Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-07-29 17:38 Autóvásárlás

hil írta: Szasztok!
Erről mi a véleményetek, eddig 1.7M Ft-ért volt hirdetve:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ak-9120986

Megnéztem, az alja hmmmm , gumik, hátsó tárcsa kuka, vez ülés széle meglehetősen kopott, München mellől származik, 2015.02 hónapban volt szervizelve(BMW-nél) 131KKm-nél. A szervizek úgy 25-30 ezrenként voltak végezve a beírások szerint, mocskos belső, kissé karcos fényezés, állítólag törésmentes (nem mértem), hegyen volt a találkozó, erős égett olajszag volt érezhető, (akkor ért oda) viszont olajfolyást nem láttam a motoron.

Sok Német autót megnéztem mostanában. Most mi vagyunk a hülyék a 10-15 ezres olajcserékkel és feleslegesen, mert amiket láttam, ott 25-40 ezrenként történt ez meg. Az aljáról próbálok képeket feltenni, átlagban mind így néz ki (az én autóm nem ilyen randa alulról)
http://kepfeltoltes.hu/150729/...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/150729/...es.hu_.jpg

(miért nem vagyok képes képet feltenni erre a fórumra???)


mi van a kombival???
az ülés kopás használat függő. én sokat szállok ki/be, és kezd meglátszani, pedig nálam 40ezer km-t ment és mikor megvettem semmi nem volt, csak patika. pedig még oda is figyelek...
a szervíz meg tudjuk, hogy ilyenek. aki sokat jár az autóval, főleg pályát, szerintem elhúzhatja 15-20ezerig jó olajjal, de tovább nem igazán célszerű. városi mellett meg illdomos 10-15ezrenként. a tartókeret meg rozsdás, de nem fog elrohadni. az már jobban gáz, ha az alja lemez is az...

YELLOW Elküldve: 2015-07-29 16:48 Fékjavítás

laleeboy írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta: Srácok! Nekem a kéziféket kellene megcsinálnom. Nemrég vettem az E46-om és az első vizsgájára a szerelőnek kellett valamit csinálnia a kézifékkel, mert két kézzel húzta a féket és mégsem akart blokkolni a két hátsó kerék. Végül is átment műszakin, de nem igazán érzem, hogy bika lett volna attól a javítgatástól, amit akkor csináltak rajta. Igaz, ki volt nekik adva, hogy csak a legfontosabbakat csinálják, mert spórolok a honosításra.
Lényeg, hogy szépen meg akarom csinálni a kéziféket. Van valami hozzászólásotok? Van valami buktatója ennek a műveletnek? Vagy csak simán visszaállítom a kéziféket, meg a fékpofákat és szét is fog jönni a cucc? Szokták a tárcsát a kézifék résznél szabályozni? Vagy azt nem kell? És ha már rákérdeztem, a BMW tárcsáit szokták úgy általában szabályozni? Ránézésre szépek a tárcsáim, de ha megfogja az ember, akkor azért érezni, hogy vannak egyenetlenséget a tárcsa felületén.

Köszönöm!

Ui.: Ahogy írom itt a hsz-eket, nem azonnal íródik hozzá az általam beírt szöveg a többi szöveghez. Ez a gépem hibája szerintetek, vagy a böngészőm kéne lecserélnem, vagy maga a fórum nem veszi azonnal a lapot? Néha 10mp-ekre egyszerűen lefagyni látszik az egész. A griffek is megállnak.


operával, csak nagyon ritkán fagy le, főleg komment elküldés közben, de ritkán, csak nekem mindig rosszkor
a kézifék az a hátsó tárcsán belül van, és dobfék. nem sok BMW-n fog normálisan, max a legújabbakon. menet közben én réncigálhatom, csak lassít. viszont álló helyzetben ha behúzom, nem tudok elindulni vele. most műszakin megtépte a csávó, és fogott, meg is lepődtem, mert mondtam neki, lehet nem az igazi lesz

Köszi a választ! Nem gondoltam, hogy a dobfékkel rosszabb kéziféket lehet produkálni, mint azokkal a kézifékekkel, ahol a tárcsafék van kombinálva a kézifékkel. Egyébként az lenne a tervem, hogy szétszedem és minőségi ferrodollal felújíttatom a fékpofákat. Természetesen hozzá szabályozva a "dobhoz". Van nálunk egy kiválló fék és kuplung felújító szakember. Remélem dolgozik még. Régebben, mikor a dobfékes autókon kellett üzemi féket csinálni, akkor is nagyon kemény fékeket tudtam csinálni hátra. Remélem sikerül majd azért összehoznom. Természetesen hiszek neked a kézifék gyengeségében, mert ez alapból kisebb átmérőn dolgozik. Hiába, benne van a féktárcsa belsejében. Az mondjuk jó, hogy nem tárcsafékkel rakták egybe, de lehetséges hogy a kis méret miatt meg vannak a korlátai? Mindegy. Féket mindig szerettem csinálni. Ha megcsinálom, és jó vagy rossz lesz, meg fogjátok tudni. Nem tudom itt mi a szokás? Örülnek ebben a fórumban ha képeket tesz valaki fel a javítás menetéről? A régi kocsimat mikor javítottam, mindig feltettem az ilyesmit a fórumra.


Azért a kéziféktől ne várj blokkoló hátsó kereket (gyári felállásban vagy teljesen felújítva sem) mert nem arra való.

A kézifék egy rögzítőfék aminek az a szerepe hogy megtartsa a kocsit egy kisebb emelkedőn (pl kapubejáró, mélygarázs...) tehát rögzítse azt.

Utcára szerintem kár túlreagálni a kéziféket mert ha az egyik fog egy kicsit már akkor is megtartja a kocsit álló helyzetben vészfékezni meg nem azzal kell...


mondjuk azért az durva, hogy az fater Opel-ján úgy fog a kézi, hogy nagyon. sőt láttam már pár autót műszakizni és elsőkerekesnél mind durva volt a kézi. jó BMW-vl meg gázzal kanyarodunk

YELLOW Elküldve: 2015-07-29 13:28 Mûszerfal világítás

papamaci199 írta: Sziasztok!

Szeretném kicserélni a belső térben lévő izzókat más színűre, gondolok itt a műszerfalra, gombokra, klíma kijelzőre, és a műszerfalkijelzőre. Esetleg tudja valaki milyen foglalatúak ezek a lámpák vagy hogy hol tudok venni ilyen izzókat? Fehér/szürke színűre szeretném cserélni őket csak mindennapi használatban van az autó és azért hogy megnézzem milyen foglalat kell nem szeretném szétbontani. Esetleg ha tudnátok linket küldeni hol tudok venni és milyet kell venni azt megköszönném.


ez a korszak még létezik?
milyen az a szürke színű izzó?
egyébként LED-ek vannak benne, de megmondnai az fogja tudni, hol milyen van, aki már szedett szét ilyet. vannak kis cégek akik foglalkoznak át LED-ezéssel, de az sem pikk-pakk van meg. főleg ha rendelni kell LED-et.
nem mellesleg én nem cseszném el vele. BMW úgy jó, ahogy van, azzal a parázs színnel. ha fehét akarsz, akkor biztos van alternatív márka, pl koreai, vagy japán típusok. ha szerencséd van Lexus-ban is akad és RWD

YELLOW Elküldve: 2015-07-29 13:25 elektromos ablakemelõ_

kerteszg86 írta: Sziasztok!

Kérdésem lenne E90 elektromos ablakkal kapcsolatban.

Tegnap benyomtam a hátsó ablakok blokkolását. Nem tudom pontosan hogy milyen a kapcsoló, de eddigi (más autós) tapasztalataim alapján ezek a kapcsolók általában kétállású rugós kapcsolók, ha akarom be van nyomva, ha újra megnyomom kiold....

Nekem nem ezt történt, a LED jelenleg világít indítás után, a gombot nyomva semmi sem történik (nem érzem hogy vissza akarna jönni, a LED pedig állandóan világít). Manualban néztem (sajnos csak angol nyelvűm van) de az nem ír semmit, csak hogy ott van a hátsó ablalkokat blokkoló kapcsoló és kész.

Kikapcsolni csak úgy tudom a hátsó ablakok blokkolását, hogy a hátsó ablakok felhúzott állapotában a vezető oldali vezérlőn egyszerre mindkét hátsó ablak kapcsolóját felhúzom. Így a LED kialszik, a hátsó ablakok mozognak a "saját" kapcsolójukkal is, de csak a következő indításig.

Lehet én vagyok a noob, mivel eddig BMWm nem volt, de szeretnélek titeket is megkérdezni, hogy normális-e ez a működés, ha igen, akkor hogyan lehet visszaállítani az eredeti állapotot, hogy ne kelljen minden indításnál felfelé megmozgatni az amúgy csukott ablakokat, hogy a "saját" kapcsolójukkal is menjenek?

Ha nem normális a dolog, és a gomb ragadt bent, akkor az lenne a kérdésem, hogy külön ez a gomb javítható-e, vagy csak a teljes egységet lehet cserélni?

Előre is köszi!

kerteszg86


nem tom, hogy van ennél a típusnál.
de ha a gomb beragadt volna, akkor nem csak újraindítás után jelentkezne a probléma. egy diag segítene ebben is.
a kérdés, hogy mióta megvetted azóta ilyen-e? mert lehet gyárilag van beállítva, hogy minden indításnál automatikusan blokkolódjon. én ezt tartom valószínűbbnek, de ehhez is diag kellene.

YELLOW Elküldve: 2015-07-28 21:20 angel eye

lantika írta:
Thomasito írta:
lela írta:
Itt mindenki a COB-ot preferálja?
Esetleg ezt próbálta már valaki?
Esetleg azezen az oldalon lévő 168 ledes variáns prólta már valaki? Azt írja egybefüggő a fénye.
ezen az oldalon lévő mennyiség pedig egyenesen zavarba ejtő.


A COB nekem pl túl kékes-lilás, a ledes viszont szép fehér. A régi 66db-os viszont felejtős, az már-már retro.

Itt van jó kis leírás melyik milyen. Sztem a sok kis ledes SMD a nyerő!


Nekem egy nagy problemäm van az angel eyessel,es ez miatt nincs nekem. 131mm-es karika tul nagy,a 120 meg kicsi,mivel az e46-hoz pontosan 12mm-es kellene.Szoval az egyik kicsi,a mäsik nagy.


na pont emiatt nem akarok én belevágni...

YELLOW Elküldve: 2015-07-28 17:43 Klíma

Csabika136 írta:
Köszi!


nekem is dobjál már egy köszit, ha ilyen adakozó vagy

YELLOW Elküldve: 2015-07-28 12:12 Fékjavítás

Csabika136 írta: Srácok! Nekem a kéziféket kellene megcsinálnom. Nemrég vettem az E46-om és az első vizsgájára a szerelőnek kellett valamit csinálnia a kézifékkel, mert két kézzel húzta a féket és mégsem akart blokkolni a két hátsó kerék. Végül is átment műszakin, de nem igazán érzem, hogy bika lett volna attól a javítgatástól, amit akkor csináltak rajta. Igaz, ki volt nekik adva, hogy csak a legfontosabbakat csinálják, mert spórolok a honosításra.
Lényeg, hogy szépen meg akarom csinálni a kéziféket. Van valami hozzászólásotok? Van valami buktatója ennek a műveletnek? Vagy csak simán visszaállítom a kéziféket, meg a fékpofákat és szét is fog jönni a cucc? Szokták a tárcsát a kézifék résznél szabályozni? Vagy azt nem kell? És ha már rákérdeztem, a BMW tárcsáit szokták úgy általában szabályozni? Ránézésre szépek a tárcsáim, de ha megfogja az ember, akkor azért érezni, hogy vannak egyenetlenséget a tárcsa felületén.

Köszönöm!

Ui.: Ahogy írom itt a hsz-eket, nem azonnal íródik hozzá az általam beírt szöveg a többi szöveghez. Ez a gépem hibája szerintetek, vagy a böngészőm kéne lecserélnem, vagy maga a fórum nem veszi azonnal a lapot? Néha 10mp-ekre egyszerűen lefagyni látszik az egész. A griffek is megállnak.


operával, csak nagyon ritkán fagy le, főleg komment elküldés közben, de ritkán, csak nekem mindig rosszkor
a kézifék az a hátsó tárcsán belül van, és dobfék. nem sok BMW-n fog normálisan, max a legújabbakon. menet közben én réncigálhatom, csak lassít. viszont álló helyzetben ha behúzom, nem tudok elindulni vele. most műszakin megtépte a csávó, és fogott, meg is lepődtem, mert mondtam neki, lehet nem az igazi lesz

YELLOW Elküldve: 2015-07-26 15:59 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

E36thepower írta: Sziasztok!
Szereztem pár hibakódolvasót, csak nem sikerült még működésre bírni.

Az egyik olvasó egy Bluetooth-os OBD2 amit mindenhol sóznak az emberre, a másik egy VAG-KKL USB-s olvasó. Utóbbinál már rájöttem hogy csak AUDI-VW-SEAT-SKODA specifikus szóval az kilőve. Emellé szereztem egy OBD2-20pin átalakítót.
Az autóm egy 1992-es BMW E36 318i (M40).
Viszont nem látja a diag egyetlen programon sem. Másik autóval tesztelve jól működik (2001 Citroen).

Nos szeretnék kapni egy kis segítséget, mert már nem tudok mit csinálni...
Köszönöm előre is.


nekem VAG-KKl van és működik, igaz 7-8 láb összeforrasztva. ilyen régi E36-nál még nem használtam. a 20PIN-es csatlakozót is érdemes megnézni, ha szétszedhetős, hogy jól van-e bekötve. google-n találni bekötési rajzokat.

YELLOW Elküldve: 2015-07-25 13:40 Féktárcsa és fékbetét

Generator írta: Sziasztok!

Alkatrészekre lenne szükségem, többek közt féktárcsát és betétet is cserélnék az autón. A legtöbben itt azt írtátok, hogy a gyári tárcsa, amiben eddig senki nem csalódott, szóval én is ezt vennék. Úgy emlékszem, korábban voltak itt, akik foglalkoztak gyári alkatrészek beszerzésével, de most nem találom őket. Ha tudtok ilyen kontaktot, kérlek írjátok meg itt, vagy privátban.

Köszi, üdv.


küldtem privátban elérhetőséget

YELLOW Elküldve: 2015-07-24 16:12 Centrálzár vezérlő, grundmodul

lantika írta:
Hoho. 57-es szämu biztositekot nezd csak meg! Most olvastam,hogy azt 20A-re kell cserelni,es menni fog 90%.


oké, hogy bizti, de a többi nyílik... akkor meg nem bizti

YELLOW Elküldve: 2015-07-24 12:45 Centrálzár vezérlő, grundmodul

robeszko írta:
lantika írta:
robeszko írta:
lantika írta:
robeszko írta: semmi nem nyitja, se a belső kar, se a külső, se a távirányitó gombja...



Ismert problema az E90/91 szeriänäl. Nem nyilik a kulccsal sem? Märkaszervizbe kell vinni,es meltänyossägi alapon kicsereltetni a zärat,miver ez a gyär ältal elismert szeria hiba.

külcsal is ugyan azt csinálja, mivel szerintem minden ugyan azt vezérel


Akkor zärcsere. Vagy otthon magadnak,vagy märkaszerviz,esetleg egyeb szerviz (ezekben nem bizok).

zárcsere ok, de ahoz kikellene nyitni az ajtót mert két csavar csak nyitott ajtónál érhető el.szóval kilehet valahogy vajon nyitni?



keresni kell egy jó autótolvajt

YELLOW Elküldve: 2015-07-24 08:00 Centrálzár vezérlő, grundmodul

robeszko írta: Sziasztok.
Bmw e91 bal elso ajto nem nyilik, sehogyan sem tudjuk kinyitni.valami ötlet tipp?
Köszönöm.


ha a többi nyílik, akkor beülsz az anyósra, mármint a jobb 1-be, aztán a bal ajtót belső kilinccsel megpróbálod kinyitni.

YELLOW Elküldve: 2015-07-24 07:43 Manuális klíma - Digit klíma

Pocses írta:
lantika írta:
tothlaci07 írta: Sziasztok. Olvasgattam itt erről a dologról de nem tudtam pontot tenni a végére magamban.

A kérdés hogy macerás lenne-e kicseréltetni a manuális klímát, digitálisra?

köszi


Dehogy is. Csak a vezerlöt kell kicserelni. Ja meg a müszerfal mögötti fütesboxon az ällitomotorokat. Lehet kell hozzä 1-2 käbel is mondjuk a napszenzor miatt.
Igy szet kell szedni a belsöteret.
Gyäri cuccok a cserehez. A vezerlö nem tartozeka!! Ez a szäma a BMW-nel 64500029507


Ezen de jót nevettem.
Én neki nem állnék, de nem is vennék manuális klímával, 1x volt elég is volt.
Nem is értem, hogy a mai napig árulnak man.klímál új BMW-t.



bár tőlem privátban kérdezte, hasonlóan írtam le neki tegnap, de nem linkeltem neki ilyen szép ábrákat, mert kb én sem fognék bele. bár van aki már megcsinálta.
én sem vennék manuált, viszont vannak, akik arra esküsznek. sőt ha belegondolok, hogy van klímamentes változat is. már eleve azt sem tudom megemészteni, hogy az E36 dupla digitje után E46-ban miért nincs???
én úgy gndolom, hogy amit összeraktak a gyárban az úgy jó. bármit bontasz, ha minden csavart megfelelő yomatékkal húznál meg, sem lenne olyan, mint gyárilag összerakva. ha nem húzod meg, nyiszog, ha túl húzod recseg. deformálódik a műanyag, stb.

YELLOW Elküldve: 2015-07-24 07:35 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Bero írta:
rbordos írta: Sziasztok az lenne a kérdésem meglehet e csinálni azt hogy mikor a központi zárat lezárom kulccsal az irányjelzők felvillanjanak rá tudom kötni a központi zárra hogy villanjanak az indexeim? köszönöm a válaszokat


ha jól értem a kérdésed,akkor számítógéppel be lehet állítani.


helysbítve megfelelő interface-szel és programmal beállítható, gyárilag tudja, csak nincs aktiválva.

YELLOW Elküldve: 2015-07-23 19:15 Segítség!!!

Bitu79 írta: Már a 2. napja rosszalkodik a weboldal.Periódikusan(kb. 20 másodpercenként) lefagy egy pár másodpercre...



én nem tapasztalok ilyet, bár néha, pont amikor sokat írok, és küldeném, akkor lefagy.
engem ez idegesít jobban: