem látom az emberi oldalát a dolognak...
Jó lenne ráakadni valakire akiben meg lehet bízni...


én is jártam így kormánnyal és 80ezres tétel volt... az a abj, hogy ez si relatív mi a jó állapot. mert ahhoz képest amit bontani szokott lehet jó, kiváló állapot. neked vevővek viszont nem. a legtöbben meg full parasztok, ha szóvá mered tenni. én többet nem, max ha el tudok menni megnézni és kiválasztani. mert másképp, "jajj rosszatt vettem le a polcról"


Hát nem egyszerű az biztos. Én is annak örülnék ha meg tudnám nézni, de sajna itt Miskolcon szinte semmi nincs. Pest, Debrecen, Győr teli van de erre fele semmi.
Már azon gondolkodtam néha, hogy milyen jó lenne egy rendes bontót nyitni, hátha bejönne...


jah arról a nem is tettem említést, hogy akárkinek írtam valamivel kapcsolatban, amikor azt kérdeztem: "de ugye olyan mint a képen? ugye hibátlan, jól működik?" vagy valami megerősítést kértem, melyben tulajdonképpen elismeri mit is ad el, mit árul, akkor arra sosem jött válasz. ha még1x megkérdeztem nem is írt utána. ha kértem volna több képet, vagy olyat, amin jobban lástzik, akkor ohne kép, vagy válasz sem. számomra ezzel elismeri, hogy valami nem ok. szerintem szomorú az, hogy sokan, 1-2 kép, ami nem is jól ábrázol, képesek megveni egy csomó mindent. és nem is alkudik nagyon. ettől meg úgy el van szállva némelyik. hát rohadjon rá akkor. vagy vegye meg valami balek. úgyis erre játszanak. kivételek vannak, de kevés és ritka.


Sajnos ott próbálnak lehúzni ahol csak lehet....
Gondolom mindig van egy balek aki úgy is megveszi..
Biztos van olyan aki normális csak jó lenne rátalálni...


ki van használva az a dolog, hogy sokan rá vannak kényszerülve erre, hogy muszáj bontóból venni ezt azt. persze nyilván vannak dolgok, amit célszerű megvenni így. szerintem most már nem nagyon érdemes bontással foglalkozni. nem tudom mennyire hivatalos ez sokaknál. ugye már eléggé könyvelni kell a dolgokat, és jóval kevesebb dolog eladható, mert garantálni kell, hogy az jó, beszerelhető. meg kitudja mi minden.

YELLOW Elküldve: 2015-09-07 20:38 Társalgó

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Tudtok ajánlani olyan bontóst akitől jó áron lehet alkatrészeket venni és nem ver át, hogy rám sóz valami szart jó áron ami tönkremegy egy kis időn belül?!
Sajnos az eddigi tapasztalataim nem túl jók....
Előre is köszönöm!


mindig lesznek olyanok, akik istenítenek valakit, mert span, stb, és ő jó cuccokat kap, de mást ugyanúgy át tudnak vágni. biztos minden bontóssal szemben van pár olyan ember, aki át lett vágva. itt már csak az arány más, hogy mennyire sok az átvágás a jó bizniszhez képest.
de azt is látni kell, hogy ő sem jövőbe látó, és lehet olyna hiba a bontott alkatrésszel, ami lehet amúgy is lett volna, ha az adott autóban maradt volna, akkor is. szóval nehéz ez.
ha bontós cuccot veszel, akkor benne van a pakliba. ezért olcsóbb, mint a gyári új. bár tény sokszor jóval olcsóbb is lehetne. attól is függ mi menniyre keresett vagy épp ritka.


Ezt értem, csak mikor legutóbb is rendeltem direkt kérdeztem, hogy szép állapotba van e mert csak akkor érdekel.
Azt mondta semmi baja, erre mire ideért két helyen volt eltörve illetve tiszta karc volt.
Hogy ez nekik miért éri meg nem tudom, nem látom az emberi oldalát a dolognak...
Jó lenne ráakadni valakire akiben meg lehet bízni...


én is jártam így kormánnyal és 80ezres tétel volt... az a abj, hogy ez si relatív mi a jó állapot. mert ahhoz képest amit bontani szokott lehet jó, kiváló állapot. neked vevővek viszont nem. a legtöbben meg full parasztok, ha szóvá mered tenni. én többet nem, max ha el tudok menni megnézni és kiválasztani. mert másképp, "jajj rosszatt vettem le a polcról"


Hát nem egyszerű az biztos. Én is annak örülnék ha meg tudnám nézni, de sajna itt Miskolcon szinte semmi nincs. Pest, Debrecen, Győr teli van de erre fele semmi.
Már azon gondolkodtam néha, hogy milyen jó lenne egy rendes bontót nyitni, hátha bejönne...


jah arról a nem is tettem említést, hogy akárkinek írtam valamivel kapcsolatban, amikor azt kérdeztem: "de ugye olyan mint a képen? ugye hibátlan, jól működik?" vagy valami megerősítést kértem, melyben tulajdonképpen elismeri mit is ad el, mit árul, akkor arra sosem jött válasz. ha még1x megkérdeztem nem is írt utána. ha kértem volna több képet, vagy olyat, amin jobban lástzik, akkor ohne kép, vagy válasz sem. számomra ezzel elismeri, hogy valami nem ok. szerintem szomorú az, hogy sokan, 1-2 kép, ami nem is jól ábrázol, képesek megveni egy csomó mindent. és nem is alkudik nagyon. ettől meg úgy el van szállva némelyik. hát rohadjon rá akkor. vagy vegye meg valami balek. úgyis erre játszanak. kivételek vannak, de kevés és ritka.

YELLOW Elküldve: 2015-09-07 20:23 Mi lehet a baj?

irodlak írta:
YELLOW írta:
irodlak írta: Sziasztok!

Egy kis segítségre / tanácsra lenne szükségem. Egy facelift bmw e46 330i-ről lenne szó (M54B30 motor). Nyáron mentem vele, semmi gondja nem volt. Viszont mióta visszaesett a hőmérséklet az elmúlt napokban furcsa dolgokat produkál. Néha nem nyitja ki a központi zár az ajtókat a nap elején se kulcssal, se belülről gombbal, viszont ha már megyek vele egy idő után elkezd működni és azután működik gond nélkül.

Azután ma egy pillanatra felvillant a váltó ellenőrző lámpa (fogaskerék belül felkiáltójellel) plusz sípolt egyet. De körülbelül mintha egy reboot lett volna el is tűnt és azóta sincs baja a váltónak. Ezzel egyidőben a rádió is rebootolt egyet.

Viszont most kint állt az autó az utcán és teljesen lehűlt a motor. Mikor beindítottam kigyulladt a motor ellenőrző lámpa és olyan mintha néhány henger nem menne. Borzalmas a hangja és teljesen egyenetlenül jár. Régebben is csinált ilyet télen, de egy leállítás és újra indítózás után ment mintha mi se történt volna. Most viszont nem. Többször újraindiítottam az autót de a lámpa továbbra is világít és a motor egyenetlenül jár.

Bár tavaly többször próbáltuk tesztelni az akksit és jónak tűnt, de már nem mai darab. Viszont nekem olyan furcsának tűnnek ezek a jelek, hogy arra gondoltam, nem az akksi okozza-e ezeket a problémákat semmint hogy minden egyszerre romlik el.

Van esetleg valakinek tapasztalata ilyesmivel? Sajnos nincs hibakód olvasóm, úgyhogy hibakóddal nem tudok szolgálni. Persze el fogom vinni szerelőhöz, de jó lenne tudni, hogy látott e már valaki hasonlót.

Köszi a segítséget!
Tamás


szia! én is akksit mondanám. bár az egyenetlen járáshoz nem kellene köze legyen. mondjuk a töltésvezérlő már okozhatja éppen, vagy a fesz szabályzó. amíg nem írtad ezt az egyenetlen járást, addig tipikusan akksit mondtam volna. viszont rosszalkodhat valamelyik trafód is. azt meg tudod nézni! indítsd be a gépet és sorban húzd le a trafókat. aztán vissza dugod és mész egyesével sorba. ahol nem változik meg ez a förtelmes járás (nem lesz rosszabb), azzal a trafóval lesz gond. de a többi az inkább akksi baj.


Sziasztok!

Köszönöm a segítséget! Nem vagyok egy nagy műszaki zseni, de azért szeretem az autókat, úgyhogy addig eljutottam, hogy lebontottam a borítást és végigpróbálgatva a hengereket kiderült hogy hátulról a második henger nem dolgozik (mindegyik másiknál ha kihuztam a kábelt növekedett a motor egyenetlensége, ennél nem változott)

Ebből már következik, hogy vegyek egy trafót vagy azért nézessem meg szerelőnél? (tavaly lett cserélve az összes gyertya)

További kérdésem, hogy itthon nekiálljak egy trafó cserének, vagy azért ahhoz már kell némi gyakorlat? (Meg ki kell-e ütni a computert utána) A fő gondom az, hogy jövő hét végén mennék külföldre a kocsival és már nem nagyon van hely szerelőknél (és nem is nagyon bízok bennük amúgy sem).

Köszi!
Tamás


igen valószínű trafó lesz, még a tiédben is a hibás darabok vannak. nekem is gyertya csere után ment tönkre. már előtte is előfordult 2x, hogy indításnál nem indult be. gyertya csere után 150km-rel meg végleg, de menet közben, kb. 500m után.
szerintem érdemes az összeset cserélni, anno azt mondták, ha egy kiment, utána megy majd a többi is. Beru-t lehet venni jó helyről 8ezer Ft körül db-ját. míg a Bosch duplája kb.
csere nem túl nehéz, de valószínű nehéz lesz kihúzni vigyázni kell, nehogy megrántsd magad.
a hibajel majd eltűnik pár indítás után, vagy x km után.

YELLOW Elküldve: 2015-09-07 19:06 Társalgó

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Tudtok ajánlani olyan bontóst akitől jó áron lehet alkatrészeket venni és nem ver át, hogy rám sóz valami szart jó áron ami tönkremegy egy kis időn belül?!
Sajnos az eddigi tapasztalataim nem túl jók....
Előre is köszönöm!


mindig lesznek olyanok, akik istenítenek valakit, mert span, stb, és ő jó cuccokat kap, de mást ugyanúgy át tudnak vágni. biztos minden bontóssal szemben van pár olyan ember, aki át lett vágva. itt már csak az arány más, hogy mennyire sok az átvágás a jó bizniszhez képest.
de azt is látni kell, hogy ő sem jövőbe látó, és lehet olyna hiba a bontott alkatrésszel, ami lehet amúgy is lett volna, ha az adott autóban maradt volna, akkor is. szóval nehéz ez.
ha bontós cuccot veszel, akkor benne van a pakliba. ezért olcsóbb, mint a gyári új. bár tény sokszor jóval olcsóbb is lehetne. attól is függ mi menniyre keresett vagy épp ritka.


Ezt értem, csak mikor legutóbb is rendeltem direkt kérdeztem, hogy szép állapotba van e mert csak akkor érdekel.
Azt mondta semmi baja, erre mire ideért két helyen volt eltörve illetve tiszta karc volt.
Hogy ez nekik miért éri meg nem tudom, nem látom az emberi oldalát a dolognak...
Jó lenne ráakadni valakire akiben meg lehet bízni...


én is jártam így kormánnyal és 80ezres tétel volt... az a abj, hogy ez si relatív mi a jó állapot. mert ahhoz képest amit bontani szokott lehet jó, kiváló állapot. neked vevővek viszont nem. a legtöbben meg full parasztok, ha szóvá mered tenni. én többet nem, max ha el tudok menni megnézni és kiválasztani. mert másképp, "jajj rosszatt vettem le a polcról"

YELLOW Elküldve: 2015-09-07 18:58 Társalgó

Pitykoo írta: Hali!
Tudtok ajánlani olyan bontóst akitől jó áron lehet alkatrészeket venni és nem ver át, hogy rám sóz valami szart jó áron ami tönkremegy egy kis időn belül?!
Sajnos az eddigi tapasztalataim nem túl jók....
Előre is köszönöm!


mindig lesznek olyanok, akik istenítenek valakit, mert span, stb, és ő jó cuccokat kap, de mást ugyanúgy át tudnak vágni. biztos minden bontóssal szemben van pár olyan ember, aki át lett vágva. itt már csak az arány más, hogy mennyire sok az átvágás a jó bizniszhez képest.
de azt is látni kell, hogy ő sem jövőbe látó, és lehet olyna hiba a bontott alkatrésszel, ami lehet amúgy is lett volna, ha az adott autóban maradt volna, akkor is. szóval nehéz ez.
ha bontós cuccot veszel, akkor benne van a pakliba. ezért olcsóbb, mint a gyári új. bár tény sokszor jóval olcsóbb is lehetne. attól is függ mi menniyre keresett vagy épp ritka.

YELLOW Elküldve: 2015-09-06 19:54 Mi lehet a baj?

irodlak írta: Sziasztok!

Egy kis segítségre / tanácsra lenne szükségem. Egy facelift bmw e46 330i-ről lenne szó (M54B30 motor). Nyáron mentem vele, semmi gondja nem volt. Viszont mióta visszaesett a hőmérséklet az elmúlt napokban furcsa dolgokat produkál. Néha nem nyitja ki a központi zár az ajtókat a nap elején se kulcssal, se belülről gombbal, viszont ha már megyek vele egy idő után elkezd működni és azután működik gond nélkül.

Azután ma egy pillanatra felvillant a váltó ellenőrző lámpa (fogaskerék belül felkiáltójellel) plusz sípolt egyet. De körülbelül mintha egy reboot lett volna el is tűnt és azóta sincs baja a váltónak. Ezzel egyidőben a rádió is rebootolt egyet.

Viszont most kint állt az autó az utcán és teljesen lehűlt a motor. Mikor beindítottam kigyulladt a motor ellenőrző lámpa és olyan mintha néhány henger nem menne. Borzalmas a hangja és teljesen egyenetlenül jár. Régebben is csinált ilyet télen, de egy leállítás és újra indítózás után ment mintha mi se történt volna. Most viszont nem. Többször újraindiítottam az autót de a lámpa továbbra is világít és a motor egyenetlenül jár.

Bár tavaly többször próbáltuk tesztelni az akksit és jónak tűnt, de már nem mai darab. Viszont nekem olyan furcsának tűnnek ezek a jelek, hogy arra gondoltam, nem az akksi okozza-e ezeket a problémákat semmint hogy minden egyszerre romlik el.

Van esetleg valakinek tapasztalata ilyesmivel? Sajnos nincs hibakód olvasóm, úgyhogy hibakóddal nem tudok szolgálni. Persze el fogom vinni szerelőhöz, de jó lenne tudni, hogy látott e már valaki hasonlót.

Köszi a segítséget!
Tamás


szia! én is akksit mondanám. bár az egyenetlen járáshoz nem kellene köze legyen. mondjuk a töltésvezérlő már okozhatja éppen, vagy a fesz szabályzó. amíg nem írtad ezt az egyenetlen járást, addig tipikusan akksit mondtam volna. viszont rosszalkodhat valamelyik trafód is. azt meg tudod nézni! indítsd be a gépet és sorban húzd le a trafókat. aztán vissza dugod és mész egyesével sorba. ahol nem változik meg ez a förtelmes járás (nem lesz rosszabb), azzal a trafóval lesz gond. de a többi az inkább akksi baj.

YELLOW Elküldve: 2015-09-05 19:07 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

gerencsert írta:
Megoldódott közben a dolog.


éppen leírhattad volna a megoldást. lehet nem kaptál segítséget, de ha már leírod, hogy megoldódott, az illem úgy kívánja, hogy leírjuk a megoldást. mint ahogyan azt páran meg is szokták tenni.

YELLOW Elküldve: 2015-09-05 12:28 Futómû és hibái

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
leroyclub írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
leroyclub írta: Egyik napról a másikra a kocsi jobb hátuljából olyan hang jön, mintha egy szerzszámos láda csörögne. Kissebb bukkanóknál is eléggé hallani. Ma megemeltem azt az oldalt és a kerék teljesen lóg és olyan mintha folyna az olaj a lengéscsillapítóból mert frissnek néz ki. Ha lengéscsillapító akkor milyen márkát érdemes venni? Mi a gyári? Bárdinál úgy nézem Monroe-t írja originalnak.

A másik dolog hogy mennyire veszélyes így közlekedni? Hétvégén kéne mennem 300km-t.


Sztem a Sachs a lehet a legjobb választás....
Mondjuk nekem elől az van de hátul Kayaba van és eddig teljesen tökéletes...
Ha már cseréled ugye akkor párba érdemes és én a helyedbe a toronycsapágyat is kicserélném, ne keljen egy jó darabig szétszedni, de ez csak az én véleményem..


a Monroe nem hiszem, hogy gyárija lenne. a legtöbb estben Sachs volt, illetve olykor Kayaba. én simerek olyan alkatrészest, akihez ha bemész, mindenre azt mondja, hogy az a gyári, meg az ő autójába is pont olyan van. nem baj, hogy más típus, vagy márka, akkor si azt mondja
átlagos, nyugodt használatra jó a Monroe. és olcsóbb, mint a fent említett típusok.


Köszi. Vettem is egy pár SACHS Super Touringot. Hétfőn bele is rakják. Ami furcsa, hogy a mostaniból olaj folyik ki. Létezik hogy még olajos volt benne? Már csak gázosat látok.


állítólag a gázosban is van olaj. neked már azért folyt az olaj, mert a gáz kiment belőle. a tiéd ujabb mint az enyém, de nekem "gázos" hátul. hallani ha olyan bukaknón megyek át, hogy szisszen egy picit, ahogy a belső szelepen megy át a gáz.
csak azért írják, így, hogy gázos, mert vannak csak simán olajos gátlók.


Nekem hátul Monroe van.Teljesen jó


pedig a tiéd ültetve sincs, meg semmi, alig van benne km és már cserélni kellett?

YELLOW Elküldve: 2015-09-04 22:32 Klíma

HORTI88 írta:
Sziasztok szakik!

Ezt a topicot találtam legmegfelelőbbnek a kérdésem felvezetéséhez.
E36-os, ill E46-os-nál is tapasztaltuk azt a jelenséget, hogy első indításnál a belső ventillátor elkezd fújni, és manuálisan le kell kapcsolni. Ezt valahogy be lehet állítani, hogy ne kapcsoljon be automatikusan, hanem ha kell, majd bekapcsolom én.
Digit klímás gépekről lenne szó.

Válaszokat előre is köszönöm.


igen. NCS Expert-tel programozható vagy DIS-sel.