Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-12-16 17:52 nyomatékváltó

viktor írta:
Az automata váltóra is ráírják,hogy nem kell benne olajat cserélni, pedig dehogynem.


nem azt írják rá, hanem azt, hogy örök életű olaj. ami annyit takar, hogy amíg a váltó tönkre nem megy, addig bírja az olaj. pedig itt a titok ez fordítva van, amíg az olaj bírja, addig a váltó sem megy tönkre. csak nekik ez nem érdekük. lehet kibír a váltó a gyári olajjal, 200-300ezer km-t gond nélkül, csak utána 50ezren belül kampó. míg ha olajat cserélsz benne, akkor 800ezret is elmegy a váltó, hogy semmi mechanikus dolgot nem kellett benne cserélni. csak ebben kevesebb a biznisz.

YELLOW Elküldve: 2013-12-16 12:58 Multikormány beszerelése utólag...

lejti írta: de szinte minden hétvégén debrecenben vagyok


akkor én nyíregyházára beugranék, keresd meg bmw320d4 user-t privátban. így hírtelen debrecenben nem tudom ki csinál ilyet valaki biztos van.

YELLOW Elküldve: 2013-12-16 12:36 Multikormány beszerelése utólag...

lejti írta: haliho segitséget szeretnék kérni. Vettem egy multi kormányt és azt szeretném bekötni vagy bekötetni. Ha valaki eltudná mondani hogy hogy kell bekötni vagy tudna olyat aki be tudná nekem kötni azt nagyon szépen megköszöném. 0630 7577052


ha leírnád merre laksz, vagyis beállítanád az adatlapodon, akkor könnyebben tudna ajánlani bárki bármit

YELLOW Elküldve: 2013-12-16 11:42 Ékszíj tárcsa

SP_323i írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!

Pár napja cserélte szerelőm az olajszűrőház tömítésem, ezzel nincs is gond nem ereszt már, de megkért mossam le a blokk elejét és az alját, addig nem pakol vissza semmi burkolatot.
Homlokegyenest ellent mond a nézetemmel, miszerint magasnyomásúval nem mosunk semmilyen főleg nem idősebb technikát, mert kimoshatjuk vele a kenőanyagot a forgó alkatrészekből!
Természetesen másnapra szép halkan "lendkerekes autó" hangja lett.
Felhívom mondja fújjam le WD-40 el a szíjat, ha nem múlik el a hang akkor valamelyik görgő... Nem Qúr szét az ideg!!!
Brigó + slagból éppen csak víz kombóval takarítottam már a nyáron, nem is lett gondom belőle.
Most akkor vegyek szíjat komplett szettel mert ugye nem szarral gurítunk, itt a kérdésem: valahogy tudok esetleg a görgőknek kenést adni, vagy jól kib@sztam magammal...


próbálj meg motorlánc olajzót. kifújod ugye folyik, aztán zsír lesz belőle. befolyik ahova kell, aztán kenőanyaggá válik. szerintem ez a legjobb megoldás.


Van is mivel motorozok ill. most nem mert eladtam, egy kis szünet.
Elértem telón Attilát szerdán rakja vissza a valag műanyagot alul és felül is, akkor ránéz remélem megkeni. Ez volt az első és az utolsó motormosásom gőzborotvával.


nem is szabad, a brigéc, vízes bázisú megold minden mocskot, aztán folyóvízzel simán leöblíteni. a kőzborotva mindenhiva benyomja a vizet, én rosszul vagyok, amikor kozmetikában is ilyet látok. aztán csodálkoznak ez a szenzor, az a szenzor zárlatos lett.


Életem értelme meg őrjöng, b@ssz@m meg mikor mentem a mosóba is végig ezt mondtam nem szabadna lemosnom és lemostam én ökör állat stb stb...


ez most olyan, hogy melóhelyen az egyik scanner nem olvasta a barcode-ot, ilyen festékes volt a plexi előtte. mondom az ablaktisztító nem hozza le. mondják ott, hogy hazsnáljak rá flux remover-t, mondom azt nem lehet mert bemattítja a műanyagot, megmarja. erre én hülye csak lefújtam és letöröltem vele, mondom gyors leszek. hát nem megmarta? nem is értem, pedig én mondtam mit csinál, oszt erre megcsinálom. szerencsére volt tartalék, vagyis egy rossz, aminek a plexijét át lehetett rakni. szóval van ilyen, hogy az ember tudja, és valamiért megcsinálja. mai napig nem értem


WD-40 el szíjat???
akkor már tényleg ne sz@rral gurítsunk! Adj neki szilikonos láncsprével!!! van is otthon egy falakon ha kell.


én a lánc spray-t a görgőre gondoltam nem a szíjra... szíjra van amúgy ékszíj csúszás gátló.

YELLOW Elküldve: 2013-12-16 11:33 Ékszíj tárcsa

Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!

Pár napja cserélte szerelőm az olajszűrőház tömítésem, ezzel nincs is gond nem ereszt már, de megkért mossam le a blokk elejét és az alját, addig nem pakol vissza semmi burkolatot.
Homlokegyenest ellent mond a nézetemmel, miszerint magasnyomásúval nem mosunk semmilyen főleg nem idősebb technikát, mert kimoshatjuk vele a kenőanyagot a forgó alkatrészekből!
Természetesen másnapra szép halkan "lendkerekes autó" hangja lett.
Felhívom mondja fújjam le WD-40 el a szíjat, ha nem múlik el a hang akkor valamelyik görgő... Nem Qúr szét az ideg!!!
Brigó + slagból éppen csak víz kombóval takarítottam már a nyáron, nem is lett gondom belőle.
Most akkor vegyek szíjat komplett szettel mert ugye nem szarral gurítunk, itt a kérdésem: valahogy tudok esetleg a görgőknek kenést adni, vagy jól kib@sztam magammal...


próbálj meg motorlánc olajzót. kifújod ugye folyik, aztán zsír lesz belőle. befolyik ahova kell, aztán kenőanyaggá válik. szerintem ez a legjobb megoldás.


Van is mivel motorozok ill. most nem mert eladtam, egy kis szünet.
Elértem telón Attilát szerdán rakja vissza a valag műanyagot alul és felül is, akkor ránéz remélem megkeni. Ez volt az első és az utolsó motormosásom gőzborotvával.


nem is szabad, a brigéc, vízes bázisú megold minden mocskot, aztán folyóvízzel simán leöblíteni. a kőzborotva mindenhiva benyomja a vizet, én rosszul vagyok, amikor kozmetikában is ilyet látok. aztán csodálkoznak ez a szenzor, az a szenzor zárlatos lett.


Életem értelme meg őrjöng, b@ssz@m meg mikor mentem a mosóba is végig ezt mondtam nem szabadna lemosnom és lemostam én ökör állat stb stb...


ez most olyan, hogy melóhelyen az egyik scanner nem olvasta a barcode-ot, ilyen festékes volt a plexi előtte. mondom az ablaktisztító nem hozza le. mondják ott, hogy hazsnáljak rá flux remover-t, mondom azt nem lehet mert bemattítja a műanyagot, megmarja. erre én hülye csak lefújtam és letöröltem vele, mondom gyors leszek. hát nem megmarta? nem is értem, pedig én mondtam mit csinál, oszt erre megcsinálom. szerencsére volt tartalék, vagyis egy rossz, aminek a plexijét át lehetett rakni. szóval van ilyen, hogy az ember tudja, és valamiért megcsinálja. mai napig nem értem

YELLOW Elküldve: 2013-12-16 11:27 Ékszíj tárcsa

Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!

Pár napja cserélte szerelőm az olajszűrőház tömítésem, ezzel nincs is gond nem ereszt már, de megkért mossam le a blokk elejét és az alját, addig nem pakol vissza semmi burkolatot.
Homlokegyenest ellent mond a nézetemmel, miszerint magasnyomásúval nem mosunk semmilyen főleg nem idősebb technikát, mert kimoshatjuk vele a kenőanyagot a forgó alkatrészekből!
Természetesen másnapra szép halkan "lendkerekes autó" hangja lett.
Felhívom mondja fújjam le WD-40 el a szíjat, ha nem múlik el a hang akkor valamelyik görgő... Nem Qúr szét az ideg!!!
Brigó + slagból éppen csak víz kombóval takarítottam már a nyáron, nem is lett gondom belőle.
Most akkor vegyek szíjat komplett szettel mert ugye nem szarral gurítunk, itt a kérdésem: valahogy tudok esetleg a görgőknek kenést adni, vagy jól kib@sztam magammal...


próbálj meg motorlánc olajzót. kifújod ugye folyik, aztán zsír lesz belőle. befolyik ahova kell, aztán kenőanyaggá válik. szerintem ez a legjobb megoldás.


Van is mivel motorozok ill. most nem mert eladtam, egy kis szünet.
Elértem telón Attilát szerdán rakja vissza a valag műanyagot alul és felül is, akkor ránéz remélem megkeni. Ez volt az első és az utolsó motormosásom gőzborotvával.


nem is szabad, a brigéc, vízes bázisú megold minden mocskot, aztán folyóvízzel simán leöblíteni. a kőzborotva mindenhiva benyomja a vizet, én rosszul vagyok, amikor kozmetikában is ilyet látok. aztán csodálkoznak ez a szenzor, az a szenzor zárlatos lett.

YELLOW Elküldve: 2013-12-16 11:25 Fék nyereg csere nagyobbra, kérnék infót

SP_323i írta:
Neo954 írta:
SP_323i írta:
Ahogy látom az oltás ment rendesen, de hogyha vki a fejébe vesz egy projektet, akkor nehéz lesz abból kiverni



Nem a projekt-el van a probléma, hanem annak felhasználási módjáról....
Én is gyűjtögetek még egy E36-ra (23i 25i 28i motorral) játszás céljából, de nem közúton szeretném kihasználni a teljesítményét, hanem elmenni pályanapokra, aztán ha benézek valamit akkor ott a soderágy meg a gumifal.

A közúton meg jöhet bárki szembe, nem kellene egyrészt a statisztikákat, másrészt a márka amúgy sem jó megítélését még jobban süllyeszteni.


Ebből kettőnk között nem lesz vita
Viszont ahogy írtam, hogyha vki ilyet a fejébe vesz, akkor abból nehéz kiverni. Szerintem pár hsz nem elég hozzá. Én már túl vagyok egy ilyen korszakon, ráadásul motorral úgyhogy könnyen beszélek, de akinek még benne van a bugi a lábában azt nem könnyű meggyőzni az ellenkezőjéről.
Viszont ha már vki épít egy ilyen vasat, akkor legalább jól csinálja, ne az elcseszésen múljon bárki élete vagy egészsége.

ui
Amúgy pálya párti vagyok én is. Ég és föld ott csapatni mint közúton. Mondhatni verseny tapasztalat


én annak örülök, hogy hamarosan a közelben (25km) megépül a Hell Ring. alig várom. végre valami lesz a közelben.... én is gondolkozom egy E30-on már egy ideje, játszós autó gyanánt télre... egy Lada ócsóbb lene, na de kérem, azé BMW az BMW

YELLOW Elküldve: 2013-12-16 11:22 Ékszíj tárcsa

Pocses írta: Hy!

Pár napja cserélte szerelőm az olajszűrőház tömítésem, ezzel nincs is gond nem ereszt már, de megkért mossam le a blokk elejét és az alját, addig nem pakol vissza semmi burkolatot.
Homlokegyenest ellent mond a nézetemmel, miszerint magasnyomásúval nem mosunk semmilyen főleg nem idősebb technikát, mert kimoshatjuk vele a kenőanyagot a forgó alkatrészekből!
Természetesen másnapra szép halkan "lendkerekes autó" hangja lett.
Felhívom mondja fújjam le WD-40 el a szíjat, ha nem múlik el a hang akkor valamelyik görgő... Nem Qúr szét az ideg!!!
Brigó + slagból éppen csak víz kombóval takarítottam már a nyáron, nem is lett gondom belőle.
Most akkor vegyek szíjat komplett szettel mert ugye nem szarral gurítunk, itt a kérdésem: valahogy tudok esetleg a görgőknek kenést adni, vagy jól kib@sztam magammal...


próbálj meg motorlánc olajzót. kifújod ugye folyik, aztán zsír lesz belőle. befolyik ahova kell, aztán kenőanyaggá válik. szerintem ez a legjobb megoldás.

YELLOW Elküldve: 2013-12-16 11:18 Kipuf. rendszer

csmester írta: Sziasztok.

Tudja valaki,hogy hol tudok venni Magnaflow sportpobot Magyarországon?
Hathengeres benzinesre kellene valami minőségi sportkipufogó.

Előre is köszi.


google

YELLOW Elküldve: 2013-12-16 08:53 Üzemanyag fogyasztás

Szzaassszzaaa írta: Sziasztok!320d,136Le autom.pályán 110-120átlaggal 6.5l-ert mutat.Szeretném a véleményeteket mennyire elfogadható,és ha nem akkor merre lehet keresni a hibát.Köszi előre is


a tiéd legalább nem hazudik
de most a mutatós része mutatja, vagy a fedélzeti átlagát mondod?
ha a fedélzeti, akkor lehet korrekciózni én gyakorlatilag nem láttam még olyat, akinek sikerült volna. de mielőtt korrekciózól, ilyen rátankolásos számolással érdemes meghatározni, hogy valójában menniyt fogaszt, mert ha valami csoda folytán sikerül beállítani lehet a szemednek jót mutat, csak a gyakorlatban más lesz. a mutatós meg tájékoztató műszer, a beszívott levegő alapján, sebesség alapján kalkulálgat.

YELLOW Elküldve: 2013-12-15 10:46 riasztó?

Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Elég fura kérdés lesz, de honnan tudhatom, hogy van-e riasztó az autómban? A CD lejátszó mellett villog egy kis piros LED, de az nem biztos, hogy az. E46 318ci 2003-as.


már visszább jó párszor le lett írva:

ha van ilyen dobozod fent a tetőn középen, akkor van gyári: bár nem tudom, hogy a coupe olyan-e mint a cabrio, hogy nem a tetőn van.



Néhány oldalt visszalapoztam, de nem láttam, ezért írtam inkább. Nekem nincs ilyenem, akkor esélyes, hogy nincs riasztó. Még megpróbálom feltörni egy csavarhúzóval, az a biztos.


Cabrionál hol van?


közben eszemnbe jutott, hogy amikor láttam coupe tetőkárpitot eladót, akkro azon is volt dobozka.
cabrio-ban a középboxban van valami, pontosan nem tudom, de ilyen koppanás érzékelő vagy mi, mert haver kérdezte, hogy nyitott tetőnél bedobott valami cuccot, oszt elkezdett rinyálni.

YELLOW Elküldve: 2013-12-15 10:31 riasztó?

Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Elég fura kérdés lesz, de honnan tudhatom, hogy van-e riasztó az autómban? A CD lejátszó mellett villog egy kis piros LED, de az nem biztos, hogy az. E46 318ci 2003-as.


már visszább jó párszor le lett írva:

ha van ilyen dobozod fent a tetőn középen, akkor van gyári: bár nem tudom, hogy a coupe olyan-e mint a cabrio, hogy nem a tetőn van.

YELLOW Elküldve: 2013-12-15 10:20 Fék nyereg csere nagyobbra, kérnék infót

compact írta:
Rocker0728 írta: Helló Szia mindenkinek

Lenne egy kérdessem hamarosan jön egy 2001-es 330D sedan
nagyobb féket hogy lehet rá pakolni előre hátra, pl nagyobb kategória típus társ stb
azért lenne le cserélve mert a gyári 186 LE kicsit fel lenne húzva olyan 350 LE kb és első a fék még ha nincs is meg a motor teljesítmény verseny fékrendszert nem szeretnék venni 300+ ezer ért :S bárkinek valami hasznos információja van meg köszönném


Ha jól értelmeztem akkor az autó még meg sincs, de te már a tuningon gondolkodsz úgy hogy ki tudja milyen alapvető gondjai vannak az autónak, verseny fékre nincs pénzed de a 300 lóra van. Erősen zavaros a dolog és hihetetlen, hogy minden héten felbukkan egy ilyen ember.
Ha nem titok miből áll össze a motor erősités és ki fogja csinálni?
Tisztában vagy a motor gyenge pontjaival egyáltalán?
Azt a teljesitményt le is kell vinni az útra és urallni is kell!
EBC fékben amúgy tudok segiteni ha úgy döntesz, hogy normális féket akarsz!



arra nincs keret, csak 50ezres tutying boxra oszt ezzel lesz majd nagy sztrítréjszingelés....

YELLOW Elküldve: 2013-12-15 08:45 Vicces :)

YELLOW Elküldve: 2013-12-14 11:11 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

nickname írta: Üdv vettem egy IBM T60 gépet diagnosztikához, tegnap feltelepítettem rá az INPA 5.02 verziót és az a gondom hogy gyengén de vibrál a képernyő amikor az INPA fut. (olyan mintha a kép frissítés ideje le harmadolódna)

Találkozott már valaki ezzel a hibával ?


ha rá van dugva töltőre, akkor is?