Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-12-17 16:53 elektromos ablakemelõ_

ArkyCsaba írta:
YELLOW írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne,hogy megoldható-e az,hogy az ablakom záráskor gombnyomásra záródjon,ne csak ha hosszan nyomom? A nyitásnál nem gond ha marad a jelenlegi hosszan nyomva tart beállítás,csak zárásnál érdekelne.
Ha lehet,esetleg valaki megtudná ezt csinálni Pest közelében az év utolsó két hetében?


nem oldható meg. ennek biztonsági szempontja van. mert addig is figyelsz az autóra. míg ha elfordulnál valaki odarak egy ágat, becsípődés gátló jelez, vissza lemegy az ablak. és hozzá is férnek az autóhoz. utólagosan megoldható lenne, pár alkatrészt plussz beépítve. de én azért nem barkácsolnék.


Barkácsolni én sem szeretnék,átprogramozásra gondoltam.De ha nem,hát nem.
Bár nem lett volna rossz,na mind1.Köszi


ha valaki jártas a programozásba, és belemélyül a programába, akkor biztos át tudja írni. de gondolom nem olyan egyszerű. így simán diaggal biztos nem lehet beállítani. én sűrűn nem hazsnálom ezt a funkciót sem. max nyáron, ha kint áll, mert még megyek valahova, aztán le szoktam engedni az ablakot, aztán ha hirtelen esni akarna, akkor csak szobából felhúzatom. vagy ha bevásárlás után megyünk a kocsihoz, akkor leengedem, hagy szellőzzön, amíg megy a pakolás.

YELLOW Elküldve: 2014-12-17 12:58 BMW kulcsok

Rolcsi81 írta: Sziasztok!
Lehet, hogy a kérdésemre vhol itt van mar a válasz, de nem igazán találtam.
Az van, hogy nem nyitnak-zárnak a kulcsaim, csak manuálisan. Beszereztem a tölthető Panasonic elemeket is, de nem cseréltek ki nekem a kulcsosnal, mondván hogy szerintük ezt programozni kell utána.
Na, ezt en is gondoltam, de ez vmi komoly szakmai tudást es eszközöket igénylő programozás volna vagy eleg az a programozás, amit magamnak tudok intézni? Ilyet mar csináltam előző Bmw-men, a leírást a fórumon találtam.
De láttam olyan elemcserelos videót is YouTube-on, ahol csak kicserélték az elemet, aztan programozás nélkül működött.
Ha ebben tudna itt segíteni vki egyszerű válasz formájában, azt nagyon megkoszonnem.
További szep napot mindenkinek!
Roli


csak be kell tanítani, ahogy itt megtaláltad a leírást

YELLOW Elküldve: 2014-12-17 09:29 elektromos üzemanyagszivattyú

dbpeti írta: Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.

M52b28-as motorom van, nemrég cseréltem benne üzemanyagszint jelzőt, az AC felőli oldalon.

Az üzemanyagszint kijelzése megjavult, viszont azóta a következőt csinálja: Több órás állás után csak hosszú intítózásra hajlandó beindulni. Mintha a benzin visszafolyna a tankba, és onnan kéne felpumpálni újra. Rövid állás után nincs ilyen gond, de ha mondjuk reggel indítom, akkor köszörülni kell rendesen. Mit rontottam el?


Köszönöm előre is:

dbpeti


vagy csak az a szelep rossz, ami meggátolná, hogy vissza csurogjon. ha ahsznált pumpa volt, akkor könnyen megeshet.

YELLOW Elküldve: 2014-12-17 07:47 Multimédia beszerelés

jena307 írta: Sziasztok ismét, azon gondolkodtam mivel még mindég nem találtam professional CD-t, hogy ugyan szebben jobban szól e egy gyári 16:9
Bmw E46 Navigation Bordmonitor 16:9 es fej, a múltkor haver talált egy hibásat valami potom pénzért és történetesen pont ilyan gyári fejeket navikat javít, kb tudta mi baja lehet, szóval van e valakinek tapasztalata hogy jobb e vagy nem, ami továbbra is fontos, a rádió vételi erő, mert vidéken sajnos igen fontos.

Egy apró észrevétel a business rádiókkal kapcs, pl nekem alsó feliratos van hevernek meg felső feliratos business, és az övé jobban szól, viszont szarabb a rádiója.


nekem alsó feliratos van. ez alpine. a felső feliratos meg philips, vagy blaupunkt. viszont az enyém nem szól rosszul, és inkább pont a rádiót tartom gyengébbnek, bár lehet ez az antenna erősítő miatt van már.

YELLOW Elküldve: 2014-12-16 21:53 elektromos ablakemelõ_

ArkyCsaba írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne,hogy megoldható-e az,hogy az ablakom záráskor gombnyomásra záródjon,ne csak ha hosszan nyomom? A nyitásnál nem gond ha marad a jelenlegi hosszan nyomva tart beállítás,csak zárásnál érdekelne.
Ha lehet,esetleg valaki megtudná ezt csinálni Pest közelében az év utolsó két hetében?


nem oldható meg. ennek biztonsági szempontja van. mert addig is figyelsz az autóra. míg ha elfordulnál valaki odarak egy ágat, becsípődés gátló jelez, vissza lemegy az ablak. és hozzá is férnek az autóhoz. utólagosan megoldható lenne, pár alkatrészt plussz beépítve. de én azért nem barkácsolnék.

YELLOW Elküldve: 2014-12-16 18:59 Centrálzár vezérlő, grundmodul

sioka001 írta: Sziasztok!
Újonnan regisztráltam és a segítségeteket szeretném kérni.

2012-es évjáratú BMW 120d F20 tip. autót vettem, vásárláskor a távirányító úgy működött, hogy egy külön gomb (csomagtér nyitó gomb) megnyomásával külön ki lehetett nyitni a csomagtér ajtót, a többi ajtó ilyenkor zárva maradt, majd a csomagtér ajtó lecsukásával be is záródott. Még garanciális időn belül behívtak programfrissítésre, azóta ez a gomb úgy működik, hogy megnyomáskor minden ajtó kinyílik, a csomagtér ajtó lecsukásakor sem záródik be egyik sem. Állítólag szándékosan lett ilyen a program (igaz elfelejtettek szólni, hogy ezentúl nem csukódnak be az ajtók és jó néhányszor nyitva is maradt mire észrevettem).
Azóta már többször behívtak újabb szoftver feltöltésre, de még mindig rosszul működik.
Kipróbáltam a szalonban álló autókon úgy működik a funkció, mint nálam a program frissítés előtt.

Állítólag Magyarországon én vagyok egyedül akinek így működik a "zárja", de azt tudom Ausztriában is vannak pórul jártak.
Hallottatok valamit a témáról? Mert a AG ködösít, nekem meg csak az időm és a pénzem fogy, meg az idegrendszerem.
Köszi a segítséget...


csak be kéne programozni, de ilyen hülyék ezek?

YELLOW Elküldve: 2014-12-16 11:04 Vezérműlánc

elgeri írta: Most olvastam egy teljesen általános és nem szaklapbeli cikket (főleg szíjasokról beszél):
http://www.origo.hu/auto/20141...csere.html

Itt azt írják, hogy kb. 60 havonta, illetve 120e km-te kell vezérműláncot cserélni. Vagy hogy ez az intervallum egyértelműen le van írva a kocsi kézikönyvében.

Hehhh, ezt így, ilyen karakteresen kimondva még sosem hallottam!
Én a 7 éves, 90e km-es kocsimmal úgy vagyok, hogy még beláthatatlan idő miatt kell ezzel foglalkoznom. Vagy ez felelőtlen gondolat?


ez az idő a szíjjasokra vonatkozik. de valóban ott le van írva, és 6-10 év, illetve 90-120ezerkm szokott általában márkától típustól függően lenni megadva. láncos motornál nincs iylen megadva, mivel ott jóval többet elmennek.

YELLOW Elküldve: 2014-12-16 07:53 E46 Visszahívás?

Turbo73 írta: Hali,

Ma reggel nekem is kicserélték a légzsákot. Wallis Motor Pest, kb. másfél óra volt az egész. Bár nem kértem, de ellenőrizték a fagyállót, a fékbetétek kopását, a gumik profil mélységét és szóltak, hogy az elsősegély csomagom lejárt. Már kész gyűjteményem van bontatlan EÜ dobozokból...


EÜ doboz. nyomtatok rá új matricát. semmi baja nem lesz, ha nincs felbontva semmi. háborús országokban le merem fogadni még most is vannak oylan segély dobozok, meg szállítmányok amiket küldenek, amik 20 évről maradtak meg. ha dolgotzom hazsnálom a piros visine classic-ot. felbontás után 30 napig lehet hazsnálni. szerinted? már 3 hónap is eltelt, semmi baja, ugyanúgy használom és használ. de fájalom csillapító dettó. nyilván ha fehér a gyógyszer és rosszul volt tárolva, akkor besárgul, stb, azt nem vszi be az ember. de az egész szavtosság csak biznisz. egy bontatélan géz, vagy fertőtlenítő nem veszíti el sterilitását.

YELLOW Elküldve: 2014-12-16 07:44 Társalgó

gabor85 írta:
gabor85 írta:
YELLOW írta:
gabor85 írta: Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulnék a csoporthoz, hogy_ lenne egy E39 523i touring-om
Produkált egy olyat, hogy nem lehet kinyitni az autót- manuálisan kulcsal sem. Nyílván az akksi meghalt…holott kb. 2 hónapos zsír új akksiról van szó. (rádió, világítás stb… nem maradt rajt) .
Olyan segítség kellene hogy valaki találkozott e már ilyesmivel?, mi a teendő?, Kulcsos nyitásra csak és kizárólag a vezető oldalon van lehetőség, de ugye arra sem reagál..
Válaszokat-segítséget előre Köszi!


ha lemerült az akksi is ki kell tudnod nyitni az ajtót manuálisan. ha tönkre ment a zár, akkor túl könnyen tudod fordítani, és túl is fordul. csomagtartót nem tudod nyitni? azt hiszem van zér ott is E39-nél.


Szia! a zárral eddig semmi gond nem volt, kb 1 hete mentem az autóval nulla probléma nem jelentkezett. Garázsban van minden nap a kocsi...de a zárat manuálisan sem lehet nyitni..., csomagtartót sem tudom sehogy sem nyitni , kulcsos nyitásra csak a vezető oldalon van lehetőség....


Elég tanácstalan vagyok, semmi ismerős nem találkozott még ilyen problémával.... nem tudom hogy lehetne az aksihoz hozzá férni, úgy hogy különösebb kárt nem teszek a verdában...



de semmi köze az akksihoz. ha valóban hihető a sztorid és valóban az a kulcs van nálad, ami az autóhoz való (bocs de messziről jött ember azt mond amit akar), akkor ha nem nyitja manuálisan, akkor ott szétpergett a zár, már ha a valódi kulcs van nálad. ha kivennéd az akksit sem tudnád kinyitni.

YELLOW Elküldve: 2014-12-15 21:37 Társalgó

gabor85 írta: Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulnék a csoporthoz, hogy_ lenne egy E39 523i touring-om
Produkált egy olyat, hogy nem lehet kinyitni az autót- manuálisan kulcsal sem. Nyílván az akksi meghalt…holott kb. 2 hónapos zsír új akksiról van szó. (rádió, világítás stb… nem maradt rajt) .
Olyan segítség kellene hogy valaki találkozott e már ilyesmivel?, mi a teendő?, Kulcsos nyitásra csak és kizárólag a vezető oldalon van lehetőség, de ugye arra sem reagál..
Válaszokat-segítséget előre Köszi!


ha lemerült az akksi is ki kell tudnod nyitni az ajtót manuálisan. ha tönkre ment a zár, akkor túl könnyen tudod fordítani, és túl is fordul. csomagtartót nem tudod nyitni? azt hiszem van zér ott is E39-nél.

YELLOW Elküldve: 2014-12-15 20:45 állófûtés

lantika írta:
Atilla írta:
Végigolvasva a hozzászólásokat, ez egy kiegészítő fűtés. 30 ezerért árulják. Mi kell még a rákötéshez?


Itt megtalälsz rola mindent. Egyebkent több BMW-s nemet forumot olvastam ezzel kapcsolatban,es ez ALLOFÜTES nem pedig kiegeszitö fütes.


attól függ, hogy van használva. a feszt hazsnál, akkor kieg. ha üzemanyaggal megy, akkor állófűtés. múltkor pont erről beszélgettünk asszem. mondjuk üzemanyagos hazsnálathoz kell még hozzá pár cucc.

YELLOW Elküldve: 2014-12-15 19:58 Üzemanyag fogyasztás

BarG írta:
Mindegyik.
Szerintem valamivel kevered az E85-öt. Az azt jelenti, hogy olyan keverék, amiben 85% etanol van, 15% benzinnel keverve. Na ilyen nincs egyik gázolajban sem. Már csak azért se, mert egyszerűen nem keveredik a gázolajjal. Na jó, 1 literben 1/2deci talán. Ami viszont kötelező európában, az a megújuló üzemanyag tartalom, ami gázolajnál valami növényolaj-metilésztert jelent, FAME-nek is szokták hívni. (Fatty Acid Methyl Ester) Ezt akkor se tudod kikerülni, ha Portugáliából hozatod a gázolajat. Maximum nem repceolaj metilészter lesz a gázolajban, hanem pálmaolaj származék. Legrosszabb esetben dögzsír metilészter. Mert már ilyen is van.
Ezzel persze nem azt mondom, hogy a gázolajok közt nincs különbség, mert hát van, mégpedig óriási. Az egyik cég orosz köolajból dolgozik, a másik arabból, a harmadik északi tengeriből. Az egyik cég A-B-C technológiákból rakja össze a gázolajat, a másik A-G-F-ből, a harmadik meg A-T-D-ből. Ezeket nem kötik az orrunkra, csak azt érezzük, hogy az egyikkel jobban megy a gép, halkabb, talán később kell javítani az üzemanyag rendszer elemeit. Dehát szinte senki sincs, aki kategórikusan mindig ugyanannál a kútnál tankol, ezért sosincs összehasonlítási alapunk, csak hiedelmeink.
A schwechatiaknak van egy kőolaj vezetékük Triesztbe, onnan tudnak arab olajat venni, ha akarnak, de van orosz olajhoz is vezetékük, úgyhogy ki tudja, mit kaphatunk onnan, az viszont tény, hogy a prémium olajuk még csak nem is hasonlít a mol-os csodához.

Nemrég vettem Shell V Power Nitro-t, meglepődtem, mert 1-2 évvel ezelőtt az igen hasonlított az OMV prémiumra, most meg úgy néz ki, mint a Castrol SLX motorolaj kicsit hígabban, sárga, de bizonyos szögből nézve sötétzöld! Pár éve víztiszta, halványzöld volt ez is. Szóval nincs itt állandóság.


márpedig ha Te mondod, akkor az úgyis van
ez a nitro név meg kész reklámfogás, már a power racng-et nem tudták mivel űberelni

YELLOW Elküldve: 2014-12-15 17:25 Mi lehet a baj?_

szvasztika írta: Üdv!
Az én kérdésem a következő lenne. Óracsoport csere történt és az új pack-al nem működik a Bc-m. hiába nyomkodom nincs átlag fogyasztás,megtehető km stb... Programozni kell,vagy más lehet a hiba?
Köszönöm


így van, programozni kell. valószínű amiből ki lett véve abban nem volt BC-s kar.

YELLOW Elküldve: 2014-12-15 13:22 Váltógomb

Kertesz írta:
és valóban.. erővel megoldódott találtam egy videot is ha valakit érdekel: https://www.youtube.com/watch?v=wza_eEm9xL4


reméljük 8 napon belül gyógyulós

YELLOW Elküldve: 2014-12-15 05:55 Vezérműlánc

xmanez88 írta:
YELLOW írta:
xmanez88 írta: Sziasztok! Szerintetek az enyémbe, 530i 2003 E60 220e km, kell aggódnom a lánc miatt? mikor szorul cserére, ha szorul egyáltalán?


ha valós a km, akkor még bőven van benne tartalék... 400-at simán el kéne neki menni.


valós a km, akkor megnyugodtam... köszönöm
egyébként a lánc állapota ellenőrizhető, vagy ezt így nem lehet megmondani szemre, hogy meddig fogja bírni?



ez olyan dolog, kicsit morbid lesz, mint a sportolók. edzett test, mégis egy pillanat alatt összeesik a pályán és finító. tehát ha anyaghibás, azt nem biztos, hogy látod, szakadhat bármikor. viszont a nyúlást hallani fogod ha zörög, csörög. régi e39-ben, amiben 700ezer felett van a km, még gyári lánc van.