Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-12-18 22:17 Valaki segítsen

Bero írta: Sziasztok! A szélvédő alatti műanyagnak mi a hivatalos neve? Nekem teljesen szétmálik,hozzáérek és leesik.. Nem találok rá neten,mert nem tudom mi a neve! Köszi!


remélem nem haragszol meg, de már korábban is akartam írni, hogy mi lett veled, hogy ilyen muja vagy?
vazze régen még segítettél másoknak, most meg csak kérdezel, de olyanokat, hogy realoem-en is meg tudod keresni. vagy lusta vagy? én értetlenül állok előtted. ráadásul itt is van oylan, aki halomszámra árulja. tehát ergó nem olvasod a fórumot, csak kérdezel, és csak azt olvasod. nem baj, csak nem voltál Te mindig ilyen
tényleg barátilag írom!

YELLOW Elküldve: 2013-12-18 21:35 Motorolaj

hil írta:
siki68 írta: Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2002-es 318i 143 lóerős autóm. Az utóbbi félévben elkezdte enni az olajat.Már 600-800 kilóméterenként utána kell töltenem.Egy szerelő azt mondta,hogy ez egy egyszerű,de nagyon tartós motor,csak a szelepszár tömítéseket és esetleg a hidrotőkét kell cserélni. Javasolta azt is,hogy az 5-30-as olajat esetleg kicsit vastagabbra cserélné. Ez lehet a gond? Az autóban egyébként 320.000km van.Segítségeteket előre is köszönöm.


Szia!
Yellownak igaza van, az N42b20 motor az minden, csak nem egyszerű darab. A szerelő össze téveszthette az M43-al. De ekkorát egy hozzáértő szerelő nem hibázhat, a többit vond le Te.
Olajat csak a gyári előírásút tenném bele, az pedig nem 10w-vel kezdődik!
hil


már ha csak belenéz látszik, hogy nem egyszerű.
ez kb olyan, hogy amikro előszür és utoljára szervízbe vittem, a csávó a rendszerből az enyémnek M42-es motorkódot választott ki, holott a motorszámból tisztán látszik. de ott nézte, hogy M43, vagy M44, legyen M42... mondom fasza, persze akkor még én sem voltam tisztában pontosan. na de egy szervíz.
jah közben idevág, hogy munkatársam dolgozott debiben a magisznál, lehet már írtam róla, mert mintha rémlene, de pont tegnap beszéltünk a témáról, és azt mondta ő amíg ott volt nem volt sumák, lecseréltek mindent, meg amit kellett, de olajat azt kapott ami a nagy hordóban volt, és olykor az mol-os olaj volt.




YELLOW Elküldve: 2013-12-18 18:35 Motorolaj

siki68 írta: Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2002-es 318i 143 lóerős autóm. Az utóbbi félévben elkezdte enni az olajat.Már 600-800 kilóméterenként utána kell töltenem.Egy szerelő azt mondta,hogy ez egy egyszerű,de nagyon tartós motor,csak a szelepszár tömítéseket és esetleg a hidrotőkét kell cserélni. Javasolta azt is,hogy az 5-30-as olajat esetleg kicsit vastagabbra cserélné. Ez lehet a gond? Az autóban egyébként 320.000km van.Segítségeteket előre is köszönöm.


ez jó sokat elment már. viszont ehhez a szerelőhöz ne vidd többet, mert pont nem egy egyszerű motor ez... valószínű összekeveri a régi 18i-vel ami valóban egyszerű.
abban lehet igaza, hogy szelepszár szimmering, de ennyit nem enne azon keresztül.

YELLOW Elküldve: 2013-12-18 17:40 Autóvásárlás

Neo954 írta:
YELLOW írta:
viktor201 írta: bmw x6 3.5 automatát szeretnék vásárolni 2008- as évjáratút, xdrivost. mit kell tudni rola? mennyire szervízigényes? mit kell megnézni a választásnál? motorban, váltóban milyen meghibásodások lehetnek? válaszokat elöre is köszönöm.


ha ilyen autót akarsz venni, akkor nem mindegy? idézem az egyik kollégát, "akinek van pénz majomra, annak legyen banánra is"
nyílván ha azért kérdezed, mert ha szervízigányes, akkor nézel más márkát, de elmondom, ezek a technikák mindig magukban rejtik a váratlan nagy költségeket. ha nem tudod hivatalos szakszervízbe hordani, vagy javítani, akkor sok kis szervíz még látni sem látott ilyet, így egy apró hiba esetén is a gatyád rámehet. és igen ha úgy vesszük szervízigényesek, ha mindent cserélsz, amikor kell, sőt olajat hamarabb, akkor hálás darab lesz. ugyanannyira jellemző rá a hiba, mint bármely márkára, még a japánokra is. ha rossz előző gazdái voltak, amit sokszor nem tudhatsz, akkor lehet vele sok problémád. ha nem, akkor akár sok boldog pillanatot, puncit is hozhat neked


Ej b@zmeg megtudod hozni az emberek kedvét az autóvásárláshoz...

Viccet félretéve szerintem azért érdeklődik a típushibák után, mert az egy felelőtlen előző tulajdonosnál úgyis nyomot hagy valamilyen formában.

Üdv.:Neo


semmi olyan célom nem volt, hogy elmenjen a kedve, de nem hiszem, hogy itt olyan sok embernek lenne X6, erről max bmw320d4 tudna mondani valamit, ami érdekes lehet. de minden típusra ráhúzható ugyanaz. ha automata, akkor mindre igaz, ami azzal kapcsolatos, ha dízel akkor megint. vásárlás előtt ugynaazt kell átnézni minden autón. újabb autó esetében annyi a szerencse, hogy rozsdát nem nagyon kell keresni, ott inkább festékréteget, alját, futóművet átnézni.

YELLOW Elküldve: 2013-12-18 17:10 Autóvásárlás

viktor201 írta: bmw x6 3.5 automatát szeretnék vásárolni 2008- as évjáratút, xdrivost. mit kell tudni rola? mennyire szervízigényes? mit kell megnézni a választásnál? motorban, váltóban milyen meghibásodások lehetnek? válaszokat elöre is köszönöm.


ha ilyen autót akarsz venni, akkor nem mindegy? idézem az egyik kollégát, "akinek van pénz majomra, annak legyen banánra is"
nyílván ha azért kérdezed, mert ha szervízigányes, akkor nézel más márkát, de elmondom, ezek a technikák mindig magukban rejtik a váratlan nagy költségeket. ha nem tudod hivatalos szakszervízbe hordani, vagy javítani, akkor sok kis szervíz még látni sem látott ilyet, így egy apró hiba esetén is a gatyád rámehet. és igen ha úgy vesszük szervízigényesek, ha mindent cserélsz, amikor kell, sőt olajat hamarabb, akkor hálás darab lesz. ugyanannyira jellemző rá a hiba, mint bármely márkára, még a japánokra is. ha rossz előző gazdái voltak, amit sokszor nem tudhatsz, akkor lehet vele sok problémád. ha nem, akkor akár sok boldog pillanatot, puncit is hozhat neked

YELLOW Elküldve: 2013-12-18 14:46 Mi lehet a baj?

hancurozo írta:
YELLOW írta:
csaki91 írta: Üdv mindenkinek
Lenne egy apró gubamcom az izzításnál.
Eddig ugy mentem az autóval hogy 4ből 3 izzítógyertya nem volt jó erre a bmwszalonba jött rá a srác amikor lekérdezte az autót
Na most kicseréltem 4 vadiúj bosch gyertyára
De a lekérdezésnél most is az izzításra panaszkodik.
Valakinek valami tippje esetleg?!
Előre is köszi


ha jól olvastam az eddigieket a fórumon, akkor nem annyi, hogy csak kicseréled és kész, hanem diaggal, hozzá kell pászítani a géphez.


Nem hiszem. Viszont az izzítás vezérlő is rossz lehet.


f@szom, ezt benéztem... eskü azt hittem porlasztóról van szó, látszik, hogy beteg vagyok, meg fáj a fejem...

szerk.: jah vágom már batigol írását olvastam és egy korábbi idézetében volt, hogy 3 évenem cserélt csúcsot, fakk már összemixeltem a kommenteket

YELLOW Elküldve: 2013-12-18 14:36 Mi lehet a baj?

batigol09 írta:
batigol09 írta:
haka írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul.. azaz eddig pl tekert 2őt mire beindult, most 4et, 5öt. Üzemmelegen pöccre természetesen. Alapjárat tökéletes, nem ingadozik, nem füstöl minden ok. Akkumulátor lehet a probléma, vagy vmi üzemanyagellátási probléma szerintetek? (porlasztócsúcs stb)
köszi


Csáó,

Nekem is így indult
Aztán már csak a betolás segített.
Ma derült ki végre, hogy két porlasztónak annyi. Annyira szarok, hogy nem is újítják fel őket...
Plusz a kispumpa is kezd behallni a hangja alapján. A nagynyomású hála isten jó, azt is bemérték.
A fura, hogy alapjárat tök jó volt, és a diag is tökéletesnek írta a csúcsokat....
Viszont teleírta üzemanyag nyomás problémával a hibatárolót, szóval lehetett sejteni, hogy ott gáz van, csak nem értettük (ma sem) miért indult akkor be bikázásra (amikor még beindult arra )

Szóval szerintem rakjátok diagra az sokat fog segíteni.


köszi, fura is lenne 3 eve nem cseréltem csúcsot épp ideje ....


Voltam diagon, hibamentes a verda!!! javasolták, h töltsek bele vmi üzemanyagpucoló adalékot...


isten ments, hogy valami adalékot tegyél bele. inkább tankolj prémium üzemanyagot.

YELLOW Elküldve: 2013-12-18 14:35 Mi lehet a baj?

csaki91 írta: Üdv mindenkinek
Lenne egy apró gubamcom az izzításnál.
Eddig ugy mentem az autóval hogy 4ből 3 izzítógyertya nem volt jó erre a bmwszalonba jött rá a srác amikor lekérdezte az autót
Na most kicseréltem 4 vadiúj bosch gyertyára
De a lekérdezésnél most is az izzításra panaszkodik.
Valakinek valami tippje esetleg?!
Előre is köszi


ha jól olvastam az eddigieket a fórumon, akkor nem annyi, hogy csak kicseréled és kész, hanem diaggal, hozzá kell pászítani a géphez.

YELLOW Elküldve: 2013-12-18 12:19 Üzemanyag fogyasztás

hancurozo írta:
Superpippo írta: Sziasztok.Tankoltam ma reggel 389 ft-ért egy Agip Expressz őnkiszolgáló kúton 95öst. Mostanába Agipon tankolok, (nem csak azért mert olcsó az Agip önkiszolgáló) és néha Omw kúton is szoktam.Agip is Moltól veszi az üzemanyagot, és a saját adalékait teszi bele.Az a tapasztalatom, hogy Agip üzemanyagból és Omwből jobban fogyaszt a kocsi ha egy két decivel is.


Nekem csak a motorom benzines, de már én is csak Agip-on tankolok. Szerintem is nagyon jó a benzinük (a gázolaj is). Motornál nagyon észrevenni a különböző minőségű benzineket. (más adalékokat)


hát én ami agip-nál tankolok, azok tutti nem raknak bele adalékot, de a kutasok elmondása szerint MOL-os anyga kerül a tartályba. mondjuk ez ilyne magánkút, nem is értem miért agip a neve mondjuk ha van valami agip akció, akkor itt is van. pont írtam egy másik helyre, hogy múltkor shell-nél tankoltam, volt teszkós kupon, és ugyanoylan hazsnálat mellett sokat fogyasztott a gép. most megint agip-nál tankoltam. én nem vettem észre fogyasztás növeledést náluk.

YELLOW Elküldve: 2013-12-17 21:14 Mi lehet a baj?

jencispy írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul.. azaz eddig pl tekert 2őt mire beindult, most 4et, 5öt. Üzemmelegen pöccre természetesen. Alapjárat tökéletes, nem ingadozik, nem füstöl minden ok. Akkumulátor lehet a probléma, vagy vmi üzemanyagellátási probléma szerintetek? (porlasztócsúcs stb)
köszi


mint a másik topic-ban is, én az izzítás felé kutakodnék


Ez inkább üzemanyagrendszer probléma. Az izzítógyertyának nem számít mennyit áll a kocsi. Ha működik, akkor 3 hét állás után sincs vele gond. Nem csak akkor működnek, ha naponta kell izzítaniuk.


igazad van lehet üzemanyag nyomás elvesztés gond, de egy rossz izzító, hidegben egyre rosszabbul izzít, ugye ha meleg a blokk, az sokat segít rajta.


"A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul"
tehát 1 nap után nincs gond (az én olvasatomban) Akkor nem izzítás.
Ha rosszul fogalmazott, akkor valóban lehet izzítás is. (nagyon sok egyéb mellett)


Akksi nem lehet, hogy gyengélkedik?



akár

YELLOW Elküldve: 2013-12-17 20:07 Mi lehet a baj?

hancurozo írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul.. azaz eddig pl tekert 2őt mire beindult, most 4et, 5öt. Üzemmelegen pöccre természetesen. Alapjárat tökéletes, nem ingadozik, nem füstöl minden ok. Akkumulátor lehet a probléma, vagy vmi üzemanyagellátási probléma szerintetek? (porlasztócsúcs stb)
köszi


mint a másik topic-ban is, én az izzítás felé kutakodnék


Ez inkább üzemanyagrendszer probléma. Az izzítógyertyának nem számít mennyit áll a kocsi. Ha működik, akkor 3 hét állás után sincs vele gond. Nem csak akkor működnek, ha naponta kell izzítaniuk.


igazad van lehet üzemanyag nyomás elvesztés gond, de egy rossz izzító, hidegben egyre rosszabbul izzít, ugye ha meleg a blokk, az sokat segít rajta.

YELLOW Elküldve: 2013-12-17 19:54 Mi lehet a baj?

batigol09 írta: Sziasztok!

A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul.. azaz eddig pl tekert 2őt mire beindult, most 4et, 5öt. Üzemmelegen pöccre természetesen. Alapjárat tökéletes, nem ingadozik, nem füstöl minden ok. Akkumulátor lehet a probléma, vagy vmi üzemanyagellátási probléma szerintetek? (porlasztócsúcs stb)
köszi


mint a másik topic-ban is, én az izzítás felé kutakodnék

YELLOW Elküldve: 2013-12-17 19:52 320d Motor

cheeka írta: Sziasztok!
Nekem is ez az indítási problémám van. Garázsban és meleg motornál szépen indul, de ha kint áll és hideg van egy izzítás után egyenetlenül jár, füstöl. Kiírt valami izzítási hibát, de már nem emlékszem, hogy pontosan mit. Ja 180000 van benne, most került hozzám Németből, vezetett szervizkönyves, ez még az adagolós változat. Az autóvillanyos haver először azt javasolta, hogy próbáljam tovább izzítani, hiába kialszik a lámpa, hallgassam a relé kapcsolását, belső lámpa visszaerősödését nézzem. Amikor 2x kb 15mp izzítok, akkor hidegben is szépen indul. Most szétbontotta a villanyos haver, 3 gyertya kijött szépen, ez még 5v-os rendszerű, szépen izzik mind, a negyedik, amit nem akart erőltetni, az is ugyanannyi áramot vesz fel, az izzítórelé szépen kapcsol, azt mondja, hogy NEM ELEKTROMOS BAJA VAN! Szerinte és másik szerelő szerint a kompressziót kellene megmérni, lehet a szelepek le vannak kokszolódva. Most itt tartunk, valami tipp, ötlet?
Esetleg valaki aki tudna mérni kompressziót izzító nyíláson keresztül? Debrecenben van a kocsi.
Utólag lehet, hogy kár volt szétszedni, de jót akartam, megelőzni a bajt, pedig nem volt vészes.


egy értelmű, hogy izzítás probléma, máshol ne is keresgélj, semmi felesleges meló nem kell.

YELLOW Elküldve: 2013-12-17 05:28 ABS-rõl általában

zoli900 írta: Sziasztok!
Olvastam olyat,hogyha 5 mp-ig nyomom az ASC gombot,akkor az összes vezetési segédlet megszűnik,mert ha csak épp,hogy megnyomom akkor elvileg még egy része beleavatkozik.
Nekem ez valahogy nem működik,elvileg ha hosszan nyomom kéne világítnaia a kézifék lámpának sárgán.
Nekem csak bedobott a rendszerbe egy Can-Bus hibadot,amit gyorsan töröltem is
Kérdésem,hogy nálam ez miért nem működik?


Üdv


én úgy tudom ASC-nél nincs ilyen, ott max akkor ha kiveszed a biztosítékot

YELLOW Elküldve: 2013-12-17 05:26 Mi lehet a baj?

hil írta:
pot írta: Valaki le tudná nekem irni , hogy a műszerfalon ha benyomom folyamatosan a gombot van 1 től 19 ig menü pont ahol a olajcserét is ki lehet ütni. Mit jelentenek , mert nekem valami gond lehet vele mert nem mutatja a külső hőmérsékletet sem ??????,,,,,,,,,,,

Szia pot!
Ha nincs benne BC-s irányjelző kar, akkor lehet, hogy nincs benne külső hőmérséklet mérő szenzor sem. Hallottam már ilyet. Így a külső hőmérsékletet természetesen a titkos menüben sem tudod megnézni.
hil



fordítsa ki a bal oldalon a lökösben a rácsot, vagy nézzen be alulról ott van-e a szenzor kiálló pöcke. de szerintem lesz benne, mert a klímához szerintem használja, manuális klímánál elképzelhetó, hogy nincs.