Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-10-20 16:49 Mi lehet a baj?_

Zotya írta: Sziaszto márkatársak! A napokban menet közben gondolt 1et az üzemanyagmutatóm és koppra elfeküdt. Pedig fèlig volt a tank... Mit tudtok erről? Hogy lehetne orvosolni? Cseréljem ki az üzemanyag szintjelzőt? A válaszotokat nagyon megköszönöm!


ez tipikus hiba E36-nál,láttam pár ilyet. asszem csak szivattyúval együtt tudod cserélni. a gond, hogy az üzemanyag megmarja ott a dolgokat, ha mindig kevés anyag van benne. de láttam már elhajlott szerkezetet is. ki kell venni megnézni. ne bagózz közben!

YELLOW Elküldve: 2014-10-20 16:47 Motor-váltó

Pitykoo írta: Hello!
Nos voltam szervízbe,vadonatúj a kuplungom a kettős tömegű lendkeréknek semmi baja és a difi szilent is jó!Kizárásos alapon a váltóm lesz a bűnös!
Most nem cserélem ki,majd ha tönkre megy,mert csak a huppanás hallatszik,amúgy semmi baja a váltónak!


Nem tudják megjavítani, vagy nem érdemes vele foglalkozni?!



nem biztos, hogy jó helyen voltál a problémáddal

YELLOW Elküldve: 2014-10-20 16:46 km óra

villas írta:
villas írta:
solyom76 írta:
villas írta: Sziasztok
Érdeklődési státuszba léptem be ide is
Az érdeklődésem:
20d Facelift 2002.11
Nem világít a check lámpám (ez persze nem olyan nagy baj )
De még gyújtáskor se villan fel!
Az órát szétszedtem és a helyén van az izzó!
Az autót én hoztam németből (vagyis buherálás nem valószínű)

Mi lehet a gond?

És van e olyan megoldás hogy fel lehet villantani az összes lámpát valami teszt féle?


szia talán EZ segíthet.
Menű 2.





Köszönöm szépen megyek és tesztelek is!


Hello hello

kipróbáltam és sikerült és működik!
És működik a check lámpa!
De akkor mért nem villan fel gyújtás ráadásakkor?


az az érdekes, hogy neked FL-es. úgy tudom, ha jól emlékszem az FL előttinél nem villan fel. de rémlik valami diagos téma is, de ebbe nem megyek bele, mert csak foszlányok vannak. műszerfaltesztnél felvillan, tehát izzó jó. viszont diaggal lehet ki van kapcsolva, hogy jelezzen ha gond van. valami ilyesmi rémlik.

YELLOW Elküldve: 2014-10-20 13:43 Levegő hőmérséklet érzékelő

ignasow írta:
kalmaristi írta:
leroyclub írta:
ignasow írta:
bmw320d4 írta:
ignasow írta: Sziasztok. Minap az autómban kicseréltük a külső hőmérséklet jeladót, a jobb első kerékívben, a bc-vel lépkedve még mindig -40 C felirat villog. Rámértünk a vezetékre de nincs szakadás a műszer szerint. Mi lehet a baj szerintetek?

Üdv.



Az a baj, hogy bal oldalon van amit keresel.


Nekem a jobb elől van, ez fl előtti E46. Bal oldalon nincs semmi, megnéztem többször is.



Újra vagy bontottra cserélted? Ha bontott akkor előfordulhat hogy az is hibás. Ha megtudod oldani akkor az a legegyszerűbb ha egy márkatárséban is kipróbáljátok.

Én újra cseréltem mégis néha hülyeséget mutat Viszont a jobb oldalon találtam a múltkor a doblemezbe 4-5 cm átmérőjű kerek valamit arra is megy két vezeték(hogy mi lehet??)


Bontott volt, úgy kaptam. Közben kiderült, hogy hibás a jeladó, úgyhogy inkább veszek egy újat. Viszont ez a jobb-bal dolog most idegesít, mert nem tudom akkor minek kellene lennie a jobb oldalon. A balos keréknél nekem pl. még vezeték sincs meg semmi, és minden gyári.


jobb oldalon csak a fűthető ablakspricni mérője van. igazából nem értem, miért kellett külön neki.

YELLOW Elküldve: 2014-10-20 13:40 Belsõ

csbalu írta: Sokat látott fórumtársaim!

Régóta foglalkoztat a kérdés, hogy "mitől" halkabb az E90 az E46-nál, hiszen az FL előttiekben még E46 dízel is van ráadásul.
Természetesen tudom, hogy a hangszigetelése jobb, de pont az a kérdés, hogy hol és mivel, jobb? Hol vastagabb, vagy hol használnak más anyagokat a hangszigetelésre?

Előre is köszi a válaszokat!


ez nem csak ezen múlik szerintem. nagyon számít a kasztni kialakítása, anyagok vastagsága (lemez) mi merre viszi a hangot, rezgéseket, magának a belső műszerfal, kárpit anyagok minősége kialakítása, mi menniyre veri a hullámokat, vagy épp nyeli el.
anno én is agyaltam egy dupla motorháztető szigetelésen, belevágni alá, vagy duplán rakni, a tűzfalnál hekkelni.
viccesen mondva nyomd ki purhabbal

YELLOW Elküldve: 2014-10-20 13:36 E46 Visszahívás?

Methos írta:
Methos írta: Egy gyors jelzés, nehogy más is így járjon:

A visszahívással kapcsolatban kimentem a budaörsi Rack Autóhoz,mivel reggel 9:00-re volt megbeszélve időpont.
Nem jeleztek, hogy bármi gond lenne az alkatrész ellátással.
Kimentem jóhiszeműen, hogy ezt is letudom:
- Nem volt sehol nyoma az ügynek a foglalásban
- Nem volt alkatrész
- Ráadásul hülyének néztek, hogy mit keresek ott, flegmán természetesen, mert nem akartam éppen 20 millát otthagyni...

Amennyiben más is vár ilyesmire, és van időpontja, mint elvileg nekem is volt, ne habozzon utolsó pillanatban még egyszer telefonálni. Én ezt hibáztam el. és persze, hogy az ő szervizüket választottam erre.


Elnézést kérünk a ma történtekkel kapcsolatban. Nem került rögzítésre autója rendszerünkben.
Sajnos alkatrészünk még mindig nincs raktáron és nem is tudják kollégáink, hogy mikor várható beszállítás. Országos szinten tapasztalható ez az elmaradás.
Ezért szíves türelmét szeretnénk kérni.

Üdvözlettel:
Ecseki Anita
--
Rack Autó Kft.
Hivatalos BMW Márkakereskedés és Márkaszerviz
Ecseki Anita
Ügyfélszolgálati asszisztens
2040 Budaörs
Csata utca 23.

Ez szerintetek normális miután megszopattak?


még Miskolcon épül a Takata gyár utána lesz légzsák dögivel, szorgos borsodi brazíl gépsor kezemunkája alapján. aztán még lehet én is ott kötök ki

YELLOW Elküldve: 2014-10-20 07:39 Üzemanyag fogyasztás

bmw318ti írta:
negativ0001 írta:
tibee01 írta:
YELLOW írta:
negativ0001 írta:
Padre323i írta:
bmw318ti írta: Sziasztok!

Keresgélek már egy ideje de nem találok rá megoldást így segítséget szeretnék kérni tőletek.
Az átlagfogyasztás korrekcióját hol tudom állítani? 2003-as E46-ról van szó.
A titkos menü 20-as pontja nem akar összejönni. Ott kellene állítgatni, vagy valamilyen diagnosztikai programmal? Ha programmal akkor mivel?

Köszönöm!


Pedig a 20-as lesz az.

- Menu 20.0 Fogyasztás korrekciós tényezője
- Menu 20.1 A 10-es számok beállítása
- Menu 20.2 A 100-as és 1000-és számok beállítása
- Menu 20.3 a beállított érték kijelzése és tárolása

A korrekciós tényező kiszámításának formulája:
A kiszámolt valódi fogyasztás / A BC által kijelzett fogyasztás = Korrekciós tényező



EZ igy mind szep es jo, de pl nalam is inaktiv a 20as menu, de lehet, hogy valamit rosszul csinalok. Ugy kell bemenni a menube, hogy a nullazo gobot hosszan tartani majd nyomkodni a 19ig, s majd ezutan kivalasztani a 20ast?
Koszi.



úgy tudom benyásnál nem állítható ebben a formában.


A fiatalabb E46oknál a hidden menu-ből nem lehet ezt állítani, csak DIS-el lehet.



Koszi Yellow.
Tibee01, mi az a DIS?


Köszi Yellow! Annyi kérdés még hogy állítottad ezt már DIS-el? merre találom a menüben? Csak mert egyenlőre ismerkedem a programmal és nem akarok elb..szni semmit


DIS-ről nem nagyon tudok nyilatkozni, mivel nem hazsnáltam még, nekem a laptop procija túl hülye hozzá, meg én is meg nm állítottam még korrekciót. így másra bízom a segítség nyújtás lehetőségét.

YELLOW Elküldve: 2014-10-18 21:01 Részecskeszûrõ_

bmw320d4 írta:
villas írta: Sziasztok
Lehet hogy hülye kérdés lesz, de
Van e az autóban részecskeszűrő?
20d 2002.11.
Köszönöm és várom a válaszokat!



Csak utólagosan beépítve lehetséges, gyárilag biztosan nincs.


no meg ki az a hülye, aki utólag beteszi? mindenki kivenni akarja

YELLOW Elküldve: 2014-10-18 18:54 BMW kulcsok

Bero írta: Sziasztok! A kulcsal amikor nyitom az ajtót akkor csak egész közel 1-2 méteres hatókörben nyit-zár az autó. Másoknak meg 10 méterről is simán nyit. Mi lehet a baj? Akksis kulcsom van. A jelerősítőm ment/megy szét vagy a kulcsban kéne akksit cserélnem? Köszönöm!


lehet az akksi is gyenge, de annak az adója, illetve a vevő is. így nehéz megmondani.

YELLOW Elküldve: 2014-10-18 12:58 Futómû és hibái

tibee01 írta:
andree írta:
Pitykoo írta: Hali!
Az első lengőkarban mennyire nehéz vagy bonyolult kicserélni a gömbfejeket?!
Valaki csinált már ilyet, hogy hogy kell?!
Elég a régit kiütni az ujjat meg betenni vagy ezt is présgéppel kell csinálni?!
Előre is köszönöm!


Szia,
Hivatalosan csak a MeyleHD lengőkar kialakítása alkalmas a gömbfejek cseréjére. Ebben az esetben van egy speciális szerszám a préseléshez (találsz róla videót). A gyári Lemförder lengőkarban - nekem is így csinálták - először esztergával megmarják a régi gömbfejet, amíg ki nem lehet venni, aztán bepréselik az újat. A tartósságáról és a megbízhatóságáról megoszlanak a vélemények, én kíváncsi voltam és már több mint egy éve rendben van. Szerintem ha gyárid van semmiképpen ne kezdj neki, de a Meyle esetében sem javaslom.
Szerintem keresd JLaci74 fórumtársad, nekem 23.000 volt a felújítás Érden, úgy hogy a kiszerelést is fizettem. Szerintem Lacitól nem sokkal többért profin felújított lengőkarokat kapsz.

Üdv.


Köszönöm mindenkinek a választ!
Jól értem, hogy préselve van minden lengőkarba a gömbfej? Nem "házilag" csinálnám, esztergáltatok kinyomót meg üléket alá, és rendesen hidraulikus préssel préselném ki illetve be. Esztergával, hogy marják meg a régi gömbfejet? Ez a rész viszont nem világos. Meg van peremezve préselés után a gyári, és a peremezést marják le róla kiférjen lefelé? Ha ki van szedve a gyári gömbfej alkalmas a Meyle HD fogadására, vagy vagy más átmérőt illetve vállat kell rá marni?


meyle HD-nél cserélhető préselésel, illetve az összkerekes típusoonál a gyári is, ahol vasbú van a lengőkar. viszont bármilyen alu lengőkarből tudnak csinálni Meyle HD megoldást, igaz az utólagos. mert ezeknél vulkanizálva van rá a táma ha jól emlékszem. vannak cégek, akik ugyanúgy rávulkanizálnak, vagy akik átalakítják Meyle HD rendszerűre. ezután már préselhető.

YELLOW Elküldve: 2014-10-18 12:12 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

srac25 írta:
srac25 írta:
YELLOW írta:
srac25 írta: Üdv Mindenkinek!

Ma jött el az a nap hogy volt 1 kis időm foglalkozni a diagnisztikával gyakorlatban (eddig csak olvasgattam róla hogy? mit? miért?hogyan stb stb). Építettem 1 interface-t az inpa működik is vele rendesen(szerintem).
Olyan kérdésem lenne hogy a DIS-t is szeretném kipróbálni viszont a gép amit erre szánok nem 1 erőmű és a vmware-t nem szereti. mit ajánlanátok helyette.
a pc amiről megy a diag egy 478as tokozású 2.6GHz-es cerka 512Mb ram a vmware visszadobja már a telepítés elején hogy nem jó a cpu.

Várom az ötleteket!
Előre is köszönöm


hasonlóan jártam én is. én hazsnálom az NCS Expert-et helyette, bár az annyira nem felhasználóbarát.


Eddig a vmvare 10-et próbáltam most szedem le a 7-et hátha az jó

A 7-es jó a gépen csak beállítási probléma van (meg hőfok )



az a baj, hogy a VMWare nem támogat minden fajta procit. nem az op rendszer a baj, hanem a proci nem kompatibilis. nekem semmilyen VMWare-rel sem jó. vagy venni kell egy olyan lapitopot, amiben támogatott proci van, vagy más program kell. esetleg meg kell próbálni egymásik virtuális gép emulátort.

YELLOW Elküldve: 2014-10-18 06:56 Üzemanyag fogyasztás

negativ0001 írta:
Padre323i írta:
bmw318ti írta: Sziasztok!

Keresgélek már egy ideje de nem találok rá megoldást így segítséget szeretnék kérni tőletek.
Az átlagfogyasztás korrekcióját hol tudom állítani? 2003-as E46-ról van szó.
A titkos menü 20-as pontja nem akar összejönni. Ott kellene állítgatni, vagy valamilyen diagnosztikai programmal? Ha programmal akkor mivel?

Köszönöm!


Pedig a 20-as lesz az.

- Menu 20.0 Fogyasztás korrekciós tényezője
- Menu 20.1 A 10-es számok beállítása
- Menu 20.2 A 100-as és 1000-és számok beállítása
- Menu 20.3 a beállított érték kijelzése és tárolása

A korrekciós tényező kiszámításának formulája:
A kiszámolt valódi fogyasztás / A BC által kijelzett fogyasztás = Korrekciós tényező



EZ igy mind szep es jo, de pl nalam is inaktiv a 20as menu, de lehet, hogy valamit rosszul csinalok. Ugy kell bemenni a menube, hogy a nullazo gobot hosszan tartani majd nyomkodni a 19ig, s majd ezutan kivalasztani a 20ast?
Koszi.



úgy tudom benyásnál nem állítható ebben a formában.

YELLOW Elküldve: 2014-10-17 17:36 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

srac25 írta: Üdv Mindenkinek!

Ma jött el az a nap hogy volt 1 kis időm foglalkozni a diagnisztikával gyakorlatban (eddig csak olvasgattam róla hogy? mit? miért?hogyan stb stb). Építettem 1 interface-t az inpa működik is vele rendesen(szerintem).
Olyan kérdésem lenne hogy a DIS-t is szeretném kipróbálni viszont a gép amit erre szánok nem 1 erőmű és a vmware-t nem szereti. mit ajánlanátok helyette.
a pc amiről megy a diag egy 478as tokozású 2.6GHz-es cerka 512Mb ram a vmware visszadobja már a telepítés elején hogy nem jó a cpu.

Várom az ötleteket!
Előre is köszönöm


hasonlóan jártam én is. én hazsnálom az NCS Expert-et helyette, bár az annyira nem felhasználóbarát.

YELLOW Elküldve: 2014-10-17 16:48 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

solyom76 írta: Sziasztok.
Cserélném a 17-es felniimet,persze a nyári garnitúrát.
Ezt szeretném helyette.. Méretei a képen láthatók, jelenleg nincs ültetve az autó .Rámenne gond nélkül?
Vagy esetleg kell mellé valami?
Köszöntem.





igen felmegy. nagyon szép ez a felni. sok küllős közül ez a kedvenc. viszont ha ültetve lesz, akkor keményíteni is kell, mert a kilógó küllőket könynen hazavágja a sárvédő és viszont. tehát a sárvédőnek is annyi. bár lehet éppen elfér.

YELLOW Elküldve: 2014-10-17 13:59 BMW kulcsok

triumphant írta: Sziasztok!
Nem rég vettem egy E36 316i compactot. Megvan mindkét eredeti kulcsa. A probléma az lenne, hogy a kulcsokon lévő 3 gombból 2re reagál az autó (nyitás/zarás), viszont a 3.-ra se kép, se hang, de a piros led felvillan, ha megnyomom. Mi lehet a probléma?


szerintem semmi. egyszerűen csak a harmadik gombnak nincs funkciója.