Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-03-11 10:00 ELLOPTÁK!!!

elgeri írta:
Én is (ismeretlenül, de együtt érzően) nagyon sajnálom!

Az engem is rögtön elkezdett érdekelni, hogy milyen védelem volt benne!? Nem pont ebben a kocsiban a lényeg, hanem az összes ellopott kocsiban statisztikailag érdekelne, hogy milyen védelem volt (gyári központi, gyári riasztó, utólagos riasztó, utólagos indításgátló, utólagos rablásgátló, váltó / kormány / pedál / motortér zár, távfelügyelet, GPS...)?


lényegtelen mi volt benne. a profiknak mind1. ha kap egy megrendelést, akkor oylan autót lop el. ha macerásabb, rizikósabb akkor keres másikat. illetve valószínű az ellopás után 3-4 órával, már darabokban van az autó. egyben max a keleti régióba lehet elpasszolni, alkatrészben meg akár itthon is. nézegetve a BMW-s csoportokat, nagyon sokan nem hivatalos bontósok, na náluk, ha körülnéznének, biztos lenne meglepetés.

YELLOW Elküldve: 2015-03-11 07:49 Féktárcsa és fékbetét

mnorbert87 írta: Sziasztok. Olyan problémám lenne, hogy észrevettem mintha fogna a jobb első keréken a fék. Megnéztem forró volt a tárcsa, de mivel ez még nem lenne baj 30km után, a gond az volt hogy fura szaga volt és a felni is meleg volt. A többi keréken nincs ilyen.. munkahenger külseje oxidálódotthatot,és nem megy vissza, lehet ez a gond? Nem veszem észre nagyon figyeltem szerintem kicsit foghat csak be. Ötlet? Ausztriában vagyok és 200 km-ert kellene vele mennem 2 napom belül, hogy hazaérjek...de nem akarom szétcseszni


igen, minden bizonnyal az a problémád. más megoldás erre nincs, mint a javítás. a fékbetéted valószínű már megégett, szóval az cserés lesz szerintem.
esetleg meg lehet próbálni visszafeszegetni a pofát, egy erős csavarhúzóval, mondjuk a pályán egy kútnál, már ha hozzá lehet férni, és akor óvatosan menni a pályán, hogy ne nagyon kelljen fékezni. lehajtóknál is inkább motorfékkel lassítani. jobb ötletem nincs, csak a tréler.

YELLOW Elküldve: 2015-03-11 07:44 Gumi

Rick25 írta: Sziasztok!

Gumivásárlás előtt állok. Valami jobb fajtát akarok venni nyárra, ezen nem akarok spórolni. Continental Sport Contact 5-ről van valakinek tapasztalata 17-es méretben? A tesztekben jó, de két rossz véleményt is olvastam róla: kopás és úttartás.
Esetleg javaslat egy jobb márkára?


Üdv,
Rick


a kopás az tutti. úttartás? hát a magyar utakon elég nehéz úton tartani a gépeket
ilyen motorhoz, (bár vezetési habitusod nem tudom) felesleges ennyire prémium és főleg drága gumi. szerintem érdemes a koreai márkák között nézelődni, mert semmivel nem rosszabbak, sőt már nagyon sok márkánál gyári beszállítók, de árban azért jóval kevesebb. persze ez az én véleményem.

YELLOW Elküldve: 2015-03-10 14:52 jo szerelot keresek

dio írta:
Nagykanizsa - Hódmezővásárhely vízszintes tengelyen szoktam a legtöbbet mozogni, de annak érdekében, pl. hogy egy normális szaki beállítsa a szelepeket, vagy megnézze a vanost és ha kell ki tudjon cserélni benne 1-2 szükséges kütyüt a feljavított verzióra, akkor az érdekében bevállalok több km-t is, hosszú távon jobban megéri...



én a helyedben csatis kollégát kérdezném meg. neki a behozott M3-on ha jól emlékszem volt motorgenerál, vagy hasonló. nem tudom kivel csináltatta, de érdemes megkérdezni.

YELLOW Elküldve: 2015-03-10 12:03 Motor-váltó

pneurob írta:
Django írta: Üdv Mesterek!
Nemrég vettem egy E46 Touring-ot (320i) És az vele a gondom, h a váltókar lötyög,( E36-hoz képest nagyon) és menet közben ha 5.-be akarom tenni akkor egy kicsit akad amikor jobbra húzom a váltókart, és utána lehet feltolni 5.be. Olvastam én itt a fórumon már mindenfélét, de konkrétumot nem tudtam leszűrni, h pontosan mit kéne hozzá venni, hogy jólegyen a dolog. A Váltó jövőhéten le lesz szedve kuplung miatt, úgyhogy szeretném akkor kicserélni a rudazatnál a dolgokat, de azt is olvastam, h az 5. sebesség akadás, a váltóban valami kicsi rugók miatt van. Valaki rendbe tenné a fejemben a kérdéseket? Előre is köszi!


Váltórúd javítókészlet kell hozzá http://www.schmiedmann.hu/GBE4...reses.aspx



tiszta olcsóság

YELLOW Elküldve: 2015-03-10 10:27 izzók / izzókészlet

littled írta:
kundof1 írta: Olyan gondom van, h nekem mindig jelzi h ki van égve a jobb hátsó izzom.Az izzok világitanak jok, csak arra jöttem rá h az izzok nem olyan erősek mint a jobb oldalt. csak ugy izzik, test baj lehet, valahol? panel szép, nincsen le oxidálidva.


lehet hogy nem error free az izzo..... nekem hasonlo volt a problema csak mas izzoknal.... egy ellenallast tettem bele mindegyik izzohoz es azota tokeletesen mukodik....
(normal halogent LED-re csereltem, mivel kisebb a fogyasztasa es ha nincs benne beepitett resistor/ellenallas, akkor ez okozhatja a gondot)
Youtube-on tok sok vidi van fent hasonlo problemak kikuszoboleserol.....

meg annyit, hogy nekem viszont nem egett folyamatosan az izzo, neha felvillant, neha folyamatos volt, neha pedig egyaltalan nem egett.....



itt más a téma. eleve gyengébben világít, tehát pont megnőtt az ellenálllása. vagy valahol oxid van és nem vezet át rendesen, vagy hadoklik az izzó, bár inkább kiég oszt kész. lehet a foglalat, vagy csatlakozás oxidos.

YELLOW Elküldve: 2015-03-10 07:35 izzók / izzókészlet

krissz írta:
kundof1 írta: Hátsó lámpának, hol van a test kábelja?


A barna kábel lesz a csatiból


én úgy csináltam, hogy kikötöttem a csatiból (bal oldalon, mert beperkált és xar lett a kontakt) és raktam rá sarut, mert a lámpában a széles fém vezetéseknél van is kialakítva neki hely, ahova saruval rá lehet dugni. no oda lett dugva és viszont látásra.

YELLOW Elküldve: 2015-03-09 20:41 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Fort írta:
YELLOW írta:
Fort írta: Lassan nem nagyon értem hogy mi lehet a rossz a központi záramban.
Ma próbaképp rákötöttem egy biztosan jó GM-t az autóra.A reakció egyenlő a nullával.
Új elem van a távirányítóban,a kulcsra rá lett mérve,tökéletesen működik.
Kulcscsal az összes ajtó záródik-nyitódik,de a távirányítóval semmit nem akar csinálni.Be sem lehet tanítani...A GM jó az autómhoz,még többet is tud 2 hátsó ablakkal.A relék jók.
Annyi különbséget vettem csak észre hogy a most próbálttal működött a belső központi zár gomb is,azaz zárta az ajtókat.A régebbi valamiért kb 1 hónapja nem működtette ezt a gombot,de a központi zár már régebb óta nem működik.Valakinek valami ötlete hogy mit nézzek még meg?


mint már írtuk. lehet szar a gomb a kulcson. ezért nem is tanul be. nincs tartalék kulcs? vagy ha megnyomod a gombot a belső világítás bekapcsol? bár ahhoz is jelet kellene vennie. na ez nem jó vonal. a régi GM-nél lehet kikapcsolták a funkciót, ha jól emlékszem a távnyitás inaktiválható. ezt kellene diaggal megnézni. nyílván az új GM-nél, ami ment távosan, abban aktív, tehát megint a kulcshibára lyukadunk ki. tehát vagy a nyomógomb nem jó, vagy lepergett valami alkatrész, esetleg a nagy tekercsen sérült valami, ezért nem közvetít jelet. vagy magában az autóban, asszem jobb oldalon "C" oszlopon a vevője nem oké. más lehetőség nem nagyon van.


Köszönöm Yellow! A "nagy tekercs" az pontosabban mit takar,mi a szerepe?A gombok jók,arra rámérettem.Megnézem valami leírásban hogy merre lehet a vevő ,lehet ott lesz akkor a gond!



a távirányítós kulcsban több szerepe van. ugye maga az immo, aztán új fajta kulcsnál (rombusz) tölti az akksit a kulcsban, illetve én ahogy néztem kizárólag röntgen kép alapján, maga az antenna szerepét is betölti a nyitás, zárás során. egy összetett tekercs az.

szerk.: igen az antenna ott van ahol jrtom írta, csak most láttam, hogy kombid van.

YELLOW Elküldve: 2015-03-09 11:49 320d Motor

Bandika2283 írta:
SP_323i írta:
b_imi írta:
SP_323i írta:
Bandika2283 írta: Üdvözlök mindenkit!
A segítségetekre lenne szükségem,/remélem jó helyre írom/ E46 320d 2004 -es az autóm már 3 éve vagyok boldog gazdája,olyan problémám jött elő,elindítom az autót hogy melegedjen kicsit úgy 3-5 perc kiállok az udvarból szokásos vízgőz jön minimálisan a kipufogón,ez eddig ok, elgurulok szinte alapjáraton kis gázzal úgy 500m lámpa balra kanyarodok álló helyzetből és eszméletlen nagy kék füstöt hagyok ott magam után és utána semmi,mintha minden rendben lenne,nem tudom mi okozhatja a szerelőmmel beszéltem ilyet még nem látott vagy halott, vagy füstöl mindig nagy fordulaton vagy nem füstöl semmit sem /kéken/.
Remélem a leírtak alapján tud valaki segíteni mi lehet a hiba oka mihez nyúljunk.


Hasonlót pénteken tapasztaltam.
Szerelőnél levettük az EGR előtti gumicsövet, hogy fújunk be szívójárat tisztítót. Így járt a moci max 5 percig (vagyis szívó dízelként), de időhiány miatt félbemaradt a projekt. Visszatettük a csövet majd indultam dolgomra. Amíg az udvarról álltam ki és nem adtam nagyobb gázt semmi, majd egy komolyabb kékes füstöt tolt ki a kocsi. Egyszer. Addig se és azóta se füstöl így, de akkor vhonnan kaphatott egy komolyabb olajmennyiséget szerintem.
Fogalmam sincs, hogy pontosan mi történhetett, de talán másnak van 5lete, ami segíthet a jelenség megfejtésében a fentiek függvényében


A befújt anyag rosszabb esetben leválasztotta a kormot a szívócsőről és bekerült a motorba. Az meg teszi ott a dolgát.
Az ilyen embert nem nevezném szerelőnek, inkább kontárnak és messziről kerülném a helyedben.
A szívósort le kell venni az EGR-el együtt és úgy kell kitakarítani. Majd meglátod, mi van benne. Ha ez bekerül az égéstérbe, komoly problémákat okoz.


A szívósor és EGR tisztításon már túl vagyunk 2 hete (a kartergázszűrő is cserélve volt akkor újra). Az anyag meg még nem lett befúvva, csak az EGR cső lett leszedve és úgy járatva a moci. A füstölés a cső visszarakása után jött az első kigyorsításkor.



Üdv mindenkinek

Leírnám tapasztalataimat és az eddigi javítási procedúrákat,E46 320d 2004

-Intercooler leszedve pár csap olaj volt benne szinte száraz volt,azért jó alaposan át lett mosva kívül belül.
-egr leszedve 1-1.5mm száraz korom por volt benne,ezt kitakarítottam semmi hiba,
-minden turbócső hibátlan sehol olaj vagy repedés,
A hibajelenség megmaradt és egy újabbal bővült,40-es tempónál 3-4 literes fogyasztási adat mellet egy egy finom rángást érezni nem mindig csak ha szinte szabadon vagy nagyon kicsi gáznál használom az autót,de se füst se semmi nem látható,teljesítmény szerintem nem változott tehát szépen megy nem eszik sokat 5.4-6.2,olaj nem fogy.
Tegnap este kiszereltük a porlasztókat egy bemérés kedvéért majd beszámolok az eredményről!
Ha valakinek van hasonló tünete és rájöttek mi okozza az legyen szíves írjon.



pont a porlasztót akartam írni, hogy egy ránézést megérne, és ahogy olvasom tovább látom ki is szedtétek. nem lepődnék meg ha lenne valami gáz valamelyikkel.

YELLOW Elküldve: 2015-03-08 20:24 Fûtés - Klíma

bmw320d4 írta:
YELLOW írta: jól rémlik, hogy a gyári tönkre menős fégfokok (süni) ki vannak öntve, és nem nagyon lehet megbontani analízis céljából?


Ezzel szétjön:



ha csak a csati felől van kiöntve, akkor esetleg érdemes. na majd lehet gubizok egyet valahonnan, vagy ha oda kerül a sor, akkor a sajátom.

YELLOW Elküldve: 2015-03-08 20:21 Fûtés - Klíma

sutius írta:
YELLOW írta: jól rémlik, hogy a gyári tönkre menős fégfokok (süni) ki vannak öntve, és nem nagyon lehet megbontani analízis céljából?

épp a mult héten cseréltem. az eredeti volt benne és nem lehet szétszedni....
P.S. ha jól emlékszem amit betettem azt sem lehetett szétszedni



én láttam pár újabb fajtát, ami szétszedhetős. persze a panel, azon is valószínű lakkozva van. mondom kíváncsiságból belenéznék, valakitől szerzek egy rosszat, de így kár kínlódni vele.

YELLOW Elküldve: 2015-03-08 20:01 Fûtés - Klíma

jól rémlik, hogy a gyári tönkre menős fégfokok (süni) ki vannak öntve, és nem nagyon lehet megbontani analízis céljából?

YELLOW Elküldve: 2015-03-06 19:27 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Fort írta: Lassan nem nagyon értem hogy mi lehet a rossz a központi záramban.
Ma próbaképp rákötöttem egy biztosan jó GM-t az autóra.A reakció egyenlő a nullával.
Új elem van a távirányítóban,a kulcsra rá lett mérve,tökéletesen működik.
Kulcscsal az összes ajtó záródik-nyitódik,de a távirányítóval semmit nem akar csinálni.Be sem lehet tanítani...A GM jó az autómhoz,még többet is tud 2 hátsó ablakkal.A relék jók.
Annyi különbséget vettem csak észre hogy a most próbálttal működött a belső központi zár gomb is,azaz zárta az ajtókat.A régebbi valamiért kb 1 hónapja nem működtette ezt a gombot,de a központi zár már régebb óta nem működik.Valakinek valami ötlete hogy mit nézzek még meg?


mint már írtuk. lehet szar a gomb a kulcson. ezért nem is tanul be. nincs tartalék kulcs? vagy ha megnyomod a gombot a belső világítás bekapcsol? bár ahhoz is jelet kellene vennie. na ez nem jó vonal. a régi GM-nél lehet kikapcsolták a funkciót, ha jól emlékszem a távnyitás inaktiválható. ezt kellene diaggal megnézni. nyílván az új GM-nél, ami ment távosan, abban aktív, tehát megint a kulcshibára lyukadunk ki. tehát vagy a nyomógomb nem jó, vagy lepergett valami alkatrész, esetleg a nagy tekercsen sérült valami, ezért nem közvetít jelet. vagy magában az autóban, asszem jobb oldalon "C" oszlopon a vevője nem oké. más lehetőség nem nagyon van.

YELLOW Elküldve: 2015-03-06 19:01 Tolatókamera

Turbo73 írta: Hali,
Na akkor jöjjön a tutoriál:
.....
Tolatókamera utólagos beszerelése utángyártott fejegységhez:


újoncként nem semmi írás, többen követhetnék a példád, és nem csak elsunynogni, ha a kérdésükre megkapták a választ, és nulla feedback...
grat!

szerk.: bár nem érint a téma (de még érinthet), de nyomtam rá egy köszönömöt!

YELLOW Elküldve: 2015-03-05 16:00 Motor-váltó

mormota26 írta: http://youtu.be/ZpQQsaib4CI mi lehet a problema ? Most lett frissen hengerfej tomites cserelve + síkolni is kellett a hengerfejet. Kb 250 000 ftomba fajt. Ami nem is lenne problema de akkor mi ez a fust ? Viz nem tunik belole. Olaj a nivo palca szerint megint nem. Kave szinu akarmi nincs se a nivonal se a sapinal. Szerelom szerint normalis, sztem nem, szerinte ez csak benzingoz, de akkor miert akar kiszakadni a helyerol a kipufogo? Akinek van vmi tanacs szovesen hallgatom.


ha előtte sokat emntél rövidet, akkor lehet sok benne a kondenzvíz. úgy kellene megnézni, hogy mikor mész vele, egy jó legalább 50km-es távot, persze nem városban, akkor utána másnap is ilyen-e. illetve melegen is ennyire füstöl-e.